Материалдар / Мәліметтерді сұрыптау және сүзгілеу. 9-сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Мәліметтерді сұрыптау және сүзгілеу. 9-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Информатикадан 9-сыныпқа ашық сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Мамыр 2023
399
1 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бекітемін

мектеп директорының

оқу ісі жөніндегі орынбасары: ________________


273 орта мектебі

Бөлім

Деректер базасы

Педагогтың аты-жөні

Есиркеева Ж.М

Күні

09.12.2022ж

Сынып: 9 «Ә»

Қатысушылар саны


Қатыспағандар саны


Сабақтың тақырыбы:

Мәліметтерді сұрыптау және сүзгілеу

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

9.2.2.3 Деректерді іздеу,сұрыптау және сүзгілеуді жүзеге асыру.

Сабақтың мақсаты:

  • Microsoft excel кестесінде мәліметтерді іздеуді, сұрыптауды және сүзгілеумен танысады

  • Microsoft excel кестесінде мәліметтерді іздеуді, сұрыптауды және сүзгілеуді жүзеге асырады

  • Үлкен көлемді деректерді бірнеше шарттар арқылы сұрыптайды, сүзгілейді.

Бағалау критерийі:

  • Деректерді сұрыптау, сүзгілеу ұғымымен танысады;

  • MS Excel бағдарламасында деректерді сұрыптау, сүзгілеу түрлерін анықтайды.

Сабақтың барысы:


Сабақтың кезені/ уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Оқушылармен сәлемдесу.

  1. Психологиялық ахуал

(Оқушыларды бір-бірімен көңілді жест суреттері арқылы сәлемдестіріп көңіл күйлерін көтеріп аламын)


  1. Топқа бөлу: «Рандомус» программасы арқылы 2 топқа бөліп аламын.


1топ-Сұрыптау

2топ-Сүзгілеу






  1. Үй тапсырмасы: «Zipgrade» әдісі

Мақсаты:Оқушылардың өткен тақырыпты қаншалықты түсінгендіктерін анықтау.

(Мұғалім арнайы программада жасалған тапсырмалар арқылы үй тапсырмасын тексеріп алады).

Дискриптор:

-Мәліметтер қорына анықтама береді;

-Мәліметтер қорының ақпарат сипаты бойынша түрлерін анықтайды;

-Ақпаратты сақтау тәсілі бойынша жіктелу түрлерін анықтайды;

-Мәліметтер қорының құрылымын анықтайды;

-Жазбаға анықтама береді;

-Өрістерге анықтама береді.




Мұғаліммен амандасады,

барлығы бір-бірімен көңілді жесттер арқылы сәлемдеседі.


5мин












Сұрақтарға жауап береді.

8мин





















«лайктер» арқылы бағалау



Жесттердің суреттері,

көңілді әуен


















Жаңа сабақ

IV.«Мобильді байланыс»-әдісі арқылы тақырыпты ашу

(Мұғалім телефондағы әріптер мен сандарды пайдаланып,тақырыпты жасырады).

Жаңа сабақты Excel программасы арқылы түсіндіремін.





1-тапсырма.Топтық жұмыс

«Tarsia maker» әдісі

(Мұғалім екі топқа бірдей қиындылар береді,сұрақты дұрыс жауаптарымен құрастырып көпбұрыштың суретін шығару керек)

Дискриптор:

-Мәліметтерді сұрыптау түрлерін анықтайды;

- Мәліметтерді сүзгілеу түрлерін анықтайды.





2-тапсырма . Жеке жұмыс. Практикалық жұмыс.

«Балалар Евровидениесі 2019» байқауы ДБ



1) «Ұпай» өрісіндегі жазбаларды өсу ретімен сұрыптау;

2) «Мемлекет» өрісіндегі жазбаларды алфавит бойынша сұрыптау;

Дискриптор:

- ұпай өрісін өсу ретімен сұрыптайды;

-мемлекет өрісін алфавит бойынша сұрыптайды.



3-тапсырма. Жеке жұмыс. «Біліміңді жинақта» әдісі. Практикалық жұмыс.

«Пәндік олимпиада» деректер базасында деректерді іздеу және сүзгілеу.

  1. 90-нан жоғары балды іздеу үшін сүзгіні пайдаланыңдар.

  2. Физика пәні бойынша барлық қатысушыларды іздеңдер.



Дескриптор:

-90-нан жоғары балл жинаған қатысушыларды шығарады;

-«Физика» пәнін сүзгіден өткізеді.




Оқушыларды бағалау .Оқушылардың жинаған лайктеріне қарап бағалау жүргізу.




10мин








Әр топ берілген тапсырманы орындайды



5мин









Тапсырманы орындайды




5мин





















Тапсырманы орындайды




5мин










.















4мин

(Оқушылар жинаған лайктерін тақтаға іледі)













«лайктер» арқылы бағалау










«лайктер» арқылы бағалау



















«лайктер» арқылы бағалау



















Интербелсенді тақта, компьютер,

телефон








Интербелсенді тақта, компьютер





компьютер























Компьютер








Компьютер







Сабақтың соңы

Кері байланыс

(Google forma программасында дайындалған тестті ұсынамын).







Үйге тапсырма

Тақырыпты оқып келу (73-79бет),

Білу және түсіну(сұрақтарға жауап беру)

(Оқушылар дайындалған тестке жауап беру арқылы өткен сабаққа кері байланыс береді)

2мин




1мин


https://forms.gle/uhFrWsAfDQZnvjAG7






Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!