Мектеп:
|
№75
мектеп-гимназиясы
|
Күні:
|
|
Мұғалімнің
аты:
|
Кенжебекова Жұлдызай
Құдабайқызы
|
Сынып:
|
9-сынып
|
Қатысқандар/қатыспағандар:
|
25
|
Пәні:
|
Қазақ
әдебиеті
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
М. Өтемісұлы « Мен, мен
едім, мен едім»
|
Осы сабақ арқылы жүзеге
асатын оқу мақсаттары:
|
А/И 9.2.4.1. Автор стиліне
сүйене отырып, шығармашылық жұмыс
жазу.
|
Сабақ
мақсаты:
|
М. Өтемісұлының « Мен,мен
едім,мен едім» өлеңіне сүйене отырып, шығармашылық жұмыс
жазу.
|
Тілдік
мақсат:
|
Автор стилі, өлең
құрылысы.
|
Құндылықтарға
баулу:
|
Тарихтың ,мәдениет пен
тілдің біртұтастығы
( патриотизм және азаматтық
жауапкершілік )
|
Алдыңғы
оқу
|
М. Өтемісұлы өмірі ,
шығармашылығын біледі .
|
Пәнаралық
байланыс
|
Тарих
|
Саралау
әдістері
|
Барлық оқушылар орындай
алады:
Шығарма мазмұнын
біледі
|
Оқушылардың көпшілігі
орындай алады:
автор стиліне анықтама
жасай алады.
|
Кейбір оқушылар орындай
алады:
Шығарма үзінділерімен жұмыс
жасай алады.
|
Уақыты
|
Кезеңдері
|
Тапсырма
|
мақсаты
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
|
Басы
|
« Молекула» әдісі
арқылы жағымды көңіл күй туғызады
Жыраулардың аты
жазылған қоржынға түстерді таңдау арқылы оқушылар
топтастырылады.
1.Махамбет
2.Жиембет
3.Қазтуған
4.Доспамбет
|
Психологиялық жағымды ахуал қалыптастыру
|
|
|
|
Ортасы
|
Топтық
жұмыс
«Санадағы
сценарий»
-
« Мен, мен едім, мен едім»
өлеңінен ақын образы туралы ойларды жинақтап, топтастыру арқылы
көрсетеді.
-
топ
тапсырмасы
Махамбеттің «мені» мен
қазіргінің «менін» салыстыр
Венн
диаграмасы арқылы
-
топ
тапсырмасы
« Мен, мен едім, мен едім»
өлеңін креативті түрде өңдеп жазады
|
Махамбет шығармашылығын
әр қырынан қарап, ойларын ортаға салу
|
Бағалау
критерийі:
Өлеңнен ақын образын
ашып,
Махамбеттің
« мені» мен қазіргі таңның
«менін» салыстырып,
өлеңді
креативті өңдеп
жазады.
Дескриптор:
-
Өлеңнен ақын образын
ашатын ойларды жинақтап, топтастырады.
-
Ақынның «менін» қазіргі
таңның «менімен» салыстырады.
-
Өлеңді креативті өңдеп
жазады.
.
ҚБ
«
Коментарий бер» әдісі
|
оқулық
|
|
|
Жұптық
жұмыс
Махамбеттің « Мен, мен
едім, мен едім» мүшәйрасына хабарландыру жазу .
|
Мүшәйраға
хабарландыру жазу
|
ҚБ
«Бутерброд» әдісі
|
|
|
|
Жеке
жұмыс.
«Мен- Махамбет
ұрпағы» тақырыбында
«БЕС
МИНУТТЫҚ ЭССЕ» жазу.
|
Қорытындылау мақсатында
|
ҚБ
Мұғалімнің ауызша кері байланысы
|
|
|
Соңы
Үй
тапсырмасы
|
«Мен, мен едім»
өлеңінен үзіндіні өңдеп , креативті жазып келу
|
|
|
|
|
Рефлексия.
Кері
байланыс
|
«Баспалдақ»
әдісі
|
|
|
|
Саралау – Сіз қандай
тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда
қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар
бересіз?
1-тапсырма
бойынша.
Барынша қолдау
көрсету –топтық жұмыстың 3-тапсырмасы
бойынша өлеңді креативті өңдеуде топқа басқа ақындардың креативті
өлеңдерінің үлгісін ұсыну арқылы қолдау
көрсетемін.
Орташа
қолдау- өлең жолдарын ұйқасқа құруды
үйретемін.
Төмен
қолдау-
ынталандырамын.
|
Бағалау- Сіз оқушылардың
материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап
отырсыз?
Бағалау
критерийі: Махамбеттің
« мені» мен қазіргі таңның
«менін» салыстырып, креативті өңдеп жазады. Креативті өңделген
өлеңді қиып, топтарға беріледі.Әр жолын
құрастырады.
Дескриптор:
-
Ақынның «менін» қазіргі
таңның «менімен» салыстырады.
-
Өлеңді креативті өңдеп
жазады.
-
Өңделген өлең жолдарын
құрастырады.
ҚБ «
Коментарий айту» әдісі
|
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасын сақтау
Оқушыларды топқа бөлу кезінде қауіпсіздігін
қадағалау
|