|
Қысқа мерзімді жоспары |
||||
|
Бөлім |
PYTHON тілінде программалау |
|||
|
Педагогтың аты-жөні |
|
|||
|
Күні |
|
|||
|
Сынып: 6 |
Қатысушылар саны |
|
Қатыспағандар саны |
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
Мәліметтерді енгізу және шығару. |
|||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
6.3.2.1 Python тіліндегі сызықтық алгоритмдерді жазу; |
|||
|
Сабақ мақсаты |
Python тіліндегі сызықтық алгоритмдерді жазады |
|||
|
Жасампаздық пен жаңашылдық құндылығы |
• Бақылау, өлшеу, эксперименттер мен тәжірибелер жүргізу қабілеті; модельдеу, таным объектілерінің құрылымын анықтау, бір бүтіннің әртүрлі бөліктері арасындағы қатынастарды іздеу және бөліп көрсету, процестерді кезеңдерге бөлу, себеп-салдарлық байланыстарды анықтау • Оқу міндеттерін шешудің оңтайлы тәсілдерін таба білу, ол үшін жаңаны қолдану және бұрыннан таныс алгоритмдерді біріктіру, оларды стандартты емес есептерді шешуде қолдану • Әр түрлі таным құралдарын қолдану, әлем туралы білімді жинақтай алу (тілдік, оқырмандық мәдениет, ақпараттық, цифрлық ортадағы қызмет) |
|||
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы 10 мин |
1.Оқушылармен амандасу. Психологиялық ахуал «Боди-арт» Барлық қатысушылар бірінің артына бірі тұрады. Соңғы ойыншы алдыңғының арқасына өзі қалаған суретті салады, ол ойыншы ненің суретін сезінгенін өзінің алдындағы оқушыға салады. Осылайша алдыңғы қатысушыға дейін сурет салу жалғасады. Соңғы және бірінші баланың суреттері салыстырылып, кімнің тұсынан ағаттық кеткені анықталады. Жағымды ахуал туады. Топқа бөлу «Жыл мезгілдері»
Қатысушылар үнсіз өздері дүниеге келген жыл мезгілдері бойынша топқа бөлінеді. Содан соң әр топ өз жыл мезгілдерін пантомимо арқылы бейнелейді, қалған топ табады. Үй тапсырмасын пысықтау «Сөзді тап» әдісі Қобдишаға тақырыпқа қатысты түйінді сөздер жазылған қағаз қиындылары салынады. Бір оқушы қобдишадан қиынды қағазды алып, 1 минутта ондағы сөздің өзін атамай сипаттап түсіндіруі керек. Сөзді тапқан оқушы келесі сөзді алып түсіндіруді жалғастырады |
1.Мұғаліммен амандасады. 2. Сыныпта жағымды ахуал туады 3. Жыл мезгілдері бойынша топқа бөлінеді 4Үй тапсырмасын қайталайды |
Дескриптор: 1 минутта түйінді сөздерді сипаттап түсіндіреді 2 балл |
Оқулық «Арман ПВ» Слайд Жыл мезгілдері Қобдиша, қиындыға жазылған түйінді сөздер |
|
Сабақтың ортасы 30 мин |
Жаңа сабақ
Топтық жұмыс 1 тапсырма «Постер » әдісі бойынша топтар берілген тапсырма бойынша топтық жұмыс жасайды. Себебін түсіндіреді
Жұптық жұмыс 2 тапсырма «Ойлан. Жұптас. Бөліс» тәсілі Оқушылар жұптасып берілген тапсырманы орындайды. Дәптерге орындайды
Жеке жұмыс. Компьютермен жұмыс 3- тапсырма «Миға шабуыл» әдісі бойынша компьютерде жұмыс жүргізеді
EБҚЕ бар балалар үшін тапсырма Сұраққа жауап береді Алгоритм деген не? Сабақты бекіту 4 тапсырма «Wordwall» платформасында сұрақтарға жауап береді |
1 тапсырманы орындайды 2 тапсырманы орындайды 3-тапсырманы орындайды Тапсырманы орындайды 4- тапсырманы орындайды |
Дескриптор: Не себепті айнымалыларды орыс немесе қазақ әліпбиіндегі әріптермен белгілей алмайтындығын айтады 2 балл Дескриптор: - 2 балл Дескриптор: -Калкуляторда ғы есептеу мен Python- дағы есептеуді салыстырады -Ұқсастықтары мен айырмашылығына талдау жасайды 2 балл Дискриптор: Сұрақтарға жауап береді Дискриптор: Онлайн платформада сұраққа жауап береді 2 балл |
Стикер, маркер, А-4 парақшасы Оқулық, жұмыс дәптер Оқулық, компьютер https://wordwall.net/resource/52896190 |
|
Сабақтың соңы 5 мин Бағалау |
2.Кері байланыс: «Тир» Қызыл нүкте –түсінбедім Сары нүкте-қиындықтар кездесті Жасыл нүкте-түсіндім
10 балдық жүйемен бағаланады. |
Өзін-өзі бағалау. |
Жалпы балл-10 |
стикерлер |
|
Үй тапсырмасы |
|
|
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Мәліметтерді енгізу және шығару. 6-сынып. Қысқа мерзімді сабақ жоспары.
Мәліметтерді енгізу және шығару. 6-сынып. Қысқа мерзімді сабақ жоспары.
|
Қысқа мерзімді жоспары |
||||
|
Бөлім |
PYTHON тілінде программалау |
|||
|
Педагогтың аты-жөні |
|
|||
|
Күні |
|
|||
|
Сынып: 6 |
Қатысушылар саны |
|
Қатыспағандар саны |
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
Мәліметтерді енгізу және шығару. |
|||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
6.3.2.1 Python тіліндегі сызықтық алгоритмдерді жазу; |
|||
|
Сабақ мақсаты |
Python тіліндегі сызықтық алгоритмдерді жазады |
|||
|
Жасампаздық пен жаңашылдық құндылығы |
• Бақылау, өлшеу, эксперименттер мен тәжірибелер жүргізу қабілеті; модельдеу, таным объектілерінің құрылымын анықтау, бір бүтіннің әртүрлі бөліктері арасындағы қатынастарды іздеу және бөліп көрсету, процестерді кезеңдерге бөлу, себеп-салдарлық байланыстарды анықтау • Оқу міндеттерін шешудің оңтайлы тәсілдерін таба білу, ол үшін жаңаны қолдану және бұрыннан таныс алгоритмдерді біріктіру, оларды стандартты емес есептерді шешуде қолдану • Әр түрлі таным құралдарын қолдану, әлем туралы білімді жинақтай алу (тілдік, оқырмандық мәдениет, ақпараттық, цифрлық ортадағы қызмет) |
|||
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы 10 мин |
1.Оқушылармен амандасу. Психологиялық ахуал «Боди-арт» Барлық қатысушылар бірінің артына бірі тұрады. Соңғы ойыншы алдыңғының арқасына өзі қалаған суретті салады, ол ойыншы ненің суретін сезінгенін өзінің алдындағы оқушыға салады. Осылайша алдыңғы қатысушыға дейін сурет салу жалғасады. Соңғы және бірінші баланың суреттері салыстырылып, кімнің тұсынан ағаттық кеткені анықталады. Жағымды ахуал туады. Топқа бөлу «Жыл мезгілдері»
Қатысушылар үнсіз өздері дүниеге келген жыл мезгілдері бойынша топқа бөлінеді. Содан соң әр топ өз жыл мезгілдерін пантомимо арқылы бейнелейді, қалған топ табады. Үй тапсырмасын пысықтау «Сөзді тап» әдісі Қобдишаға тақырыпқа қатысты түйінді сөздер жазылған қағаз қиындылары салынады. Бір оқушы қобдишадан қиынды қағазды алып, 1 минутта ондағы сөздің өзін атамай сипаттап түсіндіруі керек. Сөзді тапқан оқушы келесі сөзді алып түсіндіруді жалғастырады |
1.Мұғаліммен амандасады. 2. Сыныпта жағымды ахуал туады 3. Жыл мезгілдері бойынша топқа бөлінеді 4Үй тапсырмасын қайталайды |
Дескриптор: 1 минутта түйінді сөздерді сипаттап түсіндіреді 2 балл |
Оқулық «Арман ПВ» Слайд Жыл мезгілдері Қобдиша, қиындыға жазылған түйінді сөздер |
|
Сабақтың ортасы 30 мин |
Жаңа сабақ
Топтық жұмыс 1 тапсырма «Постер » әдісі бойынша топтар берілген тапсырма бойынша топтық жұмыс жасайды. Себебін түсіндіреді
Жұптық жұмыс 2 тапсырма «Ойлан. Жұптас. Бөліс» тәсілі Оқушылар жұптасып берілген тапсырманы орындайды. Дәптерге орындайды
Жеке жұмыс. Компьютермен жұмыс 3- тапсырма «Миға шабуыл» әдісі бойынша компьютерде жұмыс жүргізеді
EБҚЕ бар балалар үшін тапсырма Сұраққа жауап береді Алгоритм деген не? Сабақты бекіту 4 тапсырма «Wordwall» платформасында сұрақтарға жауап береді |
1 тапсырманы орындайды 2 тапсырманы орындайды 3-тапсырманы орындайды Тапсырманы орындайды 4- тапсырманы орындайды |
Дескриптор: Не себепті айнымалыларды орыс немесе қазақ әліпбиіндегі әріптермен белгілей алмайтындығын айтады 2 балл Дескриптор: - 2 балл Дескриптор: -Калкуляторда ғы есептеу мен Python- дағы есептеуді салыстырады -Ұқсастықтары мен айырмашылығына талдау жасайды 2 балл Дискриптор: Сұрақтарға жауап береді Дискриптор: Онлайн платформада сұраққа жауап береді 2 балл |
Стикер, маркер, А-4 парақшасы Оқулық, жұмыс дәптер Оқулық, компьютер https://wordwall.net/resource/52896190 |
|
Сабақтың соңы 5 мин Бағалау |
2.Кері байланыс: «Тир» Қызыл нүкте –түсінбедім Сары нүкте-қиындықтар кездесті Жасыл нүкте-түсіндім
10 балдық жүйемен бағаланады. |
Өзін-өзі бағалау. |
Жалпы балл-10 |
стикерлер |
|
Үй тапсырмасы |
|
|
|
|
шағым қалдыра аласыз



























