Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрлігі №40 орта мектеп (білім беру ұйымының атауы) Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
|
Бөлім: |
ІІІ бөлім:Адамгершілік - асыл қасиет |
|
|
Педагогтің аты-жөні: |
Утегулова Айала Нусипбаевна |
|
|
Күні: |
||
|
Сынып: 5 қазақ әдебиеті |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны. |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Марат Қабанбаев «Бауыр» әңгімесі. Үміт |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
5.1.2.1 әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау; 5.2.1.1 әдеби шығармадағы екі нәрсенісалыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табу; |
|
|
Сабақтың мақсаты. |
Әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау.Әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табу. |
|
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Білім алушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурс |
||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 1.Ұйымдасты-ру кезеңі 5минут |
Амандасу, жағымды ахуал қалыптастыру; Оқушыларды түгендеу. Алдыңғы білімді еске түсіру. «Попкорн» әдісі арқылы өткен сабақ бойынша сұрақтарға жауап беріңдер. |
-Сәлемдеседі. -0қу құралдарын дайындайды. «Попкорн» әдісі арқылы сұрақтарға жауап береді. |
О |
Смарт-фон
|
||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 2.Жаңа сабақты меңгерту 5минут |
Мұғалім білім алушыларды сабақтың алгоритмімен таныстырады. Мұғалім сабақтың мақсатымен таныстырады. Пәнаралық байланыс пен құндылық туралы айтады.Мақсат бойынша қосымша түсінік қалыптастырады. Мұғалім мақсат бойынша қосымша түсінік қалыптастырады.Әңгіменің көркемдік ерекшелігін,құндылығын , тәрбиелік мәнін түсіндіреді. «Түртіп алу» әдісі Қажетті мәліметті дәптерге жазып алу ұсынылады. |
Тапсырма құрылымына байланысты сабақтың мақсатын мұғаліммен бірге анықтайды. Мақсатпен, бағалау критерийімен танысады.Өз ойларымен бөліседі. Білім алушылар жаңа сабақты түсінеді. Дәптерді ашып, күн ретін, тақырыпты жазады. |
Бағалау критерийі: Әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтайды.Әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табады. Ойлау дағдысының деңгейі:қолдану |
Оқулық 111-121-беттер
оқулық
|
||||||||||||||||
|
Жаңа сабақты меңгергенін тексеру 10минут |
Мұғалім тапсырманы бастамас бұрын бағалау критерийімен, тапсырманы орындау тәртібімен таныстырады. 1-тапсырма. Жеке жұмыс.Әңгіменің тақырыбы мен идеясын анықтаңдар. Анықтаған идеяны «ПОПС» формуласы бойынша жазбаша түсіндіріңдер.
|
Білім алушылар 1-тапсырмада жеке жұмыс жасайды. Әңгіменің тақырыбы мен идеясын анықтап, «ПОПС» формуласы бойынша жазбаша түсіндіреді. |
Бағалау балы:
Жалпы балл-5 |
Оқулық
111-121-беттер оқулық
Топтама
|
||||||||||||||||
|
15минут |
Мұғалім тапсырманы бастамас бұрын бағалау критерийімен, тапсырманы орындау тәртібімен таныстырады. 2-тапсырма Жұппен жұмыс. Әңгімедегі суреттеулерді анықтап, қарама-қарсы немесе салыстыра суреттеуді табыңдар. Суреттеулерді кестеге толтырып, көркемдік ерекшелігін ажыратыңдар.
|
Білім алушылар 2-тапсырмада әңгімедегі Қали мен Манапқа қатысты қарама-қарсы немесе салыстыра суреттеуді тауып, көркемдік түрін анықтайды.
|
Дескриптор:
Жалпы балл-5 |
Оқулық
111-121-беттер оқулық
Топтама
|
||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы 3.Қорытынды-лау 5минут
|
«Түйінді идея» әдісі Мұғалім оқу мақсатына қайта оралады.Тақырыпқа байланысты сұрақ қойып, жауап алу мақсатында сабақты бекітеді. 1.Әңгіменің тақырыбы мен идеясы неде? 2.Әңгімеде қандай бейнелеу құралдары кездесті? 3.Әңгіменің тәрбиелік мәні мен құндылығы неде? Үйге тапсырма беру 6-тапсырма 120-бет Әр білім алушыға жеке-жеке тоқталып бағалайды, кері байланыс береді.Келесі сабақта неге назар аудару керек екендігін ескертеді. Рефлексия. «Білім ағашы» әдісі.
|
Мақсат бойынша орындалған тапсырманы түйіндеу үшін оқушылар сұрақтарға жауап береді.
Үйге тапсырма алады.
Білім алушылар рефлексия парақшасын толтырады Жемісі: әңгіменің тақырыбы мен идеясын анықтадым.Суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді анықтадым. Тамыры: Сұрағым бар. |
Әр білім алушыны жеке бағалау, неше балл алғандарын айту.
1-10 балл қойылады |
120-бет Оқулық
Құнды-лық терегі
|
Тексерген:
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Марат Қабанбаев «Бауыр» әңгімесі. Үміт
Марат Қабанбаев «Бауыр» әңгімесі. Үміт
Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрлігі №40 орта мектеп (білім беру ұйымының атауы) Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
|
Бөлім: |
ІІІ бөлім:Адамгершілік - асыл қасиет |
|
|
Педагогтің аты-жөні: |
Утегулова Айала Нусипбаевна |
|
|
Күні: |
||
|
Сынып: 5 қазақ әдебиеті |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны. |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Марат Қабанбаев «Бауыр» әңгімесі. Үміт |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
5.1.2.1 әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау; 5.2.1.1 әдеби шығармадағы екі нәрсенісалыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табу; |
|
|
Сабақтың мақсаты. |
Әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау.Әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табу. |
|
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Білім алушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурс |
||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 1.Ұйымдасты-ру кезеңі 5минут |
Амандасу, жағымды ахуал қалыптастыру; Оқушыларды түгендеу. Алдыңғы білімді еске түсіру. «Попкорн» әдісі арқылы өткен сабақ бойынша сұрақтарға жауап беріңдер. |
-Сәлемдеседі. -0қу құралдарын дайындайды. «Попкорн» әдісі арқылы сұрақтарға жауап береді. |
О |
Смарт-фон
|
||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 2.Жаңа сабақты меңгерту 5минут |
Мұғалім білім алушыларды сабақтың алгоритмімен таныстырады. Мұғалім сабақтың мақсатымен таныстырады. Пәнаралық байланыс пен құндылық туралы айтады.Мақсат бойынша қосымша түсінік қалыптастырады. Мұғалім мақсат бойынша қосымша түсінік қалыптастырады.Әңгіменің көркемдік ерекшелігін,құндылығын , тәрбиелік мәнін түсіндіреді. «Түртіп алу» әдісі Қажетті мәліметті дәптерге жазып алу ұсынылады. |
Тапсырма құрылымына байланысты сабақтың мақсатын мұғаліммен бірге анықтайды. Мақсатпен, бағалау критерийімен танысады.Өз ойларымен бөліседі. Білім алушылар жаңа сабақты түсінеді. Дәптерді ашып, күн ретін, тақырыпты жазады. |
Бағалау критерийі: Әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтайды.Әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табады. Ойлау дағдысының деңгейі:қолдану |
Оқулық 111-121-беттер
оқулық
|
||||||||||||||||
|
Жаңа сабақты меңгергенін тексеру 10минут |
Мұғалім тапсырманы бастамас бұрын бағалау критерийімен, тапсырманы орындау тәртібімен таныстырады. 1-тапсырма. Жеке жұмыс.Әңгіменің тақырыбы мен идеясын анықтаңдар. Анықтаған идеяны «ПОПС» формуласы бойынша жазбаша түсіндіріңдер.
|
Білім алушылар 1-тапсырмада жеке жұмыс жасайды. Әңгіменің тақырыбы мен идеясын анықтап, «ПОПС» формуласы бойынша жазбаша түсіндіреді. |
Бағалау балы:
Жалпы балл-5 |
Оқулық
111-121-беттер оқулық
Топтама
|
||||||||||||||||
|
15минут |
Мұғалім тапсырманы бастамас бұрын бағалау критерийімен, тапсырманы орындау тәртібімен таныстырады. 2-тапсырма Жұппен жұмыс. Әңгімедегі суреттеулерді анықтап, қарама-қарсы немесе салыстыра суреттеуді табыңдар. Суреттеулерді кестеге толтырып, көркемдік ерекшелігін ажыратыңдар.
|
Білім алушылар 2-тапсырмада әңгімедегі Қали мен Манапқа қатысты қарама-қарсы немесе салыстыра суреттеуді тауып, көркемдік түрін анықтайды.
|
Дескриптор:
Жалпы балл-5 |
Оқулық
111-121-беттер оқулық
Топтама
|
||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы 3.Қорытынды-лау 5минут
|
«Түйінді идея» әдісі Мұғалім оқу мақсатына қайта оралады.Тақырыпқа байланысты сұрақ қойып, жауап алу мақсатында сабақты бекітеді. 1.Әңгіменің тақырыбы мен идеясы неде? 2.Әңгімеде қандай бейнелеу құралдары кездесті? 3.Әңгіменің тәрбиелік мәні мен құндылығы неде? Үйге тапсырма беру 6-тапсырма 120-бет Әр білім алушыға жеке-жеке тоқталып бағалайды, кері байланыс береді.Келесі сабақта неге назар аудару керек екендігін ескертеді. Рефлексия. «Білім ағашы» әдісі.
|
Мақсат бойынша орындалған тапсырманы түйіндеу үшін оқушылар сұрақтарға жауап береді.
Үйге тапсырма алады.
Білім алушылар рефлексия парақшасын толтырады Жемісі: әңгіменің тақырыбы мен идеясын анықтадым.Суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді анықтадым. Тамыры: Сұрағым бар. |
Әр білім алушыны жеке бағалау, неше балл алғандарын айту.
1-10 балл қойылады |
120-бет Оқулық
Құнды-лық терегі
|
Тексерген:
шағым қалдыра аласыз
қушылардың көңіл-күйін және сабаққа дайындығына ынталандыру
сөздері: «Жарайсың, керемет», т.б.;














