Macromedia Flash құрал-саймандарымен жұмыс істеу

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Macromedia Flash құрал-саймандарымен жұмыс істеу

Материал туралы қысқаша түсінік
бұл жұмыс 10-сынып үшін Macromedia Flash құрал-саймандарымен жұмыс істеу арқылы анимацияны игереді
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Сабақ: №19

Мектеп: №23 мектеп - лицейі

Пәні: Технология

Күні: 30.01.2019ж

Мұғалімнің аты-жөні: Тажибекова Г.О

Сынып: 10 З

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы:

Macromedia Flash құрал-саймандарымен жұмыс істеу.

Сабақ негізделген оқу мақсаты

Білімділік: Білімгерлерге Macromedia Flash программасы туралы негізгі түсініктерді қалыптастыру. Терезенің негізгі элементтері мен меню қатарының командалары туралы жалпы мағлұмат бере отырып пәнге деген танымдық қызығушылығын арттыру.

Дамытушылық: Білімгерлердің логикалық және фантазиялық ойлау қабілеттерін әр түрлі стратегияларды қолдану арқылы дамыту.

Тәрбиелік: Білімгерлердің ғылыми көзқарастарын тәрбиелеу, өздігінен және топпен жұмыс істеуге дағдыландыру, өзара көмек беруге тез ойлауға, өз пікірін


Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар:

Macromedia Flash программасының интерфейсі,  терезе элементтері, құралдар үстелі, палитра, қабат, мәзір жолы

Оқушылардың басым бөлігі:

  • Macromedia Flash танысу

Кейбір оқушылар:

  • Жаңа Macromedia Flash басынан бастап дайын шаблондар бойынша орындай алады



Тілдік мақсат

Оқушылар:

Macromedia Flash туралы түсінік қалыптастырады .

Негізгі сөздер мен тіркестер:

Компьютерлік графика дегеніміз не?


Сыныптағы диалог үшін пайдалы тілдік бірліктер:

  1. Macromedia Flash программасына жалпы сипаттама

  2. Macromedia Flash программасының артықшылығы мен кемшілігі

Macromedia Flash программасының терезе элементтері

Талқылауға арналған тармақтар:

1.Macromedia Flash программасының негізгі артықшылығы:

  • графикалық көріністермен жұмыс кезіндегі жоғарғы сапа;

  • жұмыс кезіндегі ыңғайлылық пен жайлылық;

  • көріністермен жұмыс кезіндегі жоғарғы функционалдық мүмкіншіліктер ойлаған операцияны жасауға көмектеседі;

  • негізгі сценарийларды қолданғандағы растрлық көріністерді жасаудағы кең автоматты мүмкіндіктер;

  • әртүрлі көркем эффектілерді жасаудағы көп таңдаулы фильтрлік командалардың көмегі;

  • түсті көрініспен жұмыс кезіндегі механизм;

  • кез келген қолданушы жұмыс істеп отырған программаның жетіспеушілігін білу міндетті. Бұл практика кезінде кездескен кезде уақытты үнемдеуге көмектеседі және қай кезде бұл программаны қолдануға болады, қай кезде қолдануға болмайтынына көмектеседі.
    Macromedia Flash программасының кемшілігі:

  • көп түсті сызық және орбиталық қисық салуда;

  • симметриялы орналасқан көп көрінспен бір уақытта жұмыс істегенде;

  • диалогтық терезесінен шықпай, әртүрлі фильтрлердің ісін көруге

  • қолданған түзету қалыңдығындағы (слой) көріністі түзету командасын ауыстырғанда;

  • Сorel photo-paint файлдық форматы бар құжатпен жұмыс кезінде;

  • қолданушының еркімен программаның интерфейс элементтерін түзегенде;

  • мозайкалы суретті құру кезіндегі көріністі көбейткенде.

Macromedia Flash бағдарламасын іске қосу үшін мына команданы орындаймыз

Жазылым бойынша ұсыныстар:

Кестелік, иерархиялық, желілік сөзінің үш тілде аталуын білу

Алдыңғы тақырып

Программаны орнату және оны жою. Операциялық жүйені баптау және қалпына келтіру

Жоспар


Жоспарлаған

уақыт


Жоспарлаған жаттығулар (төмендегі

жоспарланған жаттығулармен қатар

ескертпелерді жазыңыз)



Ресурстар


Басталуы

5 мин



5 минут

«Фишбоун» әдісі


Ұйымдастыру.

