Қысқамерзімді жоспар
Сабақтың тақырыбы: Люксембург
|
Білім беру ұйымының атауы |
«Абай атындағы №31 жалпы білім беретін мектеп» КММ |
||||
|
Пәні |
Елтану |
||||
|
Бөлім |
Еуропа елдері |
||||
|
Мұғалімнің аты-жөні |
Турешова Куралай Жусуповна |
||||
|
Күні |
02.10.2025ж |
||||
|
Сыныбы |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Люксембург |
||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары |
Люксембургтің географиялық орнын, мемлекеттік құрылымын, мәдениеті мен экономикасын сипаттау. Әділдік және жауапкершілік құндылықтарының қоғам үшін маңызын түсіну. Ақпаратты талдау, салыстыру және креативті жоба жасау дағдыларын дамыту. |
||||
|
Сабақ мақсаты |
Люксембург елі туралы толық мәлімет алады; Құндылықты (әділдік және жауапкершілік) нақты өмірмен байланыстырады; Топтық, жеке және ЖИ көмегімен шығармашылық тапсырмаларды орындайды. |
||||
|
"Адал азамат" бірыңғай тәрбие бағдарламасының құндылықтарын енгізу |
Әділдік және жауапкершілік |
||||
|
Сабақтың барысы |
|||||
|
Сабақтың кезеңі/уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Ұйымдастыру Өзін-өзі тексеру Өткен білімді еске түсіру |
- Оқушыларды жылы қарсы алады. - «Әділ таразы» ойыны: әр оқушыға бір жақсы қасиет жазылған қағаз таратады, оқушы оны сыныптағы басқаға әділ бөлумен айналысады (мысалы: «әдепті», «еңбекқор»). - Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен таныстырады.
- «Жылдам сұрақтар» әдісі: мұғалім Еуропа елдері бойынша 5 сұрақ қояды (мысалы: «Швейцарияның астанасы қай қала?»).
- «Картадағы қазына» ойыны: мұғалім Еуропа картасына бірнеше белгілер қояды, оқушылар елдерді табуы тиіс.- Тақырыпты Люксембургке бағыттайды: «Бұл кішкентай ел үлкен маңызға ие. Неге?» деген проблемалық сұрақ тастайды. |
Оқушылар әділ бөлу ойынында белсенді қатысады, сабаққа дайындалады.
Оқушылар жеке жауап береді, көршісімен салыстырады.
Оқушылар картадан елдерді табады, қысқаша жауап береді. |
Мұғалім мадақтау сөздер айтады.
Өзін-өзі және жұптық бағалау.
Дұрыс жауаптарға «жұлдызша» стикер беріледі. |
Қағаздар, стикерлер
Дайын сұрақ парағы
Еуропа картасы, стикер |
|
|
Жаңа білім
Бекіту |
- Мұғалім презентация арқылы Люксембургтің географиялық орны, тарихы, экономикасы, мәдениеті туралы жан-жақты түсіндіреді. - «Әділдік пен жауапкершілік» мысалы ретінде: Люксембургтің әділ салық саясаты мен азаматтардың жауапкершілігі туралы айтады. - Топтарға тапсырма береді: 1-топ: География және саясат; 2-топ: Экономика; 3-топ: Мәдениет және тілдер; 4-топ: Құндылықтар. Әр топ постер дайындайды.
ЖИ-тапсырма - Оқушыларға RunwayML ЖИ құралын қолдануды көрсетеді. - Тапсырма: «Люксембург – әділдік пен жауапкершіліктің үлгісі» атты шағын бейнежоба құру. Оқушылар мәтіндік сипаттама енгізіп (мысалы: «Люксембургтің таза көшелері, заңға бағынған адамдар, әділ сот жүйесі»), ЖИ арқылы қысқа ролик жасайды.- Мұғалім нәтижені сыныпта көрсетуге уақыт береді.
- «SWOT талдау» әдісін ұйымдастырады: әр топ Люксембургтің күшті жақтары, әлсіз жақтары, мүмкіндіктері, қауіптері бойынша кесте толтырады. - Құндылық байланысын сұрайды: «Әділдік пен жауапкершілік SWOT-та қалай көрінеді?» |
Топпен жұмыс жасайды, ақпаратты талдайды, постерді қорғайды.
Оқушылар RunwayML-ге сипаттама жазады, бейне жасайды, сынып алдында көрсетеді.
Топтар кесте жасайды, пікірлерін қорғайды. |
Топтық бағалау парағы толтырылады.
Сыныптың пікірлері арқылы ауызша бағалау.
Мұғалімнің кері байланысы, «басбармақ» әдісі. |
Презентация, интернеттен алынған материалдар, ватман, маркерлер
Ноутбук, интернет, RunwayML
SWOT кестесі үлгісі |
|
|
Кері байланыс |
- «Бес саусақ» әдісі: оқушылар бас бармаққа – ұнағаны, сұқ саусаққа – жаңа білгені, ортаңғыға – қиын болғаны, аты жоқ саусаққа – қызық болғаны, шынашаққа – ұсынысын жазады. |
Оқушылар параққа жазып тапсырады. |
Мұғалім қорытынды жасайды. |
А4 парағы/Padlet |
|
Тексерілді:__________________
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Люксембург
Люксембург
Қысқамерзімді жоспар
Сабақтың тақырыбы: Люксембург
|
Білім беру ұйымының атауы |
«Абай атындағы №31 жалпы білім беретін мектеп» КММ |
||||
|
Пәні |
Елтану |
||||
|
Бөлім |
Еуропа елдері |
||||
|
Мұғалімнің аты-жөні |
Турешова Куралай Жусуповна |
||||
|
Күні |
02.10.2025ж |
||||
|
Сыныбы |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Люксембург |
||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары |
Люксембургтің географиялық орнын, мемлекеттік құрылымын, мәдениеті мен экономикасын сипаттау. Әділдік және жауапкершілік құндылықтарының қоғам үшін маңызын түсіну. Ақпаратты талдау, салыстыру және креативті жоба жасау дағдыларын дамыту. |
||||
|
Сабақ мақсаты |
Люксембург елі туралы толық мәлімет алады; Құндылықты (әділдік және жауапкершілік) нақты өмірмен байланыстырады; Топтық, жеке және ЖИ көмегімен шығармашылық тапсырмаларды орындайды. |
||||
|
"Адал азамат" бірыңғай тәрбие бағдарламасының құндылықтарын енгізу |
Әділдік және жауапкершілік |
||||
|
Сабақтың барысы |
|||||
|
Сабақтың кезеңі/уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Ұйымдастыру Өзін-өзі тексеру Өткен білімді еске түсіру |
- Оқушыларды жылы қарсы алады. - «Әділ таразы» ойыны: әр оқушыға бір жақсы қасиет жазылған қағаз таратады, оқушы оны сыныптағы басқаға әділ бөлумен айналысады (мысалы: «әдепті», «еңбекқор»). - Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен таныстырады.
- «Жылдам сұрақтар» әдісі: мұғалім Еуропа елдері бойынша 5 сұрақ қояды (мысалы: «Швейцарияның астанасы қай қала?»).
- «Картадағы қазына» ойыны: мұғалім Еуропа картасына бірнеше белгілер қояды, оқушылар елдерді табуы тиіс.- Тақырыпты Люксембургке бағыттайды: «Бұл кішкентай ел үлкен маңызға ие. Неге?» деген проблемалық сұрақ тастайды. |
Оқушылар әділ бөлу ойынында белсенді қатысады, сабаққа дайындалады.
Оқушылар жеке жауап береді, көршісімен салыстырады.
Оқушылар картадан елдерді табады, қысқаша жауап береді. |
Мұғалім мадақтау сөздер айтады.
Өзін-өзі және жұптық бағалау.
Дұрыс жауаптарға «жұлдызша» стикер беріледі. |
Қағаздар, стикерлер
Дайын сұрақ парағы
Еуропа картасы, стикер |
|
|
Жаңа білім
Бекіту |
- Мұғалім презентация арқылы Люксембургтің географиялық орны, тарихы, экономикасы, мәдениеті туралы жан-жақты түсіндіреді. - «Әділдік пен жауапкершілік» мысалы ретінде: Люксембургтің әділ салық саясаты мен азаматтардың жауапкершілігі туралы айтады. - Топтарға тапсырма береді: 1-топ: География және саясат; 2-топ: Экономика; 3-топ: Мәдениет және тілдер; 4-топ: Құндылықтар. Әр топ постер дайындайды.
ЖИ-тапсырма - Оқушыларға RunwayML ЖИ құралын қолдануды көрсетеді. - Тапсырма: «Люксембург – әділдік пен жауапкершіліктің үлгісі» атты шағын бейнежоба құру. Оқушылар мәтіндік сипаттама енгізіп (мысалы: «Люксембургтің таза көшелері, заңға бағынған адамдар, әділ сот жүйесі»), ЖИ арқылы қысқа ролик жасайды.- Мұғалім нәтижені сыныпта көрсетуге уақыт береді.
- «SWOT талдау» әдісін ұйымдастырады: әр топ Люксембургтің күшті жақтары, әлсіз жақтары, мүмкіндіктері, қауіптері бойынша кесте толтырады. - Құндылық байланысын сұрайды: «Әділдік пен жауапкершілік SWOT-та қалай көрінеді?» |
Топпен жұмыс жасайды, ақпаратты талдайды, постерді қорғайды.
Оқушылар RunwayML-ге сипаттама жазады, бейне жасайды, сынып алдында көрсетеді.
Топтар кесте жасайды, пікірлерін қорғайды. |
Топтық бағалау парағы толтырылады.
Сыныптың пікірлері арқылы ауызша бағалау.
Мұғалімнің кері байланысы, «басбармақ» әдісі. |
Презентация, интернеттен алынған материалдар, ватман, маркерлер
Ноутбук, интернет, RunwayML
SWOT кестесі үлгісі |
|
|
Кері байланыс |
- «Бес саусақ» әдісі: оқушылар бас бармаққа – ұнағаны, сұқ саусаққа – жаңа білгені, ортаңғыға – қиын болғаны, аты жоқ саусаққа – қызық болғаны, шынашаққа – ұсынысын жазады. |
Оқушылар параққа жазып тапсырады. |
Мұғалім қорытынды жасайды. |
А4 парағы/Padlet |
|
Тексерілді:__________________
шағым қалдыра аласыз













