Мағжан сөзі

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Мағжан сөзі

Материал туралы қысқаша түсінік
Материал 7 сыныпқа сабақ беретін пән мұғалімдеріне керек
Материалдың қысқаша нұсқасы

Тақырыбы:

Мағжан сөзі

Тексерген:

Күні, айы:

Мұғалімнің аты-жөні:Тусупова Ж.М.

7-сынып

Сабаққа қатысқан оқушылар саны:

Сабаққа қатыспаған оқушылар саны:

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

7. А/И2. Автор бейнесі эпикалық, поэзиялық, драмалық шығармадағы автор бейнесін анықтау. 7. А/И4. Шығармашылық жұмыс. Шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазу.

Сабақ мақсаты

Барлық оқушылар орындай алады:

Поэманың мамұнын баяндайды.



Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

Поэманың негізгі ойы мен идясын анықтайды;



Кейбір оқушыларорындай алады:

Поэма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдайды.

Бағалау критерийі;

  • Шығарманың тақырыбын,мазмұнын айтады;

  • Поэманың негізгі ойы мен идясын анықтайды;

  • Шығарма желісі бойынша сұрақ дайындайды;

Тілдік мақсаты

Cөз тіркестері:

Кейіптеу: өмір күшті  уын аяды ма, қанды  ор  боп  қалады, қызыл  тілім  кісендеулі.

Метафора :  Көкшенің  жүрегі , жаным жаралы

Теңеу: сұңқардай, жолбарыстай,  аш  бөрідей, атқан  тандай , бар  сұлулық  жиылғандай. Анафора әдісі арқылы поэманың бояуын күшейтіп, естілу қуатын арттырған.

Талқылауға арналған сұрақтар:

  • Не себепті Баян өз бауыры Ноянды өлтірді деп ойлайсыз?

  • Неліктен қалмақ қызы Ноянды өз еліне баруға көндірді?

Алдынғы оқу:

Ж.Жабаевтың «Зілді бұйрық» өлеңіндегі «Азаттық үшін күрес» бөліміне анализ жасап интерпретациялағанбыз


Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңдері

Жоспарланған жұмыс

Бағалау

Ресурстар

Басы

Ұйымдастыру.Топқа бөлу.«Мозайка» әдісі арқылы бөлу.

Жағымды ахуал тудыру (бағалаушыны таңдау)

Оқушыларға жақсы қасиеттер жазылған стикерлер таратылады:

Ақылды арусың

Әділ бағалаушысың

Жауапты жансың

Жаңашыл адамсың

Ізденімпаз оқушысың


«Әділ бағалаушысың» деген жазбасы бар стикер түскен оқушы алдағы жұмысты бақылап, бағалаушы рөліне енеді. БФЕ шаблонын толтырады:

Б

Басымдылық


Ф

Факт (қызықты)


Е

Ескертпе (ұсыныс)


Қызығушылықты ояту.

Бейнефильмнен үзінді. Оқушылар сабақтың тақырыбын болжайды.





Слайд















Ортасы

Мағынаны тану.

-М.Жұмабаев деген кім?

-Қандай шығармаларын білесіздер?

Өмір жолы. Мағжан Жұмабаев 1893 жылы Солтүстік Қазақстан облысының бүгінде өз есімімен аталатын ауылында орташа дәулеті бар отбасында дүниеге келеді. Әуелі ауыл молдасынан, содан соң ауылдағы мұғалімнен оқып, сауатын ашады. 1905-1910 жылдары Қызылжар (Петропавл) қаласындағы медреседе оқиды. Медреседе бірқатар шығыс тілдерінен дәріс алады, шығыс ақындарының жырларымен танысадыБалалар, біз XX ғасырдың басындағы қазақ поэзиясының Хантәңірі – Мағжанның «Батыр Баян» поэмасымен танысып өттік. XVIII ғасыр – қазақ тарихындағы ел тағдыры сынға түскен түйінді кезең. Бұл атамекенді жат жерлік басқыншылардан азат ету жолындағы Отан соғысында Абылай хан, Қабанбай, Бөгенбай сынды қолбасшылардың бастауымен бір жұдырықтай түйілген батыр бабалармыздың жанқиярлық ерлік өнегесін тарих беттеріне өшпестей етіп қашаған кезең еді. Иә, тарих – шындық. Поэма сюжеті XVIII ғ. қазақ-қалмақ арасындағы аласапыран, қиын- қыстау күрделі заманды бейнелеп, ұлт азаттығы, халық бостандығы жолында жан аямай күрескен, тарихта болған Баяндай батырдың басына құрылады. Сондықтан Мағжан қазақ азаматтарына әрі сын тағып, әрі ауыр міндет жүктеп, олардың алдына Абылай хан мен Батыр Баянды идеал етіп ұсынады. Олардың ерлік, даналық, адамдық істерін санада, жүректе жаңғыртады.

1-тапсырма.Оқушылар поэманың мазмұнымен танысады.Аудиокітап. -

Оқушы деңгейі.

  • Мағжан Жұмабаев кім?

  • Қандай өлеңдерін білесіңдер?

  • «Батыр Баян» поэмасының негізгі идеясы.

  • «Батыр Баян» поэмасының м азмұны

  • «Батыр Баян» поэмасындағы оқиға сені қандай іс- әрекетімен ойландырады?

  • «Батыр Баян» поэмасына сенің өз көзқарасың? (пікірлерін айту)

2-тапсырма.«Әдеби шеңбер» стратегиясы.

Топтық тапсырмалар:

Талқылаушы-шығарманың тақырыбын,мазмұнын айтады.

Белгілеуші-шығарма желісі бойынша сұрақ дайындайды

Байланыстырушы-өмірмен байланыстырады

Топ шешені-шығарма мазмұнына қатысты мақал-мәтел айтады

Қорытындылаушы- жырдың негізгі идеясын айтады. ІІ. Алгоритмдік саты

Кейіпкерлер жүйесіне талдау

Абылай - данагөй басшы, айбынды батыр, халық қамқоры, елінің тәуелсіздігін аңсаған хан.

Батыр Баян – Абылайдың сенімді серігі, батыр, өжет, ақылды, патриот, опасыз бауырын атып өлтіреді.

Қалмақ қызы – сұлу. қайсар, кекшіл, өжет, айлакер, туған жеріне, еліне адал.

Ноян – батыр, махаббатына адал, еліне, ағасына опасыз, көрсеқызар.

ІІІ. Эвристикалық саты

Композициялық құрылысы.

  1. Кіріспе- экспозициясы – Көкшетаудың табиғаты

  2. Оқиғаның байланысы – батырлардың бас қосуы

  3. Шегініс – Батыр Баянның жорықтан қалмақ қызын алып келуі.

  4. Оқиғаның дамуы – Ноянның қалмақ қызына ғашық болуы

  5. Оқиғаның өрбуі - Қыздың айласы

  6. Оқиғаның шиеленісуі - Қос ғашықтыңелден қашуы

  7. Оқиғаның шарықтау шегі – Батыр Баянның екеуін атып өлтіруі

  8. Оқиғаның шешімі – Батыр Баянның ерлікпен қаза табуы


3-тапсырма. Төмендегі кестені толтырыңыз. ЖЖ


Шығарманың авторы, аты

Шығарма несімен ұнады?

Сүйікті кейіпкерің

Жасалған    қорытынды






1-тапсырма

 

Топ

Кейіпкер

Тарихтағыорны

Поэмадағыіс-әрекеті

Бағабер

1-топ

 

 

 

Ақпараттығаламторданалады.

Оқушыжауабы  Жауаптаралды мен  дәптергеорындалып, кейінойларынжүйелеп, топ болыпжұмыстарынқорғайды

 

2-топ

 

 

Ақпараттығаламторданалады.

 

 

 

Топ

Кейіпкер

Екеуініңкездескендегіішкітолғаныс тары

Поэмадағыіс-әрекеті

Бағабер

3-топ


 

 

 

 

Топ

Кейіпкер

Қалмақхалқытуралы  небілесің?

Поэмадағыіс-әрекеті

Бағабер

4-топ

Қалмаққызы

Қалмақхалқытуралығаламтордан  ақпараталынады

 

 

Шығармашылық жұмыс. Шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазу.

Бағалау критерийлері

Дескрипторлар

Бағалау критерийі

Тапсырма №

Дескриптор

Балл

Оқушы


Поэманың мамұнын баяндайды;

Поэманың негізгі ойы мен идясын анықтайды;

Поэма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдайды. 



1



Шығарманың тақырыбын,мазмұнын айтады;

1

Шығарма желісі бойынша сұрақ дайындайды;


2

Өмірмен байланыстырады;

1



Шығарма мазмұнына қатысты мақал-мәтел айтады

1

2

Кестені толтырады.

1

Барлығы


6

Кері байланыс. Әр топтың әділ бағалаушыларына сөз беріледі. Топ оқушыларының жұмысы бағаланады.

Бағалау критерийлер

Дескрипторлар


















Kitap.kz

Соңы


Р ефлекcия

«Бес саусақ» әдісі

Бас бармақ- не үйрендім?

балаң үйрек- неден қиналдым?

ортаң терек- сабақ ұнады ма?

шылдыр шүмек- қандай жетістікке қол жеткіздім?



Қосымша ақпарат

Қорытындылау

.

1. Сабақ барысына өзгертулер енгіздіңіз бе? Неге?

2. Жүргізілген жұмыс түрлері қаншалықты тиімді болды?

Жаңартылған білім беру бағдарламасы бойынша оқу мақсатына сүйене отырып сабақ жоспарын жасадым.Оқушы критериалды бағалау және балдық тапсырмалар арқылы жұмыс жасайды.

Қорытынды бағалау

Ең жақсы өткен екі нәрсе не?

1:Критериалды бағалау

2:Жек,топтық жұмыстар

Қандай екі нәрсе сабақты жақсартар еді?

1:

2:



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
15.01.2019
630
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі