Материалдар / Мақала жаза аламын
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Мақала жаза аламын

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ Мақала жаза аламын. Мақала жазуды үйрену. Тірек сөздерді қолдану арқылы мақала жазуды үйрену
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Наурыз 2022
207
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім:

Жанды табиғат

Мұғалімнің аты-жөні


Күні:

24.09.2020

Сынып: 2

Қатысушылар саны: 15

Қатыспағандар саны:

Пәні:

Әдебиеттік оқу


Сабақтың тақырыбы

Мен қалада тұрамын

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

3.2.8.2 – эпизодтарды салыстыру, сюжеттің дамуындағы өзгерістерді

анықтау.

3.3.3.1 шығармашылық жұмысын сурет, сценарий түрінде ұсыну

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар: эпизодтарды салыстырады, сюжеттің дамуындағы өзгерістерді

анықтайды;

эпизодтарды салыстыру, сюжеттің дамуындағы өзгерістерді

анықтайды

Көптеген оқушылар: Мәтінді бөліктерге бөліп, оған ат қояды

Кейбір оқушылар: Екі мәтінді салыстырып, ондағы ұқсастықтар мен айырмашылықтарды анықтайды



Сабақтың кезеңі/уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау


(Ресурстар


Ұйымдастыру-ынталандыру:

3мин

Психологиялық ахуал қалыптастыру.

«Шаңырақ» жаттығуы

Мақсаты : көңіл-күйін игере білуге және басқаруға , қадағалауға , дұрыс бағалай білуге тәрбиелеу. Бір – біріне жылы лебіздерін білдіру

Сабақ ережесін еске түсіру

Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз!

Уақытты үнемдейміз!

Нақты,дәл жауап береміз!

Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды көрсетеміз!

Сабаққа белсене қатысып, жақсы баға аламыз!


Алдыңғы білімді еске түсіру (ұжымда)


«Серіппелі доп» әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрау.

-Терек пен қабығы неге ренжісті?

-Қабықтың орнына болсаң сен не істер едің?

-Қабық пен теректің бір біріне маңыздылығы қандай екен?

Балалар, біз ұйықтап жатқанда, біздің келесі бір маңызды күніміз сәтті басталуы үшін кейбір адамдар түнімен жұмыс жасайды екен. Олар кім деп ойлайсыңдар?

Сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау.

Оқушылар бір біріне жақсы тілектерін айтып, сабақтарына сәттілік тілейді.

Сабаұ ережесін еске түсіреді.













Оқушылар үй тапсырмасын айтады. Сұрақтарға жауап береді
















Дескриптор

Балл

Мәтін бойынша сұрақтарға жауап береді

Мәтін мазмұнын сахналайды

1




1





















Оқулық


Сабақтың барысы:

15 мин
















10 мин










Ауыл таңы мен қала таңын салыстыр. Осы тақырыпта қандай сурет салар едің? Ойыңды әңгімеле








Мәтінді түсініп оқып, бөлімдерге бөл. Бөлімдеріне ат қой







Өлеңді мәнерлеп оқы, мазмұнын ауызша мазмұнда. Екі мәтінге ортақ тақырып беріп,

Айырмашылығын тап.

Оқушылар ауыл таңы мен қала таңын салыстырады

Ойша суреттегенін әңгімелеп береді








Оқушылар мәтінді түсініп оқиды, бөлімдерге бөледі. Әр бөлімге ат қояды






Оқушылар өлеңді мәнерлеп оқиды, ауызша мазмұндайды. Екі мәтінге ортақ тақырып береді Айырмашылығын табады.

Дескриптор

Балл

ауыл таңы мен қала таңын салыстырады

Ойша суреттегенін әңгімелейді


1



1





Дескриптор

Балл

Мәтінді түсініп оқиды

Бөлімдерге дұрыс бөледі Әр бөлімге ат қояды


1


1

1





Дескриптор

Балл

өлеңді мәнерлеп оқиды

ауызша мазмұндайды

Екі мәтінге ортақ тақырып береді

Айырмашылығын табады

1



1



1




1







Оқулық



















Оқулық,

кеспе қағаздар



Сабақты қорытындылау: 2 мин

«Еркін микрафон» әдісі бойынша өтеді.


Үй тапсырмасы: 27 бет. 51-жаттығу.

Тапсырма бойынша ой қорытып, өз іс-әрекеттерін айтады, сабаққа рефлексия жасайды.


























Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!