Материалдар / М. Сәрсеке "Қаныш" романы. Алатау баурайында

М. Сәрсеке "Қаныш" романы. Алатау баурайында

Материал туралы қысқаша түсінік
10.3.4.1 ғылыми еңбектерді негізге ала отырып, шығармаға әдеби сын жазу мақсатынай сай деректермен келтірілген.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Қараша 2024
79
1 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Орта білім беру ұйымдарының педагогіне арналған сабақ жоспары немесе қысқа мерзімді жоспар

Бөлім:

2-бөлім. Қазақтың қанышы.

Педагогтің аты-жөні

Күні:

Сынып:

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Алатау баурайында

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

10.3.4.1 ғылыми еңбектерді негізге ала отырып, шығармаға әдеби сын жазу

Сабақтың мақсаты:

- ғылыми еңбектерді негізге алады;

- шығармаға әдеби сын жазады.

ЕБҚЕ

-шығарма мазмұнын түсінеді;

- шығармаға өз пікірін білдіреді.

Құндылыққа баулу

«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады.

      Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

І.Ұйымдастыру Оқушылармен амандасу, психологиялық жағымды ахуал туғызу.


Амандасады





Сабақтың ортасы
















ІІ. Жаңа білімді игерту

«Біздің республика ұлан-ғайыр жеріне орай табиғи байлыққа ие. Оның қойнында неше түрлі қымбат қазына жасыры­нып жатыр. Соларды іздеп тауып, үнемдеп әжетке жарату, тегінде, халқымыздың тұрмыс күйі мен рухани өсу деңгейін анықтайды. Әл-қуатымыз күшейіп, тірліктің көркеюі де, әсілі, осыған байланысты...»

Академик Қ.И. СӘТБАЕВ, 1958 жыл

«Алатау баурайында» ІІІ бөлім

Бәрі де майдан үшін

Жезді хикаясы

Алдыңғылардың ізімен

Ғылым ордасын көтерерде

Тұманды альбион елінде

Ел құрметінде

Қиянатта

Жар жағасында

«Ақиқат әрқашанда жеңеді»

Болжаулы барлау

Жаңа биіктерге

Өрге көтерілген дария

Соңғы парыз

Сәтбаев планетасы.

https://youtu.be/GMzFE19Urhw?si=UCYW8tj5rtNJsZ7q

фильмді көру 25 минут.

1-тапсырма. Сұраққа болжаммен жауап беріңіз.

1. Аспирантурада оқитын 22 адамның екеуі ғана қазақ. Неге деп ойлайсыз?

2. Қаныш Имантайұлы зоология ғылымдарының түрлі саласына ынтызарлық білдіріп, әр алуан мағлұмат сұрады. Неліктен ?

3. Жұртпен бірге сапқа тұрып, әскери жаттығуға да барады. Противогаз, винтовка асынып, мезгіл-мезгіл әлденеше шақырымдық шеруге де шығып қояды. Өйткені әскери жаттығу, өзіңді әрқашанда дайындықта ұстау – барлық дені сау азаматтың борышы деп жарияланған. Қаныш бойынан қандай қасиеттер байқалады ?


2-тапсырма.

Ғылыми еңбектер

Әдеби сын

Марганец кендерінің тың көзін тез арада іздеу жөніндегі КСРО Совнаркомының төтенше қарары Жезқазған ГРК басшыларына қыркүйектің бас кезінде мәлім болған-ды. Қаныш Имантайұлының кемеңгерлігіне тағы да таң қалысты


Бір күні, қазан айының соңғы аптасы еді, Қаныш Имантай- ұлы тағы да хат жолдапты:

«...Жездіге бұрғы түскеніне үш айдан асты. Нәтижесі көп- көрім, үміт күттіргендей. Бірнеше жерден сүбелі кен қабаттары табылды. Қазірдің өзінде ол үмітті кендер санатына еніп отыр... Олай болса, мәлім болған қабаттардың қорын жедел есеп­теу қажет. Алдын ала есептеуде екі жүз мың тоннадан асып жығылса, одан арғыға тәуекел деп көз жұму керек. Қысқасы, менің кеңесім: барлаудың аяқталуын күтпей-ақ, кен қорының болжаулы мөлшерін өндіріс ашуға тұрғандай көлемге дейін өсіріп, мәлімдеме жолдаңдар. Біріншіден, бұл қырық екінші жылда Жез- діде өндіріс ашылуын қазірден бастап жобалауға мұрындық болады. Екіншіден, кен орнын келесі жылы тереңдеп барлауға қаражат алуға септігін тигізеді. Үшіншіден, бұл ең бастысы, Отан өндірістері Жезді марганецін дер кезінде кәдеге жаратып, уақытша зәруліктен құтылады және бұл біз үшін – ең мықты көзір!..»




Қорытынды сөз.

«Қаныш Имантайұлы кен орнының қоры шамамен қанша екенін, жер асты әдісімен өзіндік құны қаншаға түсетініне дейін безбенге тартқандай тақ-тұқ айтып бергенде, кабинет­те отырғандар аң-таң қалып жаппай дүрлігу аңғартты. Біз оны ғажап ерлікке баладық. Қызу қанды М.П. Русаков орнынан атып тұрып, Қаныш Имантайұлын қапсыра құшып: «Міне, нағыз көрегендік, шынайы білгірлік!..» деп мәз болғаны есімде.































Дескриптор:

-сұрақтарға болжаммен жауап береді;

-өз ойларын шығармамен, киномен байланыстырады.







Дескриптор:


- ғылыми еңбектерден үзінді оқиды;

-шағын әдеби сын, көзқарас жазады.







































Дескриптор:

-өзіндік қорытынды пікір ұсынады.

Барлығы дұрыс 1 ұпай
















3 ұпай












3 ұпай













6 ұпай











































1ұпай





































https://youtu.be/GMzFE19Urhw?si=UCYW8tj5rtNJsZ7q


Рефлексия

Сабақтың екі сәтті тұсын ата, бір ұсыныс айту.

Екі жұлдыз, бір тілек.




Үйге тапсырма

Оқу, мазмұндау. Фильмнің 2-сериясын көру





 2

3


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