Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрлігі №40 орта мектеп (білім беру ұйымының атауы) Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
|
Бөлім: |
І тарау. Атадан қалған асыл сөз |
|
|
Педагогтің аты-жөні: |
Утегулова Айала Нусипбаевна |
|
|
Күні: |
12.09.25 |
|
|
Сынып: 9 қазақ әдебиеті |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны. |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Майқы би Төбейұлы. «Түгел сөздің түбі бір, түп атасы – Майқы би» |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
9.1.3.1 көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтау; 9.2.2.1 автор бейнесінің идеялықстилистикалық тұтастырушы ретіндегі рөліне талдау жасау |
|
|
Сабақтың мақсаты: |
Көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтайды.Автор бейнесінің идеялықстилистикалық тұтастырушы ретіндегі рөліне талдау жасайды. |
|
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/ уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурс |
||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 1.Ұйымдастыру кезеңі 5минут |
Ұйымдастыру кезеңі : Оқушылармен сәлемдесу.Сабақтың мақсатымен және күтілетін нәтижелермен таныстыру.Құндылықтар (еңбексүйгіштік,кәсіби біліктілік)туралы айту. |
-Сәлемдеседі. -0қу құралдарын дайындайды. Сұраққа жауап береді. |
Оқушылардың көңіл-күйін және сабаққа дайындығына ынталандыру сөздері: «Жарайсың, керемет», т.б.; |
Оқулық, топтама |
||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 2.Жаңа сабақты меңгерту 5минут |
Мұғалім білім алушыларды сабақтың алгоритмімен таныстырады. Мұғалім сабақтың мақсатымен таныстырады. Пәнаралық байланыс пен құндылық туралы айтады. Маңызды үзінділер (мысал ретінде):
«Түгел сөздің түбі бір, түп атасы – Майқы
би»
«Би екеу болса, дау төртеу
болады»
«Хан – халықтың
айнасы» |
Тапсырма құрылымына байланысты сабақтың мақсатын мұғаліммен бірге анықтайды. Мақсатпен, бағалау критерийімен танысады.Өз ойларымен бөліседі. Дәптерді ашып, күн ретін, тақырыпты жазады. |
Бағалау критерийі: Көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтайды.Автор бейнесінің идеялық стилистикалық тұтастырушы ретіндегі рөліне талдау жасайды. Ойлау дағдысының деңгейі: қолдану |
Оқулық Бағалау парқша сы ЖИ https://chatgpt.com/ https://www.youtube.com/watch?v=n1-4Pmvl52g |
||||||||||||||||
|
Жаңа сабақты меңгергенін тексеру 10минут |
Мұғалім тапсырманы бастамас бұрын бағалау критерийімен, тапсырманы орындау тәртібімен таныстырады. 1-тапсырма. Топтық жұмыс – Коллаж, постер немесе шағын сахналық көрінісТақырып: «Түп атасы – Майқы би: билік
пен әділдіктің бейнесі» |
1-тапсырмада кейіпкерлерді (хан, би, халық) бейнелеп, олардың автор идеясын жеткізу тәсілін көрсетеді. Автор бейнесін (шешеннің) стилі арқылы анықтап, көрнекілікпен жеткізеді. |
Дескриптор:
Жалпы балл-3 |
Оқулық
Бағалау парақша сы
|
||||||||||||||||
|
10минут |
2-тапсырма. Жұптық жұмыс – Диалог немесе кейіпкерлер талдауыТапсырма:Майқы бидің сөздеріндегі кейіпкерлер типажын анықтаңдар (мысалы: дана би, әділ хан, билікке адал ел азаматы); Бір кейіпкерді таңдап, оның іс-әрекеті арқылы идеяны қалай жеткізгенін сипаттаңдар; Автордың тілдік стилі мен көзқарасын сипаттап, оны көркем сөзбен дәлелдеңдер. ? Мысал: «Ханға да, қараға да әділ бол» — мұндағы хан мен халық бірдей дәрежеде көрінеді. Бұл – автордың әлеуметтік әділеттілік идеясын ұстанғанының белгісі. |
2-тапсырмада Майқы бидің сөздеріндегі кейіпкерлер типажын анықтайды. Бір кейіпкерді таңдап, оның іс-әрекеті арқылы идеяны қалай жеткізгенін сипаттайды. Автордың тілдік стилі мен көзқарасын сипаттап, оны көркем сөзбен дәлелдейді. |
Дескриптор:
Жалпы балл-3 |
Оқулық
Бағалау парақша сы |
||||||||||||||||
|
10минут |
Мұғалім тапсырманы бастамас бұрын бағалау критерийімен, тапсырманы орындау тәртібімен таныстырады. 3-тапсырма.
Жеке жұмыс.Талдау эссе немесе графикалық
карта.Тақырып: «Майқы би – халық даналығының
символы»
|
3-тапсырмада Майқы бидің шешендік сөздеріндегі негізгі идеяны анықтайды. Кейіпкерлер жүйесін (ел, хан, би, қарапайым халық бейнесі) сипаттайды.Автор бейнесі мен ұстанымын көрсетеді. |
Дескриптор:
Жалпы балл-4 |
Оқулық, топтама
Бағалау парақша |
||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы 3.Қорытын-дылау кезеңі
5минут
|
«Соңғы ой» әдісі Мұғалім оқу мақсатына қайта оралады.Тақырыпқа байланысты сұрақ қойып, жауап алу мақсатында сабақты бекітеді. Әр білім алушыға жеке-жеке тоқталып бағалайды, кері байланыс береді.Келесі сабақта неге назар аудару керек екендігін ескертеді. Үйге тапсырма беру.Үзінді жаттау Рефлексия «Өзара бағалау» әдісі арқылы парақшаға бағалау |
Сұрақтарға жауап береді. Үйге тапсырма алады. Рефлексия . «Өзара бағалау» әдісі рефлексия жасайды. |
Әр оқушыны жеке бағалау, неше балл алғандарын айту.
1-10 балл қойылады |
Әлеумет-тік желі оқулық
Бағалау парақша-сы
|
Тексерген:
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Майқы би Төбейұлы. «Түгел сөздің түбі бір, түп атасы – Майқы би»
Майқы би Төбейұлы. «Түгел сөздің түбі бір, түп атасы – Майқы би»
Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрлігі №40 орта мектеп (білім беру ұйымының атауы) Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
|
Бөлім: |
І тарау. Атадан қалған асыл сөз |
|
|
Педагогтің аты-жөні: |
Утегулова Айала Нусипбаевна |
|
|
Күні: |
12.09.25 |
|
|
Сынып: 9 қазақ әдебиеті |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны. |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Майқы би Төбейұлы. «Түгел сөздің түбі бір, түп атасы – Майқы би» |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
9.1.3.1 көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтау; 9.2.2.1 автор бейнесінің идеялықстилистикалық тұтастырушы ретіндегі рөліне талдау жасау |
|
|
Сабақтың мақсаты: |
Көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтайды.Автор бейнесінің идеялықстилистикалық тұтастырушы ретіндегі рөліне талдау жасайды. |
|
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/ уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурс |
||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 1.Ұйымдастыру кезеңі 5минут |
Ұйымдастыру кезеңі : Оқушылармен сәлемдесу.Сабақтың мақсатымен және күтілетін нәтижелермен таныстыру.Құндылықтар (еңбексүйгіштік,кәсіби біліктілік)туралы айту. |
-Сәлемдеседі. -0қу құралдарын дайындайды. Сұраққа жауап береді. |
Оқушылардың көңіл-күйін және сабаққа дайындығына ынталандыру сөздері: «Жарайсың, керемет», т.б.; |
Оқулық, топтама |
||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 2.Жаңа сабақты меңгерту 5минут |
Мұғалім білім алушыларды сабақтың алгоритмімен таныстырады. Мұғалім сабақтың мақсатымен таныстырады. Пәнаралық байланыс пен құндылық туралы айтады. Маңызды үзінділер (мысал ретінде):
«Түгел сөздің түбі бір, түп атасы – Майқы
би»
«Би екеу болса, дау төртеу
болады»
«Хан – халықтың
айнасы» |
Тапсырма құрылымына байланысты сабақтың мақсатын мұғаліммен бірге анықтайды. Мақсатпен, бағалау критерийімен танысады.Өз ойларымен бөліседі. Дәптерді ашып, күн ретін, тақырыпты жазады. |
Бағалау критерийі: Көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтайды.Автор бейнесінің идеялық стилистикалық тұтастырушы ретіндегі рөліне талдау жасайды. Ойлау дағдысының деңгейі: қолдану |
Оқулық Бағалау парқша сы ЖИ https://chatgpt.com/ https://www.youtube.com/watch?v=n1-4Pmvl52g |
||||||||||||||||
|
Жаңа сабақты меңгергенін тексеру 10минут |
Мұғалім тапсырманы бастамас бұрын бағалау критерийімен, тапсырманы орындау тәртібімен таныстырады. 1-тапсырма. Топтық жұмыс – Коллаж, постер немесе шағын сахналық көрінісТақырып: «Түп атасы – Майқы би: билік
пен әділдіктің бейнесі» |
1-тапсырмада кейіпкерлерді (хан, би, халық) бейнелеп, олардың автор идеясын жеткізу тәсілін көрсетеді. Автор бейнесін (шешеннің) стилі арқылы анықтап, көрнекілікпен жеткізеді. |
Дескриптор:
Жалпы балл-3 |
Оқулық
Бағалау парақша сы
|
||||||||||||||||
|
10минут |
2-тапсырма. Жұптық жұмыс – Диалог немесе кейіпкерлер талдауыТапсырма:Майқы бидің сөздеріндегі кейіпкерлер типажын анықтаңдар (мысалы: дана би, әділ хан, билікке адал ел азаматы); Бір кейіпкерді таңдап, оның іс-әрекеті арқылы идеяны қалай жеткізгенін сипаттаңдар; Автордың тілдік стилі мен көзқарасын сипаттап, оны көркем сөзбен дәлелдеңдер. ? Мысал: «Ханға да, қараға да әділ бол» — мұндағы хан мен халық бірдей дәрежеде көрінеді. Бұл – автордың әлеуметтік әділеттілік идеясын ұстанғанының белгісі. |
2-тапсырмада Майқы бидің сөздеріндегі кейіпкерлер типажын анықтайды. Бір кейіпкерді таңдап, оның іс-әрекеті арқылы идеяны қалай жеткізгенін сипаттайды. Автордың тілдік стилі мен көзқарасын сипаттап, оны көркем сөзбен дәлелдейді. |
Дескриптор:
Жалпы балл-3 |
Оқулық
Бағалау парақша сы |
||||||||||||||||
|
10минут |
Мұғалім тапсырманы бастамас бұрын бағалау критерийімен, тапсырманы орындау тәртібімен таныстырады. 3-тапсырма.
Жеке жұмыс.Талдау эссе немесе графикалық
карта.Тақырып: «Майқы би – халық даналығының
символы»
|
3-тапсырмада Майқы бидің шешендік сөздеріндегі негізгі идеяны анықтайды. Кейіпкерлер жүйесін (ел, хан, би, қарапайым халық бейнесі) сипаттайды.Автор бейнесі мен ұстанымын көрсетеді. |
Дескриптор:
Жалпы балл-4 |
Оқулық, топтама
Бағалау парақша |
||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы 3.Қорытын-дылау кезеңі
5минут
|
«Соңғы ой» әдісі Мұғалім оқу мақсатына қайта оралады.Тақырыпқа байланысты сұрақ қойып, жауап алу мақсатында сабақты бекітеді. Әр білім алушыға жеке-жеке тоқталып бағалайды, кері байланыс береді.Келесі сабақта неге назар аудару керек екендігін ескертеді. Үйге тапсырма беру.Үзінді жаттау Рефлексия «Өзара бағалау» әдісі арқылы парақшаға бағалау |
Сұрақтарға жауап береді. Үйге тапсырма алады. Рефлексия . «Өзара бағалау» әдісі рефлексия жасайды. |
Әр оқушыны жеке бағалау, неше балл алғандарын айту.
1-10 балл қойылады |
Әлеумет-тік желі оқулық
Бағалау парақша-сы
|
Тексерген:
шағым қалдыра аласыз













