Жаңа формациядағы балабақша -менің көзқарасым
Балабақша тәрбиешісі.... Бұл мамандықтың адамдары өте ерекше. Кішкентай бүлдіршіндерге өмірін арнауға, екінші ана атануға, олармен бірге өмірге алғашқы қадамдарын жасауға, мейірімге баулуға, отбасы мен достарын, өз қаласын, елін сүюге тәрбиелейтін жандар.
Балабақша... Қаншама жағымды естеліктер осы жермен байланысты. Достармен ойындар, бақшада серуендеу, сүзбе кастрөлі мен компот, балалар кештері, кішкентай еркелер және әрине, мейірімді және қамқор тәрбиеші.
Тәрбиеші....Ол бұрын қандай еді, бүгінде қандай? Тәрбиеші үшін ең бастысы – балаларға деген сүйіспеншілік деп білемін. Онсыз тәрбиеші балаларға ештеңе бере алмайды. Балабақшадағы ең бастысы - анасынан бөлек тұрған балаларға психологиялық жайлылық және олардың дамуына жағдай жасау.
Бүгінгі таңда қолданылып жүрген әрбір балаға жеке көзқарас білім берудегі заманауи тәсілдерді 20 жыл бұрынғы тәсілдерден ажыратады. Дегенмен, бүгінде балалар мектепке жақсы дайындықпен барады деу дұрыс емес. Бұрын тәрбиешілер тәрбиеленушілеріне жақсы білім беріп келсе, бүгінде білім беру бағдарламалары мен талаптары өзгеріп, күрделенгені рас.
Бүгінгі таңда тәрбиешілерге қойылатын талаптар өте күрделі: педагогикалық қызметтің әдістемелік негіздерін білу, жас ерекшеліктеріне байланысты педагогиканың психологиялық негіздерін білу, АКТ технологияларын білу және қолдана білу. Компьютерлер, интерактивті панельдер, кестелер, тақталар, робототехника, жылжымалы планетарийлер, зерттеулер, ғылыми жабдықтар және тағы басқалар, заманауи педагог осы технологияның барлығын басқара білуі керек. Жаңа талаптар өз ережелерін белгілейді.
Әрқайсымыз білім беру жүйесінің өзгеріссіз қала алмайтынын түсінеміз, сондықтан біз, тәрбиешілер, ұстаздық шеберлігімізді жетілдіріп, балалардың санасы мен жүрегіне жаңа көзқарастарды іздестіруге, оларға үлгі болуға міндеттіміз. Топтағы психологиялық ахуал, әр баланың эмоционалдық жайлылығы, балалар арасындағы қарым-қатынастың даму сипаты, баланың іс-әрекеттегі жетістігі бізге байланысты.
Педагогикалық тәжірибемде әртүрлі заманауи интерактивті жабдықтарды пайдалануды үйрендім. Мынадай жабдықтармен жұмыс істедім: интерактивті тақталар, интерактивті кестелер, интерактивті құмсалғыш, мобильді планетарий, заманауи оқу ойындары, әртүрлі робототехника жинақтары, маталаб, бағдарламалауға арналған робот аралар, ғылыми цифрлық STEAM зертханасы, Воскобовичтің басқа да нұсқаулықтары және т.б.
Тәжірибе көрсеткендей, білімнің болуы балалардың мектепте одан әрі білім алуының сәттілігін анықтамайды. Балаларды мектепке дайындау кезінде мен мектеп жасына дейінгі балалардың бойында оқу іс-әрекетін меңгеруге қажетті қасиеттерді – ізденімпаздықты, бастамашылдықты, дербестікті, озбырлықты, баланың өзін-өзі шығармашылықпен көрсетуін дамытамын. Кәсіби қызметімде мен дәстүрлі өзара әрекеттесу формаларын жаңашылдармен үйлесімді үйлестіремін және біріктіремін.
Біз мектепке дейінгі балалық шақты жан-жақты ететін заманауи тәрбиешілерміз. Біз үшін бұл қалыпты жағдай. Біз балаларға өз даралығын жүзеге асыруға мүмкіндік береміз. Бізге келген балалар сұрақ қоюшы болып қалуы керек екенін түсінеміз.
Мектепке дейінгі білім берудің стандартын бағалау бойынша әртүрлі пікірлер туралы айтуға болады, бірақ мен үшін басты критерий ата-ананың қанағаттануы болып табылады. Бала тоқ, дені сау болса, балабақшаға рахаттана барса, ол жерде оны қызықтыратын іс-шаралар ұйымдастырылып, ата-анасына күнде жаңалық айтып отырса, бұл – өз ісінің кәсіби маманы – ұстаздың ең жоғарғы бағасы!
