Материалдар / Мамандықты таңдау
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Мамандықты таңдау

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Ақпан 2019
312
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі: Кәсіп пен еңбек. Болашақ мамандықтарыМектеп: Ақтоған шағын орталықты орта мектебі
Күні:Мұғалімнің ТАӘ: Макишева Гульзира Нурмашқызы.
Сынып: 8Қатыспағандар саны:Қатысқандар саны : 021
Сабақтың тақырыбыМамандықты таңдау



Осы сабақ арқылы іске асатын оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)Ж4 Эссе құрылымы мен даму желісін сақтап, мәселе бойынша ұсынылған шешімнің артықшылығы мен кемшілік тұстарын салыстыру, өз ойын дәлелдеп жазу.
Сабақтың мақсаты Оқушылар:
  • Құрылымын сақтап, эссе жазады;
  • мәселені шешудің жолдарын ұсынады;
  • ұсынылған шешімнің артықшылықтары мен кемшіліктерін салыстырады;
  • өз ойын дәлелдеп жазады.




  • Бағалау критерийлері

  • Эссе жазады;
  • Эссе құрылымын сақтайды;
  • Ұсынылған шешімнің артықшылықтары мен кемшіліктерін салыстырады;
  • Ойын дәлелді келтіреді;
  • Сауатты жазады.
  • Тілдік мақсаттар Пән лексикасы және терминология:Эссе, тезис, дәлел, түсініктеме, қорытынды Жазылымға қажетті сөз тіркестері:
    Құндылықтар Құрмет, өмір бойы оқу.
    Пәнаралық байланыс География, тарих
    Осыған дейін меңгерілген білім

    Сабақтың барысы
    Сабақ кезеңдеріЖоспарланған әрекеттерРесурстар
    Сабақтың басы



    Мұғалім сабақтың тақырыбын, оқу мақсаттары мен бағалау критерийлерін оқушыларға таныстырып, олармен бірге талқылайды.

    Сабақтың ортасы

































































    Жазылымға дайындық.1-тапсырма. Оқушылар «Мамандықты қалай таңдау керек?» тақырыбындағы мәтінмен танысады.
  • Мамандықты таңдауға қатысты берілген кеңестер тізімін жасайды.
  • Кеңестердің қаншалықты пайдалы немесе пайдасыз екеніне баға береді.
  • Жұпта талқылай отырып, кеңестерді толықтырады. Жұмыстарын сыныпқа таныстырады.
  • Тапсырма шарты:
  • Мәтінді мұқият оқыңыз. Автордың мамандықты таңдауға қатысты берген кеңестерінің тізімін жасаңыз.
  • Тізімдегі кеңестердің пайдалы немесе пайдасыз екеніне пікір білдіріңіз.
  • Тізімді толықтырыңыз.
  • Дескриптор:1. Мамандықты таңдауға қатысты кеңестерді анықтайды.2. Тізімді пайдалы кеңестермен толықтырады.3. Кеңестердің пайдалы немесе пайдасыз екендігіне баға береді. 2-тапсырма. Сынып 2 топқа біріктіріледі. Топ оқушыларына эссенің құрылымдық бөлігі жазылған парақшалар таратылады. Топта оқушылар эссе құрылымы бойынша дұрыс орналасулары қажет. Топтар бір-біріне қарама-қарсы қарап тұрып, эссе құрылымын тексереді.Мұғалім оқушылармен бірге эссе құрылымын еске түсіреді. Содан соң барып эссе жазуға кіріседі. Жазылым тапсырмасы. Оқушылар «Мамандық таңдау бойынша ұсынылатын кеңестердің пайдасы қаншалықты?» тақырыбында эссе жазады. Дескриптор:
  • Құрымын сақтап, эссе жазады;
  • Кеңестердің артықшылықтары мен кемшіліктерін салыстырады;
  • Тақырыпты аша алады;
  • Мәтіндегі ойлар мен ақпараттарды тиімді қолданады;
  • Сауатты жазады.
  • Жазылымнан кейінгі жұмыс.Бағалау және кері байланыс беруОқушылар жұптасады. Бір-бірінің жұмысын тексеріп, кері байланыс береді. Кері байланыстың негізінде жұмыстарын жетілдіреді.





    Мәтін Мамандықты қалай таңдау керек?



    А.Ш.Құлмағамбетова дайындаған «Эссе құрылымы» материалынан
    Сабақтың соңыСабақтың соңында мұғалім бағалау критерийлері мен сабақ мақсаттарына қайта оралады. Бағалау критерийлеріне қаншалықты қол жеткізгендері туралы бірге талқылайды.Рефлексия. «Бес саусақ» әдісі. Оқушылар параққа қолын айналдыра сызып алады да әр саусаққа ұсынылған сұрақтардың жауабын жазады.Рефлексия парағы
    Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз?



    Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз?









    Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент)


    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!