Мақала жаза аламын

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Мақала жаза аламын

Материал туралы қысқаша түсінік
4-сынып оқушыларына мақала мен хабарлама мәтіннің айырмашылығы неде екенін түсіндіру мақсатында белсенді әдіс тәсілдерді пайдаланып өткен сабақ. оқушылардың өздеріне мақсатты айқындатып, сол мақсатқа жетуге жағдай жасай отырып, ой қорытып, сабақтың түйінін айтуға мүмкіндіктер жасадым.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Білім беру ұйымының атауы


Пәні:

Қазақ тілі

Бөлім:

Мәдени мұра

Педагогтің аты-жөні:

Исабекова Айгуль Карибаевна

Күні:


Сынып: 4

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

42сабақ. Мақала жаза аламын

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

4.3.2.1 – тірек сөздерді қолданып белгілі бір стильде мәтін (мақала, мінездеме, сұхбат) жазу.

Сабақтың мақсаты

Мақала мен хабарлама жазуды, оларды ажыратуды үйренеді

Құндылықтар және оның мақсаты:

ЖАСАМПАЗДЫҚ ЖӘНЕ ЖАҢАШЫЛДЫҚ

Білімнің жаратылыстану және гуманитарлық салаларындағы тәжірибені бақылаудың,жүйелеудің және түсінудің қарапайым дағдыларының болуы.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру


5 мин



Өткен білімді еске түсіру






5 мин




















Жаңа білім








































































Бекіту












5 мин








Кері байланыс


Амандасу. Түгелдеу


Үй тапсырмасын сұрау

45-жаттығу

Сөредегі кітаптарды ұлы жазушының тегі шығатындай етіп орналастыр.

Жауабы: Әуезов.

Мұхтар Әуезов туралы қандай мәліметтермен бөлісе аласыңдар?

Мұхтар Омарханұлы Әуезов  қазақ жазушысы, қоғам қайраткері, Қазақстан ғылым академиясының  академигі


Жаңа тақырыпты жариялау

Мақала жаза аламын

«Болжау ағашы» арқылы сабақтың мақсатын болжаймыз.

Хабарлама мен мақала туралы түсінік жұмысын жүргізу


46-жаттығу

«Пресс конференция» әдісі (жұптық жұмыс)

Журналистер тапсырманы оқиды, ғалымдар жауап береді.

Журналист бірінші мәтінді оқиды. Бұл мәтінде оқиға хабарланып тұр ма, әлде автор өзі туралы айтылды ма?

Бірінші мәтінде оқиға хабарланып тұр.

Екінші мәтінде автор өзі туралы баяндайды.

Сонымен хабарлама туралы не білдік?

Міне, балалар, біз бірінші мақсатымызға жеттік ( хабарлама туралы ).

47-жаттығу

«3 таяқша» әдісі Берілген хабарламаны оқимыз. Хабарлама екенін дәлелдейік.

Мақсаты: Бұл әдіс оқушылар бойында идея білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталған, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіруді көздейді.

1- таяқша 1 сұрақ

Хабарлама мазмұны бойынша сұрақ даярлап қояды.

Сұрақ: Балқарағай демалыс орнында не өтеді?

2- таяқша 1 жауап

Сұраққа жауап береді. Хабарламада 30 қарашада халықаралық қансонар өткендігі туралы айтылған.

3- таяқша 1 идея

Хабарлама мазмұны бойынша бір ұтымды идея ұсынады.

Ұшқан құс, жүгірген аңның із түспеген, мал баспаған соны қарды сонар деп атайды. Қар жаумаса да, саятшылық пен аңшылыққа қолайлы уақытты қара сонар деп атайды.

Қазақ халқының жеті қазынасы туралы түсінік қалыптастыру, ұлттық құндылықтарды дәріптейік.


ЕБҚ-тапсырма


Дәптермен жұмыс

48-жаттығу

Бүгін №19 мектепте олимпиада өтті. Оған Асқар мен Гүлназ қатысты.



Топтық жұмыс

49-жаттығу

Венн диаграммасын толтыру

Ақпараттық мақалада болған оқиғаның мән-жаймен бөліседі және ақпарат беріледі

Ал хабарламада болған немесе болатын оқиғаның мән-жайы айтылады.

«Құпия хат» әдісі арқылы сұрақтар қою.

Сабағымызды келген құпия хат арқылы қорытындылайық.


Үй тапсырмасы

50-жаттығу

15 қазан күні 4 «А»- сыныбында

«Алтын сақа» ертегісі бойынша қойылым болды. Оқушылар әртістерден кем түспей ойнады. Сынып мұғалімі оқушыларға риза болды

Жағымды ахуал орнату, назарларын сабаққа аудару.


Оқу құралдарын дайындау

ҚБ «Домбыра» әдісі








Үй тапсырмасын оқып береді.

Сұрақтарға жауап береді.







Оқушылар сабақтың мақсатын қояды.







Жаңа тақырыппен жұмыс жасайды


Хабарлама сөйлемді табады.



















Хабарламаны оқып, «3 таяқша» не туралы екенін айтады.


























Көп нүктенің орнына тиісті сөздерді жазып хабарлама жасайды.


Мақаланы хабарлама

дан ажыратады





Берілген мәтіндерді оқып, хабарлама немесе мақала екенін ажыратады.







Сұрақтарға толық жауап береді.












Кері байланыс жасайды
















Жарайсың!


Дескриптор:

Тапсырманы орындайды,

М.Әуезов туралы біледі-1б















Дескриптор:

Жаңа тақырыпты ұғады, түсінеді-1б

Хабарламаны мақаладан ажырата алады-1б












Дескриптор:

Хабарламаның мазмұнын түсінеді-1б

жаңа сөздің ұғымын біледі-1б































Дескриптор:

Хабарлама жасауды біледі-1б

Мақала мен хабарламаны ажырата алады-1б




Дескриптор:

Ақпараттық мақаланы түсінеді-1б

Хабарламаны ажырата алады-1б




Дескриптор:

Хабарламаны ажырата алады, ақпараттық мақаланы түсінеді-1б







Сабақ туралы ойларын айтады














Суреттер



М.Әуезов тың суреті




Газеттер мен журналдар














Мәтіндер

























Таяқшалар





Қансонар туралы бейнебаян

























Суреттер











Хабарлама түрлері жазылған парақшалар





Суреттер










Кері байланыс парағы



































Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
25.11.2024
170
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі