Қысқамерзімді жоспар
Сабақтың тақырыбы: Ливан
|
Білім беру ұйымының атауы |
«Абай атындағы №31 жалпы білім беретін мектеп» КММ |
||||
|
Пәні |
Елтану |
||||
|
Бөлім |
Азия елдері |
||||
|
Мұғалімнің аты-жөні |
Турешова Куралай Жусуповна |
||||
|
Күні |
13.11.2025ж |
||||
|
Сыныбы: 11 «А» |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Ливан |
||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары |
Азия елдерінің географиялық, экономикалық және мәдени ерекшеліктерін анықтау; Елдердің мәдени және инновациялық даму бағыттарын салыстыру және талдау. |
||||
|
Сабақ мақсаты |
Ливанның географиялық, мәдени және экономикалық ерекшеліктерін анықтай отырып, елдің инновациялық жетістіктерін таныстыру; жасанды интеллект арқылы шығармашылық өнім жасау. |
||||
|
"Адал азамат" бірыңғай тәрбие бағдарламасының құндылықтарын енгізу |
Жасампаздық және жаңашылдық – оқушылардың креативті ойлауын, инновациялық шешім қабылдау дағдыларын қалыптастыру. |
||||
|
Сабақтың барысы |
|||||
|
Сабақтың кезеңі//уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Ұйымдастыру Өзін-өзі тексеру Өткен білімді еске түсіру |
Оқушылармен сәлемдесіп, сабақ мақсатын таныстырады. «Ливан» сөзі жазылған слайд көрсетіп, “Mind-map: мен не білемін?” әдісімен бастапқы білімдерін анықтайды.
“GeoQuiz” қосымшасы арқылы Азия елдері бойынша мини-викторина жүргізеді.
“Кім жылдам?” ойыны – мұғалім Азия елдеріне қатысты сұрақ қояды (мысалы: ең ірі ел, басты тіл, дәстүр ерекшелігі). |
Тақырыпқа қатысты өз білетіндерін айтады, ассоциациялар жазады.
Смартфон арқылы тест орындайды, нәтижесін көреді.
Жылдам жауап беріп, командалық ұпай жинайды. |
Ауызша мадақтау.
Қалыптастырушы бағалау (дұрыс жауаптар саны).
Ұпай арқылы бағалау. |
Интерактивті тақта, стикерлер.
Kahoot / GeoQuiz.
Таймер, флипчарт. |
|
|
Жаңа білім
Бекіту |
1. Ливан туралы қысқа бейнеролик көрсетеді.
2. Оқушылармен елдің географиялық орналасуын, Бейрут қаласының ерекшеліктерін, дін мен мәдениет рөлін талқылайды.
3. Топтық тапсырма: 4 топқа бөлінеді:
Әр топқа қысқаша ақпарат пакеті мен сұрақ беріледі.
3. ЖИ тапсырмасы 1 – «Soundraw AI» / «Mubert» қолдану: Оқушылар Ливан мәдениетінің ерекшелігін сипаттайтын 30 сек–1 мин аралығында музыкалық үзінді жасайды (мысалы, ұлттық әуен стилінде).
5. ЖИ тапсырмасы 2 – «D-ID» бейнеаватар: Топ ішінен бір оқушы Ливан елінің туристік елшісі рөлінде өз мәтінін жазып, D-ID арқылы бейнеаватар сөйлетеді (“Welcome to Lebanon!” таныстырылымы).
“Canva” платформасында инфографика жасау: әр топ өз тақырыбы бойынша “Ливан – Азияның інжу-маржаны” атты бір бет визуал дайындайды. |
Топтар бейнероликті көреді, ақпаратты талқылайды.
Soundraw арқылы музыка құрастырады. D-ID арқылы сөйлейтін бейнеаватар жасайды.
Инфографика жасап, сынып алдында таныстырады. |
Критерий бойынша:
Өзара бағалау парағы. |
YouTube: (https://youtube.com/shorts/I3FsEc3ar_U?si=h86faV30VFI9KRI8) “Travel Lebanon”, Soundraw.ai /Mubert.com D-ID.com, ноутбук. Canva.com, ноутбук/смартфон |
|
|
Кері байланыс |
“Мен білдім – мен сезіндім – мен қолданамын” рефлексия әдісімен сабақ қорытындысын жасайды. |
Стикерге ойын жазады, тақтаға жапсырады. |
Мадақтау. |
Флипчарт, стикерлер. |
|
Тексерілді:_________________
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ливан
Ливан
Қысқамерзімді жоспар
Сабақтың тақырыбы: Ливан
|
Білім беру ұйымының атауы |
«Абай атындағы №31 жалпы білім беретін мектеп» КММ |
||||
|
Пәні |
Елтану |
||||
|
Бөлім |
Азия елдері |
||||
|
Мұғалімнің аты-жөні |
Турешова Куралай Жусуповна |
||||
|
Күні |
13.11.2025ж |
||||
|
Сыныбы: 11 «А» |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Ливан |
||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары |
Азия елдерінің географиялық, экономикалық және мәдени ерекшеліктерін анықтау; Елдердің мәдени және инновациялық даму бағыттарын салыстыру және талдау. |
||||
|
Сабақ мақсаты |
Ливанның географиялық, мәдени және экономикалық ерекшеліктерін анықтай отырып, елдің инновациялық жетістіктерін таныстыру; жасанды интеллект арқылы шығармашылық өнім жасау. |
||||
|
"Адал азамат" бірыңғай тәрбие бағдарламасының құндылықтарын енгізу |
Жасампаздық және жаңашылдық – оқушылардың креативті ойлауын, инновациялық шешім қабылдау дағдыларын қалыптастыру. |
||||
|
Сабақтың барысы |
|||||
|
Сабақтың кезеңі//уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Ұйымдастыру Өзін-өзі тексеру Өткен білімді еске түсіру |
Оқушылармен сәлемдесіп, сабақ мақсатын таныстырады. «Ливан» сөзі жазылған слайд көрсетіп, “Mind-map: мен не білемін?” әдісімен бастапқы білімдерін анықтайды.
“GeoQuiz” қосымшасы арқылы Азия елдері бойынша мини-викторина жүргізеді.
“Кім жылдам?” ойыны – мұғалім Азия елдеріне қатысты сұрақ қояды (мысалы: ең ірі ел, басты тіл, дәстүр ерекшелігі). |
Тақырыпқа қатысты өз білетіндерін айтады, ассоциациялар жазады.
Смартфон арқылы тест орындайды, нәтижесін көреді.
Жылдам жауап беріп, командалық ұпай жинайды. |
Ауызша мадақтау.
Қалыптастырушы бағалау (дұрыс жауаптар саны).
Ұпай арқылы бағалау. |
Интерактивті тақта, стикерлер.
Kahoot / GeoQuiz.
Таймер, флипчарт. |
|
|
Жаңа білім
Бекіту |
1. Ливан туралы қысқа бейнеролик көрсетеді.
2. Оқушылармен елдің географиялық орналасуын, Бейрут қаласының ерекшеліктерін, дін мен мәдениет рөлін талқылайды.
3. Топтық тапсырма: 4 топқа бөлінеді:
Әр топқа қысқаша ақпарат пакеті мен сұрақ беріледі.
3. ЖИ тапсырмасы 1 – «Soundraw AI» / «Mubert» қолдану: Оқушылар Ливан мәдениетінің ерекшелігін сипаттайтын 30 сек–1 мин аралығында музыкалық үзінді жасайды (мысалы, ұлттық әуен стилінде).
5. ЖИ тапсырмасы 2 – «D-ID» бейнеаватар: Топ ішінен бір оқушы Ливан елінің туристік елшісі рөлінде өз мәтінін жазып, D-ID арқылы бейнеаватар сөйлетеді (“Welcome to Lebanon!” таныстырылымы).
“Canva” платформасында инфографика жасау: әр топ өз тақырыбы бойынша “Ливан – Азияның інжу-маржаны” атты бір бет визуал дайындайды. |
Топтар бейнероликті көреді, ақпаратты талқылайды.
Soundraw арқылы музыка құрастырады. D-ID арқылы сөйлейтін бейнеаватар жасайды.
Инфографика жасап, сынып алдында таныстырады. |
Критерий бойынша:
Өзара бағалау парағы. |
YouTube: (https://youtube.com/shorts/I3FsEc3ar_U?si=h86faV30VFI9KRI8) “Travel Lebanon”, Soundraw.ai /Mubert.com D-ID.com, ноутбук. Canva.com, ноутбук/смартфон |
|
|
Кері байланыс |
“Мен білдім – мен сезіндім – мен қолданамын” рефлексия әдісімен сабақ қорытындысын жасайды. |
Стикерге ойын жазады, тақтаға жапсырады. |
Мадақтау. |
Флипчарт, стикерлер. |
|
Тексерілді:_________________
шағым қалдыра аласыз















