Материалдар / Локальды серверге CMS жүйелер орнату және баптау
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Локальды серверге CMS жүйелер орнату және баптау

Материал туралы қысқаша түсінік
Мақсаты: Білім алушыларды OpenServer локальды серверіне деректер қорын баптау дағдыларын қалыптастыру. Тапсырмалар орындау арқылы алған білімдерін жетілдіру Міндеттері: - OpenServer локальды серверінде деректер қорын құру - Деректер қорымен жұмыс жасау; - Деректер қорына ақпарат енгізу; - WordPress контентті басқару жүйесін жүктеу;
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Ақпан 2023
135
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

ТАЛДЫҚОРҒАН ЖОҒАРЫ ПОЛИТЕХНИКАЛЫҚ КОЛЛЕДЖІ


Оқу сабағының жоспары

Практикалық жұмыс

Локальды серверге CMS жүйелер орнату және баптау

(сабақ тақырыбы)

Модуль /пән атауы: Веб-контентті басқару жүйесін қолдану


Педагог Жақсылық Назерке Жақсылыққызы дайындады


2022 жылғы «__»______


1.Жалпы мәліметтер

Курс __, топ _____

Сабақтың түрі: Білім, іскерліктерді тәжірибеде қолдану;

2.Мақсаты: Білім алушыларды OpenServer локальды серверіне деректер қорын баптау дағдыларын қалыптастыру. Тапсырмалар орындау арқылы алған білімдерін жетілдіру

3. Міндеттері:

- OpenServer локальды серверінде деректер қорын құру

- Деректер қорымен жұмыс жасау;

- Деректер қорына ақпарат енгізу;

- WordPress контентті басқару жүйесін жүктеу;

4. Критерийлер:

Локальді серверге CMS жүйлерін орнату жолдарын қарастырады

5. Құндылықты қалыптастыру: Ұқыптылыққа, сауаттылыққа ұжымдық еңбекке тәрбиелеу, веб бағдарламалау саласы бойынша білім беру, кәсіптік бағдар беру.

6. Оқу-жаттығу процесінде білім алушылар меңгеретін күтілетін нәтижелер және (немесе) кәсіби дағдылар тізбесі:

- OpenSever локальді серверіне деректер қорын құрады;

- Деректер қорымен жұмыс жасайды;

- Деректер қорына ақпарат енгізеді;

7. Қажетті ресурстар:

-Мультимедиялық тақта, Дербес компьютерлер, Мәтіндік редактор;

8. Сабақтың барысы :

Ұйымдастыру кезеңі

Білімгермен амандасу, түгендеу, сабаққа деген зейінін аудару. Сабақтың тәрбиелік мақсатын іске асыру. Білімгердің сабаққа даярлығына көңіл бөлу.

Үй тапсырмасын тексеру

Жаңа тапсырма мен жаттығуды орындауды зерттеу.

  1. Жұмыс орындарын тексеру

  2. Аудиторияның жұмысқа даярлығын қадағалау

  3. Тәжірибелік жұмыстың мақсаты мен тақырыбын хабарлау

  4. Тәжірибелік жұмыстың орындалуының ретін түсіндіру

5.Тапсырманың орындалу шарттарымен таныстыру

6.Білімгерлердің тапсырмаға қатысты сұрақтары туып жатса немесе қиыншылықтары болса оқытушы нұсқау береді.

7. Білімгерлердің сабақ барысында түсінбеген сұрақтарына жауап беру.


8.1 Білім беру стандарты деңгейінде алынған білімді алғашқы қолдану (байқау жаттығуы)


  1. Ашық серверге WordPress CMS орнату

Бағдарламаны компьютерге орнату және жұмысты бастау

Алдымен сізге бағдарламалар мен жүктелген материалдар жиынтығы қажет, атап айтқанда:


Openserver орнатылған және дұрыс жұмыс істейтін компьютерге жүктелген құсбелгі белгісі жасыл түспен жануы керек

Notepad++ редакторы немесе ұқсас (мүмкін пайдалы)

Қазіргі CMS қалай жұмыс істейтінін түсіну



8.2 Дағдыны қалыптастыру үшін стандартты жағдайда білімді қолдану (білім беру стандарты деңгейіндегі жаттығулар)

2. Деректер базасын құру

Windows науасында құсбелгі белгішесі пайда болады, ол қызыл болады, оны басу арқылы мәзір пайда болады, Бастау таңдаңыз.


8.3 Дағдыны қалыптастыру үшін стандартты жағдайда білімді қолдану (білім беру стандарты деңгейіндегі жаттығулар)


8.4 Шығармашылық жаттығулар – іскерлікті жаңа жағдайға ауыстыру (барлығы үшін емес)


1 Үш веб парақшаны батырырмалар арқылы байланыстыру

2 Батырмаларға стильдер жасау


8.5 Сабақты қорытындылау.(Білімгерлердің орындаған жұмыстарын тексеру және бағалау)

8.6 Сабақ бойынша рефлексия. Бүгінгі сабақты қорытындылай келе, сабаққа деген өз күңіл күйімізді білдірейік

Shape1


8.7 Үй тапсырмасы:

1. Атқарылған жұмыс туралы есеп беру.

2. Бірнеше веб парақшаларды байланыстырып көру.

3. Батырма, тізімге қосымша стильдер жасау.




Бағалау

Тапсырма

Дескрипторлар

Баллдар

Тапсырма №1

Локальды серверіне дұрыс қосу


Open Server локальді серверінен дұрыс қоса алады


30

Тапсырма №2

Деректер қорын дұрыс аша алады

Open Server локальді серверінен деректер қорын аша алады


35

Тапсырма №3

Бағдарламаны дұрыс жазады

Деректер қорымен жұмыс жасайды


35



Бағалау шкаласы


0-49 балл – баға «2»

50-69 балл – баға «3»

70-89 балл – баға «4»

90-100 балл – баға «5»










































___________________________________________

(наименование организации образования)

План учебного занятия

(теоретического или производственного обучения)

_____________________________________________________

(тема занятия)

Наименование модуля /дисциплины____________________________

Подготовил педагог _________________________________________


«__» ____________20_ года


1. Общие сведения

Курс, группа __________________

Тип за­нятия

2. Цель, задачи

3. Формирование ценностей:

3. Перечень ожидаемых результатов и (или) профессиональ­ных умений, которыми овла­деют обучающиеся в процессе учебного занятия

4. Необходимые ресурсы

5. Ход занятия

Данные пункты учебного занятия являются обязательными. Согласно подпункту 1) пункта 1 статьи 7 Закона Республики Казахстан «О статусе педагога» педагог имеет право внести дополнительные элементы в соответствии с государственным общеобязательным стандартом соответствующего уровня образования и с учетом особенностей дисциплины или модуля и потребностей обучающихся.


Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!