Махамбет Өтемісұлы «Мен мен едім,мен едім» өлеңі

Тақырып бойынша 20 материал табылды

Махамбет Өтемісұлы «Мен мен едім,мен едім» өлеңі

Материал туралы қысқаша түсінік
Махамбет Өтемісұлы «Мен мен едім,мен едім» өлеңі
Материалдың қысқаша нұсқасы

Ұзақ мерзімді сабақ жоспарының тарауы:

ІІІ тоқсан 7 бөлім. Тарихи тұлғалар тағылымы

Педагогтың Т.А.Ә.

Бердаева А.И

Күні:

27.01.2025ж

Сабақтың тақырыбы:

Махамбет Өтемісұлы «Мен мен едім,мен едім» өлеңі

Сынып: 8

Қатысқандар: Қатыспағандар:

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары: (оқу бағдарламасына сілтеме)

8.1.2.1 тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну,детальді ақпараттарды анықтау
8.4.3.1 жазба жұмыстарында символ мен кейіптеу түрлерін қолданып жазу

Сабақтың мақсаты

Тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсінеді,детальді ақпараттарды анықтайды.

Жазба жұмыстарында символ мен кейіптеу түрлерін қолданып жазады.


Сабақ барысы


Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар


Ұйымдастыру кезеңі:

7минут


Ұйымдастыру кезеңі:

Амандасу. Психологиялық ахуал тудыру.

Стикерлер таратылады, оқушылар бір-біріне өз тілектерін жазады, жазған тілектерін сыныптастарына оқып, олармен алмасып, түстер бойынша топқа бөлу.

Үй тапсырмасын сұрау.

1балл

Жаңа тақырып: Махамбет Өтемісұлы «Мен мен едім,мен едім» өлеңі

Жаңа сөздер:

  • Қолбасшы

  • Рухани көсем

  • Көтеріліс

  • Жебе.

Стикерлер таратылады, оқушылар бір-біріне өз тілектерін жазады, жазған тілектерін сыныптастарына оқып, олармен алмасып, түстер бойынша топқа бөлінеді.




ҚБ. «Үш шапалақ» әдісі.











Жаңа сөздер



5 минут

Жаңа тақырып








5 минут


















8 минут










8 минут


























Жаңа сабақты бекіту

6 минут


1 - тапсырма. Сұрақтар бойынша ой бөлісіңдер.

1. Сенің ойынша, халық қандай жағдайда көтеріліске шығады?

2. Көтеріліске шыққандар үшін жазаның қандай түрлері бар?

3. Осы сабақтың тақырыбы саған қандай ой салады?​

1 балл

Дескриптор:

  • Сұрақтар бойынша ой бөліседі.

2-тапсырма. Суреттерде кім бейнеленген тұлғалардың сабақ тақырыбына қандай қатысы болуы мүмкін?

Дескриптор:

  • суреттегі тұлғалардың сабаққа қандай қатысы бар екенін айтады.

1балл

3-тапсырма. Әртүрлі дереккөздерден Махамбеттің Исатаймен достығы туралы жазылған мәліметтерді жина. Олардың біреуі туралы өз ойыңды кеңірек айт.

Дескриптор:

  • Әртүрлі дереккөздерден Махамбеттің Исатаймен достығы туралы жазылған мәліметтерді жинайды.

  • өз ойларын жүйелі жеткізеді.

2 балл

4-тапсырма. Мәтінді тыңда. Оқы. Мәтіннің стилін анықта. Сөзіңді дәлелде.

Дескриптор:

  • Мәтінді тыңдап, оқиды.

  • Мәтіннің стилін анықтайды.

2 балл

5-тапсырма
Өлең мазмұнына сүйеніп,оның авторы-Махамбет Өтемісұлына мінездеме жаз.


Дескриптор:

- Мәтінді оқып,ақынға мінездеме береді..

- Жаңа сөздерді қолданады.

2 балл


«Сұрақ-жауап» әдісі

1балл



Сұрақтар бойынша ой бөліседі.











Суреттегі тұлғалардың сабаққа қандай қатысы бар екенін айтады.









Әртүрлі дереккөздерден Махамбеттің Исатаймен достығы туралы жазылған мәліметтерді жинайды.






Мәтінді тыңдап, оқиды.

Мәтіннің стилін анықтайды.







ҚБ. «Үш шапалақ» әдісі.










ҚБ. «Үш шапалақ» әдісі.












ҚБ. «Үш шапалақ» әдісі.










ҚБ. «Үш шапалақ» әдісі.




Оқулық













Оқулық















Оқулық













Оқулық

Кері байланыс:

6 минут

К ері байланыс:

Мен .... үйрендім.

Мен ... білдім.

Маған ... қиын болды.

Стикерлеріне «Екі мадақтау бір сын» жазып «Табыс ағашына» іледі.

Үйге тапсырма:

Өлеңді жаттау

Стикерлеріне «Екі мадақтау бір сын» жазып «Табыс ағашына» іледі.


«Табыс ағашы» әдісі











































Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
27.03.2025
182
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі