Материалдар / Мақала
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Мақала

Материал туралы қысқаша түсінік
Табель щвлралводлжэдлотимриотльдбжюэ№юбьт имсмитьбю№
Авторы:
01 Желтоқсан 2023
208
0 рет жүктелген
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 27 тамыздағы №382 бұйрығына сәйкес.

Бөлім бойынша жиынтық бағалау (бұдан әрі-БЖБ) мен тоқсандық жиынтық бағалау (бұдан әрі-ТЖБ) нәтижелері бойынша талдау үлгісі.

І тоқсан Информатика пәні бойынша

Сынып : 10

Мақсаты: БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау


Пән

Оқушы

Жоғары

балл

Жиынтық бағалау балдарының пайыздық мазмұны

Сапа%

Үлгерім%


төмен

орта

жоғары


0-39%

40-84%

85-100%






Оқушылар саны



БЖБ1

18

14


12

6

72%

100%

БЖБ2

18

15


13

5

55%

100%

ТЖБ

18

25


12

6

77%

100%


Қол жеткізілген мақсаттар

Қиындық тудырған мақсаттар

БЖБ1

10.6.2.3 – пайдаланушы деректерін қорғау шараларын қолдануды түсіндіру: парольдер, тіркеулік жазба, аутентификация, биометриялық аутентификация

10.6.1.1 – желілік компонеттердің мақсатын сипаттау

БЖБ2

10.2.2.3 – маңызды логикалық элементтердің мақсатын түсіндіру: конъюнктор, дизъюктор, инвертор

10.2.2.3 – маңызды логикалық элементтердің мақсатын түсіндіру: конъюнктор, дизъюктор, инвертор

ТЖБ

10.2.2.1 – ондық жүйедегі бүтін сандарды екілік, сегіздік, он алтылық санау жүйесіне және кері аудару

10.2.2.1 – ондық жүйедегі бүтін сандарды екілік, сегіздік, он алтылық санау жүйесіне және кері аудару

1 БЖБ нәтижесін талдау білім алушылардың мынадай білім деңгейін көрсетті:


Жоғары (В) 85-100%

Орта (С) 40-84%

Төмен (Н) 0-39%

( - оқушының аты-жөні)

(- оқушының аты-жөні)

( - оқушының аты-жөні)

Амангелді Ақнұр

Абдулла Дана


Дәуіт Айкөркем

Алпамыс Мансұр


Қоңырбаева Ақмарал

Аманбайқызы Ақзер


Лесбаева Гүларай

Амангелді Айбек


Мақсот Ақбаян

Байтұрған Жеңісбек


Нұрланқызы Нұрай

Жақсығали Жақсылық



Изжанова Ұлпан



Кубен Әсемай



Маратұлы Райымбек



Сауранұлы Әділбек



Серікқали Қасымхан



Уразғали Фатима



  1. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтар тізбесі:

Тораптар, маршрутизаторлар, коммутаторлардың мақсаттарын сипаттау

  1. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтардың себептері: желілік компоненттердің атқаратын қызметтерін жаттамаған. Күні : 29.09.2023ж




2 БЖБ нәтижесін талдау білім алушылардың мынадай білім деңгейін көрсетті:


Жоғары (В) 85-100%

Орта (С) 40-84%

Төмен (Н) 0-39%

( - оқушының аты-жөні)

( - оқушының аты-жөні)

( - оқушының аты-жөні)

Амангелді Ақнұр

Абдулла Дана


Қоңырбаева Ақмарал

Алпамыс Мансұр


Лесбаева Гүларай

Аманбайқызы Ақзер


Мақсот Ақбаян

Амангелді Айбек


Нұрланқызы Нұрай

Байтұрған Жеңісбек



Дәуіт Айкөркем



Жақсығали Жақсылық



Изжанова Ұлпан



Кубен Әсемай



Маратұлы Райымбек



Сауранұлы Әділбек



Серікқали Қасымхан



Уразғали Фатима



1. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтар тізбесі:

конъюнктор, дизъюктор, инвертордың мақсаттары

2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтардың себептері: логикалық элементтердің мақсаттарын толық меңгермеген.

Күні : 20.10.2023.ж


ТЖБ нәтижесін талдау білім алушылардың мынадай білім деңгейін көрсетті:

Жоғары (В) 85-100%

Орта (С) 40-84%

Төмен (Н) 0-39%

( - оқушының аты-жөні)

( - оқушының аты-жөні)

( - оқушының аты-жөні)

Аманбайқызы Ақзер

Абдулла Дана


Амангелді Ақнұр

Алпамыс Мансұр


Қоңырбаева Ақмарал

Амангелді Айбек


Лесбаева Гүларай

Байтұрған Жеңісбек


Мақсот Ақбаян

Дәуіт Айкөркем


Нұрланқызы Нұрай

Жақсығали Жақсылық



Изжанова Ұлпан



Кубен Әсемай



Маратұлы Райымбек



Сауранұлы Әділбек



Серікқали Қасымхан

Материалды жүктеу
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!