Пәні:
информатика
|
Мектеп:
№101 мектеп - лицейі
|
Күні:
|
Мұғалімнің
аты-жөні: Қазиев
Еркебұлан
|
Сынып:
|
Қатысқандар
саны:
|
Қатыспағандар
саны:
|
Сабақ
тақырыбы:
|
LEGO® Digital Designer бағдарламасында роботтың негізгі
үлгісін модельдеу.
|
Сабақ негізделген оқу
мақсаты (мақсаттары)
|
Оқушыларға бағдарламаны
қосу, бағдарлама режимдері, жұмыс жасау режимдері, бөлшектер және
құралдар панелі туралыұғындыру.
Оқушылардың өз ойларын жүйелі түрде
баяндау, ойлау, есте сақтау
қаблеттерін дамыту.
|
Сабақ
мақсаттары
|
Барлық
оқушылар:
|
|
|
|
Оқушылардың басым
бөлігі:
|
|
|
|
Кейбір
оқушылар:
|
|
|
Тілдік
мақсат
|
Оқушылар:
|
Негізгі сөздер мен
тіркестер:
|
Student Edition
(Студенттік
нұсқа)
Прошивка (Firmware)
Құралдар (Tools)Операторлар блогтары
(Flow
Control)
Ақпарат блогтары
(Data Operations)
|
Сыныптағы диалог/жазылым
үшін пайдалы тілдік бірліктер:
|
Талқылауға арналған
тармақтар:
LEGO MINDSTORMS
EV3
EV3 – бұл LEGO® MINDSTORMS®
Education платформасының
үшінші буыны.
«EV» ағылшын тілінен
аударғанда «evolution» -
«эволюция» деген мағынаны береді.
|
ЕV3 модулі туралы қалыптасқан
өз ойларымен пікірлерін ортаға салу.
|
Сіз неліктен ... екенін
айта аласыз ба?
Бағдарламалық блогтар қалай
жіктеледі.
Олардың қызметтері
туралы
|
Жазылым бойынша
ұсыныстар:
|
Жазу үшін ойға салу:
Бағдарламаны орнату және прошивка жасау
жолдары
Блогтардың орналасу тәртібі
бойынша
|
Робот техникасы негіздерін,
техникасының түрлерін оның ішіндегі LEGO
MINDSTORMS EV3Education топтамасы туралы дәптерге түртіп
алу.
|
Алдыңғы
оқу
|
Өткен тақырыпты
қайталау:
бағдарламалау палитрасы қандай
мақсатта өолданылады
|
Жоспар
|
Жоспарланған
уақыт
|
Жоспарланған жаттығулар
(төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді
жазыңыз)
|
Ресурстар
|
Басталуы Кіріспе бөлім:
5 мин
|
І.Ұйымдастыру
кезеңі:
«Шаттық шеңбері» Шеңбер құрып,
информатика пәнінің терминдерін қатыстыра отырып, тілек
айту;
|
ЖОО-да интербелсенді әдістерді
қолдану
Алм-2013
|
Үй
тапсырмасы
Топтастыру
5
минут
|
Өтілген тақырыптар бойынша
топтастыру жасау.
|
Белгілермен
бағалау
|
Ортасы
Негізгі
бөлім:
15
мин
|
Мұғалім
әрекеті
3D (3
dimensions — үшөлшемді)
графика —
компьютерлік графика бөлімі, көлемді обьектілерді бейнелеу үшін
қолданылатын (бағдарламалық, аппараттық) тәсілдер мен құралдар
жиынтығы.
LEGO® Digital
Designer – бұл виртиуалды
LEGO® бөлшектерімен жұмыс істеу арқасында объектілердің 3D
үлгісін жасап шығаруға мүмкіндік беретеін арнайы
бағдарлама.
Бөлшектер жылжымалы
мәзірден таңдалады.Барлықбөлшектеркөлеміжәнет.б.
қасиеттерібойыншасанаттарғабөлінген.
Бөлшектердің саны шексіз.
Проектіңіздіаяқтағаннанкейін, сіз оны
компьютеріңіздесақтауғанемесе
онлайн-галереяғаеңгізіпқоюыңызғаболады.
|
Оқушы
әрекеті
Оқушылар қажетті ақпаратты
дәптерлеріне жазып отырады.
|
LEGO
MINDSTORMS
EV3
Education
Топтамасы
Өзара
бағалау
|
Аяқталуы
Тәжірибелік
жұмыс
(12
минут)
|
LEGO® MINDSTORMS® Education EV3 бағдарламалық жасақтамасының орнату
.
|
Компьютерге
LEGO® MINDSTORMS® Education EV3
бағдарламалық жасақтаманы орнатады.
|
Плакат,
маркер
Белгілермен
бағалау
|
Қорытынды
бөлім
«Сұрақтары бар қорап»
әдісі
5 мин
|
Үлестірмеде берілген
сұрақтарға жауап береді.
|
Оқушылар үлестірмелерді таңдай
отырып, сұрақтарға жауап береді.
|
Белгілермен
бағалау
|
Кері
байланыс
2 мин
|
рефлексия парағын ілу
.
|
Оқушылар тақырыпты түсінген,
түсінбеген сұрақтарын рефлексия парағына жабыстырғыштың көмегімен
жабыстырып кетеді.
|
үлестірмелер
|
Үйге
тапсырма
1 мин
|
|
Қозғалыс дегеніміз не? EV3-ге
алғашқы бағдарламаны жасау. Үлкен моторлардың қозғалысы: Рульдік
Басқару блогы.
|
|
Қосымша
ақпарат
|
Саралау – Сіз қосымша көмек
көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға
тапсырманы күрделендіруді қалай
жоспарлайсыз?
|
Бағалау – Оқушылардың
үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
|
Пәнаралық
байланыс
Қауіпсіздік және еңбекті
қорғау ережелері.
АКТ-мен
байланыс
Құндылықтардағы
байланыс
|
Саралау – Сіз қосымша көмек
көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға
тапсырманы күрделендіруді қалай
жоспарлайсыз?
|
Бағалау – Оқушылардың
үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
|
Пәнаралық
байланыс
Математика,физика
Қауіпсіздік және еңбекті
қорғау ережелері.
АКТ-мен
байланыс
|
Рефлексия
Сабақ/оқу мақсаттары шынайы
ма?
Бүгін оқушылар не
білді?
Сыныптағы ахуал қандай
болды?
Мен жоспарлаған саралау
шаралары тиімді болды ма?
Мен берілген уақыт ішінде
үлгердім бе?
Мен өз жоспарыма қандай
түзетулер енгіздім және неліктен?
|
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ
туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың
тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап
беріңіз.
|
Сабақ EV 3 модулі туралы
айтылып,оның микрокомпьютердің онсыз жұмыс істей алмайтынын
,оқушылар роботтың ең керек құрамдасбөлігімен
танысты.
Деңгейлік тапсырмалар арқылы
оқушылардың білім деңгейін тексеру
Кері байланыс арқылы қай
оқушының түсінгенін және түсінбегенін
анықтау.
|