Сурет қиындылары арқылы 2 топқа бірігу.



Өткенді қайталау үшін «сұрақ -жауап » әдісі арқылы қорытындылаймын

  1. Macromedia Flash программасын ашу жолдары

  2. Macromedia Flash программасынан шығу жолдары

  3. Macromedia Flash терезесінде жаңа құжат құру жолдары

  4. Құжатты сақтау жолдары

  5. Түстер моделін өзгерту жолдары

  6. Бейненің масштабын өзгерту жолдары

  7. Құжатты ашу жолдары









Үлестірмелер, оқулық, жұмыс дәптері




Ортасы

15 минут














практикалық жұмыс

10 минут


1. Macromedia Flash программасын іске қосамыз (Пуск-Программы-Macromedia-Macromedia Flash 8.0)

2. Create New бөлімінен Flash Document командасын басамыз (1-сурет)

Прямая со стрелкой 1

1-сурет. Macromedia Flash программасының бастапқы беті


3. Артқы фонға түс беру үшін экранның төменгі орта тұсында орналасқан түймесін басамыз (2-сурет).

Прямая со стрелкой 2

2-сурет. Астыңғы мәзір


4. Background сөзінің қасындағы түстер палитрасын ашып, түсін таңдаймыз. Парақшамыздың фоны толықтай түске өтеді.


5. Саймандар тақтасынан Oval Tool құралын таңдап, шеңбер саламыз. Шеңберіміз формасын жоғалтпауы үшін пернетақтадан CTRL түймесін басып тұрамыз (3-сурет). Салынған шеңберді Free Transform Tool түймесін таңдап, шеңберді белгілеу арқылы қалаған жерімізге жылжыта аламыз.


3-сурет. Шеңбер


6. Суретіміз дайын. Енді анимация беру үшін екінші жолақта орналасқан Onion Skin түймесін таңдаймыз (4-сурет).

Прямая со стрелкой 3

4-сурет. Onion Skin түймесінің орналасқан жері


7. Анимация бөлімінен объектіні белгілеген соң, тышқанның оң жақ кнопкасын басып Insert Keyframe түймесін басамыз (5-сурет). Бірнеше кадр қайталанатындықтан, әрдайым Insert Keyframe түймесін басып отырмастан F6 клавишін бассақ та болады. Шеңберді жаңа орнына жылжытудан бұрын F6 клавишін басып жаңа кадр құрамыз.


5-сурет. Insert Keyframe түймесінің орналасқан жері


8. Анимация орындалуы үшін шеңберді F6 клавишін басу арқылы жаңа орынға жылжытамыз.


9. Шеңбердің барлық жүру жолын белгілеп болған соң Control мәзірінің ішінен Test Movie командасын таңдап анимацияны көреміз. Егер анимация өзімізге ұнаса, File-Export-Export Movie командасу басу арқылы кез-келген компьютерде ашылатын .swf форматына экспорттаймыз.



Оқулық,

маркерлер,

плакаттар,

стикерлер,

үлестірме қағаздар,

интерактивті тақта















Компьютер, оқулық

Сабақты қорытындылау

5 мин

Сабақты қорытындылауда 1 топқа тестті дәптерлеріне орындауға беремін

Жауабы:

1-а,2-с,3-в,4-в,5-с,6-а,7-д,8-д,9-а,10-в

2 топқа 120 беттегі 16 тапсырманы орындауға беремін.

А +

В+

С-

Д+

Е+

f-

g+

h+

i+

дәптер


Аяқталуы


5 минут



Критерийлер арқылы өзін-өзі бағалау. Топтық жиынтық бағалау.


Үйге тапсырма: §19

Бағалау.

«бес саусақ» әдісі арқылы кері байланыс алу.



Жиынтық бағалау парағы

Оқулық,

күнделік

Үлестірме қағаздар

Қосымша ақпарат: Информатика 10-11-сынып Арман-пв баспасы,

авторы Е.А. Вьюшкова, Н. В. Параскун, Б. Қ. Әбенов 2015 жыл

Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?


Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Пәнаралық байланыс. Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс. Құндылықтардағы байланыс




Рефлексия

Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма?бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарланған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.










ӘБ жетекшісі: ______________________________________

Тәлімгер :________________________________________




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
02.02.2019
919
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі