Оқу бағдарламасына
сәйкес оқыту
мақсаты:
|
3.1.5.2
– эпизодтарды салыстыру,
сюжеттің дамуындағы өзгерістерді
анықтау;
3.2.1.2 шығарманы
іштей саналы түрде түсініп, көз жүгіртіп, шолып, түртіп алып,
қажетті ақпаратты тауып, белгі
қойып,
сын тұрғысынан
бағалап оқу.
|
Жаңа
сабақ
5
мин
Сабақтың
ортасы
10
мин
10
мин
10
мин
|
Жаңа
тақырып.
Үй жануарлары туралы
жұмбақтар шешу арқылы жаңа тақырыпқа
өтеді.
1.
Жылқы малына
сипаттама

. Қаламгер туралы Қастек
Баянбай 1936 жылы Алматы облысы Алакөл ауданы Талдыбұлақ ауылында
туған. «Балаларға базарлық», «Тәтті сабақ», «Асар» және т.бөлең
жинақтарының авторы.
-
тапсырма
І
деңгейлік "Баланың неге зәресі ұшып
барады?" эпизодтан тап "
Шүу,
жануар!
Бұл менің – алғаш атқа
мінгенім.
Желдірмек боп
атымды
Қысып қалдым
тақымды
Атым желіп
жөнелді
Қайтсем екен мен енді
?
Батылдық жоқ
жаңағы,
Зәрең ұшып
барады.
*Себебі ат тоқтап
қалды
* Себебі ат желіп жөнелді
+
* Себебі ат шаппай
қалды
ІІ-
деңгейлі:
31 бет №1 тапсырманы дәптерге
жазу
Сөздік жұмбақты
шешу
2- тапсырма «Галереяға
саяхат»
Эпизодқа қай мақал-мәтел
келеді?
Батылдық жоқ
жаңағы
Зәрем ұшып
барады
Қыза түсті құрғыр
ат
Құлақ кетті
шыңылдап
-
Ат – ердің қанаты +
-
Қойдың сүті қорғасын
3-тапсырма
Өлеңге
сүйеніп,. бос орынға тиісті сөздерді
қойып, өлеңді толықтыр
Қыза .........құрғыр ат,
.......... кетті ..............
Ат жалына...............,
Қолым ........... қарысып.
ЕБҚ оқушы
:
-
Өлеңнің бөліктерін тізбектеп
оқиды
Сөздікпен жұмыс
.
Тартады –
жасайды.
Таралғы – ат
әбзелі.
3-тапсырма. 2-деңгейлік
Мына
эпизодтан Баланың бойынан қандай
сезім көрінеді?
Тізгін жоқ сол
қолдағы,
Қамшым жоқ оң
қолдағы
Құламасам
болғаны
Жыламасам
болғаны
1-деңгейлік Сюжеттің
дамуы қалай өзгерді?
Ақыры атым
тоқтады
Қарсыдан жел соқпады
.....
..................
Жұрт білмесе
жарады
-
Ат шабысын жылдамдатты
-
Ат шабысын тоқтатты +
4-тапсырма. «Айтылым.»
Өлеңге
сүйеніп,. Екі эпизодтағы өзгерістерді
салыстыр.
1-эпизод
Шүу,
жануар!
Бұл менің – алғаш атқа
мінгенім.
Желдірмек боп
атымды
Қысып қалдым
тақымды
2-эпизод
Жер шетіне жеттім
бе,
Мен ештеңе
білмеймін
Жоқ, енді атқа
мінбеймін
Ақыры атым
тоқтады.
-
Бірінші эпизодта атқа алғаш рет мінген бала
суреттелсе, екінші эпизодта атқа енді мінбейтін бала
суреттелген.
-
Бірінші эпизодта түйеге алғаш рет мінген бала
суреттелсе, екінші эпизодта ешкіге енді мінбейтін бала
суреттелген
Тапсырма
Тыңдалым. Оқылым
. Жаттайды Жазады
Шүу,
жануар!
Бұл менің – алғаш атқа
мінгенім.
Желдірмек боп
атымды
Қысып қалдым
тақымды
|
Оқушылар оқу мақсаты
және бағалау критерийімен
танысады
Мәтінді түсініп
оқиды.
Сөздікпен жұмыс
жүргізіледі .
Дәптерге жазып
,есіне сақтап алады .
Ақын
сұрақтарына жауап
береді
Сергіту
сәтін
Сұрақтарға жауап береді,өз
ойларын айтады.
Өлеңге
сүйеніп,. бос орынға тиісті сөздерді
қойып, өлеңді толықтырады.
Өлеңді мәнерлеп
оқиды.
Сөздікпен
жұмыс
Ертоқым
Таралғы
Жүген
Өлеңге сүйеніп, тобылғы туралы
3 сұраққа жауап береді.
|
бағалау
критерийі:
1.Жұбақтарды
шешеді
Дескриптор:
1.
Суреттерге сәйкес ортақ
тақырып айтады .1б
Дескриптор:
Мәтінді түсініп
оқиды
.
Дұрыс жауапты
табады.
1б
Дескриптор:
1. Ақын
сұрағына жауап
береді.
.1б
Дескриптор:
1. Өлеңге сүйеніп,
жауабын айтады.1б
мадақтау
Дескриптор:
Өлеңге
сүйеніп,. бос орынға тиісті сөздерді
қойып, өлеңді толықтырады.1б
Дескриптор:
1. өлеңге қатысты
кесте бойынша
|
Оқулық.слайд
түсіндірме


автор-дың
суреті

Оқулық
Дәптер
А 3 маркер
тапсырмалар
ақпарат
көздері

дәптер
|
Сабақтың соңы
|
Сабақты қорытындылау.
Сөйлеу барысында мақал-мәтелдерді
қолдандық.
Эпизодтарды салыстырып, сюжеттің дамуындағы
өзгерістерді анықтадық.
-Бүгін қандай ұғыммен таныстың?
-Сабақтың мақсатына жеттің бе ?
- Не қиын болды ?
.
|
Бүгінгі
сабақтағы өзінің әрекеті туралы, жаңа білімді меңгерудегі өзінің
жетістіктері мен қиыншылығы туралы ой бөліседі. өзін
бағалайды
|
Кері байланыс :
Бүгінгі сабақтың оқу мақсатына жеттік пе
?
Бүгінгі сабақта не үйрендің ?
Қорытынды бағалау .
ҚБ : 1-10 б жүйе Мадақтау
сөздер
Жарайсыңдар
|
|