|
Бөлім: Аңызбен өрілген көркем сөз |
Мектеп: |
|||||||||||||||||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
|||||||||||||||||||||
|
Сынып: 10 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||||||||
|
Сабақ тақырыбы |
М. Мағауин «Шақан-Шері» романының тақырыбы мен идеясы |
|||||||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
10.1.1.1 әдеби шығарманың сюжеттік-композициялық құрылысын талдау арқылы идеялық мазмұнын терең түсіну; 10.1.2.1 әдеби шығармадағы көтерілген мәселелерді ұлттық мүдде тұрғысынан ашу. |
|||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: М. Мағауинның шығармашылық өмір жолымен, «Шақан-Шері» романының мазмұнымен танысу; Көпшілігі: «Шақан-Шері» романын сюжеттік-композициялық құрылысын талдау арқылы тақырыбы мен идеясын анықтау; Кейбір оқушылар: әдеби шығармадағы көтерілген мәселелерді ұлттық мүдде тұрғысынан ашу. |
|||||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы
|
І. Ұйымдастыру кезеңі. Түгендеу. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру: Оқушылар шеңберге тұрып, бір-біріне қол беру арқылы жақсы тілек айтады. Қызығушылықты ояту. М. Мағауин туралы сіз не білесіз? (оқушылар жауабы тыңдалады)
«Көшпелі бекет» тәсілі бойынша төрт топқа бөлініп, жазушы туралы мәліметтер ізденіп, қорғаңдар.
М. Мағауин өмірінің хронологиялық кестесін жаса.
Мені жазушылық еңбекке жетелеген – 32жылғы азап. Мұхтар Мағауин (айтылған пікірге байланысты оқушылар өз пікірлерін білдіреді). Сабақтың тақырыбы, оқу мақсаты, сабақ мақсаты, бағалау критерийлері таныстырылады. |
Оқушылар шеңберге тұрып, бір-біріне қол беру арқылы жақсы тілек айтады. Оқушылар автор туралы мәліметтерді ізденіп, топтық тапсырмалар орындайды. Хронологиялық кесте толтыраады. Сабақтың тақырыбы, оқу мақсаты, сабақ мақсаты, бағалау критерийлері таныстырылады. |
Өзара бағалау. «Комментарий жасау» әдісі
|
10-сынып «Қазақ әдебиеті» оқулығы |
||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы |
Мағынаны тану.
Роман мазмұны. «Джигсо» әдісімен оқушылар роман мазмұнымен танысады. 1-тапсырма. Оқушылар романның негізгі идеясын, мақсатын анықтап, сюжеттік-композициялық құрылысын талдайды.
Дескрипторлар:
ҚБ 2-тапсырма. Роман мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беріңдер. 1.Роман кейіпкерлерін ата. 2. Шығармаға басқаша қандай атау берер едің? 3.Не себепті Шақан-Шері түз тағысына айналды? Шақан-Шерінің басындағы жағдайды «Оптимистер», «Пессимистер», «Реалистер» болып үш топқа бөлініп, талдаңдар. 1-топ – «Оптимистер». Олар Шақан-Шеріге қандай кеңес береді? 2-топ – «Пессимистер». Олар Шақан-Шеріге қандай кеңес береді? 3-топ – «Реалистер». Олар Шақан-Шеріге қандай кеңес береді? Ал автордың шешімі қандай болды? Қорытынды жасаңдар. Дескриптор:
Бағалау Әр тапсырманы орындағаннан кейін оқушылар бір-бірін дескрипторлар бойынша бағалайды. |
Оқушылар шығарма тақырыбын болжайды.
Шығарма туралы мәлімет алады.
«Джигсо» әдісімен оқушылар роман мазмұнымен танысады.
Оқушылар романның негізгі идеясын, мақсатын анықтап, сюжеттік-композициялық құрылысын талдайды
Роман мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді;
Шақан-Шерінің басындағы жағдайды «Оптимистер», «Пессимистер», «Реалистер» болып үш топқа бөлініп, талдайды.
Қорытынды жасайды. |
ҚБ
ҚБ
ҚБ
|
https://www.youtube.com/watch?v=o3wgF_WdgS4
М. Мағауин «Шақан-Шері» романы |
||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы
|
Кері байланыс. «3-2-1» әдісі. Оқушылар бүгінгі сабақтағы 3-маңызды ақпаратты айтады, 2-ұсыныс білдіреді, 1-сұрақ қояды. |
|
||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
М. Мағауин «Шақан-Шері» романының тақырыбы мен идеясы .
М. Мағауин «Шақан-Шері» романының тақырыбы мен идеясы .
|
Бөлім: Аңызбен өрілген көркем сөз |
Мектеп: |
|||||||||||||||||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
|||||||||||||||||||||
|
Сынып: 10 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||||||||
|
Сабақ тақырыбы |
М. Мағауин «Шақан-Шері» романының тақырыбы мен идеясы |
|||||||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
10.1.1.1 әдеби шығарманың сюжеттік-композициялық құрылысын талдау арқылы идеялық мазмұнын терең түсіну; 10.1.2.1 әдеби шығармадағы көтерілген мәселелерді ұлттық мүдде тұрғысынан ашу. |
|||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: М. Мағауинның шығармашылық өмір жолымен, «Шақан-Шері» романының мазмұнымен танысу; Көпшілігі: «Шақан-Шері» романын сюжеттік-композициялық құрылысын талдау арқылы тақырыбы мен идеясын анықтау; Кейбір оқушылар: әдеби шығармадағы көтерілген мәселелерді ұлттық мүдде тұрғысынан ашу. |
|||||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы
|
І. Ұйымдастыру кезеңі. Түгендеу. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру: Оқушылар шеңберге тұрып, бір-біріне қол беру арқылы жақсы тілек айтады. Қызығушылықты ояту. М. Мағауин туралы сіз не білесіз? (оқушылар жауабы тыңдалады)
«Көшпелі бекет» тәсілі бойынша төрт топқа бөлініп, жазушы туралы мәліметтер ізденіп, қорғаңдар.
М. Мағауин өмірінің хронологиялық кестесін жаса.
Мені жазушылық еңбекке жетелеген – 32жылғы азап. Мұхтар Мағауин (айтылған пікірге байланысты оқушылар өз пікірлерін білдіреді). Сабақтың тақырыбы, оқу мақсаты, сабақ мақсаты, бағалау критерийлері таныстырылады. |
Оқушылар шеңберге тұрып, бір-біріне қол беру арқылы жақсы тілек айтады. Оқушылар автор туралы мәліметтерді ізденіп, топтық тапсырмалар орындайды. Хронологиялық кесте толтыраады. Сабақтың тақырыбы, оқу мақсаты, сабақ мақсаты, бағалау критерийлері таныстырылады. |
Өзара бағалау. «Комментарий жасау» әдісі
|
10-сынып «Қазақ әдебиеті» оқулығы |
||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы |
Мағынаны тану.
Роман мазмұны. «Джигсо» әдісімен оқушылар роман мазмұнымен танысады. 1-тапсырма. Оқушылар романның негізгі идеясын, мақсатын анықтап, сюжеттік-композициялық құрылысын талдайды.
Дескрипторлар:
ҚБ 2-тапсырма. Роман мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беріңдер. 1.Роман кейіпкерлерін ата. 2. Шығармаға басқаша қандай атау берер едің? 3.Не себепті Шақан-Шері түз тағысына айналды? Шақан-Шерінің басындағы жағдайды «Оптимистер», «Пессимистер», «Реалистер» болып үш топқа бөлініп, талдаңдар. 1-топ – «Оптимистер». Олар Шақан-Шеріге қандай кеңес береді? 2-топ – «Пессимистер». Олар Шақан-Шеріге қандай кеңес береді? 3-топ – «Реалистер». Олар Шақан-Шеріге қандай кеңес береді? Ал автордың шешімі қандай болды? Қорытынды жасаңдар. Дескриптор:
Бағалау Әр тапсырманы орындағаннан кейін оқушылар бір-бірін дескрипторлар бойынша бағалайды. |
Оқушылар шығарма тақырыбын болжайды.
Шығарма туралы мәлімет алады.
«Джигсо» әдісімен оқушылар роман мазмұнымен танысады.
Оқушылар романның негізгі идеясын, мақсатын анықтап, сюжеттік-композициялық құрылысын талдайды
Роман мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді;
Шақан-Шерінің басындағы жағдайды «Оптимистер», «Пессимистер», «Реалистер» болып үш топқа бөлініп, талдайды.
Қорытынды жасайды. |
ҚБ
ҚБ
ҚБ
|
https://www.youtube.com/watch?v=o3wgF_WdgS4
М. Мағауин «Шақан-Шері» романы |
||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы
|
Кері байланыс. «3-2-1» әдісі. Оқушылар бүгінгі сабақтағы 3-маңызды ақпаратты айтады, 2-ұсыныс білдіреді, 1-сұрақ қояды. |
|
||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз



















