Сабақты талдау
өлшемшарттары
|
Іске асыру
деңгейім
|
Сабақтың
мақсаттары:
Оқытудың нақты мақсаттарын
айқындайды және білім алушыларға / тәрбиеленушілерге оларды бағалау
өлшемдерін ұсынады
|
Оқу бағдарламасына сәйкес
сабақ мақсатын анықтай отырып, білім алушылардың жетістікке жетуіне
бағытталған жоспар құрдым.
Бағалау өлшемі
ретінде нақты
критерийлер жасадым.
|
Сабақтың мазмұны оқу
мақсаттарына сәйкес келеді
|
Өткен сабақпен
байланысын саралалай отырып, оқушыларды екі топқа бөліп өткіуді
дұрыс деп шештім
|
Педагог білім алушыларды сабақ
мақсаттарын және күтілетін нәтижелерді қоюға
тартады
|
Жұмысқа барлық оқушыны тарту
мақсатында білім алушылармен бірлесіп критерий құрдық
ж
|
Күтілетін
нәтижелер:
|
Екі топ сабақ
соңында тангенс пен котангенстің туындыларын табу формуласы қорытып
шығарады
|
|
|
Білім
алушылардың/
тәрбиеленушілердің
қажеттіліктерін ескереді
|
Сабақ эмоционалды
болды.
|
Зерттеу дағдыларын дамытуға
бағытталған
|
Дамыта оқыту
технологиясын кірістіре отырып, әроқушы білімін есепке алып
отырдым
|
Бағалау:
|
Оқушы жетістігінің
өсуі үшін табыс критерийлерін ұсынды
|
Формативті бағалау арқылы
білім алушылардың/тәрбиеленушілердің оқу мақсаттарына қатысты
қызметінің нәтижесін бақылайды
|
Оқытудағы қиындықтар
топ іішінде сол арада шешіліп отырды. ( Өзара оқыту мен бағалау
көрінді)
|
Сыныптағы тәртіп пен тәртіп
ережелері:
|
Сабақ бойы үздіксіз
еңбек етуге дағдыланғандықтан тәртіп туралы айту қажет
болмады
|
Білім
алушыларға/
тәрбиеленушілерге
сыныпта/топта оқу кеңістігін қамтамасыз
етеді
|
Жылдам ойлау мен
мәселені шешуге бағытталған тапсырмалар қарқынды
болды.
|
Сабақта білім
алушылардың/
тәрбиеленушілердің тиімді
өзара іс-қимылын құру
|
Бірін-бірі оқыту
әдісін үнемі пайдаланып отырамын
|
Оқушылармен/
тәрбиеленушілермен өткен материалды
қайталайды
|
АКТ ресурсын қолдана
отырып өткен сабқты еске түсірттім.
|
Жаңа материалды
зерттеу:
|
Ойтүрткі сұрағы
қойдым, ресурстармен танысып, нені оқу керектігін топта бір-біріне
түсіндірді
|
Материалдың мазмұны бойынша
рефлексия жүргізеді
|
Табыс критерилері
негізінде рефлексия жасадым. Әр оқушы топта қалай жұмыс істегенін
өзін-өзі бағалап берді
|
Жаңа білімді практикада
қолдану:
|
Оқу материалының болашақтағы
маңызын кері байланыста жазып берді
Білемін
|
Білдім
|
Білгім
Келеді
|
|
|
|
.
|
Білім алушыларды /
тәрбиеленушілерді оқу қызметіне тарту:
|
Оқушылардың ойлау
қабілеттеріне еркіндік бердім.
|
Оқушылардың/тәрбиеленушілердің
оқу іс-әрекетіне қызығушылығы мен қатысуын қолдау үшін жұмыстың
әртүрлі түрлері мен формаларын қолданады
|
Оқыту барысында қолданылған
әдіс-тәсілдер тиімді таңдалды. Талқылау нәтижесінде өзара бір
келісімге келіп есепті орындады
|
Білім
алушылардың/
тәрбиеленушілердің қатысу
дәрежесін қадағалайды
|
Табысқа жету критерийлері
негізінде сыныптың басым бөлігі 7-10 бал
алды
|
Тұлғаға бағытталған тәсілді
қолданады
|
Жеке қабілеті анықталған
оқушылар топта көшбасшылық көрсетіп отырды
|
Сараланған
тәсіл:
|
|
Оқу мақсаттарына қол жеткізу
бойынша барлық білім алушыларға/тәрбиеленушілерге қолдау
көрсетеді
|
Баланың алға басуына қолдау
көрсетіліп отырады. Мақтау, мадақтаулар
айтылды
|
Үлгерімі төмен білім
алушыларды / тәрбиеленушілерді тартады
|
Жеке тапсырмалар арқылы өз
білімдерін көрсетті
|
АКТ және ресурстарды
пайдалану:
|
Өткенді қайталау мен топтық
жұмыс тапсырмасында АКТ қолдандым
|
өзінің цифрлық білім беру
ресурстарын пайдаланады
|
Білімленд сайтымен жұмыс жасап
отырамын
|
білім алушылардың/
тәрбиеленушілердің бірлескен жұмысы үшін желілік ресурстарды
жұмылдырады
|
Лессен стади бойынша
«Бірлескен сабақ» жоспары бар ұстаздармен осы тақырыпты қалай
өткені туралы «зерттеушілік» әңгіме өткіземін деп
ойладым.
|
|
|
Сабақтың жақсы өткен екі
аспектісі:
|
Қабілетті оқушылардың үлгерімі
төмен оқушыға қолдау көрсетуі;
Тапсырмалардың сараланып
берілуі
|
Сабақты жақсартуға не
жәрдмдеседі?
|
Оқу үшін бағалау мен оқыту
үшін бағалау
|
Келесі сабақта нені ескеру
керек?
|
Материалды игеру деңгейін жеке
оқушылармен жұмыс жүргізу арқылы дамыту
|