Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Жамбыл мектеп-гимназиясы
шығармашыл топтың «Lesson
Study»
жоспары
Топ
мүшелері:
Саурықова Алия-қазақ тілі мен
әдебиеті пәнінің мұғалімі
Жеттікбаева
Айжан-химия,биология пәнінің мұғалімі
Абсаматова Мадина-тарих
пәнінің мұғалімі
Хасен Назерке- ағылшын тілі
пәнінің мұғалімі
Мақсаты:Мектептегі негізгі пәндер
бойынша оқушылардың білім деңгейін көтеру және сабақ өтудің
әдіс-тәсілдерін жетілдіру мақсатында мұғалімдермен бірлесе отырып
жоспарлау.Сабақ өту,бақылау және оқыту мен оқуды
зерделеу.
№
Жұмыстар
мазмұны
Мерзімі
Ресурстар
Ұйымдастыру
кезеңі
а) Зерттеу
сабақтарын жүргізу үшін
мұғалімдердің тобын
ұйымдастыру
б)
Отырыстар,кездесулер кестесін
құру
Қаңтар
Әр дүйсенбі
сайын
Отырыс
хаттамалары
Ашық сабақтар
кестесі
Іске
асыру
1.Топтың алғашқы
отырысы,жетілдіретін іс-әрекетті
анықтау.
а) оқу ісі бойынша
директор орынбасарларының,психологтың орта буын сыныптарын тексеру
қорытындыларымен танысу және оқу басымдықтарын анықтау үшін бағалау
құжаттарымен танысу;
б) Келешекте
сабақтарға жаңа әдістерді тиімді қолдану үшін,әрі қарай жетілдіру
үшін қоғамдастық жетекшісімен бірге сабақ өту әдістерін
анықтау;
в) Сынып
жетекшісімен және сол сыныпқа сабақ беретін мұғалімдерімен
кездесу,әңгіме жүргізу.
г) зерттеу сабағының
сабақ жоспарын құру
д) қажетті
материалдарды жинақтау
Қаңтар
Қаңтар
Қаңтар
ІІ тоқсанның
қорытындысы
Пит Дадли
нұсқаулығымен
Лессон
Стади
Топ мүшелерінің
жоспарлары
Зерттеу
сабақтарының жоспарын
түзу
9а сыныбындағы зерттеу
циклдары
1-цикл
зерттеулері
а) сабақты бірлесе
отырып жоспарлау
Зерттеу
тақырыбы:Диалог арқылы сыни ойлауды
жетілдіру
Мақсаты:Оқушылардың сыни ойлауын
дамыту, диалогтік оқыту арқылы сабақ үдерісін түрлендіру,өзара
қарым-қатынасқа түсіре отырып,белсенділігін
дамыту.
в) зерттеу жүргізу
үшін зерттелетін үш оқушыны анықтау.Әрқайсысы сол сыныптың
үздік,орта және үлгерімі төмен
оқушылары;
Мақсаты:анықталған мәселе бойынша
зерттеуді жалғастыру.
а) бірлесіп
жоспарлау
б)сабақты
өткізу,бақылау жүргізу.
в) оқушылар
сауалнамалары
г) талдау «Lesson stady» -2,
«Lesson stady»-3,
Зерттеу тобының
хаттамалары
3-зерттеу
циклі
Мақсаты:қысқамерзімді жасалған
жұмыстар қорытындысын
шығару.
а) бірлесіп
жоспарлау
б)ашық сабақ
өткізу
в)оқушылар
сауалнамалары
г) «Lesson stady» -4
жұмысын талдау
Жұмыстың ортақ қорытындысын
шығару.
ОМЖ,ҚМЖ бойынша
өткізілген ашық сабақтар жинағын
шығару.
Қорытындылар,нәтижелер
«Lesson stady» зерттеу
жұмысының қорытындысын
жариялау.
Ақпан
Қоғамдастықта
жариялау
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз