Сабақтың
ортасы
6-10
11
-25
25-28
29-35
|
1
тапсырма
«Дұрыс-
Бұрыс»
«Сібір шамшырағында»
бөліміндегі кейіпкерлерді
анықта.
Кейіпкер
|
Дұрыс
|
Бұрыс
|
Ғазиз
Имантайұлы
|
|
|
Қаныш
Сәтбаев
|
|
|
В.И.
Шумилов
|
|
|
Әбікей
Зейінұлы
|
|
|
Екатерина
Филимоновна
|
|
|
Әбдікәрім
Жәмінұлы
|
|
|
Дескриптор
Сібір шамшырағында»
бөліміндегі кейіпкерлерді
анықтайды
Кестені
толтырады.
2 –тапсырма
«FILA толтыру»
әдісі
«Сібір шамшырағында»
бөліміндегі негізгі кейіпкерлер
кімдер?
Үзінді негізін
басшылыққа ала отырып, «FILA толтыру» әдісі
арқылы Қ. Сәтбаевтың бейнесін
ашыңдар
Математикадан бұдан
екі жыл бұрынғы тиянақты әзірлігін ұмыта қойған жоқ-ты. Бұрын-соңды
білгенін қайыра пысықтады.
Содан бір күні
профессор В.И. Шумиловтың алдына келген. Көңілінде қобалжу бар.
Өйткені бұл кісінің одағай қылықтары жайында алуан қауесеттер
естіген... Шынында солай болды. Үстінде қазақы күпі киіп, елтірі
тымағын қолтығына қысқан, кең қоныш саптама етігімен айнадай жылтыр
паркетті тосырқағандай жасқана басып (емтихан ұстаушының оқшау
киімінің өзі-ақ «Мынау жабайы далалыққа мұнда не бар?» дегізгендей
күпір ой туғызған), алдына имене кірген ашаң өңді, жүдеу жігітке
математика профессоры одырая бір қарап, дереу алгебралық теңдеу
құрай бастады, екі белгісізді қарапайым есеп. Қаныш қиналған жоқ,
оп-оңай қағып тастады. Профессор «Әй, мынау, түйеден түскендей
түземдік киргиз қайтеді, ей?» дегендей таңданыспен сынақ
тапсырушының күнге күйген қоңырқай жүзіне тағы бір мәрте одырая
қарап, алғашқыдан едәуір күрделі бірнеше есеп жазып, алдына қойды.
Күпілі далалық бұларды да шығарды. Тек соңғы теңдеудің қитұрқы
бүкпесі бар екен, оны шешуге едәуір уақыт ойлануға тура келді. Бір
мезетте оның да кілтипанын
тапты.
– Мына есептің
бастапқы шарты қате, Василий Иванович, – деген-ді ол Шумиловқа
батылсыздау үнмен. – Теңдеу емес, тең- сіздік шығады, міне,
қараңыз. Сірә, мына жерде қосу емес, алу белгісі тұруға
тиіс...
– Оны қайдан
білдің?
– Теңелу шарттарын
тексеру
арқылы...
– Бәрекелді, далалық!
Өзің тіпті киргиз даласында қой бақпай, үнемі есеп шығарып жүргенге
ұқсайсың. Бірталай жан осы теңдеуден шатылып еді, ал сен сүрінбей
өттің. Жарайсың, жайсаң киргиз, жайыңды білдім. Оқисың біздің
храмда,
оқисың!
F/ Дерек/
– шығармадан Қаныш тұлғасын
ашатын деректер жинау;
I
/Пікір/– Қаныш туралы өзінің ой-
пікірі;
L
/Сұрақ/– Қаныш тұлғасын ашатын
сұрақтар;
A
/Іс-әрекет/– автордың Қаныштың бейнесін
сипаттаудағы қолданған тәсілі.
Дескриптор
шығарма үзінділерімен жұмыс
жасайды
Қаныш тұлғасын
ашады
өзінің ой- пікірін
білдіреді
автордың Қаныштың
бейнесін сипаттаудағы қолданған тәсілін
анықтайды.
3
–тапсырма
Кейіпкерлерді
сәйкестендір
В. И.
Шумилов
|
Үйдің иесі, қартайған анасы мен тетелес
қарындасына қарап отырған профессор
|
Михаил
Антонович
|
Қанышқа өз пәтерін беріп, қолдау
көрсеткен кейіпкер
|
Екатерина
Филимоновна
|
Математика профессоры, Қаныштың арманын
орындап, оқуға қабылдаған, білімді, шынайы
ғұлама
|
Дескриптор
Шығарма идеясын ашудағы басқа да
кейіпкерлердің рөлін анықтап,
сәйкестендіреді.
4 –тапсырма (саралау
тапсырмасы)
«Сібір шамшырағында» бөліміндегі Қаныш
бейнесін ашыңдар
Кейіп
кер
|
Кейіп
кер
қасиеті
|
Кейіпкер
бейнесі
|
Мақал -мәтелмен образын
ашу
|
Қаныш
|
|
|
|
|
|
|
|
Дескриптор
Кейіпкердің қасиетін ашып
көрсетеді.
Оларға баға
береді.
Мақал -мәтелмен образын
ашады
|
Сібір шамшырағында»
бөліміндегі кейіпкерлерді
анықтайды
ҚБ.
«Үш
шапалақ»
«Сібір шамшырағында»
бөліміндегі негізгі кейіпкерлер
айтады.
Үзіндіні
оқиды.
Қаныштың мінезін
ашады.
ҚБ
«Жапондық
бағалау»
«Дұрыс
келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым
бар».
Кейіпкерлерді
сәйкестендіреді.
ҚБ.
«Бас
бармақ»
Қаныштың қасиетін
ашып көрсетеді.
Оларға баға
береді.
Мақал -мәтелмен
образын ашады
ҚБ
«Мадақтау
сэндвичі».
|