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Мақала: Жаңа формациядағы балабақша
Мақала: Жаңа формациядағы балабақша
Жаңа формациядағы балабақша -менің көзқарасым
Балабақша тәрбиешісі.... Бұл мамандықтың адамдары өте ерекше. Кішкентай бүлдіршіндерге өмірін арнауға, екінші ана атануға, олармен бірге өмірге алғашқы қадамдарын жасауға, мейірімге баулуға, отбасы мен достарын, өз қаласын, елін сүюге тәрбиелейтін жандар.
Балабақша... Қаншама жағымды естеліктер осы жермен байланысты. Достармен ойындар, бақшада серуендеу, сүзбе кастрөлі мен компот, балалар кештері, кішкентай еркелер және әрине, мейірімді және қамқор тәрбиеші.
Тәрбиеші....Ол бұрын қандай еді, бүгінде қандай? Тәрбиеші үшін ең бастысы – балаларға деген сүйіспеншілік деп білемін. Онсыз тәрбиеші балаларға ештеңе бере алмайды. Балабақшадағы ең бастысы - анасынан бөлек тұрған балаларға психологиялық жайлылық және олардың дамуына жағдай жасау.
Бүгінгі таңда қолданылып жүрген әрбір балаға жеке көзқарас білім берудегі заманауи тәсілдерді 20 жыл бұрынғы тәсілдерден ажыратады. Дегенмен, бүгінде балалар мектепке жақсы дайындықпен барады деу дұрыс емес. Бұрын тәрбиешілер тәрбиеленушілеріне жақсы білім беріп келсе, бүгінде білім беру бағдарламалары мен талаптары өзгеріп, күрделенгені рас.
Бүгінгі таңда тәрбиешілерге қойылатын талаптар өте күрделі: педагогикалық қызметтің әдістемелік негіздерін білу, жас ерекшеліктеріне байланысты педагогиканың психологиялық негіздерін білу, АКТ технологияларын білу және қолдана білу. Компьютерлер, интерактивті панельдер, кестелер, тақталар, робототехника, жылжымалы планетарийлер, зерттеулер, ғылыми жабдықтар және тағы басқалар, заманауи педагог осы технологияның барлығын басқара білуі керек. Жаңа талаптар өз ережелерін белгілейді.
Әрқайсымыз білім беру жүйесінің өзгеріссіз қала алмайтынын түсінеміз, сондықтан біз, тәрбиешілер, ұстаздық шеберлігімізді жетілдіріп, балалардың санасы мен жүрегіне жаңа көзқарастарды іздестіруге, оларға үлгі болуға міндеттіміз. Топтағы психологиялық ахуал, әр баланың эмоционалдық жайлылығы, балалар арасындағы қарым-қатынастың даму сипаты, баланың іс-әрекеттегі жетістігі бізге байланысты.
Педагогикалық тәжірибемде әртүрлі заманауи интерактивті жабдықтарды пайдалануды үйрендім. Мынадай жабдықтармен жұмыс істедім: интерактивті тақталар, интерактивті кестелер, интерактивті құмсалғыш, мобильді планетарий, заманауи оқу ойындары, әртүрлі робототехника жинақтары, маталаб, бағдарламалауға арналған робот аралар, ғылыми цифрлық STEAM зертханасы, Воскобовичтің басқа да нұсқаулықтары және т.б.
Тәжірибе көрсеткендей, білімнің болуы балалардың мектепте одан әрі білім алуының сәттілігін анықтамайды. Балаларды мектепке дайындау кезінде мен мектеп жасына дейінгі балалардың бойында оқу іс-әрекетін меңгеруге қажетті қасиеттерді – ізденімпаздықты, бастамашылдықты, дербестікті, озбырлықты, баланың өзін-өзі шығармашылықпен көрсетуін дамытамын. Кәсіби қызметімде мен дәстүрлі өзара әрекеттесу формаларын жаңашылдармен үйлесімді үйлестіремін және біріктіремін.
Біз мектепке дейінгі балалық шақты жан-жақты ететін заманауи тәрбиешілерміз. Біз үшін бұл қалыпты жағдай. Біз балаларға өз даралығын жүзеге асыруға мүмкіндік береміз. Бізге келген балалар сұрақ қоюшы болып қалуы керек екенін түсінеміз.
Мектепке дейінгі білім берудің стандартын бағалау бойынша әртүрлі пікірлер туралы айтуға болады, бірақ мен үшін басты критерий ата-ананың қанағаттануы болып табылады. Бала тоқ, дені сау болса, балабақшаға рахаттана барса, ол жерде оны қызықтыратын іс-шаралар ұйымдастырылып, ата-анасына күнде жаңалық айтып отырса, бұл – өз ісінің кәсіби маманы – ұстаздың ең жоғарғы бағасы!
шағым қалдыра аласыз













