Қысқа мерзімді сабақ жоспары
|
Сабақ: №19 |
Мектеп: №23 мектеп - лицейі |
|||||||
|
Пәні: Технология |
||||||||
|
Күні: 30.01.2019ж |
Мұғалімнің аты-жөні: Тажибекова Г.О |
|||||||
|
Сынып: 10 З |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||
|
Сабақ тақырыбы: |
Macromedia Flash құрал-саймандарымен жұмыс істеу. |
|||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты |
Білімділік: Білімгерлерге Macromedia Flash программасы туралы негізгі түсініктерді қалыптастыру. Терезенің негізгі элементтері мен меню қатарының командалары туралы жалпы мағлұмат бере отырып пәнге деген танымдық қызығушылығын арттыру. Дамытушылық: Білімгерлердің логикалық және фантазиялық ойлау қабілеттерін әр түрлі стратегияларды қолдану арқылы дамыту. Тәрбиелік: Білімгерлердің ғылыми көзқарастарын тәрбиелеу, өздігінен және топпен жұмыс істеуге дағдыландыру, өзара көмек беруге тез ойлауға, өз пікірін |
|||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: |
|||||||
|
Macromedia Flash программасының интерфейсі, терезе элементтері, құралдар үстелі, палитра, қабат, мәзір жолы |
||||||||
|
Оқушылардың басым бөлігі: |
||||||||
|
||||||||
|
Кейбір оқушылар: |
||||||||
|
||||||||
|
Тілдік мақсат |
Оқушылар: Macromedia Flash туралы түсінік қалыптастырады . |
|||||||
|
Негізгі сөздер мен тіркестер: |
||||||||
|
Компьютерлік графика дегеніміз не? |
||||||||
|
Сыныптағы диалог үшін пайдалы тілдік бірліктер:
Macromedia Flash программасының терезе элементтері |
||||||||
|
Талқылауға арналған тармақтар: |
||||||||
|
1.Macromedia Flash программасының негізгі артықшылығы:
Macromedia Flash бағдарламасын іске қосу үшін мына команданы орындаймыз |
||||||||
|
Жазылым бойынша ұсыныстар: |
||||||||
|
Кестелік, иерархиялық, желілік сөзінің үш тілде аталуын білу |
||||||||
|
Алдыңғы тақырып |
Программаны орнату және оны жою. Операциялық жүйені баптау және қалпына келтіру |
|||||||
|
Жоспар |
||||||||
|
Жоспарлаған уақыт |
Жоспарлаған жаттығулар (төмендегі жоспарланған жаттығулармен қатар ескертпелерді жазыңыз) |
Ресурстар |
||||||
|
Басталуы 5 мин
5 минут «Фишбоун» әдісі |
Ұйымдастыру. Сурет қиындылары арқылы 2 топқа бірігу. Өткенді қайталау үшін «сұрақ -жауап » әдісі арқылы қорытындылаймын
|
Үлестірмелер, оқулық, жұмыс дәптері |
||||||
|
Ортасы 15 минут
практикалық жұмыс 10 минут
|
1. Macromedia Flash программасын іске қосамыз (Пуск-Программы-Macromedia-Macromedia Flash 8.0) 2. Create New бөлімінен Flash Document командасын басамыз (1-сурет)
1-сурет. Macromedia Flash программасының бастапқы беті
3. Артқы фонға түс беру үшін экранның төменгі
орта тұсында орналасқан
2-сурет. Астыңғы мәзір
4. Background сөзінің қасындағы түстер
палитрасын ашып, 5. Саймандар тақтасынан Oval Tool құралын таңдап, шеңбер саламыз. Шеңберіміз формасын жоғалтпауы үшін пернетақтадан CTRL түймесін басып тұрамыз (3-сурет). Салынған шеңберді Free Transform Tool түймесін таңдап, шеңберді белгілеу арқылы қалаған жерімізге жылжыта аламыз.
3-сурет. Шеңбер 6. Суретіміз дайын. Енді анимация беру үшін екінші жолақта орналасқан Onion Skin түймесін таңдаймыз (4-сурет).
4-сурет. Onion Skin түймесінің орналасқан жері 7. Анимация бөлімінен объектіні белгілеген соң, тышқанның оң жақ кнопкасын басып Insert Keyframe түймесін басамыз (5-сурет). Бірнеше кадр қайталанатындықтан, әрдайым Insert Keyframe түймесін басып отырмастан F6 клавишін бассақ та болады. Шеңберді жаңа орнына жылжытудан бұрын F6 клавишін басып жаңа кадр құрамыз.
5-сурет. Insert Keyframe түймесінің орналасқан жері 8. Анимация орындалуы үшін шеңберді F6 клавишін басу арқылы жаңа орынға жылжытамыз. 9. Шеңбердің барлық жүру жолын белгілеп болған соң Control мәзірінің ішінен Test Movie командасын таңдап анимацияны көреміз. Егер анимация өзімізге ұнаса, File-Export-Export Movie командасу басу арқылы кез-келген компьютерде ашылатын .swf форматына экспорттаймыз. |
Оқулық, маркерлер, плакаттар, стикерлер, үлестірме қағаздар, интерактивті тақта Компьютер, оқулық |
||||||
|
Сабақты қорытындылау 5 мин |
Сабақты қорытындылауда 1 топқа тестті дәптерлеріне орындауға беремін Жауабы: 1-а,2-с,3-в,4-в,5-с,6-а,7-д,8-д,9-а,10-в 2 топқа 120 беттегі 16 тапсырманы орындауға беремін. А + В+ С- Д+ Е+ f- g+ h+ i+ |
дәптер |
||||||
|
Аяқталуы 5 минут |
Критерийлер арқылы өзін-өзі бағалау. Топтық жиынтық бағалау. Үйге тапсырма: §19 Бағалау. «бес саусақ» әдісі арқылы кері байланыс алу. |
Жиынтық бағалау парағы Оқулық, күнделік Үлестірме қағаздар |
||||||
|
Қосымша ақпарат: Информатика 10-11-сынып Арман-пв баспасы, авторы Е.А. Вьюшкова, Н. В. Параскун, Б. Қ. Әбенов 2015 жыл |
||||||||
|
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пәнаралық байланыс. Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс. Құндылықтардағы байланыс |
||||||
|
|
|
|
||||||
|
Рефлексия Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма?бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарланған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
|||||||
|
|
||||||||
ӘБ жетекшісі: ______________________________________
Тәлімгер :________________________________________
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Macromedia Flash құрал-саймандарымен жұмыс істеу
Macromedia Flash құрал-саймандарымен жұмыс істеу
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
|
Сабақ: №19 |
Мектеп: №23 мектеп - лицейі |
|||||||
|
Пәні: Технология |
||||||||
|
Күні: 30.01.2019ж |
Мұғалімнің аты-жөні: Тажибекова Г.О |
|||||||
|
Сынып: 10 З |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||
|
Сабақ тақырыбы: |
Macromedia Flash құрал-саймандарымен жұмыс істеу. |
|||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты |
Білімділік: Білімгерлерге Macromedia Flash программасы туралы негізгі түсініктерді қалыптастыру. Терезенің негізгі элементтері мен меню қатарының командалары туралы жалпы мағлұмат бере отырып пәнге деген танымдық қызығушылығын арттыру. Дамытушылық: Білімгерлердің логикалық және фантазиялық ойлау қабілеттерін әр түрлі стратегияларды қолдану арқылы дамыту. Тәрбиелік: Білімгерлердің ғылыми көзқарастарын тәрбиелеу, өздігінен және топпен жұмыс істеуге дағдыландыру, өзара көмек беруге тез ойлауға, өз пікірін |
|||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: |
|||||||
|
Macromedia Flash программасының интерфейсі, терезе элементтері, құралдар үстелі, палитра, қабат, мәзір жолы |
||||||||
|
Оқушылардың басым бөлігі: |
||||||||
|
||||||||
|
Кейбір оқушылар: |
||||||||
|
||||||||
|
Тілдік мақсат |
Оқушылар: Macromedia Flash туралы түсінік қалыптастырады . |
|||||||
|
Негізгі сөздер мен тіркестер: |
||||||||
|
Компьютерлік графика дегеніміз не? |
||||||||
|
Сыныптағы диалог үшін пайдалы тілдік бірліктер:
Macromedia Flash программасының терезе элементтері |
||||||||
|
Талқылауға арналған тармақтар: |
||||||||
|
1.Macromedia Flash программасының негізгі артықшылығы:
Macromedia Flash бағдарламасын іске қосу үшін мына команданы орындаймыз |
