Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бөлім:

    Қиял мен шындық бөлімі №15

    Педагогтің аты-жөні:


    Күні:


    Сыныбы: 8

    Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    «Мәңгілік бала бейне» әңгімесіндегі құндылықтар..

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    8.3.2.1 шығармадағы материалдық және рухани құндылықтарды заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға беру.

    Сабақтың мақсаты:

    шығармадағы материалдық және рухани құндылықтарды заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға беру.

    Сабақтың барысы:

    С.кез /Уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    7 мин.

    Ұйымдастыру кезеңі:

    1.Оқушылармен амандасу, түгендеу.

    2.Үй тапсырмасын тексеру. Эссе жазу.

    «Мәңгілік бала бейне» әңгімесіндегі кейіпкерлер әлемі..

    Мыңбұлақ аталатын ауылда дүниеге келген. Талапты жас онжылдықты бітірген соң,

    М.В. Ломоносов атындағы Мәскеу мемлекеттік университетінің журналистика

    факультетіне оқуға түседі. 1955 жылы сол кездегі ең таңдаулы, беделді оқу

    орындарының биік талаптары мен қатал сындарынан мүдірмей өтіп, ұстаздарының

    озық дәстүрі мен ұлағатты дәрістерін, зиялы тағылымдарын өз бойына мейлінше мол

    сіңіріп, талантты маман болып, елге оралады.

    Драматург, жазушы, журналист, қоғам қайраткері Шерхан Мұртаза қай салада еңбек

    етсе де, халықтың сөзін айтып, жоғын жоқтайды. Оның мінезіндегі турашылдығы,

    еңбекқорлығы өзі жасаған кейіпкерлер бойы-нан табылып жатады. Драматургтың

    "Сталинге хат", "Бесеудің хаты", "Жетім бұрыш", т.б. пьесалары республикалық,

    облыстық театр сахналарында қойылған. "Бұлтсыз күнгі найзағай", "Мылтықсыз

    майдан", "41-жылғы келіншек", "Интернат наны", т.б. хикаяттар мен әңгімелер

    «Мәңгілік бала бейне» әңгімесіндегі кейіпкерлер әлемі бойынша өз ойын жеткізеді.

    Дескриптор: Жалпы –2 балл

    Көзқарас танытады.

    Сұраққа жауап береді

    Оқулық,

    жұмыс

    дәптер

    лері.


    Сабақ

    тың ортасы

    25 мин.















































































    Құндылық – бір заттың маңыздылығы, пайдалылығы.

    Материалдық құндылыққа әдетте тарихи жәдігерлер, еңбектің, тұрғын үйдің жағдайы, киімнің сипаты, сондай-ақ мемлекеттік жүйе, сот өндірісі, білім жүйесі сияқтылар жатады.

    Рухани құндылыққа ұлттық болмыс, салт-дәстүр, өнер, дін, құқықтық және саяси сана, тиісті идеялар, нормалар, теориялар жатады.

     №1. «Үзінділерді талдап,тұжырымдау» әдісі.

    Шығарма үзіндісінде қандай құндылық айтылады? Осы жолдар арқылы арқылы жазушы нені көрсетеді?


    1.« – Ләйлек, жүр билейік. Мен сені биге шақыруға келдім. Сол сәт жәудіреп қараған Ләйлә-қызды жерден көтеріп алып, маңдайынан сүйді. Қыз жүрегі езіліп кетті. Жігіт қызды көтерген қалпы қаптаған көпшіліктің дәл ортасына еніп барады. Екеуі де бүкіл дүниені бір сәт ұмыт еткендей, айналып билеп жүр. Ләйлә-қыз көзін жұмды. Басы айналып кетті ме, әлде ұмыт болған қыз сезім селт етіп, мұның әлсіз денесінің тынышын алды ма, көзін аша алмады. Сол қалпы Құмардың мойнынан қапсыра құшақтап қатып калыпты» деген үзіндіде қандай құндылықты сөз етеді. Осы арқылы жазушы нені көрсетеді.

    2.« – Ойбай, мына бейбақ өліп қалғаннан сау ма? Құдай-ау, өліп қалыпты. Енді қайттім? Қырсықты неменің дәл той күні өлетінін кім білген. Қатира өзінен-өзі сөйлеп, әрлі-бері жүріп, сенделіп қалды. «Қап, дәл той күні қылжия қалғанын көрмеймісің. Қасиетсіз неме. Той үстінде кімге барып, ат үсті өлімді хабарлайсың. Жатсын енді, менен басқа мұны әзір сезе қойған ешкім жоқ», – деген әйелдің сумақай жүйрік ойы бір сәтте шешім қабылдап, кезеріп жатқан қыз жүзін орамалмен жасырып жаба салған» деген эпизодтан қандай құндылықты көруге болады?

    №2. «Оқы,зертте, жауап бер» әдісі

    1.Үзіндіден рухани құндылыққа қатысты қандай сезім байқалатынын анықта.

    Түн ішінде сайға келіп, жасырынған мынау неғылған жан? Он алтыдағы бойжеткен қыздың кейпі ме? Сорлы-ау мәңгі бақи бала кейіпте қалуыңа не себеп болған, бұл азаптың қай түрі?

    А) жеңіс Ә) денсаулық Б) мақтаныш В) жанашырлық

    2.Үзіндідегі көркемдік құралды анықта.

    Меңіреу адамша сілейіп қатып қалыпты.

    А) метафора Ә)теңеу Б)эпитет В)метонимияЖауабынкөрсету

    3.Автордың Ләйләнің тағдырын баяндау арқылы алдына қандай мақсат қойғанын анықтап көр.

    А)бір кейіпкердің өмірін шығармаға арқау ету жолдарын таныстыру

    Ә)ғаламдық мәселенің салдарын көрсету, үн қосуға шақыру

    Б)кейіпкер әрекетінен сабақ алуға үндеу

    В)қыз есімінің әдемілігін дәлелдеу

    4.Үзіндінің идеясына сай келетін мақалды көрсет.

    Қатираның ащы тілі сумаңдап, Ләйләнің бала жүрегін қып-қызыл қан-жоса етіп тілгілеп, пара-парасын шығарып, түтіп жатыр, түтіп жатыр.

    А)Көп көрген үйренеді,

    Көп білген сый көреді.

    Ә)Айтылған сөз атылған оқпен тең.

    Б)Денсаулық – зор байлық.

    Үйге

    “Ләйләнің сырлас досы” тақырыбына ашық пікір.



    Құндылық,рухани,материалдық құндылық туралы түсінеді.











    Шығармаға талдау жасайды.

    Құндылықтарды анықтайды.
































    Өз ойын білдіреді.





















    Дескриптор: Жалпы –4 балл

    Шығарма үзіндісіндегі құндылықтарды анықтайды?

    Көзқарас танытады.
































    Дескриптор: Жалпы –4 балл

    Сұрақтарға жауап береді.

    Көркемдік құралды табады.

    Көзқарас танытады.














    «Үзінді

    лерді талдап,тұжырымдау»






















    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Аймаганбетова И.К.
    16 Мамыр 2024
    466
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    «Мәңгілік бала бейне» әңгімесіндегі құндылықтар.8-класс

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    «Мәңгілік бала бейне» әңгімесіндегі құндылықтар.8-класс

    Материал туралы қысқаша түсінік
    «Мәңгілік бала бейне» әңгімесіндегі құндылықтар сабақ үлгісі. 8-класс.Әдебиет.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бөлім:

    Қиял мен шындық бөлімі №15

    Педагогтің аты-жөні:


    Күні:


    Сыныбы: 8

    Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    «Мәңгілік бала бейне» әңгімесіндегі құндылықтар..

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    8.3.2.1 шығармадағы материалдық және рухани құндылықтарды заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға беру.

    Сабақтың мақсаты:

    шығармадағы материалдық және рухани құндылықтарды заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға беру.

    Сабақтың барысы:

    С.кез /Уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    7 мин.

    Ұйымдастыру кезеңі:

    1.Оқушылармен амандасу, түгендеу.

    2.Үй тапсырмасын тексеру. Эссе жазу.

    «Мәңгілік бала бейне» әңгімесіндегі кейіпкерлер әлемі..

    Мыңбұлақ аталатын ауылда дүниеге келген. Талапты жас онжылдықты бітірген соң,

    М.В. Ломоносов атындағы Мәскеу мемлекеттік университетінің журналистика

    факультетіне оқуға түседі. 1955 жылы сол кездегі ең таңдаулы, беделді оқу

    орындарының биік талаптары мен қатал сындарынан мүдірмей өтіп, ұстаздарының

    озық дәстүрі мен ұлағатты дәрістерін, зиялы тағылымдарын өз бойына мейлінше мол

    сіңіріп, талантты маман болып, елге оралады.

    Драматург, жазушы, журналист, қоғам қайраткері Шерхан Мұртаза қай салада еңбек

    етсе де, халықтың сөзін айтып, жоғын жоқтайды. Оның мінезіндегі турашылдығы,

    еңбекқорлығы өзі жасаған кейіпкерлер бойы-нан табылып жатады. Драматургтың

    "Сталинге хат", "Бесеудің хаты", "Жетім бұрыш", т.б. пьесалары республикалық,

    облыстық театр сахналарында қойылған. "Бұлтсыз күнгі найзағай", "Мылтықсыз

    майдан", "41-жылғы келіншек", "Интернат наны", т.б. хикаяттар мен әңгімелер

    «Мәңгілік бала бейне» әңгімесіндегі кейіпкерлер әлемі бойынша өз ойын жеткізеді.

    Дескриптор: Жалпы –2 балл

    Көзқарас танытады.

    Сұраққа жауап береді

    Оқулық,

    жұмыс

    дәптер

    лері.


    Сабақ

    тың ортасы

    25 мин.















































































    Құндылық – бір заттың маңыздылығы, пайдалылығы.

    Материалдық құндылыққа әдетте тарихи жәдігерлер, еңбектің, тұрғын үйдің жағдайы, киімнің сипаты, сондай-ақ мемлекеттік жүйе, сот өндірісі, білім жүйесі сияқтылар жатады.

    Рухани құндылыққа ұлттық болмыс, салт-дәстүр, өнер, дін, құқықтық және саяси сана, тиісті идеялар, нормалар, теориялар жатады.

     №1. «Үзінділерді талдап,тұжырымдау» әдісі.

    Шығарма үзіндісінде қандай құндылық айтылады? Осы жолдар арқылы арқылы жазушы нені көрсетеді?


    1.« – Ләйлек, жүр билейік. Мен сені биге шақыруға келдім. Сол сәт жәудіреп қараған Ләйлә-қызды жерден көтеріп алып, маңдайынан сүйді. Қыз жүрегі езіліп кетті. Жігіт қызды көтерген қалпы қаптаған көпшіліктің дәл ортасына еніп барады. Екеуі де бүкіл дүниені бір сәт ұмыт еткендей, айналып билеп жүр. Ләйлә-қыз көзін жұмды. Басы айналып кетті ме, әлде ұмыт болған қыз сезім селт етіп, мұның әлсіз денесінің тынышын алды ма, көзін аша алмады. Сол қалпы Құмардың мойнынан қапсыра құшақтап қатып калыпты» деген үзіндіде қандай құндылықты сөз етеді. Осы арқылы жазушы нені көрсетеді.

    2.« – Ойбай, мына бейбақ өліп қалғаннан сау ма? Құдай-ау, өліп қалыпты. Енді қайттім? Қырсықты неменің дәл той күні өлетінін кім білген. Қатира өзінен-өзі сөйлеп, әрлі-бері жүріп, сенделіп қалды. «Қап, дәл той күні қылжия қалғанын көрмеймісің. Қасиетсіз неме. Той үстінде кімге барып, ат үсті өлімді хабарлайсың. Жатсын енді, менен басқа мұны әзір сезе қойған ешкім жоқ», – деген әйелдің сумақай жүйрік ойы бір сәтте шешім қабылдап, кезеріп жатқан қыз жүзін орамалмен жасырып жаба салған» деген эпизодтан қандай құндылықты көруге болады?

    №2. «Оқы,зертте, жауап бер» әдісі

    1.Үзіндіден рухани құндылыққа қатысты қандай сезім байқалатынын анықта.

    Түн ішінде сайға келіп, жасырынған мынау неғылған жан? Он алтыдағы бойжеткен қыздың кейпі ме? Сорлы-ау мәңгі бақи бала кейіпте қалуыңа не себеп болған, бұл азаптың қай түрі?

    А) жеңіс Ә) денсаулық Б) мақтаныш В) жанашырлық

    2.Үзіндідегі көркемдік құралды анықта.

    Меңіреу адамша сілейіп қатып қалыпты.

    А) метафора Ә)теңеу Б)эпитет В)метонимияЖауабынкөрсету

    3.Автордың Ләйләнің тағдырын баяндау арқылы алдына қандай мақсат қойғанын анықтап көр.

    А)бір кейіпкердің өмірін шығармаға арқау ету жолдарын таныстыру

    Ә)ғаламдық мәселенің салдарын көрсету, үн қосуға шақыру

    Б)кейіпкер әрекетінен сабақ алуға үндеу

    В)қыз есімінің әдемілігін дәлелдеу

    4.Үзіндінің идеясына сай келетін мақалды көрсет.

    Қатираның ащы тілі сумаңдап, Ләйләнің бала жүрегін қып-қызыл қан-жоса етіп тілгілеп, пара-парасын шығарып, түтіп жатыр, түтіп жатыр.

    А)Көп көрген үйренеді,

    Көп білген сый көреді.

    Ә)Айтылған сөз атылған оқпен тең.

    Б)Денсаулық – зор байлық.

    Үйге

    “Ләйләнің сырлас досы” тақырыбына ашық пікір.



    Құндылық,рухани,материалдық құндылық туралы түсінеді.











    Шығармаға талдау жасайды.

    Құндылықтарды анықтайды.
































    Өз ойын білдіреді.





















    Дескриптор: Жалпы –4 балл

    Шығарма үзіндісіндегі құндылықтарды анықтайды?

    Көзқарас танытады.
































    Дескриптор: Жалпы –4 балл

    Сұрақтарға жауап береді.

    Көркемдік құралды табады.

    Көзқарас танытады.














    «Үзінді

    лерді талдап,тұжырымдау»






















    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ әдебиеті Сабақ жоспары 8 сынып
    16.05.2024
    466
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Аймаганбетова И.К.
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации