Материалдар / Махамбет Өтемісұлы "Мен , мен едім, мен едім" 9-сынып

Махамбет Өтемісұлы "Мен , мен едім, мен едім" 9-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
қазақ тілі мұғалімдеріне арналған 9-сынып
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
30 Наурыз 2019
8404
4 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Мектеп:

75 мектеп-гимназиясы

Күні:


Мұғалімнің аты:

Кенжебекова Жұлдызай Құдабайқызы

Сынып:

9-сынып

Қатысқандар/қатыспағандар:

25

Пәні:

Қазақ әдебиеті

Сабақтың тақырыбы:

М. Өтемісұлы « Мен, мен едім, мен едім»

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары:

А/И 9.2.4.1. Автор стиліне сүйене отырып, шығармашылық жұмыс жазу.






Сабақ мақсаты:

М. Өтемісұлының « Мен,мен едім,мен едім» өлеңіне сүйене отырып, шығармашылық жұмыс жазу.










Тілдік мақсат:

Автор стилі, өлең құрылысы.


Құндылықтарға баулу:



Тарихтың ,мәдениет пен тілдің біртұтастығы

( патриотизм және азаматтық жауапкершілік )


Алдыңғы оқу

М. Өтемісұлы өмірі , шығармашылығын біледі .




Пәнаралық байланыс

Тарих

Саралау әдістері

Барлық оқушылар орындай алады:

Шығарма мазмұнын біледі




Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

автор стиліне анықтама жасай алады.




Кейбір оқушылар орындай алады:



Шығарма үзінділерімен жұмыс жасай алады.




Уақыты

Кезеңдері

Тапсырма

мақсаты


Бағалау

Ресурстар






Басы






« Молекула» әдісі арқылы жағымды көңіл күй туғызады



Жыраулардың аты жазылған қоржынға түстерді таңдау арқылы оқушылар топтастырылады.

1.Махамбет

2.Жиембет

3.Қазтуған

4.Доспамбет

Психологиялық жағымды ахуал қалыптастыру








Ортасы








Топтық жұмыс

«Санадағы сценарий»

  1. « Мен, мен едім, мен едім» өлеңінен ақын образы туралы ойларды жинақтап, топтастыру арқылы көрсетеді.

  2. топ тапсырмасы

Махамбеттің «мені» мен қазіргінің «менін» салыстыр

Венн диаграмасы арқылы




  1. топ тапсырмасы

« Мен, мен едім, мен едім» өлеңін креативті түрде өңдеп жазады

Махамбет шығармашылығын әр қырынан қарап, ойларын ортаға салу



Бағалау критерийі:


Өлеңнен ақын образын ашып,

Махамбеттің

« мені» мен қазіргі таңның «менін» салыстырып,

өлеңді

креативті өңдеп жазады.


Дескриптор:

  1. Өлеңнен ақын образын ашатын ойларды жинақтап, топтастырады.

  2. Ақынның «менін» қазіргі таңның «менімен» салыстырады.

  3. Өлеңді креативті өңдеп жазады.

.

ҚБ

« Коментарий бер» әдісі

оқулық





Жұптық жұмыс

Махамбеттің « Мен, мен едім, мен едім» мүшәйрасына хабарландыру жазу .





Мүшәйраға хабарландыру жазу


ҚБ «Бутерброд» әдісі




Жеке жұмыс.

«Мен- Махамбет ұрпағы» тақырыбында

«БЕС МИНУТТЫҚ ЭССЕ» жазу.

Қорытындылау мақсатында



ҚБ Мұғалімнің ауызша кері байланысы






Соңы

Үй тапсырмасы

«Мен, мен едім» өлеңінен үзіндіні өңдеп , креативті жазып келу












Рефлексия.

Кері байланыс



«Баспалдақ» әдісі






Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

1-тапсырма бойынша.


Барынша қолдау көрсету –топтық жұмыстың 3-тапсырмасы бойынша өлеңді креативті өңдеуде топқа басқа ақындардың креативті өлеңдерінің үлгісін ұсыну арқылы қолдау көрсетемін.

Орташа қолдау- өлең жолдарын ұйқасқа құруды үйретемін.


Төмен қолдау- ынталандырамын.



Бағалау- Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?


Бағалау критерийі: Махамбеттің

« мені» мен қазіргі таңның «менін» салыстырып, креативті өңдеп жазады. Креативті өңделген өлеңді қиып, топтарға беріледі.Әр жолын құрастырады.


Дескриптор:

  1. Ақынның «менін» қазіргі таңның «менімен» салыстырады.

  2. Өлеңді креативті өңдеп жазады.

  3. Өңделген өлең жолдарын құрастырады.

ҚБ « Коментарий айту» әдісі

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау

Оқушыларды топқа бөлу кезінде қауіпсіздігін қадағалау




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