Қысқа мерзімді жоспар
|
Бөлім: |
2-бөлім. Қазақтың Қанышы |
|
|
Педагогтің аты-жөні |
|
|
|
Күні: |
26.12.2024 |
|
|
Сынып: 10 (Ә,Б) |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
2-тоқсан бойынша қайталау |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
10.2.4.1 көркем шығармада көтерілген мәселелерге талдау жасау арқылы шығармашылық жұмыс (эссе, әңгіме) жазу. |
|
|
Сабақтың мақсаты |
- көркем шығармада көтерілген мәселелерге талдау жасау арқылы шығармашылық жұмыс (эссе, әңгіме) жазады |
|
|
Құндылыктар |
Қаныш өмірін үлгі ете отырып, балаларды бірлік пен ынтымақтың ең керек дүние екенін ұғындырып,бала бойына рухани құндылықтарды дарыту |
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы 10 минут |
Оқушыламен сәлемдесу, түгелдеу Үй тапсырмасын сұрауСұрақ- жауап1.«Алғашқы сапарда» үзіндісінде қай кезең суреттеледі? /1926 жылдар.Қазақ жеріне Геолком мамандарының барлау жүргізген кезі 2.Романдағы оқиғалар қай кезеңді суреттейді? 3. Шығармада Қаныштың жеріне,еліне , туған-туысына деген сүйіспеншілігі қалай көрінеді? 4.Медеу Сәрсекенің «Қаныш Сәтбаев» роман-эссесінің тарихпен қаншалықты қатысы бар? 5.Қаныштың Иван Степанович Яговкинмен сөйлескен сөздерінен оның қандай қасиеттері байқалады? 6.Қаныш Сәтбаевқа көк қаршығасын сыйлаған кім? 7.Қаныш Сәтбаевтың азан шақырып қойған аты? Сабақтың тақырыбымен оқу мақсатымен таныстыру |
Кезекшнің мәлімдемесі тыңдалады. Сұрақтарға жауап беріп, өз ойларымен ортаға салады. Дескриптор -сұрақтарға жауап береді -өз пікірін білдіреді |
ҚБ |
|
|
Сабақтың ортасы |
1-тапсырма. Жеке жұмыс: Оқушылар «Қаныш Сәтбаев» романын өмірлік шындықпен үйлестіре отырып,эссе жазады. Пікір алмасады. |
Дескриптор: -Шағын эссе жазады. -Пікір алмасады. |
«Жарайсың!» деген мадақтау |
Оқулық, жұмыс дәптерлері. |
|
Сабақтың соңы |
«Бір ауыз сөз» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды. Мақсаты:Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. Тиімділігі:Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды. Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді. |
Жеке жұмыс: Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді. Бір ауыз сөздеріне сабақты бағалайтын келесі сөздерді айтуға болады ұнады, пайдалы, қажет, білдім, үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте сақтадым, жасай аламын. т.б. |
Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды. СОнымен қатар, оқушыларды ынталандыру үшін «Қошеметтеу» әдісі арқылы бағалайды. |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
М. Сәрсеке «Қаныш Сәтбаев» роман-эссе. / Соңғы парыз
М. Сәрсеке «Қаныш Сәтбаев» роман-эссе. / Соңғы парыз
Қысқа мерзімді жоспар
|
Бөлім: |
2-бөлім. Қазақтың Қанышы |
|
|
Педагогтің аты-жөні |
|
|
|
Күні: |
26.12.2024 |
|
|
Сынып: 10 (Ә,Б) |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
2-тоқсан бойынша қайталау |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
10.2.4.1 көркем шығармада көтерілген мәселелерге талдау жасау арқылы шығармашылық жұмыс (эссе, әңгіме) жазу. |
|
|
Сабақтың мақсаты |
- көркем шығармада көтерілген мәселелерге талдау жасау арқылы шығармашылық жұмыс (эссе, әңгіме) жазады |
|
|
Құндылыктар |
Қаныш өмірін үлгі ете отырып, балаларды бірлік пен ынтымақтың ең керек дүние екенін ұғындырып,бала бойына рухани құндылықтарды дарыту |
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы 10 минут |
Оқушыламен сәлемдесу, түгелдеу Үй тапсырмасын сұрауСұрақ- жауап1.«Алғашқы сапарда» үзіндісінде қай кезең суреттеледі? /1926 жылдар.Қазақ жеріне Геолком мамандарының барлау жүргізген кезі 2.Романдағы оқиғалар қай кезеңді суреттейді? 3. Шығармада Қаныштың жеріне,еліне , туған-туысына деген сүйіспеншілігі қалай көрінеді? 4.Медеу Сәрсекенің «Қаныш Сәтбаев» роман-эссесінің тарихпен қаншалықты қатысы бар? 5.Қаныштың Иван Степанович Яговкинмен сөйлескен сөздерінен оның қандай қасиеттері байқалады? 6.Қаныш Сәтбаевқа көк қаршығасын сыйлаған кім? 7.Қаныш Сәтбаевтың азан шақырып қойған аты? Сабақтың тақырыбымен оқу мақсатымен таныстыру |
Кезекшнің мәлімдемесі тыңдалады. Сұрақтарға жауап беріп, өз ойларымен ортаға салады. Дескриптор -сұрақтарға жауап береді -өз пікірін білдіреді |
ҚБ |
|
|
Сабақтың ортасы |
1-тапсырма. Жеке жұмыс: Оқушылар «Қаныш Сәтбаев» романын өмірлік шындықпен үйлестіре отырып,эссе жазады. Пікір алмасады. |
Дескриптор: -Шағын эссе жазады. -Пікір алмасады. |
«Жарайсың!» деген мадақтау |
Оқулық, жұмыс дәптерлері. |
|
Сабақтың соңы |
«Бір ауыз сөз» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды. Мақсаты:Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. Тиімділігі:Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды. Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді. |
Жеке жұмыс: Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді. Бір ауыз сөздеріне сабақты бағалайтын келесі сөздерді айтуға болады ұнады, пайдалы, қажет, білдім, үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте сақтадым, жасай аламын. т.б. |
Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды. СОнымен қатар, оқушыларды ынталандыру үшін «Қошеметтеу» әдісі арқылы бағалайды. |
|
шағым қалдыра аласыз













