Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бөлім:

    Менің туған өлкем

    Педагогтің аты-жөні

    Г.Шонтыбаева

    Күні:06.12


    Сынып:2 А

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Лепті сөйлем

    Оқу бағдарла- масына сәйкес оқыту мақсаттары

    2.3.7.1 сөйлем түрлерінің айтылу мақсатына сәйкес тыныс белгілерін (нүкте, сұрақ белгісі, леп белгісі) қолдану;

    2.3.6.1 бас әріп пен кіші әріптің биіктігі мен мөлшерін сақтап, оларды байланыстырып көлбеу және таза жазу;

    2.2.3.1 мәтін мазмұнын анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру және жауап беру


    Shape1

    204


    Сабақтың мақсаты

    Сөйлем түрлерінің айтылу мақсатына сәйкес тыныс белгілерін (нүкте, сұрақ белгісі, леп белгісі) қолданады. Бас әріп пен кіші әріптің биіктігі мен мөлшерін сақтап, оларды

    байланыстырып көлбеу және таза жазады. Мәтін мазмұнын анықтауға бағытталған сұрақтар

    құрастырады және жауап береді.

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Басы

    (5 мин)

    Психологиялық жағымды ахуал орнату. (Ұ) Ұйымдастыру кезеңі

    Сабақ мақсатын хабарлау.

    Сыныптың оқу әрекетіне

    қызығушылығын ояту.



    Ортасы

    (35 мин)

    10-жаттығу.

    Мәтінді оқып, не туралы екенін анықтайды. Мәтінге ат қояды. Мәтін кейіпкерлерінің тіршілік ететін ортасын айтады. Өз қорытындысын жасайды.

    Сұраулы және лепті сөйлемдерді теріп жазады. Сұраулы, лепті сөйлемдерді ажыратып, салыстырып, ой қорытады.

    Мәтінді түсініп оқиды, ат қояды. Сұраулы және лепті сөйлемдерді теріп жазады.

    Бір-бірінің қатесін тауып, түзетіп, орындалған жұмысты өзара бағалайды.

    Оқулық, дәптер


    Дескриптор:

    • мәтінді түсініп оқиды;

    • мәтінге ат қояды;

    • мәтіндегі негізгі ойды айтады;

    • мәтін кейіпкерлерінің тіршілік ететін ортасын анықтайды;

    • сұраулы және лепті сөйлемдерді теріп жазады;

    • сұраулы, лепті сөйлемдерді ажыратып, салыстырады;

    • пунктуациялық, орфографиялық қателер

    жібермейді.


    Оқушылардың жұмысы дескриптор бойынша бағаланады.


    1 балл

    1 балл

    1. балл

    2. балл


    2 балл


    2 балл


    1 балл


    Дескриптор


    1. жаттығу. Мақалдарды қатесіз көшіріп жазып, мәнін түсіндіреді. Жаңбырдың пайдасы туралы әңгімелейді.

    Оқушы тәжірибесіне, бұған дейін басқа пәндерден игерген білімдеріне сүйеніп: Жаңбыр қандай күндері жауады? Жаңбыр жаумас бұрын аспаннан қандай өзгерістерді байқауға болады? сұрақтарына жауап береді.

    Жаңбырдың түрлері туралы дереккөздерден ақпарат алып, білімдерін толықтыруына басшылық жасалады.

    Алған ақпараттарын топта талқылайды.


    Ойсергек!

    «Еске түсіру» ойыны. Қатар отырған оқушылар бір-біріне арқасын беріп отырады да, парталасының аты кім, киімі қандай, аяқкиімі қандай, егер қыз бала болса, белдемшесінің түсі қандай, құлағында сырғасы бар ма, осы сияқты белгілерді айтып шығады. Бұл ойын балалардың бір- бірін жақсы тануға, қарым-қатынасын реттеуге көмектеседі. Балалардың есте сақтау қабілеті, байқампаздығы артады.


    Дәптермен жұмыс

    1. жаттығу. Оқушылардың назары суреттерге аударылады. Әр суретте жылдың қай мезгілі бейнеленгенін тауып, өз ойын дәлелдейді.

    Қалаған жыл мезгілінің суреті бойынша әңгіме құрастырады.

    Мақалды көшіріп жазады. Сұрақтарға жауап береді.


























    Сурет бойынша әңгімелейді.

    Берілген сөйлемдерді лепті сөйлемдерге айналдырады.

    Қолдау көрсету.














    Мақтау, мадақтау.












    Қолдау.

    Оқулық, мақал













    Ойсергек













    Оқулық, жыл мезгілдерінің суреті

    Shape2

    205


    Shape3

    206



    Ол үшін жыл мезгілдері, оның ерекшеліктері туралы әңгіме ұйымдастырылады.

    Сурет әңгіменің бір бөлігі екені ескертіледі. Оқушыларға әңгімедегі негізгі ойды табу тапсырылады. Суретке қарап не айтуға болатынын топта әңгімелейді.




    Дәптермен жұмыс

    Оқушылар «Бағдаршам» әдісі арқылы бір-бірінің жұмысын бағалайды. Өз көзқарастарын білдіреді.

    Дәптердегі шығармашылық тапсырма орындалады. «Жаратылыстану» пәнінен игерген білімдеріне сүйеніп, сызбадан жер бедеріне қатысты сөздерді тауып, бояйды. Жұмыстарын топта жариялайды.

    Сабақта игерген білімдеріне рефлексия жасату мақсатында жұмыс дәптеріндегі

    «Өз жұмысыңды бағала» тапсырмасы орындатылады.

    Бірінші тұрған «Сауатты жазу»; екінші тұрған «Көркем жазу» дөңгелектері тиісті қарындаштармен боятылады. Нәтижелері топта жарияланады.


    Үйге тапсырма. «Судың пайдасы» тақырыбына лепті сөйлемдерді қатыстыра отырып, шағын әңгіме құрастырып жазу.

    Жұпта жыл мезгілдері- нің белгілерін айта отырып, анықтайды.

    Суреттегі жыл мезгіл- дері туралы әңгімелейді. Бір жыл мезгілін таңдап алып, әңгіме құрастырады.


    Оқушылар жұмыс дәптерінде берілген тапсырманы орындап, дұрыс жауапты жасыл түсті қарындашпен бояйды.










    Қолдау көрсету.

    Оқулық, суреттер








    Жұмыс дәптері, түрлі түсті қарындаштар

    Соңы

    (5 мин)

    (МК, Т) Сабақты бекіту және саралау

    Саралау тапсырмаларын орындату.

    Шығармашылық үзіліс





    13-жаттығу

    1-деңгей.

    Суреттерге қарап әңгімеле.

    2-деңгей.

    Өлеңді жай қара сөзбен баяндап бер.

    3-деңгей.

    Суреттердің астындағы сөйлемдерді лепті сөйлемге айналдыр.


    Бекіту. «Бес саусақ» әдісі

    Бас бармақ – басты мәселе. Бүгінгі сабақта ең құнды мәселе не болды?

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Шонтыбаева Гулшара Оспановна
    18 Қаңтар 2023
    412
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Лепті сөйлем

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Лепті сөйлем

    Материал туралы қысқаша түсінік
    сөйлем түрлерінің айтылу мақсатына сәйкес тыныс белгілерін (нүкте, сұрақ белгісі, леп белгісі) қолдану
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бөлім:

    Менің туған өлкем

    Педагогтің аты-жөні

    Г.Шонтыбаева

    Күні:06.12


    Сынып:2 А

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Лепті сөйлем

    Оқу бағдарла- масына сәйкес оқыту мақсаттары

    2.3.7.1 сөйлем түрлерінің айтылу мақсатына сәйкес тыныс белгілерін (нүкте, сұрақ белгісі, леп белгісі) қолдану;

    2.3.6.1 бас әріп пен кіші әріптің биіктігі мен мөлшерін сақтап, оларды байланыстырып көлбеу және таза жазу;

    2.2.3.1 мәтін мазмұнын анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру және жауап беру


    Shape1

    204


    Сабақтың мақсаты

    Сөйлем түрлерінің айтылу мақсатына сәйкес тыныс белгілерін (нүкте, сұрақ белгісі, леп белгісі) қолданады. Бас әріп пен кіші әріптің биіктігі мен мөлшерін сақтап, оларды

    байланыстырып көлбеу және таза жазады. Мәтін мазмұнын анықтауға бағытталған сұрақтар

    құрастырады және жауап береді.

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Басы

    (5 мин)

    Психологиялық жағымды ахуал орнату. (Ұ) Ұйымдастыру кезеңі

    Сабақ мақсатын хабарлау.

    Сыныптың оқу әрекетіне

    қызығушылығын ояту.



    Ортасы

    (35 мин)

    10-жаттығу.

    Мәтінді оқып, не туралы екенін анықтайды. Мәтінге ат қояды. Мәтін кейіпкерлерінің тіршілік ететін ортасын айтады. Өз қорытындысын жасайды.

    Сұраулы және лепті сөйлемдерді теріп жазады. Сұраулы, лепті сөйлемдерді ажыратып, салыстырып, ой қорытады.

    Мәтінді түсініп оқиды, ат қояды. Сұраулы және лепті сөйлемдерді теріп жазады.

    Бір-бірінің қатесін тауып, түзетіп, орындалған жұмысты өзара бағалайды.

    Оқулық, дәптер


    Дескриптор:

    • мәтінді түсініп оқиды;

    • мәтінге ат қояды;

    • мәтіндегі негізгі ойды айтады;

    • мәтін кейіпкерлерінің тіршілік ететін ортасын анықтайды;

    • сұраулы және лепті сөйлемдерді теріп жазады;

    • сұраулы, лепті сөйлемдерді ажыратып, салыстырады;

    • пунктуациялық, орфографиялық қателер

    жібермейді.


    Оқушылардың жұмысы дескриптор бойынша бағаланады.


    1 балл

    1 балл

    1. балл

    2. балл


    2 балл


    2 балл


    1 балл


    Дескриптор


    1. жаттығу. Мақалдарды қатесіз көшіріп жазып, мәнін түсіндіреді. Жаңбырдың пайдасы туралы әңгімелейді.

    Оқушы тәжірибесіне, бұған дейін басқа пәндерден игерген білімдеріне сүйеніп: Жаңбыр қандай күндері жауады? Жаңбыр жаумас бұрын аспаннан қандай өзгерістерді байқауға болады? сұрақтарына жауап береді.

    Жаңбырдың түрлері туралы дереккөздерден ақпарат алып, білімдерін толықтыруына басшылық жасалады.

    Алған ақпараттарын топта талқылайды.


    Ойсергек!

    «Еске түсіру» ойыны. Қатар отырған оқушылар бір-біріне арқасын беріп отырады да, парталасының аты кім, киімі қандай, аяқкиімі қандай, егер қыз бала болса, белдемшесінің түсі қандай, құлағында сырғасы бар ма, осы сияқты белгілерді айтып шығады. Бұл ойын балалардың бір- бірін жақсы тануға, қарым-қатынасын реттеуге көмектеседі. Балалардың есте сақтау қабілеті, байқампаздығы артады.


    Дәптермен жұмыс

    1. жаттығу. Оқушылардың назары суреттерге аударылады. Әр суретте жылдың қай мезгілі бейнеленгенін тауып, өз ойын дәлелдейді.

    Қалаған жыл мезгілінің суреті бойынша әңгіме құрастырады.

    Мақалды көшіріп жазады. Сұрақтарға жауап береді.


























    Сурет бойынша әңгімелейді.

    Берілген сөйлемдерді лепті сөйлемдерге айналдырады.

    Қолдау көрсету.














    Мақтау, мадақтау.












    Қолдау.

    Оқулық, мақал













    Ойсергек













    Оқулық, жыл мезгілдерінің суреті

    Shape2

    205


    Shape3

    206



    Ол үшін жыл мезгілдері, оның ерекшеліктері туралы әңгіме ұйымдастырылады.

    Сурет әңгіменің бір бөлігі екені ескертіледі. Оқушыларға әңгімедегі негізгі ойды табу тапсырылады. Суретке қарап не айтуға болатынын топта әңгімелейді.




    Дәптермен жұмыс

    Оқушылар «Бағдаршам» әдісі арқылы бір-бірінің жұмысын бағалайды. Өз көзқарастарын білдіреді.

    Дәптердегі шығармашылық тапсырма орындалады. «Жаратылыстану» пәнінен игерген білімдеріне сүйеніп, сызбадан жер бедеріне қатысты сөздерді тауып, бояйды. Жұмыстарын топта жариялайды.

    Сабақта игерген білімдеріне рефлексия жасату мақсатында жұмыс дәптеріндегі

    «Өз жұмысыңды бағала» тапсырмасы орындатылады.

    Бірінші тұрған «Сауатты жазу»; екінші тұрған «Көркем жазу» дөңгелектері тиісті қарындаштармен боятылады. Нәтижелері топта жарияланады.


    Үйге тапсырма. «Судың пайдасы» тақырыбына лепті сөйлемдерді қатыстыра отырып, шағын әңгіме құрастырып жазу.

    Жұпта жыл мезгілдері- нің белгілерін айта отырып, анықтайды.

    Суреттегі жыл мезгіл- дері туралы әңгімелейді. Бір жыл мезгілін таңдап алып, әңгіме құрастырады.


    Оқушылар жұмыс дәптерінде берілген тапсырманы орындап, дұрыс жауапты жасыл түсті қарындашпен бояйды.










    Қолдау көрсету.

    Оқулық, суреттер








    Жұмыс дәптері, түрлі түсті қарындаштар

    Соңы

    (5 мин)

    (МК, Т) Сабақты бекіту және саралау

    Саралау тапсырмаларын орындату.

    Шығармашылық үзіліс





    13-жаттығу

    1-деңгей.

    Суреттерге қарап әңгімеле.

    2-деңгей.

    Өлеңді жай қара сөзбен баяндап бер.

    3-деңгей.

    Суреттердің астындағы сөйлемдерді лепті сөйлемге айналдыр.


    Бекіту. «Бес саусақ» әдісі

    Бас бармақ – басты мәселе. Бүгінгі сабақта ең құнды мәселе не болды?

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ әдебиеті Тест 3 сынып
    18.01.2023
    412
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Шонтыбаева Гулшара Оспановна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации