Материалдар / "Малды пайдаға жарату" Әдебиеттік оқу. 2 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Малды пайдаға жарату" Әдебиеттік оқу. 2 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
бастауыш сынып мұғалімдері
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Ақпан 2019
1046
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тақырыбы: Малды пайдаға жаратуМақсаты: 1. Оқушыларға әңгіменің тақырыбын ашу, талдау жұмыстарын жүргізуге, мазмұнын игеруге, біліктілігін арттыра түсуге көмек беру, жағдай жасау.2. Ауызша сөйлеу дағдылары мен жазбаша тілдерін жетілдіруге ықпал жасау.3. Ата-ананың қадірін білуге, адамгершілік қасиетке тәрбиелеуСабақтың түрі: аралас.Көрнекілігі: Ы.Алтынсарин портреті, сызба, өлең жолдарыӘдісі: түсіндіру, әңгіме, сұрақ-жауап.Сабақтың барысы:І. Ұйымдастыру кезеңі ІІ. Үй тапсырмасын тексеру, сұрау.Ы.Алтынсариннің «Кел, балалар, оқылықөлеңін жатқа сұрау. Білімнің пайдасы туралы не білеміз? «Шоқуменен, тоқуменен, оқуменен» - бәрі де еңбек мәндерін түсіндіріп көр.ІІІ .Жаңа сабақ:Мұғалімнің түсіндірмесі. «Малды пайдаға жарату» әңгіменің мазмұнын қысқаша баяндау. Ыбырайдың бұл әңгімесі мына өлең жолдары «Атаенең қартайса, Тіреу болар бұл оқу» толығырақ түсуіне көмегін тигізеді.ІҮ. Оқушымен жұмыс жүргізу:Оқушыларға тізбектей дауыстап оқытып шығу. Сөздік жұмысын жүргізу. Мәтін кейіпкерін атау. Оқушылардың түсінігін сұрау.Ү. Дәптермен жұмысҮйші тапқан малын қайда жұмсайды екен?Төмендегі сызбаға жаз.Үйшінің қарт әке-шешесіне беретін ақшасыҮйшінің балаларын оқытып, асырауға кететін қаражаты





ҮІ. ҚорытуСен ата-анаңның еңбегін қалай ақтар едің?Әңгімені басқаша қалай атауға болады?ҮІІ .Үйге тапсырма: 5-6 бет оқу, мазмұнын айту. Бағалау.

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!