Қысқа мерзімді сабақ жоспары
|
Сабақ: №21 |
Мектеп: №23 мектеп - лицейі |
|||||||
|
Пәні: Технология |
||||||||
|
Күні: 13.02.2019ж |
Мұғалімнің аты-жөні: Тажибекова Г.О |
|||||||
|
Сынып: 10 З |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||
|
Сабақ тақырыбы: |
Macromedia Flash панелінде түстермен жұмыс |
|||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты |
Білімділік: Білімгерлерге Macromedia Flash программасы туралы негізгі түсініктерді қалыптастыру. Терезенің негізгі элементтері мен меню қатарының командалары туралы жалпы мағлұмат бере отырып пәнге деген танымдық қызығушылығын арттыру. Дамытушылық: Білімгерлердің логикалық және фантазиялық ойлау қабілеттерін әр түрлі стратегияларды қолдану арқылы дамыту. Тәрбиелік: Білімгерлердің ғылыми көзқарастарын тәрбиелеу, өздігінен және топпен жұмыс істеуге дағдыландыру, өзара көмек беруге тез ойлауға, өз пікірін |
|||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: |
|||||||
|
Macromedia Flash программасының интерфейсі, терезе элементтері, құралдар үстелі, палитра, қабат, мәзір жолымен таныс. |
||||||||
|
Оқушылардың басым бөлігі: |
||||||||
|
||||||||
|
Кейбір оқушылар: |
||||||||
|
||||||||
|
Тілдік мақсат |
Оқушылар: Macromedia Flash туралы түсінік қалыптастырады . |
|||||||
|
Негізгі сөздер мен тіркестер: |
||||||||
|
Компьютерлік графика дегеніміз не? |
||||||||
|
Сыныптағы диалог үшін пайдалы тілдік бірліктер:
Macromedia Flash программасының терезе элементтері |
||||||||
|
Талқылауға арналған тармақтар: |
||||||||
|
1.Macromedia Flash программасының негізгі артықшылығы:
Macromedia Flash бағдарламасын іске қосу үшін мына команданы орындаймыз |
||||||||
|
Жазылым бойынша ұсыныстар: |
||||||||
|
Кестелік, иерархиялық, желілік сөзінің үш тілде аталуын білу |
||||||||
|
Алдыңғы тақырып |
Программаны орнату және оны жою. Операциялық жүйені баптау және қалпына келтіру |
|||||||
|
Жоспар |
||||||||
|
Жоспарлаған уақыт |
Жоспарлаған жаттығулар (төмендегі жоспарланған жаттығулармен қатар ескертпелерді жазыңыз) |
Ресурстар |
||||||
|
Басталуы 5 мин
5 минут «Фишбоун» әдісі |
Ұйымдастыру. Сурет қиындылары арқылы 2 топқа бірігу. Өткенді қайталау үшін «сұрақ -жауап » әдісі арқылы қорытындылаймын
|
Үлестірмелер, оқулық, жұмыс дәптері |
||||||
|
Ортасы 15 минут
практикалық жұмыс 10 минут
|
1. Macromedia Flash программасын іске қосамыз (Пуск-Программы-Macromedia-Macromedia Flash 8.0) 2. Create New бөлімінен Flash Document командасын басамыз
Macromedia Flash программасының бастапқы беті Macromedia Flash –те түстермен жұмыс Flash – те проект жасағанда және оны басқа программалармен салыстыра отырып графикалық суреттерде Web – дизайнда олардан мүмкіндігі көп екендігін байқауға болады.
Web сайтпен Internet – те программаны өзгерту үшін кейде гипермәтіндік текстке HTML тілі қажет болады. Flash технологиясы HTML тілінің орнына таласқан емес , бірақ толық роликтік парақты Flash - пен сформировать етуге болады. Қабаттық көрініс. Маркер терезеде бейнеленген ағымдық кадрды көрсетеді. Қандай да бір кадрды сілтегенгенде маркер оған автоматты турде орналасады |
Оқулық, маркерлер, плакаттар, стикерлер, үлестірме қағаздар, интерактивті тақта Компьютер, оқулық |
||||||
|
Сабақты қорытындылау 5 мин |
Сабақты қорытындылауда 1 топқа тестті дәптерлеріне орындауға беремін Жауабы: 1-а,2-с,3-в,4-в,5-с,6-а,7-д,8-д,9-а,10-в 2 топқа 120 беттегі 16 тапсырманы орындауға беремін. |
дәптер |
||||||
|
Аяқталуы 5 минут |
Критерийлер арқылы өзін-өзі бағалау. Топтық жиынтық бағалау. Үйге тапсырма: §25 Бағалау. «бес саусақ» әдісі арқылы кері байланыс алу. |
Жиынтық бағалау парағы Оқулық, күнделік Үлестірме қағаздар |
||||||
|
|
||||||||
|
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пәнаралық байланыс. Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс. Құндылықтардағы байланыс |
||||||
|
|
|
|
||||||
|
|
|
|||||||
|
|
||||||||
ӘБ жетекшісі: ______________________________________
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Macromedia Flash құрал-саймандарымен жұмыс
Macromedia Flash құрал-саймандарымен жұмыс
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
|
Сабақ: №21 |
Мектеп: №23 мектеп - лицейі |
|||||||
|
Пәні: Технология |
||||||||
|
Күні: 13.02.2019ж |
Мұғалімнің аты-жөні: Тажибекова Г.О |
|||||||
|
Сынып: 10 З |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||
|
Сабақ тақырыбы: |
Macromedia Flash панелінде түстермен жұмыс |
|||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты |
Білімділік: Білімгерлерге Macromedia Flash программасы туралы негізгі түсініктерді қалыптастыру. Терезенің негізгі элементтері мен меню қатарының командалары туралы жалпы мағлұмат бере отырып пәнге деген танымдық қызығушылығын арттыру. Дамытушылық: Білімгерлердің логикалық және фантазиялық ойлау қабілеттерін әр түрлі стратегияларды қолдану арқылы дамыту. Тәрбиелік: Білімгерлердің ғылыми көзқарастарын тәрбиелеу, өздігінен және топпен жұмыс істеуге дағдыландыру, өзара көмек беруге тез ойлауға, өз пікірін |
|||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: |
|||||||
|
Macromedia Flash программасының интерфейсі, терезе элементтері, құралдар үстелі, палитра, қабат, мәзір жолымен таныс. |
||||||||
|
Оқушылардың басым бөлігі: |
||||||||
|
||||||||
|
Кейбір оқушылар: |
||||||||
|
||||||||
|
Тілдік мақсат |
Оқушылар: Macromedia Flash туралы түсінік қалыптастырады . |
|||||||
|
Негізгі сөздер мен тіркестер: |
||||||||
|
Компьютерлік графика дегеніміз не? |
||||||||
|
Сыныптағы диалог үшін пайдалы тілдік бірліктер:
Macromedia Flash программасының терезе элементтері |
||||||||
|
Талқылауға арналған тармақтар: |
||||||||
|
1.Macromedia Flash программасының негізгі артықшылығы:
Macromedia Flash бағдарламасын іске қосу үшін мына команданы орындаймыз |
||||||||
|
Жазылым бойынша ұсыныстар: |
||||||||
|
Кестелік, иерархиялық, желілік сөзінің үш тілде аталуын білу |
||||||||
|
Алдыңғы тақырып |
Программаны орнату және оны жою. Операциялық жүйені баптау және қалпына келтіру |
|||||||
|
Жоспар |
||||||||
|
Жоспарлаған уақыт |
Жоспарлаған жаттығулар (төмендегі жоспарланған жаттығулармен қатар ескертпелерді жазыңыз) |
Ресурстар |
||||||
|
Басталуы 5 мин
5 минут «Фишбоун» әдісі |
Ұйымдастыру. Сурет қиындылары арқылы 2 топқа бірігу. Өткенді қайталау үшін «сұрақ -жауап » әдісі арқылы қорытындылаймын
|
Үлестірмелер, оқулық, жұмыс дәптері |
||||||
|
Ортасы 15 минут
практикалық жұмыс 10 минут
|
1. Macromedia Flash программасын іске қосамыз (Пуск-Программы-Macromedia-Macromedia Flash 8.0) 2. Create New бөлімінен Flash Document командасын басамыз
Macromedia Flash программасының бастапқы беті Macromedia Flash –те түстермен жұмыс Flash – те проект жасағанда және оны басқа программалармен салыстыра отырып графикалық суреттерде Web – дизайнда олардан мүмкіндігі көп екендігін байқауға болады.
Web сайтпен Internet – те программаны өзгерту үшін кейде гипермәтіндік текстке HTML тілі қажет болады. Flash технологиясы HTML тілінің орнына таласқан емес , бірақ толық роликтік парақты Flash - пен сформировать етуге болады. Қабаттық көрініс. Маркер терезеде бейнеленген ағымдық кадрды көрсетеді. Қандай да бір кадрды сілтегенгенде маркер оған автоматты турде орналасады |
Оқулық, маркерлер, плакаттар, стикерлер, үлестірме қағаздар, интерактивті тақта Компьютер, оқулық |
||||||
|
Сабақты қорытындылау 5 мин |
Сабақты қорытындылауда 1 топқа тестті дәптерлеріне орындауға беремін Жауабы: 1-а,2-с,3-в,4-в,5-с,6-а,7-д,8-д,9-а,10-в 2 топқа 120 беттегі 16 тапсырманы орындауға беремін. |
дәптер |
||||||
|
Аяқталуы 5 минут |
Критерийлер арқылы өзін-өзі бағалау. Топтық жиынтық бағалау. Үйге тапсырма: §25 Бағалау. «бес саусақ» әдісі арқылы кері байланыс алу. |
Жиынтық бағалау парағы Оқулық, күнделік Үлестірме қағаздар |
||||||
|
|
||||||||
|
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пәнаралық байланыс. Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс. Құндылықтардағы байланыс |
||||||
|
|
|
|
||||||
|
|
|
|||||||
|
|
||||||||
ӘБ жетекшісі: ______________________________________
шағым қалдыра аласыз
















