IV.«Мобильді байланыс»-әдісі арқылы тақырыпты
ашу
(Мұғалім
телефондағы әріптер мен сандарды пайдаланып,тақырыпты
жасырады).
Жаңа
сабақты Excel программасы арқылы
түсіндіремін.
1-тапсырма.Топтық
жұмыс
«Tarsia maker»
әдісі
(Мұғалім екі топқа бірдей
қиындылар береді,сұрақты дұрыс жауаптарымен құрастырып көпбұрыштың
суретін шығару керек)
Дискриптор:
-Мәліметтерді сұрыптау түрлерін
анықтайды;
-
Мәліметтерді сүзгілеу түрлерін
анықтайды.
2-тапсырма
. Жеке жұмыс. Практикалық
жұмыс.
«Балалар Евровидениесі
2019» байқауы ДБ

1) «Ұпай» өрісіндегі
жазбаларды өсу ретімен сұрыптау;
2) «Мемлекет»
өрісіндегі жазбаларды алфавит бойынша сұрыптау;
Дискриптор:
- ұпай өрісін өсу
ретімен сұрыптайды;
-мемлекет өрісін
алфавит бойынша сұрыптайды.
3-тапсырма. Жеке
жұмыс. «Біліміңді жинақта»
әдісі. Практикалық
жұмыс.
«Пәндік олимпиада»
деректер базасында деректерді іздеу және
сүзгілеу.
-
90-нан
жоғары балды іздеу үшін сүзгіні пайдаланыңдар.
-
Физика пәні
бойынша барлық қатысушыларды іздеңдер.

Дескриптор:
-90-нан жоғары балл
жинаған қатысушыларды шығарады;
-«Физика» пәнін
сүзгіден өткізеді.
Оқушыларды бағалау
.Оқушылардың жинаған лайктеріне қарап бағалау
жүргізу.
|
Интербелсенді тақта,
компьютер,
телефон
Интербелсенді тақта,
компьютер


компьютер


Компьютер


Компьютер
|