Материалдар / Лессен стади бойынша өз сабағына талдау
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Лессен стади бойынша өз сабағына талдау

Материал туралы қысқаша түсінік
лессен стади бойынша өз сабағыңызды талдауға үлгі ретінде алсаңыз болады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Ақпан 2023
668
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

өткізген сабағына өзіндік талдауы

Бөлім:

10.3С Туынды

Күні:

16.03.2022ж

Пән/Сынып:

Алгебра, 10 сынып, ЖМБ

Сабақтың тақырыбы:

Тригонометриялық функциялардың туындылары

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

10.4.1.23 - тригонометриялық функциялардың туындыларын табу;

Сабақтың мақсаты:

Тригонометриялық функциялардың туындыларын табу

формулаларын қорыту және есеп шығаруда қолдана білу.

Сабақ түрі:


білімді жалпылау және жүйелеу сабағы



Сабақты талдау өлшемшарттары

Іске асыру деңгейім

Сабақтың мақсаттары:

Оқытудың нақты мақсаттарын айқындайды және білім алушыларға / тәрбиеленушілерге оларды бағалау өлшемдерін ұсынады

Оқу бағдарламасына сәйкес сабақ мақсатын анықтай отырып, білім алушылардың жетістікке жетуіне бағытталған жоспар құрдым.

Бағалау өлшемі ретінде нақты критерийлер жасадым.

Сабақтың мазмұны оқу мақсаттарына сәйкес келеді

Өткен сабақпен байланысын саралалай отырып, оқушыларды екі топқа бөліп өткіуді дұрыс деп шештім

Педагог білім алушыларды сабақ мақсаттарын және күтілетін нәтижелерді қоюға тартады

Жұмысқа барлық оқушыны тарту мақсатында білім алушылармен бірлесіп критерий құрдық ж

Күтілетін нәтижелер:

Екі топ сабақ соңында тангенс пен котангенстің туындыларын табу формуласы қорытып шығарады



Білім алушылардың/

тәрбиеленушілердің қажеттіліктерін ескереді

Сабақ эмоционалды болды.

Зерттеу дағдыларын дамытуға бағытталған

Дамыта оқыту технологиясын кірістіре отырып, әроқушы білімін есепке алып отырдым

Бағалау:

Оқушы жетістігінің өсуі үшін табыс критерийлерін ұсынды

Формативті бағалау арқылы білім алушылардың/тәрбиеленушілердің оқу мақсаттарына қатысты қызметінің нәтижесін бақылайды

Оқытудағы қиындықтар топ іішінде сол арада шешіліп отырды. ( Өзара оқыту мен бағалау көрінді)

Сыныптағы тәртіп пен тәртіп ережелері:

Сабақ бойы үздіксіз еңбек етуге дағдыланғандықтан тәртіп туралы айту қажет болмады

Білім алушыларға/

тәрбиеленушілерге сыныпта/топта оқу кеңістігін қамтамасыз етеді

Жылдам ойлау мен мәселені шешуге бағытталған тапсырмалар қарқынды болды.

Сабақта білім алушылардың/

тәрбиеленушілердің тиімді өзара іс-қимылын құру

Бірін-бірі оқыту әдісін үнемі пайдаланып отырамын

Оқушылармен/
тәрбиеленушілермен өткен материалды қайталайды

АКТ ресурсын қолдана отырып өткен сабқты еске түсірттім.

Жаңа материалды зерттеу:

Ойтүрткі сұрағы қойдым, ресурстармен танысып, нені оқу керектігін топта бір-біріне түсіндірді

Материалдың мазмұны бойынша рефлексия жүргізеді

Табыс критерилері негізінде рефлексия жасадым. Әр оқушы топта қалай жұмыс істегенін өзін-өзі бағалап берді

Жаңа білімді практикада қолдану:

Оқу материалының болашақтағы маңызын кері байланыста жазып берді

Білемін

Білдім

Білгім

Келеді




.

Білім алушыларды / тәрбиеленушілерді оқу қызметіне тарту:

Оқушылардың ойлау қабілеттеріне еркіндік бердім.

Оқушылардың/тәрбиеленушілердің оқу іс-әрекетіне қызығушылығы мен қатысуын қолдау үшін жұмыстың әртүрлі түрлері мен формаларын қолданады

Оқыту барысында қолданылған әдіс-тәсілдер тиімді таңдалды. Талқылау нәтижесінде өзара бір келісімге келіп есепті орындады

Білім алушылардың/

тәрбиеленушілердің қатысу дәрежесін қадағалайды

Табысқа жету критерийлері негізінде сыныптың басым бөлігі 7-10 бал алды

Тұлғаға бағытталған тәсілді қолданады

Жеке қабілеті анықталған оқушылар топта көшбасшылық көрсетіп отырды

Сараланған тәсіл:


Оқу мақсаттарына қол жеткізу бойынша барлық білім алушыларға/тәрбиеленушілерге қолдау көрсетеді

Баланың алға басуына қолдау көрсетіліп отырады. Мақтау, мадақтаулар айтылды

Үлгерімі төмен білім алушыларды / тәрбиеленушілерді тартады

Жеке тапсырмалар арқылы өз білімдерін көрсетті

АКТ және ресурстарды пайдалану:

Өткенді қайталау мен топтық жұмыс тапсырмасында АКТ қолдандым

өзінің цифрлық білім беру ресурстарын пайдаланады

Білімленд сайтымен жұмыс жасап отырамын

білім алушылардың/ тәрбиеленушілердің бірлескен жұмысы үшін желілік ресурстарды жұмылдырады

Лессен стади бойынша «Бірлескен сабақ» жоспары бар ұстаздармен осы тақырыпты қалай өткені туралы «зерттеушілік» әңгіме өткіземін деп ойладым.



Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі:

Қабілетті оқушылардың үлгерімі төмен оқушыға қолдау көрсетуі;

Тапсырмалардың сараланып берілуі

Сабақты жақсартуға не жәрдмдеседі?

Оқу үшін бағалау мен оқыту үшін бағалау

Келесі сабақта нені ескеру керек?

Материалды игеру деңгейін жеке оқушылармен жұмыс жүргізу арқылы дамыту










Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!