Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / Латын әліпбиіне көшу – жаһандану талабы Ресми іскерлік стиль
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Латын әліпбиіне көшу – жаһандану талабы Ресми іскерлік стиль
Материал туралы қысқаша түсінік
мәтіннің мақсаты арқылы негізгі ойды анықтау;
эссе құрылымы мен даму желісін сақтап, көтерілген мәселе бойынша екіжақты пікірді немесе жағдаятты талқылау, біреуіне таңдау жасап, өз ойын дәлелдеу.
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Қысқа
мерзімді жоспар
Бөлім:
Жаһандану мәселелері.
Стилистика
Педагогтің
аты-жөні:
Күні: 24.10.2023
ж
Сыныбы: 9
«А»
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны
Сабақтың
тақырыбы:
Латын әліпбиіне көшу –
жаһандану талабы
Ресми іскерлік
стиль
Оқу бағдарламасына
сәйкес оқу мақсаты:
9.1.4.1 мәтіннің мақсаты арқылы негізгі ойды анықтау;
9.3.4.1 эссе құрылымы мен даму желісін сақтап, көтерілген мәселе
бойынша екіжақты пікірді немесе жағдаятты талқылау, біреуіне таңдау
жасап, өз ойын
дәлелдеу.
Сабақтың
мақсаты:
Бaрлық oқушылaр
орындайды:Стиль түрлерін біледі, өзіндік
ерекшеліктерін ажыратып,тілдік
бірліктердіорынды қолдана
алады.
Көптеген
оқушылар: Әртүрлі стильдегі
мәтіндердің өзіндік ерекшелігін, қызметін біледі, айырмашылықтарын
салыстырады және орынды қолдана
біледі.
Кeйбiр
oқушылaр:Кез келген орында құжаттардың
стильдік ерекшелігін орынды қолдана отырып,берілген тапсырмаларды
орындауда өзінің пікірін дәлелдермен нақтылап айта
алады.
Сабақтың
барысы:
Сабақ
кезеңі/
Уақыты
Педагогтің
іс-әрекеті
Оқушының
іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар
2
мин
10
мин
Ұйымдастыру
кезеңі.Сәлемдесу, түгелдеу.
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру«Қазақ тілі», «Жастар»,
«Болашақ» деген үш топқа біріктіріп
аламын.
Үй тапсырмасын
сұрау
6- тапсырма . Мәдени жаһандану
процесіне байланысты қосымша ақпараттар жинап, презентация
дайындаңдар.
Ана тілің
алпыс тілге
татиды.
Әрбір жастық шақ жүйріктікке
толы.
Болашағыңның өзгеруін қаласаң, сол өзгерісті
тап қазір жаса.
1-топ –
презентация
2-топ –
презентация
3-топ – презентациясын
қорғайды.
Балдық
жүйе
Плакат,
слайд
8 мин
20 мин
Өткенді қайталау.
Сұрақ-жауап
Жанр дегеніміз не?
Қазақ тілінің орфографиясы неше принципке
негізделеді?
Әл-Фараби кім?
Стиль дегеніміз не? Тіл қолданысына қарай стиль қалай
ажыратылады?
Ғылыми стильдің қолданылатын орнын
ата.
Ғылыми стильдің мақсаты
неде?
Стильдік сипаттарын ата.
Қандай тілдік амал-тәсілдер
қолданылады?
Кітаби-жазба стилі әр саладағы атқаратын қызметіне қарай
қалай жіктеледі?
Жаңа сабақ
Дебат тақырыбы: Латын әліпбиіне көшу —жаһандану талабы деп
есептейміз.
2-тапсырма
Мәтін
мәтін
3-мәтін
Құрылымы
Ерекшелігі
Сұрақтарға жауап береді
Төреші
Үкімет Опазиция
2-тапсырма
Мәтін
мәтін
Құрылымы
Ресми іс-қағаздар стилі
Қорытынды
Ғылыми стиль
Кіріспе,негізгі ,
қорытынды
Ерекшелігі
Мәтіннің дәл, бір мағыналы, айқындық немесе
жүйелілік;
логикалық, қайшылықтың болмауы,
дәлелділігі;
баяндаудың ықшамдылығы,
артық сөздің болмауы.
сөйлемдегі сөздердің
қалыпты орны, тіл нормасы қатаң
сақталады.Яғни،ғылыми стильде сөз көп
мағыналы болып келмейді.Тек сөздің белгілі бір анықтамасы арқылы
қолданылады.
ф/б
теледидар
5 мин
Өзіндік жұмыс
Өмірбаян, сенім хат, өтініш, т.б
жазу
Үй тапсырмасы
Оқушылар сенім хат, қол хат, өтініш, түйіндеме
жазады.
7- тапсырма
Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау
көрсетпексіз? Қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырма
ұсынасыз?
Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай
тексеруді жоспарлап отырсыз?
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау
Қабілетті
оқушыларға:
Көбірек қолдауды қажет ететін
оқушыларға:
.
Жалпы бағалау
Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да,
сабақ беру туралы да ойланыңыз.
1:
2:
Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді?
Оқыту туралы да,
сабақ беру туралы да ойланыңыз.
1:
2:
Сабақ
кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың
жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені
анықтадым? Келесі
сабақтарда неге назар аудару керек?
1:
2:
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз