|
Мектеп: |
№75 мектеп-гимназиясы |
|||||||
|
Күні: |
|
|||||||
|
Мұғалімнің аты: |
||||||||
|
Сынып: |
9-сынып |
|||||||
|
Қатысқандар/қатыспағандар: |
25 |
|||||||
|
Пәні: |
Қазақ әдебиеті |
|||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
М. Өтемісұлы « Мен, мен едім, мен едім» |
|||||||
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары: |
А/И 9.2.4.1. Автор стиліне сүйене отырып, шығармашылық жұмыс жазу.
|
|||||||
|
Сабақ мақсаты: |
М. Өтемісұлының « Мен,мен едім,мен едім» өлеңіне сүйене отырып, шығармашылық жұмыс жазу.
|
|||||||
|
Тілдік мақсат: |
Автор стилі, өлең құрылысы. |
|||||||
|
Құндылықтарға баулу: |
Тарихтың ,мәдениет пен тілдің біртұтастығы ( патриотизм және азаматтық жауапкершілік ) |
|||||||
|
Алдыңғы оқу |
М. Өтемісұлы өмірі , шығармашылығын біледі .
|
|||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Тарих |
|||||||
|
Саралау әдістері |
||||||||
|
Барлық оқушылар орындай алады: Шығарма мазмұнын біледі
|
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: автор стиліне анықтама жасай алады.
|
Кейбір оқушылар орындай алады:
Шығарма үзінділерімен жұмыс жасай алады.
|
||||||
|
Уақыты |
Кезеңдері |
Тапсырма |
мақсаты |
Бағалау |
Ресурстар |
|||
|
|
Басы
|
« Молекула» әдісі арқылы жағымды көңіл күй туғызады
Жыраулардың аты жазылған қоржынға түстерді таңдау арқылы оқушылар топтастырылады. 1.Махамбет 2.Жиембет 3.Қазтуған 4.Доспамбет |
Психологиялық жағымды ахуал қалыптастыру |
|
|
|||
|
|
Ортасы
|
Топтық жұмыс «Санадағы сценарий»
Махамбеттің «мені» мен қазіргінің «менін» салыстыр Венн диаграмасы арқылы
« Мен, мен едім, мен едім» өлеңін креативті түрде өңдеп жазады |
Махамбет шығармашылығын әр қырынан қарап, ойларын ортаға салу |
Бағалау критерийі: Өлеңнен ақын образын ашып, Махамбеттің « мені» мен қазіргі таңның «менін» салыстырып, өлеңді креативті өңдеп жазады. Дескриптор:
. ҚБ « Коментарий бер» әдісі |
оқулық |
|||
|
|
|
Жұптық жұмыс Махамбеттің « Мен, мен едім, мен едім» мүшәйрасына хабарландыру жазу . |
Мүшәйраға хабарландыру жазу |
ҚБ «Бутерброд» әдісі |
|
|||
|
|
|
Жеке жұмыс. «Мен- Махамбет ұрпағы» тақырыбында «БЕС МИНУТТЫҚ ЭССЕ» жазу. |
Қорытындылау мақсатында |
ҚБ Мұғалімнің ауызша кері байланысы |
|
|||
|
|
Соңы Үй тапсырмасы |
«Мен, мен едім» өлеңінен үзіндіні өңдеп , креативті жазып келу |
|
|
|
|||
|
|
Рефлексия. Кері байланыс |
«Баспалдақ» әдісі |
|
|
|
|||
|
Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? 1-тапсырма бойынша. Барынша қолдау көрсету –топтық жұмыстың 3-тапсырмасы бойынша өлеңді креативті өңдеуде топқа басқа ақындардың креативті өлеңдерінің үлгісін ұсыну арқылы қолдау көрсетемін. Орташа қолдау- өлең жолдарын ұйқасқа құруды үйретемін. Төмен қолдау- ынталандырамын. |
Бағалау- Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? Бағалау критерийі: Махамбеттің « мені» мен қазіргі таңның «менін» салыстырып, креативті өңдеп жазады. Креативті өңделген өлеңді қиып, топтарға беріледі.Әр жолын құрастырады. Дескриптор:
ҚБ « Коментарий айту» әдісі |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау Оқушыларды топқа бөлу кезінде қауіпсіздігін қадағалау |
||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Махамбет Өтемісұлы "Мен , мен едім, мен едім" 9-сынып
Махамбет Өтемісұлы "Мен , мен едім, мен едім" 9-сынып
|
Мектеп: |
№75 мектеп-гимназиясы |
|||||||
|
Күні: |
|
|||||||
|
Мұғалімнің аты: |
||||||||
|
Сынып: |
9-сынып |
|||||||
|
Қатысқандар/қатыспағандар: |
25 |
|||||||
|
Пәні: |
Қазақ әдебиеті |
|||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
М. Өтемісұлы « Мен, мен едім, мен едім» |
|||||||
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары: |
А/И 9.2.4.1. Автор стиліне сүйене отырып, шығармашылық жұмыс жазу.
|
|||||||
|
Сабақ мақсаты: |
М. Өтемісұлының « Мен,мен едім,мен едім» өлеңіне сүйене отырып, шығармашылық жұмыс жазу.
|
|||||||
|
Тілдік мақсат: |
Автор стилі, өлең құрылысы. |
|||||||
|
Құндылықтарға баулу: |
Тарихтың ,мәдениет пен тілдің біртұтастығы ( патриотизм және азаматтық жауапкершілік ) |
|||||||
|
Алдыңғы оқу |
М. Өтемісұлы өмірі , шығармашылығын біледі .
|
|||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Тарих |
|||||||
|
Саралау әдістері |
||||||||
|
Барлық оқушылар орындай алады: Шығарма мазмұнын біледі
|
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: автор стиліне анықтама жасай алады.
|
Кейбір оқушылар орындай алады:
Шығарма үзінділерімен жұмыс жасай алады.
|
||||||
|
Уақыты |
Кезеңдері |
Тапсырма |
мақсаты |
Бағалау |
Ресурстар |
|||
|
|
Басы
|
« Молекула» әдісі арқылы жағымды көңіл күй туғызады
Жыраулардың аты жазылған қоржынға түстерді таңдау арқылы оқушылар топтастырылады. 1.Махамбет 2.Жиембет 3.Қазтуған 4.Доспамбет |
Психологиялық жағымды ахуал қалыптастыру |
|
|
|||
|
|
Ортасы
|
Топтық жұмыс «Санадағы сценарий»
Махамбеттің «мені» мен қазіргінің «менін» салыстыр Венн диаграмасы арқылы
« Мен, мен едім, мен едім» өлеңін креативті түрде өңдеп жазады |
Махамбет шығармашылығын әр қырынан қарап, ойларын ортаға салу |
Бағалау критерийі: Өлеңнен ақын образын ашып, Махамбеттің « мені» мен қазіргі таңның «менін» салыстырып, өлеңді креативті өңдеп жазады. Дескриптор:
. ҚБ « Коментарий бер» әдісі |
оқулық |
|||
|
|
|
Жұптық жұмыс Махамбеттің « Мен, мен едім, мен едім» мүшәйрасына хабарландыру жазу . |
Мүшәйраға хабарландыру жазу |
ҚБ «Бутерброд» әдісі |
|
|||
|
|
|
Жеке жұмыс. «Мен- Махамбет ұрпағы» тақырыбында «БЕС МИНУТТЫҚ ЭССЕ» жазу. |
Қорытындылау мақсатында |
ҚБ Мұғалімнің ауызша кері байланысы |
|
|||
|
|
Соңы Үй тапсырмасы |
«Мен, мен едім» өлеңінен үзіндіні өңдеп , креативті жазып келу |
|
|
|
|||
|
|
Рефлексия. Кері байланыс |
«Баспалдақ» әдісі |
|
|
|
|||
|
Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? 1-тапсырма бойынша. Барынша қолдау көрсету –топтық жұмыстың 3-тапсырмасы бойынша өлеңді креативті өңдеуде топқа басқа ақындардың креативті өлеңдерінің үлгісін ұсыну арқылы қолдау көрсетемін. Орташа қолдау- өлең жолдарын ұйқасқа құруды үйретемін. Төмен қолдау- ынталандырамын. |
Бағалау- Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? Бағалау критерийі: Махамбеттің « мені» мен қазіргі таңның «менін» салыстырып, креативті өңдеп жазады. Креативті өңделген өлеңді қиып, топтарға беріледі.Әр жолын құрастырады. Дескриптор:
ҚБ « Коментарий айту» әдісі |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау Оқушыларды топқа бөлу кезінде қауіпсіздігін қадағалау |
||||||
шағым қалдыра аласыз













