Материалдар / Мағжан Жұмабаев 11-сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Мағжан Жұмабаев 11-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
11-сынып білім алушылары мен қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің оқытушылары үшін білім алушыларға заманауи әдіс-тәсілдермен дайындалған ашық сабақ.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
31 Мамыр 2020
1062
4 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ

«Алматы облыстық білім басқармасы» мемлекеттік мекемесінің

«Талғар политехникалық колледжі» мемлекеттік коммуналдық қазыналық кәсіпорны



КЕЛІСІЛДІ БЕКІТЕМІН

Колледж әдіскері Колледж директорының

Жазильбекова Р.О. _________ ОІЖ орынбасары

«___»___________2019ж. Бейсембаева Е.Қ. _________

` «___»___________2019ж.





АШЫҚ САБАҚ


ҚАЗАҚ ӘДЕБИЕТІ

пәні бойынша



Сабақтың тақырыбы: Мағжан Жұмабаев шығармашылығы

«Туған жерім Сасықкөл», «Туған жер», «Сен сұлу», «Жұлдызды жүзік,айды алқа қып берейін», «Шолпы», «Сырдағы Алашқа», өлеңдері.











Оқытушы: ________ Молдахметова Б.Е.

(қолы)


«Тілдер бірлестігі» ӘЦК төрайымы: _________ Бердиева Р.Е.

(қолы)

Сабақтың тақырыбы:


Мағжан Жұмабаев шығармашылығы
«Туған жерім Сасықкөл», «Туған жер», «Сен сұлу», «Жұлдызды жүзік,айды алқа қып берейін», «Шолпы», «Сырдағы Алашқа», өлеңдері.

Оқытушының аты-жөні:


Молдахметова Б.Е.


Күні: 13.11.2019 жыл

Курс : 1 16-топ


Қатысқан студент саны:


Қатыспағаны:

Сабаққа негізделген оқу мақсаттары

Мағжан Жұмабаевтың өмірі мен шығармашылығы бойынша бұрын алған білімдерін еске түсіру, тереңдету, өлеңдерінің мазмұнын ашу, көркемдік ерекшелігіне талдау жасату, патриотизмге баулу.

Күтілетін нәтиже:


Оқушылардың барлығы біледі:

Мағжан Жұмабаевтың өмірі мен шығармашылығы туралы кейбір деректерді біледі, өлеңдерінен үзінділерді айта алады.

Оқушылардың басым бөлігі орындай алады:

Мағжан өлеңдерінің мазмұнын түсінеді, өлеңдерін көркемдік ерекшелігіне қарай талдайды

Оқушылардың кейбіреуі орындай алады:

Ақынның шығармашылығына қатысты түйін жасап, ой қорытады.

Тілдік мақсат

Саяси лирика, эпитет,аллитерация,символ, метафора, теңеу шығарманың көркемдегіш құралдарын қолданады

Ресурстар

Интерактивті тақта, видео материал, слайд, флипчарттар, смайликтер, ақын портреті.

Әдіс-тәсілдер

СТО технологиясының статегиялары, интерактивті әдістер (сатылай кешенді талдау, сәйкестендіру, тест , )


Пәнаралық байланыс

Музыка, қазақ тілі, тарих

Алдыңғы оқу

Кеңестік дәуірдегі ақын жазушылардың өмірі мен шығармашылығы туралы біледі

Құндылықтар

Өз еліне деген сүйіспеншілікке баулу, отагншылдыққа, ерлікке баулу,

Сабақ барысы


Сабақтың құрылымы, жоспарланған уақыт

Мұғалім әрекеті

Білімгерлер әрекеті

Сабақтың басы


















Сабақтың ортасы












Білу және түсіну





Топтық жұмыс











Қолдану,талдау




















































Жинақтау

































































Сабақтың соңы


Бағалау








Кері байланыс





Үйге тапсырма

0,5 мин









Сәлемдесу.

Сабақты бастауға байланысты тақырыпты ашу мақсатында «КВЕСТ» әдісі бойынша бағыт көрсетіледі.






Топқа бөлу



«Шаттық шеңбері» стратегиясы


«Ой шақыру» стратегиясы

«Құпия кейіпкер кім?»

Мұғалім: Дұрыс, демек, бүгінгі сабақтың тақырыбы Мағжан Жұмабаевтың өмірі, шығармашылығы. (ақын суреті көрсетіледі)

Сабағымыздың мақсаты: М.Жұмабаевтың өмірі және шығармашылығын еске түсіріп, «Туған жерім Сасықкөл», «Туған жер», «Сен сұлу», «Жұлдызды жүзік,айды алқа қып берейін», «Шолпы», «Сырдағы Алашқа» өлеңдерін талдау.



«Миға шабуыл» ақын өмірі мен шығармашылығына саяхат

1-топ Мағжанның өмірбаяны мен қызметі

2-топ Шығармашылығы

3-топ Поэзиясы


Мұғалім

«Мағжан сыршылдығымен, суретшілдігімен, сөзге еркіндігімен, тапқырлығымен, маржандай тізілген, торғындай үлбіреген нәзік үнді күйімен, шерлі, мұңды зарымен күшті. 
Мағжан – алдымен сыршыл ақын. Мағжан сөзіндей тілге жұмсақ, жүрекке тиетін үлбіреген нәзік әуез қазақтың бұрынғы ақындарында болған емес. Мағжан не жазса да сырлы, көркем, сәнді жазады. Оқушының жүрегіне әсер бере алмайтын құрғақ өлеңді, жабайы жырды Мағжаннан таба алмайсыз». деп Жүсіпбек Аймауытов айтқандай, осы орайда Мағжан өлеңдерінің сәнді де мәнді екендігіне өзіміз зер салып көрейік.

1-топ Swot талдау әдісі бойынша «Шолпы» өлеңі

2-топ «Фишбоун» әдісі бойынша «Сырдағы Алашқа»

3-топ «Туған жерім Сасықкөл» өлеңіне сатылай кешенді талдау

1-топ Swot талдау әдісі бойынша «Шолпы» өлеңін оқи отыра өлеңдегі мәселенің күшті және әлсіз жақтарын, төнетін қауіп пен шешу жолдарын талдайды.

Күшті жақтары

Әлсіз жақтары

Төнетін қауіп

Шешу жолдары



2-топ «Фишбоун» әдісі бойынша «Сырдағы Алашқа» өлеңінен риторикалық сұрақ, аллитерация, ассонанс көркемдегіш құралдарын тап.

Оқушылар топқа бірігеді. Мәтіннен тапқан көркемдегіш құралдарды талқылап, «Фишбоун» әдісі арқылы сызбаға түсіреді. Топ алдында  қорғайды.

О рындалу барысы:






 



басы – тақырыптың мәселесі;

  сол жақ сүйектері – көркемдегіш құрал түрлерін жазу;

  оң жақ сүйектері – көркемдегіш сөздерге мәтіннен  

  тапқан мысалдарды жазу;

  құйрығы – шығарманың көркем тілі жайлы түйінді сөз.

       Қаңқадағы жазулар қысқа болу керек. Олар тірек сөздерден немесе тақырыптың негізгі ойын ашатын фразалық сөздерден болуы мүмкін.



3-топ «Туған жерім Сасықкөл» өлеңіне сатылай кешенді талдау.

  1. Авторы

  2. Тақырыбы

  3. Жанр түрі

  4. Идеясы

  5. Шумағы

  6. Тармағы

  7. Бунағы

  8. Ұйқас түрі

  9. Өлеңнің тәрбиелік мәні



  1. Ойдың мазмұнды, нақты, дәл жеткізілуі

  2. Уақытты тиімді пайдалануы

Бағалау топ бойынша жүргізіледі.

(Смайликтер, бағдаршам, фигуралар арқылы бір-бірін)

«Бес жолды өлең құрастырыңдар»( «Синквейн»әдісі )

1 топ тапсырмасы «Шолпы»

2 топ тапсырмасы «От»

3-топ «Туған жер»

-Бірінші жолда - тақырып бір сөзбен беріледі (зат есім)
- Екінші жолда - тақырып екі сөзбен сипаттау (сын есім)
- Үшінші жолда - тақырыпқа қатысты қимыл атауынан үш сөз жазу. (етістік)
- Төртінші жолда - 4 сөзден тұратын бір сөйлем.
- Бесінші жолда - тақырып мәнін ашатын бір синоним сөз.




Aurasma (HP Reveal) қосымшасы арқылы

1 топ тапсырмасы «Туған жер»

2 топ тапсырмасы «От»

3-топ «Шолпы» макетін бейнелеп көрсетеді.



Музыкалық сергіту сәті

Топ басшылары ақынның сөзіне жазылған әндер жазылған қағаздардан таңдап алады.

1-топ Туған жер

2-топ Сен сұлу

3-топ Жұлдызды жүзік,айды алқа ғып берейін



Quizlet қосымшасы

Тест тапсырмаларын орындау.

1.»Шолпан» жинағы қай қалада шықты?

А) Омбыда В) Қазанда С) Уфада Д)Қызылжарда


2.1922 жылы Ташкентте қанадй қызмет атқарды?

А)аудармашы В)редактор С)мұғалім Д) молда



3.Гейнеден аударған өлеңін табыңыз.

А)»Толқын»

В) «Жаз келді»

С)«Сарғайып келген егін толқындаса»

D) «Орман патшасы»


4.Омбыда семинарияда кімнен дәріс алды?

А) А.Байтұрсынұлынан

B) Ж.Аймауытовтан

C) Міржақып Дулатұлынан

D) Сұлтанмахмұт Торайғыровтан


5.Мағжанды Абаймен қатар атап,сөзі болашаққа жететін ең үздік, заманынан озған жүйрік ақын санаған жазушы

А)Ғ.Мүсірепов

B) О. Қ.Аманжолов Бөкей

C) Қ.Аманжолов

D) М.Әуезов

Қалыптастырушы бағалау: арыстан, жолбарыс, қыран


Топ басшыларының бағалауымен жолбарыс,арыстан,қыранның санын санау арқылы.

10-12 «5»

8-10 «4»

5-8 «3»




«Ақылдының алты қалпағы » әдісі арқылы жасалынады.Білім пирамидасына жапсырады.








«Мағжанша жырласам...» эссе жазу


Білім алушылардың біреуі бөлмеде көрсетілген бағыт бойынша жасырылған қобдишаны тауып әкеледі.

Қобдишадағы парақтарды алып,ішіндегі сөздер арқылы топқа бөлінеді.

Бір-біріне жақсы тілектер тілейді.








Таратылған тақырып бойынша ойларын ортаға салу























1-топ Туған жерім Сасықкөл

2-топ Сырдағы Алашқа

3-топ Шолпы








578тг - Сатып алу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!