М. Иағауин "Шақан -Шері" романының кейіпкерлер әлемі

Тақырып бойынша 15 материал табылды

М. Иағауин "Шақан -Шері" романының кейіпкерлер әлемі

Материал туралы қысқаша түсінік
ҚМЖ мақсатына сай тапсырмалармен, мұғалім әрекетінде жауаптарымен қамтылған.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Орта білім беру ұйымдарының педагогіне арналған сабақ жоспары немесе қысқа мерзімді жоспар


Пәні

Қазақ әдебиеті

Бөлім:

3-бөлім. Аңызбен өрілген көркемсөз

Педагогтің аты-жөні

Абдраимова М.Т.

Күні:

16. 01.2025жыл

Сынып: 10 Ә

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

«Шақан -Шері» романындағы кейіпкерлер әлемі

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

10.1.3.1- көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау

Сабақтың мақсаты:

  • Кейіпкерлерге мінездеме береді;

  • шығармадағы кейіпкер Шақан мінезін жүйелейді;

  • шығармадағы кейіпкерлер жүйесін даралайды

Құндылықтарға баулу

«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады.

      Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

І.Ұйымдастыру Оқушылармен амандасу, психологиялық жағымды ахуал туғызу.

Үй тапсырмасын сұрау.


Амандасады





Сабақтың ортасы

ІІ. Жаңа білімді игерту

1. Шақан басына түскен мұң-шерді басқа жолмен тарқатуға болар ма еді?

2. Шақан ең жақсы қасиетін және жаман қасиетін айтыңыз.

3. Неліктен Шақан жолбарысқа айналады?

1-тапсырма. Шақан –Шеріге мінездеме беріңіз, шығармадан дәлел келтіріңіз.

Мінездеме

Шығармадан дәлел

Қорқақ

келер мезетте Шақан өзінің шырқырап қашып бара жатқанын аңдады. Ары дию үстіме мінер деп басын қорғалай берген.

Бірбеткей

Шақанның еңсесі жазылмады, көңілі сейілмеді. Қаралы қоныста, құм мен ну шектескен меңіреу ішінде жалғыз қала берді.

Ызақор

Шақанның өне бойын дірілді ыза буды. Екі-ақ ұрып жолбарыстың қанды басын ұшырып түсірді. А, жалмауыз! Сауап болған!

Батыр

Мен ештеңеден қорықпаймын. Неден қорқамын? Қатын жоқ, бала жоқ. Өзім де жоқпын.

Кекшіл

Менде жоқпын. Жолбарыс та жоқ болуы тиіс. Еркек, ұрғашысына қарамаймын.

Жауыз

Бауырында баласы болса, тіпті жақсы. Мен жолбарыстың тұқымын құртам!

Айлакер

Жолбарыс аулауға шыққанда қаншыры мен арланын бірден ажыратып, жолбарыс дауысымен шақырып, алдап қолға түсірген.


сұрақтарға жауап береді.







  • шығармадағы кейіпкер Шақан мінезін жүйелейді;

шығармадағы кейіпкерлер жүйесін даралайды


ұтымды жауап 1ұпай.










Жүйелеу 3 ұпай;

даралау 3 ұпай;

барлығы 6 ұпай.



2-тапсырма.

Шақан-Шерініңің басындағы трагедия - бүкіл саналы адамзаттың трагедиясы екенін дәлелдеңіздер.

Жолбарыс - бар жоғы өзіне қорек іздеген жыртқыш аң. Табиғаттың трагедиясына адамдар кінәлі деп есептеймін.

  • шығармадағы кейіпкерді даралайды;

  • адам психологиясының иірімдерін түсіндіреді;

2 ұпай

10-сынып

«Қазақ әдебиеті» оқулығы

3 -тапсырма. Шығармадағы Шақан-Шерінің шешімінің дұрыс/бұрыстығына талдау жасаңыз.

Басты кейіпкер Шақанның жанайқайы – қазақтың жанайқайы. Жазушы оны дөп басып жеткізді. Шақаналғаш рет жолбарыстан соққы жеген кезде, мәңгүрттеніп, меңіреу кейіпке түсті. Бірақ бірте-бірте кек алуға көшті.Ақыр соңы жолбарыспен шайқаста жеңіс туын көтерді.Қаламгер қазаққа мәңгүрттенбей, елі мен жеріне ие болып, азулы жаулардан қорғануы үшін,  айналадағы алпауыт мемлекеттерге жұтылып кетпеу үшін, азулы жыртқыштардың жемтігіне айналып кетпеу үшін білім ал, мәдениет пен өнерге барынша көңіл бөл, біліммен өсудің қамын жаса, осындай игі мақсаттарға ұмытылу жолында бірлік-ынтымағыңды сақта»-деп мықты байлам жасаған. 

  • шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтайды;




  • шығармадағы кейіпкерлер жүйесін даралайды

2ұпай














қосымша материал

Сабақтың соңы

«3-2-1» әдісі арқылы өз ойыңды білдір

3 жаңа ақпарат

2 қиындық тудырған мәселе

1 мұғалімге сұрақ Сабақтың екі сәтті тұсын ата, бір ұсыныс айту.

Үйге тапсырма. «Жолбарыс жымы » оқу.



107 бет








Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
25.01.2025
219
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі