Оқу жоспарына сай
оқу мақсаты:
|
4.3.4.1. мұғалімнің көмегімен
шығарманың құрылымын,стилін жетілдіру,өз бетінше сын тұрғысынан
бағалау және лексикалық, орфографиялық, пунктуациялық қателерді
тауып түзету;
4.3.1.1. оқылған
шығармадағы оқиға жүйесін анықтап, оны бөліктерге бөлу,әр бөлікке
ат қойып, жоспар құрау;
|
Сабақ
тың
басы
5
минут
Өткен сабақты
пысықтау
5
минут
Сабақтың
ортасы
20
минут
Сергіту
сәті
2
минут
Сабақты
қорыту
8мин
Кері
байланыс
5
минут
|
Амандасады
(психологиялық
ахуал)
Сәттілік тілеймін
саған,
Сәттілік тілеймін
өзіме,
Сәттілік тілеймін
бәріңізге!!!
Топтар:
1 – топ «Дарындылар»
2 – топ
«Таланттылар»
3 – топ
«Ақылдылар»
Үй жұмысын
пысықтау
(«Азамат
бол»)
«Күн шуағы»
әдісі
-
Өлеңдегі басты кейіпкердің аты
кім? (Аманжол)
-
Аманжолдың әкесінің мамандығы
қандай? (шопан)
-
Отан даңқын асырған деп қай
мамандық иесін айтты?
(ғарышкер)
-
Жерден алтын табатын мамандық
(геолог)
-
Өлеңнің авторы кім? (Шекербек
Садыханов)
-
Әкесі ұлына не деп бата берді?
(Азамат бол, адам бол)
-
«Марқаю» сөзінің баламасы?
(көңілі толу, риза
болу)
Жарайсыңдар
,балалар!
Балалар, әлемде негізі 10
мыңнан астам мамандықтар
бар;
Қане, бәріміз біріге отырып,
әр мамандық иесі тауып
көрелік:
Презентациялық
ойын
«Қай
мамандық?»
Балалар, болашақта жойылып
кетуі мүмкін және жалақысы жоғары мамандықтар туралы білесіңдер
ме?
(жасанды
интеллект)
Иә, балалар, біз мамандықтар
әлеміне саяхат жасай отырып, өзіміздің болашағымызға керек
мамандықтар туралы ақпараттар
аламыз;
Сабақтың
мақсаты:
Сюжеттің дамуын
болжау;
Мұғалімнің көмегімен
шығарманың құрлымын анықтау;
1 –
тапсырма
«Түсіну»
әңгімесі
-
Түсініп
оқу;
-
Оқиғаның басталуын білдіретін
сөйлемді тап? («Ой, сенің де бетіңе май жұғыпты ғой, өскенде көкең
сияқты май – май тракторшы болатын
шығарсың?!»)
-
Оқиғаның дамуына не себеп
болды?
-
Суретте оқиғаның қай кезеңі
бейнелген?
-
Талғаттың қатты ұялып, кешірім
сұрауы оқиғаның қай кезеңі?
БОЛЖА
Нұрым келмесе оқиға қалай
бітуі мүмкін еді?
2 – тапсырма (жұптық
жұмыс)
Қатені
тап
Қай
сөздегі –
шы қосымшасы
артық?
|
Сөздерге
– шы, -
ші қосымшасымен келетін мағыналас
сөздер жаз
|
А)
аспазшы
Ә)
жазушы
Б)
даяшы
|
А) мұғалім
-
Ә) шопыр
–
Б) жорналшы
-
|
СЕРГІТУ
СӘТІ
3 – тапсырма (топтық
жұмыс)
1 –
топ
Трактор,
комбайндардың жұмысы қазіргі замандағы озық техниканың жетістігіне
жетеді ме? Себебін
түсіндіріңдер
2 –
топ
Мамандықтарды
топтастырыңдар:
Берілген мамандықтарға «қиын,
оңай,зиянды, зиянсыз,көңілсіз, қызық,қауіпті,өте
қажет» сөздерін
пайдаланыңдар;
3 –
топ
Жойылып кетуі мүмкін
мамандықтар туралы не
айтасыңдар?
Болашақта қандац
мамандықтар пайда болуы
мүмкін?
4 – тапсырма
(дәптермен жұмыс)
Функционалдық
сауаттылыққа берілген
тапсырма
Саралау –
диалог
«Болашақ мамандығым»
тақырыбына 6 сөйлемнен тұратын шағын әңгіме
жазу;
Әңгімеде:
5 –
тапсырма
https://wordwall.net/play/82614/282/660
-
Талғаттың көкесінің
мамандығы? (мұғалім)
-
Нұрым достарына
қайда барайық деп ұсыныс айтты? (өзенге
шомылуға)
-
Бекетайдың әкесі
кім? (комбайыншы)
-
Талғат неліктен
Бекетайды ренжітіп қойды? (үсті басы май комбайыншы боласың
деп)
-
Талғаттың ойы
неліктен өзгерді? (әркім өз маманының иесі екенін
түсінгенде)
-
Мамандықтың жақсы
немесе жаманы болмайтынын қалай білуге болады? (бәрі адамдарға
пайдалы)
Үйге: жойылып кеткен
мамандықтар туралы
ақпараттар
«Білім шыңы» әдісі
арқылы кері байланыс беру
|
Амандасады
Психологиялық
ахуалға қатысады
Үй жұмысын
пысықтайды
Мамандықтар иесін
табады
Жасанды интеллект
арқылы пайдаы мамандықтарды
көреді
Сабақтың мақсатымен
танысады
Оқулықпен
жұмыс
Берілген сызба
бойынша жұмыс жасайды
Сергіту сәтіне
қатысады
Әр топ өздеріне
берілген тапсырма бойынша сызба
сызады
Мамандықтарды
топтастырады
Жойылып кету қауіпі
бар мамандықтар туралы
айтады
Болашақ мамандығы
туралы қысқаша әңгіме жазады
Сұрақтарға жауап
береді
Үйге тапсырма
алады
Кері байланыс
береді
|
Алған ұпайларын өзін – өзі
бағалау парағына
жазады
Дескриптор:
Сұрақтарға дұрыс жауап
береді;
ҚБ:
Тамаша!
Дескриптор:
Әр мамандық иесін табады – 1
б
ҚБ:
Өте жақсы!
Дескриптор:
Әңгіменң түсініп оқиды – 1
б
Оқиғаның өрбуін болжайды – 1
б
Талғаттың ұялып кешірім
сұрауының жауабын біледі – 1
б
Жалпы – 3
б
ҚБ:
өте жақсы!
Дескриптор:
Сөздердегі қатені табады – 1
б
Мағыналас сөздерді жазады – 1
б
Жалпы – 2
б
ҚБ:
Тамаша!
Дескриптор:
Мамандықтар туралы ойларымен
бөліседі – 1 б
Өз ойларын дәлелдейді – 1
б
Жалпы – 2
б
ҚБ:
Жарайсың!
Дескриптор:
Мамандығы туралы әігіме жазады
– 1 б
ҚБ:
Өте жақсы!
Дескриптор:
Сұрақтарға дұрыс жауап береді
– 1 б
ҚБ:
Жарайсың!
|
Слайд
Топ
аттары
Презентациялық
жұмыс
Жасанды
интеллект
Оқулық
Сызба
Сызбалар
Суреттер
Дәптер
https://wordwall.net/play/82614/282/660
|