Леонардо да Винчи Құмырсқа және бидай дәні

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Леонардо да Винчи Құмырсқа және бидай дәні

Материал туралы қысқаша түсінік
Материал педагогика саласындағы студенттерге және ұстаздарға арналған
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабақ: Әдебиеттік оқу

Тақырып: «Құмырсқа және бидай дәні»

Мектеп: №4

Күні: 10.02.2021

Машықкердің аты-жөні: Нұролла Дина

Сыныбы: 2-«в»

Қатысқандар оқушылар саны:

Қатыспаған оқушылар саны:

Сабақ негізделген оқу мақсаты

2.2.4.1 - мақал-мәтел, жұмбақ, ертегі, тұрмыс-салт жырлары, әңгіме, өлеңнің жанрлық ерекшеліктерін анықтау;

2.3.1.1 - мұғалім көмегімен оқылған шығарманы бөліктерге бөліп, жоспар құру;

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар: Ертегінің мазмұның түсініп, сұрақтарға жауап береді.

Оқушылардың басым бөлігі: Мұғалімнің көмегімен ертегіні бөліктерге бөліп, жоспар құрады.

Кейбір оқушылар: Ертегінің жанрлық ерекшелігін анықтап, мақал-мәтел айта алады.

Бағалау критерийлері

  • Ертегі мазмұнын түсінеді, талдайды, жоспар құрады;

  • Жанрлық ерекшелігін табады, мақал-мәтел айтады.

Құндылықтар

Еңбексүйгіштікке үйрету

Пәнаралық байланыс

Дүниетану

АКТ

Интербелсенді тақта

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған іс – әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы 5 минут

І. Ұйымдастыру кезеңі

- амандасу;

- түгендеу;

Психологиялық ахуал:

Қайырлы таң көздерім ояндыңдар ма ?

Қайырлы таң құлақтарым ояндыңдар ма ? Қайырлы таң қолдарым ояндыңдар ма ?

Қайырлы таң аяқтарым ояндыңдар ма ?

Қайырлы таң мұғалім !

Қайырлы таң балалар !








Сабақтың ортасы 30 минут

II. Үй тапсырмасын тексеру


III. Тақырыпты болжау

  • Оқушылар, тақтада тұрған қандай жәндік? (құмырсқа)

  • Ол туралы не білесіңдер? (өте еңбекқор, кішкентай жәндік)

  • Мына өсімдік қалай аталады? (алқапта өсетін, астық тұқымдас бидай)

Дескриптор

  • Иллюстрациялар арқылы тақырыпты болжай алады.

Бағалау

«Бас бармақ» әдісі


IV. Мәтінде түсініп оқы

« Құмырсқа және бидай дәні» мәтінің тізбектей оқиды.

Дескриптор

  • Мәтінді оқып, мағынасын түсінеді;

Бағалау

  • Жарайсың!

  • Жақсы!

  • Тырыс!


V. «Лотерея» әдісі арқылы мәтінді талдау.

1 Жерде қалған бидай дәні не ойлады?

2.Оны көрген құмырсқа не істеді?

3.Бидай оған не деді?

4.Құмырсқа қандай жәндік?

5.Құмырсқа не деп жауап берді? 6.Бидай екеуі қандай шарт жасасты?

7. Бидайдың мақсаты не екен?

8.Құмырсқа не істеді?

9. Әңгімеден қандай қажетті ақпарат алдыңдар? 10. Бидай уәдесінде тұрды ма?

11. Бұл – өмір құпиясы деді. Сен қалай түсінесің?

12.Құмырсқаның орнында болсаңдар не істер едіңдер?

Дескриптор

  • Мәтін бойынша қойылған сұрақтарға өз ойларын еркін жеткізіп, жауап бере алады

Бағалау

«Смайликтер» арқылы бағалау.


VІ. Автормен танысу

Әлемге әйгілі «Мона Лиза» картинасының авторы Леонардо да Винчи (Винчи қаласындағы Пьеро мырзаның ұлы Леонардо) 1452 жылдың 15 сәуірінде Флоренцияға жақын жердегі Винчи қаласының маңындағы Аникано қыстағында дүниеге келген. Бұл жайында оның атасы Антонио да Винчи өзінің күнделігінде «15 сәуір, сенбі күні түнгі үште менің Пьеро деген ұлымнан немерем дүниеге келді» деп жазған. Ол тек суретші ғана емес, сонымен бірге мүсінші, сәулетші, ғалым, анатом, өнертапқыш, жазушы, Қайта өрлеу дәуірі өнерінің аса ірі өкілдерінің бірі, әмбебап адамның айқын үлгісі болған.


V. Жоспар құру

Ертегіні бөліктерге бөлу, жоспар құру.

  1. Құмырсқаның олжасы;

  2. Құмырсқа мен бидайдың әңгімесі;

  3. Олардың шарт жасасуы.


Дескриптор

  • Ертегіге жоспар құра алады.

Бағалау

Смайликтермен бағалау. Мадақтау


VII. Сергіту сәті

  1. Бейнежазба арқылы көңілді жаттығу жасайды.


VIII. Дәптермен жұмыс

Оқулықта берілген 5-тапсырма.

Осы ертегінің қай топқа жататынын белгілеп, сызбаны толтыр.

Ертегілер





Жан-жануарлар туралы


Тұрмыс-салт ертегілері


Қиял-ғажайып ертегілер






Қиял-ғажайып ертегісі

Дескриптор

  • Тапсырма орындау барысында шапшаңдық танытады;

Бағалау

  • Жарайсың!

  • Жақсы!

  • Тырыс!


ІХ. Мақал-мәтел

Тақырыпты қорытындылау мақсатында, әңгімеге сай мақал-мәтелдер айту.

  1. Бейнетің қатты болса, Татқаның тәтті болар;

  2. Еңбек етсең емерсің;

  3. Еңбекқор бала ұйқысынан ширақ тұрар. Жалқау бала ұйқысынан қирап тұрар.


Дескриптор

  • Мақал-мәтел айтуда тапқырлық танытады.

Бағалау

«Смайликтер» арқылы бағалау.















LearningApps бағдарламасы




































https://youtu.be/uiV7y3MTG9c






















Сабақтың соңы 5 минут

Рефлексия

«Бас бармақ» тәсілі

Үйге тапсырма

  • Мәтінді мазмұндау;




























Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
01.06.2021
543
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі