М. Мағауин «Шақан-Шері» романының тақырыбы мен идеясы .

Тақырып бойынша 11 материал табылды

М. Мағауин «Шақан-Шері» романының тақырыбы мен идеясы .

Материал туралы қысқаша түсінік
қазақ әдебиеті пәні 10-сыныптың қоғамдық гуманитарлық сыныбына арналған М. Мағауин «Шақан-Шері» романының тақырыбы мен идеясына арналған қмж 10.1.1.1 әдеби шығарманың сюжеттік-композициялық құрылысын талдау арқылы идеялық мазмұнын терең түсіну;10.1.2.1 әдеби шығармадағы көтерілген мәселелерді ұлттық мүдде тұрғысынан ашу.
Материалдың қысқаша нұсқасы






Бөлім: Аңызбен өрілген көркем сөз

Мектеп:

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 10

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы

М. Мағауин «Шақан-Шері» романының тақырыбы мен идеясы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

10.1.1.1 әдеби шығарманың сюжеттік-композициялық құрылысын талдау арқылы идеялық мазмұнын терең түсіну;

10.1.2.1 әдеби шығармадағы көтерілген мәселелерді ұлттық мүдде тұрғысынан ашу.

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар: М. Мағауинның шығармашылық өмір жолымен, «Шақан-Шері» романының мазмұнымен танысу;

Көпшілігі: «Шақан-Шері» романын сюжеттік-композициялық құрылысын талдау арқылы тақырыбы мен идеясын анықтау;

Кейбір оқушылар: әдеби шығармадағы көтерілген мәселелерді ұлттық мүдде тұрғысынан ашу.

Сабақ барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы





І. Ұйымдастыру кезеңі. Түгендеу. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру:

Оқушылар шеңберге тұрып, бір-біріне қол беру арқылы жақсы тілек айтады.

Қызығушылықты ояту. М. Мағауин туралы сіз не білесіз? (оқушылар жауабы тыңдалады)

«Көшпелі бекет» тәсілі бойынша төрт топқа бөлініп, жазушы туралы мәліметтер ізденіп, қорғаңдар.

М. Мағауин өмірінің хронологиялық кестесін жаса.

Мені жазушылық еңбекке жетелеген – 32­жылғы азап.

Мұхтар Мағауин

(айтылған пікірге байланысты оқушылар өз пікірлерін білдіреді).

Сабақтың тақырыбы, оқу мақсаты, сабақ мақсаты, бағалау критерийлері таныстырылады.

Оқушылар шеңберге тұрып, бір-біріне қол беру арқылы жақсы тілек айтады.


Оқушылар автор туралы мәліметтерді ізденіп, топтық тапсырмалар орындайды.



Хронологиялық кесте толтыраады.



Сабақтың тақырыбы, оқу мақсаты, сабақ мақсаты, бағалау критерийлері таныстырылады.






Өзара бағалау. «Комментарий жасау» әдісі



10-сынып «Қазақ әдебиеті» оқулығы






Сабақтың

ортасы




















Мағынаны тану.

  • Роман не туралы болуы мүмкін? Тақырыпты болжаңыз.

Роман мазмұны. «Джигсо» әдісімен оқушылар роман мазмұнымен танысады.

1-тапсырма. Оқушылар романның негізгі идеясын, мақсатын анықтап, сюжеттік-композициялық құрылысын талдайды.

Шығарманың композициялық құрылысы:

Оқиғаның басталуы


Оқиғаның байланысуы


Оқиғаның дамуы


Шиеленісуі


Шарықтау шегі


Шешімі


Дескрипторлар:

  • романның негізгі идеясын анықтайды;

  • Мақсатын анықтайды;

  • Құрылысына талдау жасайды;

  • Сөздердің мағынасын ашады.

ҚБ

2-тапсырма. Роман мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беріңдер.

1.Роман кейіпкерлерін ата.

2. Шығармаға басқаша қандай атау берер едің?

3.Не себепті Шақан-Шері түз тағысына айналды?

Шақан-Шерінің басындағы жағдайды «Оптимистер», «Пессимистер», «Реалистер» болып үш топқа бөлініп, талдаңдар.

1-топ – «Оптимистер». Олар Шақан-Шеріге қандай кеңес береді?

2-топ – «Пессимистер». Олар Шақан-Шеріге қандай кеңес береді?

3-топ – «Реалистер». Олар Шақан-Шеріге қандай кеңес береді?

Ал автордың шешімі қандай болды? Қорытынды жасаңдар.

Дескриптор:

  • Шақан-Шеріге кеңес береді;

  • автордың шешіміне өзіндік көзқарас танытады;

  • Қорытынды жасайды.

Бағалау

Әр тапсырманы орындағаннан кейін оқушылар бір-бірін дескрипторлар бойынша бағалайды.

Оқушылар шығарма тақырыбын болжайды.



Шығарма туралы мәлімет алады.











«Джигсо» әдісімен оқушылар роман мазмұнымен танысады.


Оқушылар романның негізгі идеясын, мақсатын анықтап, сюжеттік-композициялық құрылысын талдайды






Роман мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді;


Шақан-Шерінің басындағы жағдайды «Оптимистер», «Пессимистер», «Реалистер» болып үш топқа бөлініп, талдайды.


Қорытынды жасайды.













ҚБ










ҚБ










ҚБ




https://www.youtube.com/watch?v=o3wgF_WdgS4



М. Мағауин «Шақан-Шері» романы

Сабақтың соңы


Кері байланыс. «3-2-1» әдісі. Оқушылар бүгінгі сабақтағы 3-маңызды ақпаратты айтады, 2-ұсыныс білдіреді, 1-сұрақ қояды.













Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
16.01.2024
4944
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі