«Лепті сөйлем»

Тақырып бойынша 11 материал табылды

«Лепті сөйлем»

Материал туралы қысқаша түсінік
Бастауыш сынып мұғалімдеріне сабақ жоспары
Материалдың қысқаша нұсқасы

Пәні: қазақ тілі

Сыныбы: 2

Сабақтың тақырыбы: «Лепті сөйлем»

Бастауыш сынып мұғалімі : Устемирова Назира

Жалпы мақсаты

Оқушыларға сөйлемдегі хабарлы,сұраулы,лепті түрлері туралы түсінік бере отырып,сөздік қорын молайтып,еңбексүйгіштікке тәрбиелеу.

Сабақтың міндеті

-сөйлем ішінен лепті сөйлемді табауға үйрету;

-лепті сөйлемнің жасалу және айтылу жолдарын меңгерту;

-лепті сөйлемді тәжірибеде байланыстырып,тіл байлығын дамыту;

Күтілетін нәтиже

-сөйлем түрлері туралы түсінік қалыптасады;

-лепті сөйлемнің жасалу және айтылу жолдарын түсінеді;

-тіл байлықтары артып,ой-өрістері кеңиді;

Сабақтың типі

Жаңа білімді меңгерту.

Сабақтың түрі

Аралас сабақ

Әдіс-тәсілдер

Топтастыру,жеке,жұптық,топтық жұмыстар,сұрақ-жауап,салыстыру,талдау,жинақтау,сергіту сәті,семантикалық карта,миға шабуыл,шығармашылық жұмыс,кері байланыс.

Ресурстар

Постер,слайдтар,оқулық,маркер,стикер,кесте,суреттер,топтық тапсырмалар,ватман қағаздары,бағалау парақшасы

Сабақтың кезеңдері

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

1.Ұйымдастыру кезеңі

Психологиялық дайындық

-Балалар,бүгінгі сабағымыз ерекше болғалы отыр.Байқаған шығарсыңдар бізге қонақтар келіп отыр.Алдымен қонақтарымызбен амандасып алайық.

-Қазір қандай жыл мезгілі?

-Дұрыс,күз аяқталып,қыс басталып қалды.

-Алма талда азғана алма қалыпты.Олар қардың астында қалып қоймас үшін,өздеріңе ұнаған түстен теріп алып топқа бөлініп отырыңдар. Әр топқа топ басшы сайлап,

«Алтын ережені»есімізге түсірейік.



Оқушылар қонақтарға қарап жарты шеңбер болып тұрады.

Хормен:Үлкенге де сіз

Кішіге де сіз

Барлық келген ұстазға

Бас иеміз біз.

(бастарын иіп сәлемдеседі)

Өзімізге:Сәттілік,қуаныш!

Қонағымызға:Жақсы көңіл-күй!

Елімізге:Ашық аспан,молшылық тілейміз!

2.Кіріспе

(түсіну)

Миды шынықтыру. Үй тапсырмасын пысықтау.

.Әр топтағы оқушылардан слайдта көрсетілген сұрақтарға жауап алу.

I топ

  1. Сөйлем дегеніміз не?

  2. Нүкте қандай сөйлемнің тыныс белгісі?

  3. Сұраулы сөйлем дегеніміз не?

  4. Сөйлемдер қалай жазылады?

  5. Лепті сөйлемге мысал келтір.

II топ

  1. Сөйлемнің неше түрі бар?

  2. Леп белгісі қандай сөйлемнің тыныс белгісі?

  3. Хабарлы сөйлем дегеніміз не?

  4. Лепті сөйлем қандай ойды білдіреді?

  5. Сұраулы сөйлемге мысал келтір?

III топ

  1. Сөйлем айтылу мақсатына қарай нешеге бөлінеді?

  2. Лепті сөйлем дегеніміз не?

  3. Сұраулы сөйлем қандай мақсатта айтылады?

  4. Хабарлы сөйлемге мысал келтір.

  5. Сөйлем неден құралады?


I топ –Хабарлы сөйлем

II топ –Сұраулы сөйлем

III топ-Лепті сөйлем




Әр топқа топ басшы сайлайды. Топ басшылар берілген критерий бойынша топтағы оқушыларды бағалайды.

3.Түсіну

Жаңа тақырып


1. Лепті сөйлем


А дамның көңіл-күйін, Сөйлем аяқтал-

сезімін білдіреді ған соң ! қойы-

лады

қуану өкіну бұйыру

Бұл сөздер көте-

сескендіру тілек тіңкі дауыспен

айтылады.


2. Оқулықпен жұмыс. 195-жаттығу Өлеңді мәнерлеп оқып, сұраулы және лепті сөйлемдерді табу.


3. Берілген сөздерден сөйлем құрап, тиісті тыныс белгілерін кою.

1. Көп,өнерлі,сыныпта, оқушылар.

2. Төлі, арыстанның, не.

3. Білесің, жануарларды, қысқа,ұйқыға, кететін, бе.

4. Қазақстан, жасасын,достығы, халқының, мызғымас.

Оқушылар сызбаға қарап,ереже шығарады.

Лепті сөйлемге мысал келтіреді.










Әр топтан 2-3 оқушыдан өлеңді мәнерлеп оқиды.


Берілген сөздерден сөйлем құрайды,қажетті тыныс белгілерін қояды.


4.Сергіту сәті


Оқушылар сергіп, сабаққа ынтасы арта түседі.

5.Қолдану

Дәптермен жұмыс.

Бүгінгі күнді жазу. Көркем жазу минуты.

196- жаттығу жаңылтпашты 2-3 оқушыға оқыту, хормен қайталау, іштей 1 минут оқу.

Оқулықты жауып, жатқа жазу.

Балалар жаңылтпашты жатқа жазады.Үлгерімі төмен оқушыға көмек көрсету.

Топ басшылар жаңа сабақты бағалайды.

6.Талдау


Топпен жұмыс.Постер қорғау.

Әр топқа жұмбақ жасыру,жұмбақтың шешуіндегі сөзге

-дыбыстық талдау жасау

-сол сөзді қатыстырып,әр топ сөйлем құрайды

1.Бірі-ағаш кесу құралы,

Бірі-шырынды бал бұлағы

(ара)

2.Таңмен көзін ашады,

Әлемге нұрын шашады.(күн)


3.Үрлесең жеп-жеңіл,

Елпілдеп кетеді,

Ұшырсаң көк теңбіл,

Бұлтқа да жетеді.

(шар)

Топты бағалау.

Оқушылар слайдтан кезекпен жұмбақты оқып, шешуін табады.Әр топ дыбыстық талдау жасап,сөйлем құрайды.




Құраған сөйлемдерін тақтаға жазады,оқушылар көшіріп алады.




Топ басшылар бағалайды.

7.Синтез

Жинақтау

Шығармашылық тапсырма.

Алақай,қандай сөздерін пайдаланып,сөйлемдерді лепті

сөйлемдерге аайналдыру.

1.Күн шықты

2.Жаңбыр басылды

3Циркке барам

Топты бағалау.

Берілген сөздерді қатыстырып,лепті сөйлемдер құрау.




Бағалау.

8.Қорытынды

Семантикалы

қ карта.Тыныс белгісі жоқ сөйлемдердің тыныс белгісін қойып,қай сөйлем түріне жататынын анықтау.

Балалар алған білімдерін жүйелейді,жинақтайды,ой-түйеді.

Бағалау. Қорыту.

9.Бағалау

Адам алдымен еңбектеп өседі,

Содан кейін еңбекпен өседі-дегендей бүгін сендерді еңбектеріңе,білімдеріңе қарай бағалаймын.

Топтарды смайликтер саны арқылы бағалау.Қорыту.

Әр топты смайликтер саны арқылы бағалаймын. Оқушылар сабақты қаншалықты түсінгендерін «Бағдаршам»техникасы арқылы көрсетеді.

10.Рефлексия

Кері байланыс.

-Бүгінгі сабақта не үйрендіңдер?

-Қай тапсырманы орындаған қызықты болды?

-Қай тапсырманы орындағанда қиналдыңдар?

Оқушылар сабақ бойы алған әсерлерін жеткізеді.

Үйге тапсырма 193-жаттығу.





















Бастауыш сынып мұғалімі Күлегешова Гүлмира Болысбекқызы

Picture 3 Picture 2













Shape1

Топқа бөлу Жеке жұмыс

Picture 3

Picture 2

Picture 2





Дәптермен жұмыс Сергіту сәті

Оқулықпен жұмыс





Picture 2













Picture 3



Топтық жұмыс

Постермен жұмыс




















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
31.01.2019
607
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі