Махамбет Өтемісұлының "Мен, мен едім, мен едім" өлеңі

Тақырып бойынша 20 материал табылды

Махамбет Өтемісұлының "Мен, мен едім, мен едім" өлеңі

Материал туралы қысқаша түсінік
Махамбет Өтемісұлының "Мен, мен едім, мен едім" өлеңі 9.1.2.1 әдеби шығармадағы психологизмді анықтау
Материалдың қысқаша нұсқасы

Тексерілді:

Оқу жұмысы жөніндегі директордың орынбасары:

_______________________

«________» __________202

Бөлім:

«Тарихи шындық пен көркемдік шешім» бөлімі

Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты

Муканова Инкар

Пәні:

Қазақ әдебиеті

Күні:

27.11.2024ж

Сынып:

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

"Мен, мен едім, мен едім» өлеңі

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

9.1.2.1 әдеби шығармадағы психологизмді анықтау

Сабақтың мақсаты:

Әдеби шығармадағы психологизмді анықтайды.

Сабақтың барысы

Сабақ

тың кезеңі/ уақыт

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурс

тар

Сабақ

тың басы


І.Ұйымдастыру кезеңі

Сәлемдесу, оқушылардың сабаққа қатысын тексеру.

«Ал, жарайды... атқа қондық!»
Бүгін біз сөз атын ерттеп мінеміз.
Бүгін біз – Махамбеттің жүрегіне енеміз.
Бүгін біз – ер рухты сезінеміз.

Эмоциялық серпіліс:

Мұғалім:
– Көз
деріңді жұмып, Махамбеттің орнында тұрғаныңызды елестетіп көріңдер...
– Жау алдында, әділет үшін тұрған сәтің...
– Не сезін
дің?


Топқа бөлу:

Рандомус платформасы арқылы топқа бөлу.

  1. топ Ерлік Мені

  2. топ Ақындық Мені

  3. топ Қайғылы Мен

«Мен, мен едім, мен едім» тізбегі
Мұғалім бастайды:

Мен, мен едім...
Мен – ертеңге үміт артып,
Жарық күнге жол сілтер көп ұстаздың бірі едім.

1.Құралдарын түгелдеу.








Оқушылардан бір сөзбен жауап береді. (батылдық, ашу, намыс, қорқыныш, үміт...)

Топқа бөлінеді.







Оқушылар жалғастырады: Мен, мен едім… … (өз психологиялық сипаттамасын айтады)

+


-


ЖИ

https://padlet.com/mukanovainkar/padlet-d8ax6x9l9xj50m7h








https://randomus.ru/split


Сабақ

тың ортасы









"Мен, мен едім, мен едім» өлеңімен танысу.

Сезім картасы” әдісі

Өлеңді оқығанда қандай эмоция сезіндіңдер?» деп карталар тарату .


  1. тапсырма. Топтық жұмыс

Психологиялық талдау” әдісі

Өлеңдегі Махамбеттің психологиясын бақылап, қандай сезімдерінің басым екенін анықтайық. Ойымызды өлең жолдары арқылы дәледейік.

  1. топ Сенім, үміт

  2. топ: Ыза-кек, мұң

3-топ: Өкініш, арман



  1. тапсырма Жұптық жұмыс

Психологиялық портрет” әдісі

Махамбеттің ішкі портретін жаса

Ойы


Сезімі


Әрекетке дайындығы


Ашу себебі


Мақсаты



Сергіту сәті: “Мен, мен едім, мен едім” өлеңін караокемен шырқау.



  1. тапсырма Ф/С тапсырмасы

Шешім қабылдау жағдайы”

Егер сен Махамбет орнында болсаң, кек алу жолын таңдар ма едің, әлде басқа шешім қабылдар ма едің?

Тапсырма:
Екі нұсқалы шешім жасап, аргументпен дәлелде.

"Мен, мен едім, мен едім» өлеңімен танысады.

Өлеңнен алған эмоциясын картаға жазады.



Өлеңдегі Махамбеттің психологиясын бақылап, қандай сезімдерінің басым екенін анықтайды. Ойын өлең жолдары арқылы дәледейді.



Махамбеттің ішкі портретін жасайды. Кестені толтырады.








Сергіту сәті: “Мен, мен едім, мен едім” өлеңін караокемен шырқайды.


Екі нұсқалы шешім жасап, аргументпен дәлелдейді.




Дескриптор:

-өлеңнен алған сезімдерін картаға жазады-1ұпай


Дескриптор:

-өлеңдегі Махамбеттің психологиясын бақылайды-1ұпай

-қандай сезімдерінің басым екенін анықтайды-1ұпай

-ойын өлең жолдары арқылы дәлелдейді-1ұпай




Дескриптор:

-кейіпкер психологиясын сипаттайды-1ұпай

-психологиялық детальдарды дәлелмен келтіреді-1ұпай

огикалық сипаттама жасайды-1ұпай








Дескриптор:

ешім қабылдау дағдысын көрсетеді-1ұпай

алдау және салыстыру жүргізеді-1ұпай

втордың әрекетіне баға береді-1ұпай

Оқулық,

жұмыс дәпте

рі,

домыра үні,

үлестірелі қағаз



















https://www.youtube.com/watch?v=f6Da9t2Vc6c&list=RDf6Da9t2Vc6c&start_radio=1





Сабақ

тың аяғы

Кері байла

ныс

«Бір сөйлем әдісі» әдісі


Бағалау


Үйге тапсырма: Өлеңді жаттау

Сабақ туралы ойларын айтады.


Жалпы тапсырмалар бойынша 10 балл

Оқу

лық



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
04.12.2025
15
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі