Сабақ: М.Мақатаев «Аққулар ұйықтағанда»2-сабақ. Поэманың құрылысы | Мектеп:№27 жалпы орта мектеп |
Күні:17.02.2017 ж. | Мұғалімнің есімі: Балтабаева Ләззат |
Сынып: 8 «А» | Қатысқандар саны:28 | Қатыспағандар саны:0 |
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) | «Аққулар ұйықтағанда»поэмасының тақырыбы мен идеясы ашу,оның құрылысына талдау жасай отырып,өміршеңдігін таныту,көркемдік тілін ашу |
Сабақ мақсаты | Барлық оқушылар: |
| М.Мақатаев өмірі мен шығармашылығы жайында біледі |
| Оқушылардың басым бөлігі: |
| Поэманың тақырыбы мен идеясын аша алады |
| Кейбір оқушылар: |
| Поэма құрылысына талдау жасай алады,өзіндік көзқарасын білдіре алады |
Тілдік мақсат | Оқушылар: (істей) алады |
| Негізгі сөздер мен тіркестер: |
| Аққу,ана,табиғат |
| Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: |
| 1.Ғасырдың ғаламат ақыны2.Мұқағали өлеңдеріндегі сезім мен сыр3.Аққуды атуға бола ма?4.Оқиғаны қалай аяқтаған болар едің? |
| Талқылауға арналған тармақтар: |
|
|
| Сіз неліктен ... екенін айта аласыз ба? |
|
|
| Жазылым бойынша ұсыныстар: |
| Шығарманың құрылысына талдау,эссе жазу |
Алдыңғы оқу | М.Мақатаев «Аққулар ұйықтағанда» |
Жоспар |
Жоспарланған уақыт | Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) |
Ресурстар |
Басталуы5 мин | Ұйымдастыру кезеңі. Шеңбер жасап, бір-біріне жылы сөздер айтты.Сыныптың топ басшысы жоқтарды айтады.Түрлі түсті қағаздарды алып сол бойынша топ құрып орындарына отырады. | Түрлі түсті қағаздар, топ ережесі, бағалау парақшасы, маркер, стикер |
Ортасы7 мин
7 мин
10 мин
3 мин
5 мин
5 мин | Білу. «Сұрақты шеңбер»әдісін пайдалану арқылы үй тапсырмасына қатысты сұрақтар. Үйге берілген тапсырманы сұрақ – жауап арқылы диалогқа түсіру.М.Мақатаев өмірі мен шығармашылығын еске түсіру. «Аққулар ұйықтағанда»поэмасынан үзінді жатқа айтуТүсіну. «Кім алғыр».Жаңа сабақты бастамас бұрын ой қозғау мақсатында оқушыларға сұрақ арқылы өткен тақырыпты еске түсіруге байланысты бірненше сұрақтар дайындау 1.«Аққу»тобы:-Аққу қандай құс?Аққу құсы туралы не білеміз?2. «Ана»тобы:-Ананың адам өміріндегі орны қандай?3. «Табиғат»тобы:-Табиғат-тылсым дүниеҚолдану. Тақырыпқа қатысты әңгіме құрастыру арқылы жинақтайды.Тарау бойынша білімдерін жинақтау үшін әр топқа тақырып төңірегінде шағын әңгіме жазу тапсырылады«Аққу»тобы-Аққудың реңін,әсемдігін білдіретін тұстарды табу.«Табиғат»тобы -Поэмадан Жетімкөлді суреттеген жерін тауып оқу«Ана»тобы -Бала өлімін көрген ана қасіреті қалай көрсетілген.Сол тұсты тауып оқуТалдау.Топпен жұмыс. Топтарға жаңа тақырып бойынша және өткен сабақты толық меңгерту мақсатында тапсырмалар беріледі.І.Шығарманың құрылысына талдауІІ.Реттік талдауІІІ.Өлең құрылысына талдау«Жинақтау. Шығармашылық тапсырма.«Аққу-киелі құс».Аққуды атуға болмайдыАнаның балаға деген махаббаты,адам өмірін сақтап қалу үшін бір құсты құрбан етуге болады.Мұғалімнің қорытынды сөзі«Тақырыпты біз былай түсінеміз» (оқулық,суретпен жұмыс, жинақтау.) (5 мин) |
Үлестірмелі қағаздар
Үлестірмелі қағаздар
Бейнетаспа
Үлестірмелі қағаздар
Үлестірмелі қағаздар, оқулық,суреттер |
Аяқталуы
3 мин
| Бағалау.Әр топқа бағалау парақтарын тарату, бағалау шкаласын тақтаға ілу керек.Рефлексия. Оқушылар бүгінгі сабаққа деген ойын стикерге жазып, тақтаға іледі.Кері байланыс. «SWOT» әдісі | Бағалау парақтары,бағалау критериийлері, стикер |