||||||||
|
Жазылым бойынша ұсыныстар: |
||||||||
|
Кестелік, иерархиялық, желілік сөзінің үш тілде аталуын білу |
||||||||
|
Алдыңғы тақырып |
Программаны орнату және оны жою. Операциялық жүйені баптау және қалпына келтіру |
|||||||
|
Жоспар |
||||||||
|
Жоспарлаған уақыт |
Жоспарлаған жаттығулар (төмендегі жоспарланған жаттығулармен қатар ескертпелерді жазыңыз) |
Ресурстар |
||||||
|
Басталуы 5 мин
5 минут «Фишбоун» әдісі |
Ұйымдастыру. Сурет қиындылары арқылы 2 топқа бірігу. Өткенді қайталау үшін «сұрақ -жауап » әдісі арқылы қорытындылаймын
|
Үлестірмелер, оқулық, жұмыс дәптері |
||||||
|
Ортасы 15 минут
практикалық жұмыс 10 минут
|
1. Macromedia Flash программасын іске қосамыз (Пуск-Программы-Macromedia-Macromedia Flash 8.0) 2. Create New бөлімінен Flash Document командасын басамыз (1-сурет)
1-сурет. Macromedia Flash программасының бастапқы беті
3. Артқы фонға түс беру үшін экранның төменгі
орта тұсында орналасқан
2-сурет. Астыңғы мәзір
4. Background сөзінің қасындағы түстер
палитрасын ашып, 5. Саймандар тақтасынан Oval Tool құралын таңдап, шеңбер саламыз. Шеңберіміз формасын жоғалтпауы үшін пернетақтадан CTRL түймесін басып тұрамыз (3-сурет). Салынған шеңберді Free Transform Tool түймесін таңдап, шеңберді белгілеу арқылы қалаған жерімізге жылжыта аламыз.
3-сурет. Шеңбер 6. Суретіміз дайын. Енді анимация беру үшін екінші жолақта орналасқан Onion Skin түймесін таңдаймыз (4-сурет).
4-сурет. Onion Skin түймесінің орналасқан жері 7. Анимация бөлімінен объектіні белгілеген соң, тышқанның оң жақ кнопкасын басып Insert Keyframe түймесін басамыз (5-сурет). Бірнеше кадр қайталанатындықтан, әрдайым Insert Keyframe түймесін басып отырмастан F6 клавишін бассақ та болады. Шеңберді жаңа орнына жылжытудан бұрын F6 клавишін басып жаңа кадр құрамыз.
5-сурет. Insert Keyframe түймесінің орналасқан жері 8. Анимация орындалуы үшін шеңберді F6 клавишін басу арқылы жаңа орынға жылжытамыз. 9. Шеңбердің барлық жүру жолын белгілеп болған соң Control мәзірінің ішінен Test Movie командасын таңдап анимацияны көреміз. Егер анимация өзімізге ұнаса, File-Export-Export Movie командасу басу арқылы кез-келген компьютерде ашылатын .swf форматына экспорттаймыз. |
Оқулық, маркерлер, плакаттар, стикерлер, үлестірме қағаздар, интерактивті тақта Компьютер, оқулық |
||||||
|
Сабақты қорытындылау 5 мин |
Сабақты қорытындылауда 1 топқа тестті дәптерлеріне орындауға беремін Жауабы: 1-а,2-с,3-в,4-в,5-с,6-а,7-д,8-д,9-а,10-в 2 топқа 120 беттегі 16 тапсырманы орындауға беремін. А + В+ С- Д+ Е+ f- g+ h+ i+ |
дәптер |
||||||
|
Аяқталуы 5 минут |
Критерийлер арқылы өзін-өзі бағалау. Топтық жиынтық бағалау. Үйге тапсырма: §19 Бағалау. «бес саусақ» әдісі арқылы кері байланыс алу. |
Жиынтық бағалау парағы Оқулық, күнделік Үлестірме қағаздар |
||||||
|
Қосымша ақпарат: Информатика 10-11-сынып Арман-пв баспасы, авторы Е.А. Вьюшкова, Н. В. Параскун, Б. Қ. Әбенов 2015 жыл |
||||||||
|
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пәнаралық байланыс. Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс. Құндылықтардағы байланыс |
||||||
|
|
|
|
||||||
|
Рефлексия Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма?бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарланған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
|||||||
|
|
||||||||
ӘБ жетекшісі: ______________________________________
Тәлімгер :________________________________________
шағым қалдыра аласыз


















