Тақырыбы
|
М.Өтемісұлы «Ереулі атқа ер салмай», «Мұнар
күн» өлеңдері
|
Сыныбы
|
8- сынып Пән мұғалімі Алиева
Гүлдана
|
Мақсаты
|
Ақын өмірі мен заманы, ақын жырының көтеріліс
шындығымен байланысты өзіндік ерекшеліктерін
таныту.
Өлең тақырыбы мен идеясын, көркемдік ерекшелігін
ашу.
|
Жалпы
мақсат
|
Тақырыпты түсініп оқи білуге баулу.
Тілін, сөздік қорларын дамыту арқылы сабаққа деген қызығушылығын
арттыру
|
Күтілетін
нәтиже
|
Өлеңнің негізгі идеясын біліп, құрылысына
талдайды .Өз
ойын ашық, еркін жеткізе білуге үйренеді.Өлеңге жоспар құрады.
Сыныпта топтық, жұптық жұмыс арқылы ынтымақтастық қарым қатынас
орнатады.
|
7 модульдің
қолданылуы
|
АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту
үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”,
“Оқытуды басқару және көшбасшылық”.
|
Қолданылатын
әдіс-тәсілдер
|
Кім
жылдам,Миға шабуыл, Ойлан, тап, ой
толғау
|
Қолданылатын
ресурстар
|
Флипчарт, маркерлер, тақта, стикерлер, ноутбук,
пішіндер
|
Сабақ
барысы
|
Мұғалімнің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Ұйымдастыру
кезеңі
3
минут
|
Оқушыларды сапқа тұрғызып, өлең жолдары арқылы
топқа бөлу
Алтын ереже құру қажеттігі туралы
айту.
Әр
топқа бағалау парағын таратып беру.
«Пішіндермен бағалау» әдісімен бағалау үшін
пішіндер таратып беру
|
Оқушылар топқа бөлініп, өз топбасшыларын
сайлайды.
Топ
ішінде тәртіп ережелері талданып , сол арқылы сыныптың алтын
ережесін құрады.
Бағалау парағы арқылы топбасшылар өз топ
мүшелерін бағалап отырады.
Пішіндер арқылы топтар өзара
бағалайды.
Әр
топ өздеріне берілген сандарды дене мүшелерімен,қимылымен
бейнелеу.
|
Білу
Миға шабуыл
Үй жұмысын сұрау 12
минут
Интерактивті тақтаға «Қайталау–оқу айнасы» әр
түрлі деңгейдегі сұрақтар беріледі
|
1. Махамбеттің
балалық, жастық шағы?
2.Исатай-Махамбет
бастаған көтеріліс
3.Исатай қазасынан
кейінгі Махамбет өмірі
|
Оқушылар еске түсіреді,
талдайды.
|
«Ой
шақыру»
Жаңа сабақ
Түсіну
10
минут
|
І топ
А)Ақын өмірін «Жылдар сөйлейді» стратегиясы
арқылы талда.
Ә)Көтерілістің басты
себебі
ІІ топ
А)
«Ереулі атқа ер салмай» өлеңінің идеясын
айт
Ә)Өлеңді сатылай кешенді
талдау
ІІІ топ
А)
«Мұнар күн» өлеңінде ақын не туралы
айтқан?
Ә)
Өлеңді сатылай кешенді талда
|
Оқушылардың мақсаты мұғалімді тыңдау, өз ойлары
мен пікірлерін айту,
бар
білімдерін топпен талқылап, ортаға топтан оқушы шығып, тапсырманы
қорғайды және өз пікірлерін ортаға салады., бір-біріне түсіндіреді,
тақырыпты жинақтайды
|
Қолдану
5
минут
|
Оқушылар берілген тапсырманы әрқайсысы жеке
талқылайды
«Дыбыстар сөйлейді»
стратегиясы
|
Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген тапсырманы
өздері талқылап , өз ой-пікірлерімен санаса
білу.
Жеке жұмыс
жасау
|
Талдау
Ойлан тап
5
минут
|
Әр
оқушығы тест таратылады
|
Жұптық жұмыс. Тест жауаптарын қасындағы жұбы
тексеріп береді
|
Жинақтау 3
минут
Ой
толғау 7
минут
|
Махамбет жайында не
білдің?
Ой
толғау
|
Оқушылардың мақсаты берілген тақырыпқа арнап өз
ойларын жеткізу
|
Бағалау 4
минут
бағалау парақтарын
жинау
|
Әр
топтың бағалау парақтарының қорытындысын алу , бағалау шкаласын
тақтаға ілу
|
Әр
топ бағалау парақшасына өздерін
бағалайды
|
Рефлексия 1минут
|
Стикерлерді
толтыру
Оқушылар бүгінгі сабаққа деген ойын стикерге
жазып, тақтаға іледі
|
Оқушылар кері байланыс арқылы өздерінің сабақтан
алған әсерлерін, ұсыныс, тілектерін
жазады.
|
Үйге
тапсырма
|
«Туады ерлер ел үшін»
ойтолғау
Шығармашылық ізденіс (ақын туралы ақпарат
құралдарынан тың деректер жинау)
|
|