Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар бөлімі:


    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні:

    7 « »

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны :

    Сабақ тақырыбы

    М.Жұмабаев «Батыр Баян» поэмасы

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

    7.1.3.1 Көркем шығармадағы кейіпкерлердің типтерін жасалу тәсілдері тұрғысынан анықтау

    Сабақ мақсаттары

    Көркем шығармадағы кейіпкерлердің типтерін жасалу тәсілдері тұрғысынан анықтайды.

    Сабақ барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Ерекше білімді қажет ететін оқушы тапсырмасы

    Бағалау

    Ресурстар

    Басы


    Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу, сабаққа дайындық.

    Психологиялық ахуал қалыптастыру.

    Шаттық шеңбері

    «Жүректен жүрекке» тренинг

    Оқушылардың бір-біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал қалыптастыру.

    Топқа біріктіру «Санамақ» әдісі арқылы топқа бөлу

    1-топ

    2-топ

    3-топ

    Үй тапсырмасын сұрау

    «Кинометафора» әдісі https://www.youtube.com/watch?v=9roK9wgwvtY

    «Батыр Баян» киносынан үзінді (40-минуттан кейінгі) тамашалау

    «Менен сұрақ, жауап сізден» әдісі

    Баянның інісін өлтіруі дұрыс па?

    Ноянның қалмақ қызымен қашуы дұрыс па?

    Қалмақ қызы расымен Ноянды ұнатып қалды ма?




    Сынып оқушылары түгенделеді. Оқушылардың сабаққа дайындығы тексеріліп, назары сабаққа аударылады. Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл күйлері көтеріледі, бауырмалдығы оянады





    Топқа бірігеді


























    Ауызша кері байла-ныс беремін.

    Мадақ-тау сөздер арқылы бағалау

    7-сынып «Қазақ әдебие-ті» оқулығы

    https://www.youtube.com/watch?v=9roK9wgwvtY



    Слайд


    Сабақтың ортасы


    1-тапсырма. Топтық жұмыс Кейіпкерлер бейнесіне байланысты концептуалдық кесте толтырыңдар.

    1-топ Батыр Баян

    2-топ Ноян

    3-топ қалмақ қызы

    Дескриптор:

    -Кейіпкерлердің өмірге қызығушылығын анықтайды;

    -Кейіпкерлердің адамгершілік қасиетін анықтайды;

    -Кейіпкерлерге өзінідік баға береді.



    2-тапсырма. Жеке жұмыс «Ойсүзгі» әдісі «Кейіпкерлердің типтерін сипаттау» кестені толтырыңыздар

    Кейіп-кер

    Қасиет-терін сын есіммен сипаттайтын мінездеме беру

    Кейіпкер іс-әрекетінен типтік тәсілді анықтаңыз(эпостық, лирикалық, драмалық)

    Кейіпкер бейнесін ашуда автор қолданысын-дағы бейнелі сөз (метафора,

    эпитет, қайталау )

    табыңыз







    Абылай хан, Батыр Баян,Ноян,

    Кейіпкерлер қасиетін сын есімдерді қолданып сипаттай алады

    Кейіпкерлер іс-әрекетінен типтік тәсілді анықтайды. Кейіпкер бейнесін ашуда бейнелі сөздерді таба алады.

    Дескриптор:

    -Кейіпкерлер қасиетін сын есімдерді қолданып сипаттай алады; 1 балл

    -Кейіпкерлер іс-әрекетінен типтік тәсілді анықтайды. 1 балл

    -Кейіпкер бейнесін ашуда бейнелі сөздерді таба алады. 1 балл

    Сергіту сәті мақал-мәтел

    Оқушылар бірлесе отырып топтық жұмыс жасайды. Берілген тапсырмаларды топ болып шешуді көздейді.Шығармшашылық белсенділігі артып ізденеді. Өзгелердің пікірін тыңдайды.

    Кейіпкерлер бейнесіне байланысты концептуалдық кесте толтырады.Кестемен жұмыс жасайды.

    Кейіпкерлердің өмірге қызығушылығын анықтайды.

    Кейіпкерлердің адамгершілік қасиетін анықтайды.

    Кейіпкерлерге өзінідік баға береді.



    Кейіпкерлер қасиетін сын есімдерді қолданып сипаттай алады

    Кейіпкерлер іс-әрекетінен типтік тәсілді анықтайды. Кейіпкер бейнесін ашуда бейнелі сөздерді таба алады.




    Садақтың суретін салады.

















    Батыр баянға тән мінездемені сәйкестендір

    Батырбаян

    Жаны таза

    Батыр

    Сат-қын

    Намысшыл


    Топтық бағалау

    «Екі жұлдыз, бір тілек»












    Дескриптор бойынша бағалау

    1-т. 3 балл


    Қосымша тапсырма

    (саралау тапсырмасы)

    Сізге поэманың қай бөлімі ұнады? Неліктен?

    Дескриптор:

    • Поэмадағы өзіне ұнаған бөлімді анықтайды;

    • Бөлімдегі оқиға желісін анықтайды;

    • Ұнаған себебін дәлелдейді.

    1-деңгей

    Ұнаған бөлімді ата

    2-деңгей

    Ұнаған бөлімнің оқиға желісін жаз

    3-деңгей

    Ұнаған себебін дәлелдеп жазады.



    Поэмадағы өзіне ұнаған бөлімді анықтайды;

    Бөлімдегі оқиға желісін анықтайды;

    Ұнаған себебін дәлелдейді.


    Дескриптор бойынша бағалау

    1-т. 3 балл



    Кеспе қағаз-дар

    Соңы


    Сабақты бекіту

    «Батыр Баян» поэмасының тәрбиелік мәні қандай?

    Тест арқылы қорытындылау (Вордвол программасы)



    Кері байланыс

    «ТИКТОК» ӘДІСІ

    БАҒАЛАУ



    «Батыр Баян» поэмасының тәрбиелік мәнін ашады. Тест сұрақтарына жауап береді.



    Оқушылар домбыраның әр бөлігіне өз ойларын жазады. Сабақта алған білімдерін жан-жақты саралап, ой қорытады.









































    Shape1 Shape2



    Shape3 Shape4



    Shape5 Shape6













    Кейіпкер

    Қасиеттерін сын есіммен сипаттайтын мінездеме беру

    Кейіпкер іс-әрекетінен типтік тәсілді анықтаңыз

    Кейіпкер бейнесін ашуда автор қолданысындағы бейнелі сөз (метафора,

    эпитет, қайталау )

    табыңыз









    Кейіпкер

    Қасиеттерін сын есіммен сипаттайтын мінездеме беру

    Кейіпкер іс-әрекетінен типтік тәсілді анықтаңыз

    Кейіпкер бейнесін ашуда автор қолданысындағы бейнелі сөз (метафора,

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Шалдарбекова Молдир
    08 Сәуір 2024
    275
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Мағжан Жұмабаев "Батыр Баян" поэмасы

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Мағжан Жұмабаев "Батыр Баян" поэмасы

    Материал туралы қысқаша түсінік
    ашық сабақ
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар бөлімі:


    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні:

    7 « »

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны :

    Сабақ тақырыбы

    М.Жұмабаев «Батыр Баян» поэмасы

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

    7.1.3.1 Көркем шығармадағы кейіпкерлердің типтерін жасалу тәсілдері тұрғысынан анықтау

    Сабақ мақсаттары

    Көркем шығармадағы кейіпкерлердің типтерін жасалу тәсілдері тұрғысынан анықтайды.

    Сабақ барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Ерекше білімді қажет ететін оқушы тапсырмасы

    Бағалау

    Ресурстар

    Басы


    Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу, сабаққа дайындық.

    Психологиялық ахуал қалыптастыру.

    Шаттық шеңбері

    «Жүректен жүрекке» тренинг

    Оқушылардың бір-біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал қалыптастыру.

    Топқа біріктіру «Санамақ» әдісі арқылы топқа бөлу

    1-топ

    2-топ

    3-топ

    Үй тапсырмасын сұрау

    «Кинометафора» әдісі https://www.youtube.com/watch?v=9roK9wgwvtY

    «Батыр Баян» киносынан үзінді (40-минуттан кейінгі) тамашалау

    «Менен сұрақ, жауап сізден» әдісі

    Баянның інісін өлтіруі дұрыс па?

    Ноянның қалмақ қызымен қашуы дұрыс па?

    Қалмақ қызы расымен Ноянды ұнатып қалды ма?




    Сынып оқушылары түгенделеді. Оқушылардың сабаққа дайындығы тексеріліп, назары сабаққа аударылады. Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл күйлері көтеріледі, бауырмалдығы оянады





    Топқа бірігеді


























    Ауызша кері байла-ныс беремін.

    Мадақ-тау сөздер арқылы бағалау

    7-сынып «Қазақ әдебие-ті» оқулығы

    https://www.youtube.com/watch?v=9roK9wgwvtY



    Слайд


    Сабақтың ортасы


    1-тапсырма. Топтық жұмыс Кейіпкерлер бейнесіне байланысты концептуалдық кесте толтырыңдар.

    1-топ Батыр Баян

    2-топ Ноян

    3-топ қалмақ қызы

    Дескриптор:

    -Кейіпкерлердің өмірге қызығушылығын анықтайды;

    -Кейіпкерлердің адамгершілік қасиетін анықтайды;

    -Кейіпкерлерге өзінідік баға береді.



    2-тапсырма. Жеке жұмыс «Ойсүзгі» әдісі «Кейіпкерлердің типтерін сипаттау» кестені толтырыңыздар

    Кейіп-кер

    Қасиет-терін сын есіммен сипаттайтын мінездеме беру

    Кейіпкер іс-әрекетінен типтік тәсілді анықтаңыз(эпостық, лирикалық, драмалық)

    Кейіпкер бейнесін ашуда автор қолданысын-дағы бейнелі сөз (метафора,

    эпитет, қайталау )

    табыңыз







    Абылай хан, Батыр Баян,Ноян,

    Кейіпкерлер қасиетін сын есімдерді қолданып сипаттай алады

    Кейіпкерлер іс-әрекетінен типтік тәсілді анықтайды. Кейіпкер бейнесін ашуда бейнелі сөздерді таба алады.

    Дескриптор:

    -Кейіпкерлер қасиетін сын есімдерді қолданып сипаттай алады; 1 балл

    -Кейіпкерлер іс-әрекетінен типтік тәсілді анықтайды. 1 балл

    -Кейіпкер бейнесін ашуда бейнелі сөздерді таба алады. 1 балл

    Сергіту сәті мақал-мәтел

    Оқушылар бірлесе отырып топтық жұмыс жасайды. Берілген тапсырмаларды топ болып шешуді көздейді.Шығармшашылық белсенділігі артып ізденеді. Өзгелердің пікірін тыңдайды.

    Кейіпкерлер бейнесіне байланысты концептуалдық кесте толтырады.Кестемен жұмыс жасайды.

    Кейіпкерлердің өмірге қызығушылығын анықтайды.

    Кейіпкерлердің адамгершілік қасиетін анықтайды.

    Кейіпкерлерге өзінідік баға береді.



    Кейіпкерлер қасиетін сын есімдерді қолданып сипаттай алады

    Кейіпкерлер іс-әрекетінен типтік тәсілді анықтайды. Кейіпкер бейнесін ашуда бейнелі сөздерді таба алады.




    Садақтың суретін салады.

















    Батыр баянға тән мінездемені сәйкестендір

    Батырбаян

    Жаны таза

    Батыр

    Сат-қын

    Намысшыл


    Топтық бағалау

    «Екі жұлдыз, бір тілек»












    Дескриптор бойынша бағалау

    1-т. 3 балл


    Қосымша тапсырма

    (саралау тапсырмасы)

    Сізге поэманың қай бөлімі ұнады? Неліктен?

    Дескриптор:

    • Поэмадағы өзіне ұнаған бөлімді анықтайды;

    • Бөлімдегі оқиға желісін анықтайды;

    • Ұнаған себебін дәлелдейді.

    1-деңгей

    Ұнаған бөлімді ата

    2-деңгей

    Ұнаған бөлімнің оқиға желісін жаз

    3-деңгей

    Ұнаған себебін дәлелдеп жазады.



    Поэмадағы өзіне ұнаған бөлімді анықтайды;

    Бөлімдегі оқиға желісін анықтайды;

    Ұнаған себебін дәлелдейді.


    Дескриптор бойынша бағалау

    1-т. 3 балл



    Кеспе қағаз-дар

    Соңы


    Сабақты бекіту

    «Батыр Баян» поэмасының тәрбиелік мәні қандай?

    Тест арқылы қорытындылау (Вордвол программасы)



    Кері байланыс

    «ТИКТОК» ӘДІСІ

    БАҒАЛАУ



    «Батыр Баян» поэмасының тәрбиелік мәнін ашады. Тест сұрақтарына жауап береді.



    Оқушылар домбыраның әр бөлігіне өз ойларын жазады. Сабақта алған білімдерін жан-жақты саралап, ой қорытады.









































    Shape1 Shape2



    Shape3 Shape4



    Shape5 Shape6













    Кейіпкер

    Қасиеттерін сын есіммен сипаттайтын мінездеме беру

    Кейіпкер іс-әрекетінен типтік тәсілді анықтаңыз

    Кейіпкер бейнесін ашуда автор қолданысындағы бейнелі сөз (метафора,

    эпитет, қайталау )

    табыңыз









    Кейіпкер

    Қасиеттерін сын есіммен сипаттайтын мінездеме беру

    Кейіпкер іс-әрекетінен типтік тәсілді анықтаңыз

    Кейіпкер бейнесін ашуда автор қолданысындағы бейнелі сөз (метафора,

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ әдебиеті Ашық сабақ 7 сынып
    08.04.2024
    275
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Шалдарбекова Молдир
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации