Материалдар / Lesson Study "Су бар жерде дәулет бар" 8- сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Lesson Study "Су бар жерде дәулет бар" 8- сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақстанның су ресурстарын білу
Авторы:
19 Желтоқсан 2023
114
5 рет жүктелген
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім:

6-бөлім. Қазақстанның су ресурстары

Педагогтің аты-жөні:

Ногаева Н.С

Күні:


Сыныбы:8

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Су бар жерде дәулет бар

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

8.2.6.1 кесте, диаграмма, нұсқаулық, шартты белгілер мен сызбаларды берілген ақпартты талдау, баға беру

8.4.5.1 тақырып бойынша сөздердің маңызды бөліктерін дұрыс жазу

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар үшін: күшейткіш үстеулерді ауызша және жазба жұмыстарда орынды қолдана алады;

Көпшілік оқушылар үшін: мәтіндердің жанрлық және стильдік ерекшелігін сақтап, интервью алады;

Кейбір оқушылар үшін: сыни пікірін дәлелдеп жаза алады.

Құндылықтарға баулу:

«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Қызығушылықты ояту.

7 мин.

(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

1.Оқушылармен амандасу, түгендеу. Сынып реттілігін қадағалау.

2.Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.

Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады.

Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі көрінеді. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі.

Үй жұмысын тексеру : Су туралы ақпарат жазып келу – 1 бал

Оқулық, жұмыс дәптерлері

ДК экраны

Индукция


(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі

Видео қарау арқылы сабақтың тақырыбын ашады.

Мұғалімнің сұрағына жауап береді





















Бүгінгі күнді, тақырыпты жазу

Жаңа сөздермен танысу







Мұғалім сұрақ қояды

Бүгін сабақта не білесің?

Оны қайда қолданасың?

Оны өмірде қалай қолданасың?

Оқушылар жауап береді.



1) Бүгін бізде қандай тақырып деп ойлайсыңдар?.
2) Қазақстанда қандай өзен мен көлдер бар ?








Күнді, тақырыпты жазады.

Жаңа сөздермен танысады, сөз тіркесін және сөйлем құрастырады.

Оқушылар сұраққа жауап береді.


Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.

Саралау

Сөз тіркесі және сөйлемді дұрыс құрастыруға үйрету «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.



«Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

ҚБ: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.











Оқулық

АКТ

Өзіндік құрылыс

(Самоконструкция )

2 6 мин.







Әлеуметтік құрылыс

(Социоконструкция )









Әлеуметтену

(Социализация)







Жарнама

(Афиширование )


4-тапсырма.

Жеке жұмыс

Мәтінді тыңдайды,

Қою әріппен берілген сөздердің мағынасын анықта







Жұптық жұмыс

Мәтін бойынша «Жуан және жіңішке сұрақтар» әдісін пайдалану арқылы сұрақтар құрастырады.

Топтық жұмыс

Мәтін бойынша диаграмма жасайды.

1 топ- Қазақстанның қай аймағында қанша пайыз су ресурсы бар екенін диаграммаға салады

2- топ Қазақстанда қандай үлкен өзендер бар екендігін постерде көрсетеді

Тыңдалым

Жазылым Оқылым

Оқушылар мәтінде берілген сөздерді теріп жазады, kitap.rz сайтын пайдалану арқылы мағынасын ашады.


Оқушылар мәтін бойынша сұрақ құрастырып, бір біріне қояды








Айтылым

Берілген мәтін бөлігі бойынша әр топ өз тапсырмаларын орындайды

1-Топ диаграммаға салады

2-топ постер жасайды

Критерий

Берілген сөздердің мағынасын ашады

Дескриптор

- 3 өздің мағынасын ашса – 1 бал

Жалпы -3 бал





Критерий

Мәтін бойынша жуан және жіңішке сұрақтар құрастыру .

Дескриптор

-жуан және жіңішке сұрақ құрастырады -1 бал

-сұраққа жауап береді - 1 бал



Дескриптор

-диаграмма, постер жасайды 1- бал

-сәйкестігі-

1 бал

- сөз байлықтары -1 бал

-тақырыпты ашуы -1 бал

Жалпы -4 бал


Оқулық, жұмыс дәптерлері, ұялы телефон











оқулық









Қағаз, бояу қарындаштар

Рефлексия

7 мин.


«Бір ауыз сөз» әдісі.

Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.

Мақсаты:Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

Тиімділігі:Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.

Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді.

Жеке жұмыс:

Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді. Бір ауыз сөздеріне сабақты бағалайтын келесі сөздерді айтуға болады ұнады, пайдалы, қажет, білдім, үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте сақтадым, жасай аламын. т.б.

Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды. СОнымен қатар, оқушыларды ынталандыру үшін

«Қошеметтеу» әдісі арқылы бағалайды.


Рисунок 23



Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!