Материалдар / Мағжан Жұмабаев "Батыр Баян" поэмасы
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Мағжан Жұмабаев "Батыр Баян" поэмасы

Материал туралы қысқаша түсінік
ашық сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Сәуір 2024
43
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
450 тг 338 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар бөлімі:


Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

7 « »

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны :

Сабақ тақырыбы

М.Жұмабаев «Батыр Баян» поэмасы

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

7.1.3.1 Көркем шығармадағы кейіпкерлердің типтерін жасалу тәсілдері тұрғысынан анықтау

Сабақ мақсаттары

Көркем шығармадағы кейіпкерлердің типтерін жасалу тәсілдері тұрғысынан анықтайды.

Сабақ барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Ерекше білімді қажет ететін оқушы тапсырмасы

Бағалау

Ресурстар

Басы


Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу, сабаққа дайындық.

Психологиялық ахуал қалыптастыру.

Шаттық шеңбері

«Жүректен жүрекке» тренинг

Оқушылардың бір-біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал қалыптастыру.

Топқа біріктіру «Санамақ» әдісі арқылы топқа бөлу

1-топ

2-топ

3-топ

Үй тапсырмасын сұрау

«Кинометафора» әдісі https://www.youtube.com/watch?v=9roK9wgwvtY

«Батыр Баян» киносынан үзінді (40-минуттан кейінгі) тамашалау

«Менен сұрақ, жауап сізден» әдісі

Баянның інісін өлтіруі дұрыс па?

Ноянның қалмақ қызымен қашуы дұрыс па?

Қалмақ қызы расымен Ноянды ұнатып қалды ма?




Сынып оқушылары түгенделеді. Оқушылардың сабаққа дайындығы тексеріліп, назары сабаққа аударылады. Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл күйлері көтеріледі, бауырмалдығы оянады





Топқа бірігеді


























Ауызша кері байла-ныс беремін.

Мадақ-тау сөздер арқылы бағалау

7-сынып «Қазақ әдебие-ті» оқулығы

https://www.youtube.com/watch?v=9roK9wgwvtY



Слайд


Сабақтың ортасы


1-тапсырма. Топтық жұмыс Кейіпкерлер бейнесіне байланысты концептуалдық кесте толтырыңдар.

1-топ Батыр Баян

2-топ Ноян

3-топ қалмақ қызы

Дескриптор:

-Кейіпкерлердің өмірге қызығушылығын анықтайды;

-Кейіпкерлердің адамгершілік қасиетін анықтайды;

-Кейіпкерлерге өзінідік баға береді.



2-тапсырма. Жеке жұмыс «Ойсүзгі» әдісі «Кейіпкерлердің типтерін сипаттау» кестені толтырыңыздар

Кейіп-кер

Қасиет-терін сын есіммен сипаттайтын мінездеме беру

Кейіпкер іс-әрекетінен типтік тәсілді анықтаңыз(эпостық, лирикалық, драмалық)

Кейіпкер бейнесін ашуда автор қолданысын-дағы бейнелі сөз (метафора,

эпитет, қайталау )

табыңыз







Абылай хан, Батыр Баян,Ноян,

Кейіпкерлер қасиетін сын есімдерді қолданып сипаттай алады

Кейіпкерлер іс-әрекетінен типтік тәсілді анықтайды. Кейіпкер бейнесін ашуда бейнелі сөздерді таба алады.

Дескриптор:

-Кейіпкерлер қасиетін сын есімдерді қолданып сипаттай алады; 1 балл

-Кейіпкерлер іс-әрекетінен типтік тәсілді анықтайды. 1 балл

-Кейіпкер бейнесін ашуда бейнелі сөздерді таба алады. 1 балл

Сергіту сәті мақал-мәтел

Оқушылар бірлесе отырып топтық жұмыс жасайды. Берілген тапсырмаларды топ болып шешуді көздейді.Шығармшашылық белсенділігі артып ізденеді. Өзгелердің пікірін тыңдайды.

Кейіпкерлер бейнесіне байланысты концептуалдық кесте толтырады.Кестемен жұмыс жасайды.

Кейіпкерлердің өмірге қызығушылығын анықтайды.

Кейіпкерлердің адамгершілік қасиетін анықтайды.

Кейіпкерлерге өзінідік баға береді.



Кейіпкерлер қасиетін сын есімдерді қолданып сипаттай алады

Кейіпкерлер іс-әрекетінен типтік тәсілді анықтайды. Кейіпкер бейнесін ашуда бейнелі сөздерді таба алады.




Садақтың суретін салады.

















Батыр баянға тән мінездемені сәйкестендір

Батырбаян

Жаны таза

Батыр

Сат-қын

Намысшыл


Топтық бағалау

«Екі жұлдыз, бір тілек»












Дескриптор бойынша бағалау

1-т. 3 балл


Қосымша тапсырма

(саралау тапсырмасы)

Сізге поэманың қай бөлімі ұнады? Неліктен?

Дескриптор:

  • Поэмадағы өзіне ұнаған бөлімді анықтайды;

  • Бөлімдегі оқиға желісін анықтайды;

  • Ұнаған себебін дәлелдейді.

1-деңгей

Ұнаған бөлімді ата

2-деңгей

Ұнаған бөлімнің оқиға желісін жаз

3-деңгей

Ұнаған себебін дәлелдеп жазады.



Поэмадағы өзіне ұнаған бөлімді анықтайды;

Бөлімдегі оқиға желісін анықтайды;

Ұнаған себебін дәлелдейді.


Дескриптор бойынша бағалау

1-т. 3 балл



Кеспе қағаз-дар

Соңы


Сабақты бекіту

«Батыр Баян» поэмасының тәрбиелік мәні қандай?

Тест арқылы қорытындылау (Вордвол программасы)



Кері байланыс

«ТИКТОК» ӘДІСІ

БАҒАЛАУ



«Батыр Баян» поэмасының тәрбиелік мәнін ашады. Тест сұрақтарына жауап береді.



Оқушылар домбыраның әр бөлігіне өз ойларын жазады. Сабақта алған білімдерін жан-жақты саралап, ой қорытады.









































Shape1 Shape2



Shape3 Shape4



Shape5 Shape6













Кейіпкер

Қасиеттерін сын есіммен сипаттайтын мінездеме беру

Кейіпкер іс-әрекетінен типтік тәсілді анықтаңыз

Кейіпкер бейнесін ашуда автор қолданысындағы бейнелі сөз (метафора,

эпитет, қайталау )

табыңыз









Кейіпкер

Қасиеттерін сын есіммен сипаттайтын мінездеме беру

Кейіпкер іс-әрекетінен типтік тәсілді анықтаңыз

Кейіпкер бейнесін ашуда автор қолданысындағы бейнелі сөз (метафора,

338тг - Сатып алу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!