Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Мақала
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 27 тамыздағы №382 бұйрығына сәйкес.
Бөлім бойынша жиынтық бағалау (бұдан әрі-БЖБ) мен тоқсандық жиынтық бағалау (бұдан әрі-ТЖБ) нәтижелері бойынша талдау үлгісі.
І тоқсан Информатика пәні бойынша
Сынып : 10
Мақсаты: БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау
Пән |
Оқушы |
Жоғары балл |
Жиынтық бағалау балдарының пайыздық мазмұны |
Сапа% |
Үлгерім% |
||||
|
төмен |
орта |
жоғары |
||||||
|
0-39% |
40-84% |
85-100% |
|
|
||||
|
|
|
Оқушылар саны |
|
|
||||
БЖБ1 |
18 |
14 |
|
12 |
6 |
72% |
100% |
||
БЖБ2 |
18 |
15 |
|
13 |
5 |
55% |
100% |
||
ТЖБ |
18 |
25 |
|
12 |
6 |
77% |
100% |
||
|
Қол жеткізілген мақсаттар |
Қиындық тудырған мақсаттар |
|||||||
БЖБ1 |
10.6.2.3 – пайдаланушы деректерін қорғау шараларын қолдануды түсіндіру: парольдер, тіркеулік жазба, аутентификация, биометриялық аутентификация |
10.6.1.1 – желілік компонеттердің мақсатын сипаттау |
|||||||
БЖБ2 |
10.2.2.3 – маңызды логикалық элементтердің мақсатын түсіндіру: конъюнктор, дизъюктор, инвертор |
10.2.2.3 – маңызды логикалық элементтердің мақсатын түсіндіру: конъюнктор, дизъюктор, инвертор |
|||||||
ТЖБ |
10.2.2.1 – ондық жүйедегі бүтін сандарды екілік, сегіздік, он алтылық санау жүйесіне және кері аудару |
10.2.2.1 – ондық жүйедегі бүтін сандарды екілік, сегіздік, он алтылық санау жүйесіне және кері аудару |
№ 1 БЖБ нәтижесін талдау білім алушылардың мынадай білім деңгейін көрсетті:
Жоғары (В) 85-100% |
Орта (С) 40-84% |
Төмен (Н) 0-39% |
( - оқушының аты-жөні) |
(- оқушының аты-жөні) |
( - оқушының аты-жөні) |
Амангелді Ақнұр |
Абдулла Дана |
|
Дәуіт Айкөркем |
Алпамыс Мансұр |
|
Қоңырбаева Ақмарал |
Аманбайқызы Ақзер |
|
Лесбаева Гүларай |
Амангелді Айбек |
|
Мақсот Ақбаян |
Байтұрған Жеңісбек |
|
Нұрланқызы Нұрай |
Жақсығали Жақсылық |
|
|
Изжанова Ұлпан |
|
|
Кубен Әсемай |
|
|
Маратұлы Райымбек |
|
|
Сауранұлы Әділбек |
|
|
Серікқали Қасымхан |
|
|
Уразғали Фатима |
|
-
Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтар тізбесі:
Тораптар, маршрутизаторлар, коммутаторлардың мақсаттарын сипаттау
-
Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтардың себептері: желілік компоненттердің атқаратын қызметтерін жаттамаған. Күні : 29.09.2023ж
№ 2 БЖБ нәтижесін талдау білім алушылардың мынадай білім деңгейін көрсетті:
Жоғары (В) 85-100% |
Орта (С) 40-84% |
Төмен (Н) 0-39% |
( - оқушының аты-жөні) |
( - оқушының аты-жөні) |
( - оқушының аты-жөні) |
Амангелді Ақнұр |
Абдулла Дана |
|
Қоңырбаева Ақмарал |
Алпамыс Мансұр |
|
Лесбаева Гүларай |
Аманбайқызы Ақзер |
|
Мақсот Ақбаян |
Амангелді Айбек |
|
Нұрланқызы Нұрай |
Байтұрған Жеңісбек |
|
|
Дәуіт Айкөркем |
|
|
Жақсығали Жақсылық |
|
|
Изжанова Ұлпан |
|
|
Кубен Әсемай |
|
|
Маратұлы Райымбек |
|
|
Сауранұлы Әділбек |
|
|
Серікқали Қасымхан |
|
|
Уразғали Фатима |
|
1. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтар тізбесі:
конъюнктор, дизъюктор, инвертордың мақсаттары
2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтардың себептері: логикалық элементтердің мақсаттарын толық меңгермеген.
Күні : 20.10.2023.ж
ТЖБ нәтижесін талдау білім алушылардың мынадай білім деңгейін көрсетті:
Жоғары (В) 85-100% |
Орта (С) 40-84% |
Төмен (Н) 0-39% |
( - оқушының аты-жөні) |
( - оқушының аты-жөні) |
( - оқушының аты-жөні) |
Аманбайқызы Ақзер |
Абдулла Дана |
|
Амангелді Ақнұр |
Алпамыс Мансұр |
|
Қоңырбаева Ақмарал |
Амангелді Айбек |
|
Лесбаева Гүларай |
Байтұрған Жеңісбек |
|
Мақсот Ақбаян |
Дәуіт Айкөркем |
|
Нұрланқызы Нұрай |
Жақсығали Жақсылық |
|
|
Изжанова Ұлпан |
|
|
Кубен Әсемай |
|
|
Маратұлы Райымбек |
|
|
Сауранұлы Әділбек |
|
|
Серікқали Қасымхан |
Материалды жүктеу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |