Сабақ
тың
басы
5
минут
Өткен сабақты
пысықтау
5
минут
Сабақтың
ортасы
20
минут
Сергіту
сәті
2
минут
Сабақты
қорыту
8мин
Кері
байланыс
5
минут
|
Амандасады
(психологиялық
ахуал)
Сәттілік тілеймін
саған,
Сәттілік тілеймін
өзіме,
Сәттілік тілеймін
бәріңізге!!!
Үй тапсырмасын
пысықтау:
5 –
тапсырма
«Бүркіттер»
әдісі
1. Өзім сөзден
тұрамын
Біткен ойды құрамын (
Сөйлем)
2. Сөзді құрап, доп
тіземін,
Қоя салсаң, бір
тары,
Жаңалықты жеткіземін ( Хабарлы
сөйлем )
3. Ойды аяқтап орақ
тұрады,
Жауап сөз қалап тұрады
(Сұраулы сөйлем)
4. Ұранды,
шаттықты
Өкініш
аптықты
Білдіріп ойын
талайдың
Шарға ине қадаймын (Лепті
сөйлем)
- Сонымен, балалар, лепті
сөйлем дегеніміз не?
- Лепті сөйлемнен кейін қандай
тыныс белгісі қойылады?
Жарайсыңдар,
балалар!
Балалар, бүгінгі сабағымызда
біз лепті сөйлемдер туралы танымымызды
жалғастарымыз;
Сабақтың
мақсаты:
Мәтіннің бөліктерін анықтай
алу;
Лепті сөйлемдерді жаза
алу;
1 – тапсырма (жұптық
жұмыс)
16 – жаттығу 108
бет
Суреттерге қара және мәтінді
оқы;
Көктемде балалар гүл тұқымын
септі. Олар раушан және жауқазын гүлдерін
отырғызды.
Біраздан соң бұл өсімдіктер
көктей бастады. Балалар оларға күтім
жасады.
Жазда алуан түсті гүлдер
жайқалып өсті.
-
Мәтін неше бөліктен тұрады?
(3)
-
Екінші және үшінші бөлігін өз
сөйлемдеріңмен толықтырыңдар
-
ол үшін суретті және керекті
сөздерді пайдаланыңдар;
-
Мәтінге ат қойыңдар; («Табиғат
және біз)
-
Мәтіннің қортынды бөлігін
жазыңдар; (Балалар гүлдерді суғарды, олардың арамшөптерін жұлды.
Олар гүлдерден Білім күнінде гүл шоқтарын жасады. Әдемі гүлшоқтарын
мұғалімге сыйлады.)
Керекті
сөздер:
Суғарды, арамшөптерді
жұлды;гүлшоқтарын жасады,Білім күнінде,мұғалімге
сыйлады.
2 –
тапсырма
Тыныс белгісін дұрыс
қойыңдар!
СӘЙКЕСТЕНДІР:
1) Өзеннің жағасы сондай
керемет(!)
2) Бүгін сабаққа барасың
ба(?)
3) Ерсін қалаға
келді(.)
4) Сен нешінші сынып
оқисың(?)
5) Алақай, апам
келді(!)
6) Мен бүгінгі сабақтан бес
алдым(.)
7) Айбар шалғымен шөп шапты
(.)
8) Айару сабаққа үлгерді ма
(?)
СЕРГІТУ
СӘТІ
3– тапсырма
(дәптермен,тақтамен жұмыс)
Функционалдық сауаттылыққа
берілген тапсырма
Саралау –
диалог
ТОПТАР
САЙЫСЫ
1 –
топ
Берілген сөйлемдерді сұраулы
сөйлемге айналдырыңдар:
-
Айман
сабаққа барады (Айман сабаққа
барады ма?)
-
Ажар ауылға кетеді (Ажар
ауылға кетеді ме?)
-
Арман 19 жасқа толды (Арман 19
жасқа толды ма?)
-
Жәнібек әлем чемпионы (Жәнібек
әлем чемпионы болды ма?)
-
Аяулым ағылшын пәнінен жақсы
оқиды (Аяулым ағылшын тілі пәнінен жақсы оқиды
ма?)
2 –
топ
Берілген сөйлемдерді лепті
сөйлемге айналдырыңдар:
-
Айша Астанаға кетті (Алақай,
АЙша Астанаға кетті!)
-
Мақсат әжесімен тойға барады
(Керемет, бүгін Мақсат әжесімен тойға
барады!)
-
Ақерке үздік оқушы болды
(Жарайсың Ақерке үздік оқушы
болдың!)
-
Баубек үздік маман (Тамаша,
Баубек үздік маман болды!)
-
Раушан аудандық жарысқа
қатыссып, 1 орын алды (Алақай, РауРаушан аудандық жарыстан
бірінші орын алды!)
3 –
топ
Берілген сөйлемдерді хабарлы
сөйлемдерге айналдыңдар:
-
Алақай, Еркебұлан ағам келді!
(Еркебұлан ағам үйге келді.)
-
Әсем сабаққа кешігіп келген
жоқ па? (Әсем сабаққа кешіккен
жоқ.)
-
Жарайсың, Әсет, жеңіспен
оралдың! (Әсет жеңіспен
оралды.)
-
Ерсін ауылға қашан барасыңдар?
(Ерсін ауылға жақында
барады.)
-
Керемет, біздің сынып мектеп
чемпионы атанды!!!! (Біздің сынып мектеп чемпионы
болды.)
4 – тапсырма (жеке
жұмыс)
Балалар, мен сендермен бір
ұлттық ойынымызды ойнап көрсек деп
отырмын;
Ойымыздың ұшқырлығын дамытып,
жылдам жауап беріп көрелік:
«Ақсүйек
ойыны»
Отан туралы мақал
айт;
2) Адамгершілік туралы мақал
айт;
3) Білім туралы
мақал;
4) Ұстаз туралы
мақал;
5) Туған жер туралы
мақал
6) Бауыр туралы
мақал
7) Ата – ана туралы
мақал
8) Достық туралы
мақал
9) Мейрімділік туралы
мақал
10) Табиғат туралы
мақал;
|
Амандасады
Психологиялық ахуады
қалыптастыруға қатысады
Үй тапсырмасын
пысықтайды
Сабақ мақсатымен
танысады
Суреттерге қарап мәтін
құрастырады
Мәтін неше бөліктен тұратынын
табады
Мәтінге ат
қояды
Тыныс белгілерін дұрыс
сәйкестендіреді
Сергіту сәтіне
қатысады
1 –
топ
Берілген сөйлемді лепті
сөйлемге айналдырады
2 –
топ
Берілген сөйлемдерді сұраулы
сөйлемге айналдырады
Берілген сөйлемдерді хабарлы
сөйлемдерге айналдырады
Берілген тақырыптарға сәйкес
мақал – мәтелдер айтады
Үйге тапсырма
алады
Кері байланыс
береді
|
Әр дұрыс жауап үшін оқушылар
асық алады
Дескриптор:
Сұрақтарға дұрыс жауап
береді;
ҚБ:
Тамаша!
Дескриптор:
Мәтінді оқиды -
1б
Мәтіннің 2 – 3 бөлігін өз
сөздерімен толықтырады – 1
б
Мәтіннің қортынды бөлігін
жазады – 1б
Мәтінге ат қояды -
1б
Жалпы – 4
б
ҚБ:
Тамаша!
Дескриптор:
Тыныс белгілерін дұрыс
сәйкестендіреді – 1 б
Өз ойларын дәлелдейді – 1
б
Жалпы – 2
б
ҚБ:
Керемет!
Дескриптор:
Сөйлемдерді
Сөйлемдерді хабарлы, лепті,
сұраулы сөйлемдерге айналдырады – 1
б
Тыныс белгілерінің қойылуы
туралы айтады – 1 б
Жалпы – 2
б
ҚБ:
Өте жақсы!
Дескриптор:
Мақал – мәтел айтады – 1
б
Мақалдардың мағынасын
түсіндіреді – 1 б
Жалпы – 2
б
ҚБ:
Өте жақсы!
|
Слайд
Презентациялық
ойын
Оқулық
Дәптер
|