Логикалық операциялар (дизъюнкция, конъюнкция, инверсия

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Логикалық операциялар (дизъюнкция, конъюнкция, инверсия

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабақтың тақырыбы: «Логикалық операциялар (дизъюнкция, конъюнкция, инверсия)»

Бөлім: 2-бөлім. Деректерді ұсыну

Логикалық операцияларды (дизъюнкция, конъюнкция, инверсия)


Педагогтің аты-жөні:

Нұрмұханбетов С.

Күні:

14.10.2021ж.

Сыныбы: 10а

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Логикалық операциялар (дизъюнкция, конъюнкция, инверсия)»

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

10.2.2.1 логикалық операцияларды қолдану (дизъюнкция, конъюнкция, инверсия)

Сабақтың мақсаты:

логикалық схемалар бойынша есептерді орындау

  • қосарлы сөйлеу тұжырымдамасын білу;

негізгі логикалық операцияларды түсіндіру;

негізгі логикалық функцияларды түсіндіру

логикалық өрнектерді құру

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту.


(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

1. Оқушылармен амандасу, түгендеу.

2. Психологиялық ахуалды қалыптастыруда видеожазба ұсынылады.





3. Оқушыларды топтарға біріктіру.


Оқушылар интербелсенді тақтада видеожазбадағы логикалық сұрақтарға кезектесе жауап береді.















1 топ Дизъюнкция

2 топ Конъюнкция

3 топ Инверсия



Топтың ережесі:

  1. ТҚЕ сақтау.

  2. Топ басшысына бағыну.

  3. Белсенді болу.

  4. Бір-бірін тыңдау, өз пікірімен ашық бөлісу, басқалардың пікіріне құрметпен қарау.

  5. Уақыт шегінде жұмыс жасау.

Мақсаты: Оқушылар жылдам ойлау дағыдыларын, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.

Тиімділігі: Оқушылар тез жауап беру мен логикалық ойлау көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады.


И нтербелсенді тақта





















Разделить на группы онлайн (castlots.org)


Жаңа сабаққа кіріспе


(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен бөліседі.







Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.

Білу және түсіну сұрақтарына жауап береді:

1. Пікір дегеніміз не?

2.Логика дегеніміз не?

3. Пікір қандай көзқараспен қарастырылады?

4.Пікір бір мезгілде шынайы және жалған болуы мүмкін бе?

5.Пікір сұраулы сөйлем түрінде өрнектелуі мүмкін бе?




Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.

Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады.

Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс білдірген оқушыға стикер арқылы бағалау.

Жалпы – 3 балл

Сабақтың ортасы

Постер қорғау.

Топтық тапсырма

























Саралау тапсырмасы










Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді



















Рисунок 3

Мұғалім тапсырманы толық орындаған оқушыға 1 стикер ал жартылай орындаған оқушыға жарты стикер береді.


Топтық жұмыс Оқулықты оқып танысып шығады. Менталды картаға тірек сөздерді пайдаланып, постер құрады.

1 топ



2 топ

3 топ









Жеке жұмыс

Оқушылар берілген ресурстағы тапсырмаларды орындайды












Дескриптор: Жалпы - 3 балл

1.Логикалық операциялардың ережесін біледі.

2.Логикалық

операцияларды

анықтайды.

3.Күрделі логикалық өрнекте логикалық операциялардың тәртібін түсіндіреді











Дескриптор: Жалпы - 3 балл

1.Логикалық амалдар түрлерін ажыратады.

2.Логикалық амалдар түрлерін біледі.





Менталды карта





















Shape1

https://learningapps.org/1871293








Сабақтың соңы

Сабақты бекіту Логикалық сергіту





















Рефлексия











Үйге тапсырма


Мұғалім төмендегі сұрақтарды қояды.

1.Қандай логикалық амалдарды орындадыңдыр?

2. Қандай терминдердермен жұмыс жасадыңыздар (ЕМЕС

ЖӘНЕ

НЕМЕСЕ

)

Жұптық жұмыс

Оқушылар тапсырманы орындап, сұрақтарға жауап береді.



















Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа кері байланыс жазады.



Онлайн мектепкен тапсырма орындайды.

Жалпы – 1 балл

Рисунок 5



















Рисунок 3



Рисунок 2





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
25.02.2025
162
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі