Сабақтың
ортасы
|
ІІ. Жаңа білімді игерту.
Жазылым алды тапсырма. Мәтінді оқыңыздар, көтерілген мәселені
талдаңыз.
1-тапсырма. Мәтінмен танысыңыздар,
көркемдегіш құралдарды
табыңыздар.
исі түрік – түркі жұртының
барлығы
жүрекке ұялау – ұнау,
бекіту
киелі кепіл
-
елдің еншісі-
үлесі
жер жастандырады –
өлтіреді
«Ел өседі, жер
өспейді»
адамға өлім бар, елге өлім
жоқ
«Менің Жерұйығым» тақырыбында
шығармашылық жұмыс жазыңыз. (өлең, әңгіме,
шығарма)
|
- әртүрлі тақырып бойынша
көркемдегіш құралдарды табады;
- өз шығармашылығында ұтымды
қолданады;
шығармашылық жұмыс -ұсына
біледі;
|
ҚБ.
Дұрыс!
Дескриптор:
-көркемдегіш құралдар
2;
-қолдану
1;
-шығармашылық жұмыс:
2;
барлыңы 5
ұпай;
|
Оқулық
«Мектеп»
53-бет.
|
|
Оқулық 54-бет. Есте сақта!
айдарын оқыңыз.
Сөйлеу темпі.
2-тапсырма. Өлеңді мәнерлеп оқыңыздар.
Ақырын немесе жылдам темппен оқу арқылы өлеңнің мағынасын өзгертуге
бола ма?
Арманыңды ақтарам ба жүрегімде
тербесем, Айға сіңлі, қарындассың қасиетті Жерге
сен. Мен өзіңді теңдесі жоқ құдірет деп
түсінем, Сендік қуат мың есе артық Жердің тарту
күшінен.
Сұлу әлем, әлем сұлу сен жаратқан
адаммен, Көк жолының қарсылығын қағып тастап барам
мен. Сендік қуат болар, бәлкім, басын иді көк
маған, Әр кез сенен туғанымды есіме алсам,
тоқтаман. Ал ұмытсам, ұмыт болып қаларымды
білемін, Ұмыт қалмау үшін менің шарқ ұрады
жүрегім.
*өлең жолдарындағы сөздерге морфологиялық
талдау
жасаңыз.
|
- сөйлеу ағымындағы
интонацияның құрамдас бөліктері: әуен, әуез, тембр, қарқын,
кідірісті сөйлеу мәнеріне сай қолданады;
-буын санын
анықтайды;
-морфологиялықталдау
жасайды;
|
Дескриптор:
-буын саны
1;
-мәнерлеп оқу
1;
морф. талдау
2;
барлығы 4
ұпай;
|
54-бет
|
|
3-тапсырма. Сөйлемге синтаксистік талдау
жасаңыз.
1. Жер – «Мәңгілік елдің»
киелі отаны.
2. Мөде мен Құнанбайдың арасын
екі жарым мың жыл бөліп тұр.
3. Бірақ жерге деген құрмет, елдік саясат
өзгермеген.
|
-талдаулар
жасайды;
|
Дескриптор:
- өз сөзімен баяндау
1;
сөйлем мүшелері
1;
сөз тіркестері
1;
Барлығы 3
ұпай.
|
Қосымша
материалдар
|