Қысқа мерзімді жоспар
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/ Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||
|
2 мин 10 мин |
Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу, түгелдеу. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру «Қазақ тілі», «Жастар», «Болашақ» деген үш топқа біріктіріп аламын. Үй тапсырмасын сұрау 6- тапсырма . Мәдени жаһандану процесіне байланысты қосымша ақпараттар жинап, презентация дайындаңдар. |
Ана тілің алпыс тілге татиды. Әрбір жастық шақ жүйріктікке толы. Болашағыңның өзгеруін қаласаң, сол өзгерісті тап қазір жаса.
1-топ – презентация 2-топ – презентация 3-топ – презентациясын қорғайды. |
Балдық жүйе |
Плакат, слайд |
|||||||||||||||||||||||||
|
8 мин 20 мин |
Өткенді қайталау. Сұрақ-жауап Жанр дегеніміз не? Қазақ тілінің орфографиясы неше принципке негізделеді? Әл-Фараби кім? Стиль дегеніміз не? Тіл қолданысына қарай стиль қалай ажыратылады? Ғылыми стильдің қолданылатын орнын ата. Ғылыми стильдің мақсаты неде? Стильдік сипаттарын ата. Қандай тілдік амал-тәсілдер қолданылады? Кітаби-жазба стилі әр саладағы атқаратын қызметіне қарай қалай жіктеледі? Жаңа сабақ Дебат тақырыбы: Латын әліпбиіне көшу —жаһандану талабы деп есептейміз.
2-тапсырма
|
Сұрақтарға жауап береді
Төреші
2-тапсырма
|
ф/б |
теледидар |
|||||||||||||||||||||||||
|
5 мин
|
Өзіндік жұмыс Өмірбаян, сенім хат, өтініш, т.б жазу Үй тапсырмасы |
Оқушылар сенім хат, қол хат, өтініш, түйіндеме жазады. 7- тапсырма |
|
|
|||||||||||||||||||||||||
|
Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырма ұсынасыз? |
Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Қабілетті оқушыларға: Көбірек қолдауды қажет ететін оқушыларға: |
. |
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
Жалпы бағалау Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек? 1: 2: |
|||||||||||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Латын әліпбиіне көшу – жаһандану талабы Ресми іскерлік стиль
Латын әліпбиіне көшу – жаһандану талабы Ресми іскерлік стиль
Қысқа мерзімді жоспар
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/ Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||
|
2 мин 10 мин |
Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу, түгелдеу. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру «Қазақ тілі», «Жастар», «Болашақ» деген үш топқа біріктіріп аламын. Үй тапсырмасын сұрау 6- тапсырма . Мәдени жаһандану процесіне байланысты қосымша ақпараттар жинап, презентация дайындаңдар. |
Ана тілің алпыс тілге татиды. Әрбір жастық шақ жүйріктікке толы. Болашағыңның өзгеруін қаласаң, сол өзгерісті тап қазір жаса.
1-топ – презентация 2-топ – презентация 3-топ – презентациясын қорғайды. |
Балдық жүйе |
Плакат, слайд |
|||||||||||||||||||||||||
|
8 мин 20 мин |
Өткенді қайталау. Сұрақ-жауап Жанр дегеніміз не? Қазақ тілінің орфографиясы неше принципке негізделеді? Әл-Фараби кім? Стиль дегеніміз не? Тіл қолданысына қарай стиль қалай ажыратылады? Ғылыми стильдің қолданылатын орнын ата. Ғылыми стильдің мақсаты неде? Стильдік сипаттарын ата. Қандай тілдік амал-тәсілдер қолданылады? Кітаби-жазба стилі әр саладағы атқаратын қызметіне қарай қалай жіктеледі? Жаңа сабақ Дебат тақырыбы: Латын әліпбиіне көшу —жаһандану талабы деп есептейміз.
2-тапсырма
|
Сұрақтарға жауап береді
Төреші
2-тапсырма
|
ф/б |
теледидар |
|||||||||||||||||||||||||
|
5 мин
|
Өзіндік жұмыс Өмірбаян, сенім хат, өтініш, т.б жазу Үй тапсырмасы |
Оқушылар сенім хат, қол хат, өтініш, түйіндеме жазады. 7- тапсырма |
|
|
|||||||||||||||||||||||||
|
Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырма ұсынасыз? |
Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Қабілетті оқушыларға: Көбірек қолдауды қажет ететін оқушыларға: |
. |
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
Жалпы бағалау Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек? 1: 2: |
|||||||||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз















