Пәні: қазақ тілі
Сыныбы: 2
Сабақтың тақырыбы: «Лепті сөйлем»
Бастауыш сынып мұғалімі : Устемирова Назира
|
Жалпы мақсаты |
Оқушыларға сөйлемдегі хабарлы,сұраулы,лепті түрлері туралы түсінік бере отырып,сөздік қорын молайтып,еңбексүйгіштікке тәрбиелеу. |
|
|
Сабақтың міндеті |
-сөйлем ішінен лепті сөйлемді табауға үйрету; -лепті сөйлемнің жасалу және айтылу жолдарын меңгерту; -лепті сөйлемді тәжірибеде байланыстырып,тіл байлығын дамыту; |
|
|
Күтілетін нәтиже |
-сөйлем түрлері туралы түсінік қалыптасады; -лепті сөйлемнің жасалу және айтылу жолдарын түсінеді; -тіл байлықтары артып,ой-өрістері кеңиді; |
|
|
Сабақтың типі |
Жаңа білімді меңгерту. |
|
|
Сабақтың түрі |
Аралас сабақ |
|
|
Әдіс-тәсілдер |
Топтастыру,жеке,жұптық,топтық жұмыстар,сұрақ-жауап,салыстыру,талдау,жинақтау,сергіту сәті,семантикалық карта,миға шабуыл,шығармашылық жұмыс,кері байланыс. |
|
|
Ресурстар |
Постер,слайдтар,оқулық,маркер,стикер,кесте,суреттер,топтық тапсырмалар,ватман қағаздары,бағалау парақшасы |
|
|
Сабақтың кезеңдері |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
|
1.Ұйымдастыру кезеңі |
Психологиялық дайындық -Балалар,бүгінгі сабағымыз ерекше болғалы отыр.Байқаған шығарсыңдар бізге қонақтар келіп отыр.Алдымен қонақтарымызбен амандасып алайық. -Қазір қандай жыл мезгілі? -Дұрыс,күз аяқталып,қыс басталып қалды. -Алма талда азғана алма қалыпты.Олар қардың астында қалып қоймас үшін,өздеріңе ұнаған түстен теріп алып топқа бөлініп отырыңдар. Әр топқа топ басшы сайлап, «Алтын ережені»есімізге түсірейік. |
Оқушылар қонақтарға қарап жарты шеңбер болып тұрады. Хормен:Үлкенге де сіз Кішіге де сіз Барлық келген ұстазға Бас иеміз біз. (бастарын иіп сәлемдеседі) Өзімізге:Сәттілік,қуаныш! Қонағымызға:Жақсы көңіл-күй! Елімізге:Ашық аспан,молшылық тілейміз! |
|
2.Кіріспе (түсіну) |
Миды шынықтыру. Үй тапсырмасын пысықтау. .Әр топтағы оқушылардан слайдта көрсетілген сұрақтарға жауап алу. I топ
II топ
III топ
|
I топ –Хабарлы сөйлем II топ –Сұраулы сөйлем III топ-Лепті сөйлем Әр топқа топ басшы сайлайды. Топ басшылар берілген критерий бойынша топтағы оқушыларды бағалайды. |
|
3.Түсіну Жаңа тақырып |
А сезімін білдіреді ған соң ! қойы- лады қуану өкіну бұйыру Бұл сөздер көте- сескендіру тілек тіңкі дауыспен айтылады. 2. Оқулықпен жұмыс. 195-жаттығу Өлеңді мәнерлеп оқып, сұраулы және лепті сөйлемдерді табу. 3. Берілген сөздерден сөйлем құрап, тиісті тыныс белгілерін кою. 1. Көп,өнерлі,сыныпта, оқушылар. 2. Төлі, арыстанның, не. 3. Білесің, жануарларды, қысқа,ұйқыға, кететін, бе. 4. Қазақстан, жасасын,достығы, халқының, мызғымас. |
Оқушылар сызбаға қарап,ереже шығарады. Лепті сөйлемге мысал келтіреді. Әр топтан 2-3 оқушыдан өлеңді мәнерлеп оқиды. Берілген сөздерден сөйлем құрайды,қажетті тыныс белгілерін қояды. |
|
4.Сергіту сәті |
|
Оқушылар сергіп, сабаққа ынтасы арта түседі. |
|
5.Қолдану |
Дәптермен жұмыс. Бүгінгі күнді жазу. Көркем жазу минуты. 196- жаттығу жаңылтпашты 2-3 оқушыға оқыту, хормен қайталау, іштей 1 минут оқу. Оқулықты жауып, жатқа жазу. |
Балалар жаңылтпашты жатқа жазады.Үлгерімі төмен оқушыға көмек көрсету. Топ басшылар жаңа сабақты бағалайды. |
|
6.Талдау |
Топпен жұмыс.Постер қорғау. Әр топқа жұмбақ жасыру,жұмбақтың шешуіндегі сөзге -дыбыстық талдау жасау -сол сөзді қатыстырып,әр топ сөйлем құрайды 1.Бірі-ағаш кесу құралы, Бірі-шырынды бал бұлағы (ара) 2.Таңмен көзін ашады, Әлемге нұрын шашады.(күн) 3.Үрлесең жеп-жеңіл, Елпілдеп кетеді, Ұшырсаң көк теңбіл, Бұлтқа да жетеді. (шар) Топты бағалау. |
Оқушылар слайдтан кезекпен жұмбақты оқып, шешуін табады.Әр топ дыбыстық талдау жасап,сөйлем құрайды. Құраған сөйлемдерін тақтаға жазады,оқушылар көшіріп алады. Топ басшылар бағалайды. |
|
7.Синтез Жинақтау |
Шығармашылық тапсырма. Алақай,қандай сөздерін пайдаланып,сөйлемдерді лепті сөйлемдерге аайналдыру. 1.Күн шықты 2.Жаңбыр басылды 3Циркке барам Топты бағалау. |
Берілген сөздерді қатыстырып,лепті сөйлемдер құрау. Бағалау. |
|
8.Қорытынды |
Семантикалы қ карта.Тыныс белгісі жоқ сөйлемдердің тыныс белгісін қойып,қай сөйлем түріне жататынын анықтау. |
Балалар алған білімдерін жүйелейді,жинақтайды,ой-түйеді. Бағалау. Қорыту. |
|
9.Бағалау |
Адам алдымен еңбектеп өседі, Содан кейін еңбекпен өседі-дегендей бүгін сендерді еңбектеріңе,білімдеріңе қарай бағалаймын. Топтарды смайликтер саны арқылы бағалау.Қорыту. |
Әр топты смайликтер саны арқылы бағалаймын. Оқушылар сабақты қаншалықты түсінгендерін «Бағдаршам»техникасы арқылы көрсетеді. |
|
10.Рефлексия |
Кері байланыс. -Бүгінгі сабақта не үйрендіңдер? -Қай тапсырманы орындаған қызықты болды? -Қай тапсырманы орындағанда қиналдыңдар? |
Оқушылар сабақ бойы алған әсерлерін жеткізеді. Үйге тапсырма 193-жаттығу. |
Бастауыш сынып мұғалімі Күлегешова Гүлмира Болысбекқызы




Дәптермен жұмыс Сергіту сәті
Оқулықпен жұмыс

Топтық жұмыс
Постермен жұмыс
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«Лепті сөйлем»
«Лепті сөйлем»
Пәні: қазақ тілі
Сыныбы: 2
Сабақтың тақырыбы: «Лепті сөйлем»
Бастауыш сынып мұғалімі : Устемирова Назира
|
Жалпы мақсаты |
Оқушыларға сөйлемдегі хабарлы,сұраулы,лепті түрлері туралы түсінік бере отырып,сөздік қорын молайтып,еңбексүйгіштікке тәрбиелеу. |
|
|
Сабақтың міндеті |
-сөйлем ішінен лепті сөйлемді табауға үйрету; -лепті сөйлемнің жасалу және айтылу жолдарын меңгерту; -лепті сөйлемді тәжірибеде байланыстырып,тіл байлығын дамыту; |
|
|
Күтілетін нәтиже |
-сөйлем түрлері туралы түсінік қалыптасады; -лепті сөйлемнің жасалу және айтылу жолдарын түсінеді; -тіл байлықтары артып,ой-өрістері кеңиді; |
|
|
Сабақтың типі |
Жаңа білімді меңгерту. |
|
|
Сабақтың түрі |
Аралас сабақ |
|
|
Әдіс-тәсілдер |
Топтастыру,жеке,жұптық,топтық жұмыстар,сұрақ-жауап,салыстыру,талдау,жинақтау,сергіту сәті,семантикалық карта,миға шабуыл,шығармашылық жұмыс,кері байланыс. |
|
|
Ресурстар |
Постер,слайдтар,оқулық,маркер,стикер,кесте,суреттер,топтық тапсырмалар,ватман қағаздары,бағалау парақшасы |
|
|
Сабақтың кезеңдері |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
|
1.Ұйымдастыру кезеңі |
Психологиялық дайындық -Балалар,бүгінгі сабағымыз ерекше болғалы отыр.Байқаған шығарсыңдар бізге қонақтар келіп отыр.Алдымен қонақтарымызбен амандасып алайық. -Қазір қандай жыл мезгілі? -Дұрыс,күз аяқталып,қыс басталып қалды. -Алма талда азғана алма қалыпты.Олар қардың астында қалып қоймас үшін,өздеріңе ұнаған түстен теріп алып топқа бөлініп отырыңдар. Әр топқа топ басшы сайлап, «Алтын ережені»есімізге түсірейік. |
Оқушылар қонақтарға қарап жарты шеңбер болып тұрады. Хормен:Үлкенге де сіз Кішіге де сіз Барлық келген ұстазға Бас иеміз біз. (бастарын иіп сәлемдеседі) Өзімізге:Сәттілік,қуаныш! Қонағымызға:Жақсы көңіл-күй! Елімізге:Ашық аспан,молшылық тілейміз! |
|
2.Кіріспе (түсіну) |
Миды шынықтыру. Үй тапсырмасын пысықтау. .Әр топтағы оқушылардан слайдта көрсетілген сұрақтарға жауап алу. I топ
II топ
III топ
|
I топ –Хабарлы сөйлем II топ –Сұраулы сөйлем III топ-Лепті сөйлем Әр топқа топ басшы сайлайды. Топ басшылар берілген критерий бойынша топтағы оқушыларды бағалайды. |
|
3.Түсіну Жаңа тақырып |
А сезімін білдіреді ған соң ! қойы- лады қуану өкіну бұйыру Бұл сөздер көте- сескендіру тілек тіңкі дауыспен айтылады. 2. Оқулықпен жұмыс. 195-жаттығу Өлеңді мәнерлеп оқып, сұраулы және лепті сөйлемдерді табу. 3. Берілген сөздерден сөйлем құрап, тиісті тыныс белгілерін кою. 1. Көп,өнерлі,сыныпта, оқушылар. 2. Төлі, арыстанның, не. 3. Білесің, жануарларды, қысқа,ұйқыға, кететін, бе. 4. Қазақстан, жасасын,достығы, халқының, мызғымас. |
Оқушылар сызбаға қарап,ереже шығарады. Лепті сөйлемге мысал келтіреді. Әр топтан 2-3 оқушыдан өлеңді мәнерлеп оқиды. Берілген сөздерден сөйлем құрайды,қажетті тыныс белгілерін қояды. |
|
4.Сергіту сәті |
|
Оқушылар сергіп, сабаққа ынтасы арта түседі. |
|
5.Қолдану |
Дәптермен жұмыс. Бүгінгі күнді жазу. Көркем жазу минуты. 196- жаттығу жаңылтпашты 2-3 оқушыға оқыту, хормен қайталау, іштей 1 минут оқу. Оқулықты жауып, жатқа жазу. |
Балалар жаңылтпашты жатқа жазады.Үлгерімі төмен оқушыға көмек көрсету. Топ басшылар жаңа сабақты бағалайды. |
|
6.Талдау |
Топпен жұмыс.Постер қорғау. Әр топқа жұмбақ жасыру,жұмбақтың шешуіндегі сөзге -дыбыстық талдау жасау -сол сөзді қатыстырып,әр топ сөйлем құрайды 1.Бірі-ағаш кесу құралы, Бірі-шырынды бал бұлағы (ара) 2.Таңмен көзін ашады, Әлемге нұрын шашады.(күн) 3.Үрлесең жеп-жеңіл, Елпілдеп кетеді, Ұшырсаң көк теңбіл, Бұлтқа да жетеді. (шар) Топты бағалау. |
Оқушылар слайдтан кезекпен жұмбақты оқып, шешуін табады.Әр топ дыбыстық талдау жасап,сөйлем құрайды. Құраған сөйлемдерін тақтаға жазады,оқушылар көшіріп алады. Топ басшылар бағалайды. |
|
7.Синтез Жинақтау |
Шығармашылық тапсырма. Алақай,қандай сөздерін пайдаланып,сөйлемдерді лепті сөйлемдерге аайналдыру. 1.Күн шықты 2.Жаңбыр басылды 3Циркке барам Топты бағалау. |
Берілген сөздерді қатыстырып,лепті сөйлемдер құрау. Бағалау. |
|
8.Қорытынды |
Семантикалы қ карта.Тыныс белгісі жоқ сөйлемдердің тыныс белгісін қойып,қай сөйлем түріне жататынын анықтау. |
Балалар алған білімдерін жүйелейді,жинақтайды,ой-түйеді. Бағалау. Қорыту. |
|
9.Бағалау |
Адам алдымен еңбектеп өседі, Содан кейін еңбекпен өседі-дегендей бүгін сендерді еңбектеріңе,білімдеріңе қарай бағалаймын. Топтарды смайликтер саны арқылы бағалау.Қорыту. |
Әр топты смайликтер саны арқылы бағалаймын. Оқушылар сабақты қаншалықты түсінгендерін «Бағдаршам»техникасы арқылы көрсетеді. |
|
10.Рефлексия |
Кері байланыс. -Бүгінгі сабақта не үйрендіңдер? -Қай тапсырманы орындаған қызықты болды? -Қай тапсырманы орындағанда қиналдыңдар? |
Оқушылар сабақ бойы алған әсерлерін жеткізеді. Үйге тапсырма 193-жаттығу. |
Бастауыш сынып мұғалімі Күлегешова Гүлмира Болысбекқызы




Дәптермен жұмыс Сергіту сәті
Оқулықпен жұмыс

Топтық жұмыс
Постермен жұмыс
шағым қалдыра аласыз













