Марат Қабанбаев «Бауыр» әңгімесі. Үміт

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Марат Қабанбаев «Бауыр» әңгімесі. Үміт

Материал туралы қысқаша түсінік
Марат Қабанбаев «Бауыр» әңгімесі. Үміт
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрлігі №40 орта мектеп (білім беру ұйымының атауы) Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары

Бөлім:

ІІІ бөлім:Адамгершілік - асыл қасиет

Педагогтің аты-жөні:

Утегулова Айала Нусипбаевна

Күні:

27.02.25

Сынып: 5 қазақ әдебиеті

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны.

Сабақтың тақырыбы:

Марат Қабанбаев «Бауыр» әңгімесі. Үміт

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

5.1.2.1 әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау; 5.2.1.1 әдеби шығармадағы екі нәрсенісалыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табу;

Сабақтың мақсаты.

Әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау.Әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табу.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/уақыты

Педагогтің әрекеті

Білім алушының әрекеті

Бағалау

Ресурс

Сабақтың басы

1.Ұйымдасты-ру кезеңі


5минут

Амандасу, жағымды ахуал қалыптастыру; Оқушыларды түгендеу.

Алдыңғы білімді еске түсіру. «Попкорн» әдісі арқылы өткен сабақ бойынша сұрақтарға жауап беріңдер.


-Сәлемдеседі.

-0қу құралдарын дайындайды.

«Попкорн» әдісі арқылы сұрақтарға жауап береді.


ОShape1 қушылардың көңіл-күйін және сабаққа дайындығына ынталандыру сөздері: «Жарайсың, керемет», т.б.; Әр оқушыны сөз маржандарымен марапаттау. ҚБ 1-10 балл.

Смарт-фон

Сабақтың ортасы


2.Жаңа сабақты меңгерту

5минут


Мұғалім білім алушыларды сабақтың алгоритмімен таныстырады. Мұғалім сабақтың мақсатымен таныстырады. Пәнаралық байланыс пен құндылық туралы айтады.Мақсат бойынша қосымша түсінік қалыптастырады.

Мұғалім мақсат бойынша қосымша түсінік қалыптастырады.Әңгіменің көркемдік ерекшелігін,құндылығын , тәрбиелік мәнін түсіндіреді.

«Түртіп алу» әдісі

Қажетті мәліметті дәптерге жазып алу ұсынылады.


Тапсырма құрылымына байланысты сабақтың мақсатын мұғаліммен бірге анықтайды. Мақсатпен, бағалау критерийімен танысады.Өз ойларымен бөліседі. Білім алушылар жаңа сабақты түсінеді.

Дәптерді ашып, күн ретін, тақырыпты жазады.

Бағалау критерийі:

Әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтайды.Әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табады.


Ойлау дағдысының деңгейі:қолдану

Оқулық 111-121-беттер


оқулық


Жаңа сабақты меңгергенін тексеру

10минут

Мұғалім тапсырманы бастамас бұрын бағалау критерийімен, тапсырманы орындау тәртібімен таныстырады.

1-тапсырма. Жеке жұмыс.Әңгіменің тақырыбы мен идеясын анықтаңдар. Анықтаған идеяны «ПОПС» формуласы бойынша жазбаша түсіндіріңдер.

  • Бірінші сөйлем: «Менің ойымша, әңгімедегі басты идея - .....»

  • Екінші сөйлем: «Себебі, мен оны былай түсіндіремін ….»

  • Үшінші сөйлем: «Оны мына фактілермен, мысалдармен дәлелдей аламын … »

  • Соңғы сөйлем: «Осыған байланысты мен мынадай қорытынды шешімге келдім.... ».


Білім алушылар 1-тапсырмада жеке жұмыс жасайды. Әңгіменің тақырыбы мен идеясын анықтап, «ПОПС» формуласы бойынша жазбаша түсіндіреді.







Бағалау балы:

әңгімеге сай келетін тақырыпты белгілейді;

1

бірінші сөйлемде әңгіменің идеясын анықтайды;

1

екінші сөйлемде идеяны таңдау себебін түсіндіреді;

1

үшінші сөйлемде идеяны нақтылауға қатысты әңгімеден 2 дәлел келтіреді;

1

төртінші сөйлемде идеяға қатысты өзіндік тұжырым жасайды;

1

Жалпы балл-5

Оқулық


111-121-беттер

оқулық


Топтама

15минут

Мұғалім тапсырманы бастамас бұрын бағалау критерийімен, тапсырманы орындау тәртібімен таныстырады.

2-тапсырма Жұппен жұмыс.

Әңгімедегі суреттеулерді анықтап, қарама-қарсы немесе салыстыра суреттеуді табыңдар. Суреттеулерді кестеге толтырып, көркемдік ерекшелігін ажыратыңдар.

Салыстыра суреттеулер

Қарама-қарсы суреттеу

Бейнелеуіш құралдар






Білім алушылар 2-тапсырмада әңгімедегі Қали мен Манапқа қатысты қарама-қарсы немесе салыстыра суреттеуді тауып, көркемдік түрін анықтайды.







Дескриптор:

әңгімедегі Қали мен Манапқа қатысты қатысты бір суреттеуді анықтайды;

1

анықталған суреттеуге шығармадан қарама-қарсы немесе салыстыра суреттеуді табады;

1

суреттеулердің түрін ажыратады;

1

анықтамасын айтады;

1

ерекшелігін түсіндіреді;

1

Жалпы балл-5

Оқулық


111-121-беттер

оқулық


Топтама

Сабақтың соңы

3.Қорытынды-лау

5минут





«Түйінді идея» әдісі Мұғалім оқу мақсатына қайта оралады.Тақырыпқа байланысты сұрақ қойып, жауап алу мақсатында сабақты бекітеді.

1.Әңгіменің тақырыбы мен идеясы неде? 2.Әңгімеде қандай бейнелеу құралдары кездесті?

3.Әңгіменің тәрбиелік мәні мен құндылығы неде?

Үйге тапсырма беру

6-тапсырма 120-бет

Әр білім алушыға жеке-жеке тоқталып бағалайды, кері байланыс береді.Келесі сабақта неге назар аудару керек екендігін ескертеді.

Рефлексия. «Білім ағашы» әдісі.


Мақсат бойынша орындалған тапсырманы түйіндеу үшін оқушылар сұрақтарға жауап береді.


Үйге тапсырма алады.


Білім алушылар рефлексия парақшасын толтырады Жемісі: әңгіменің тақырыбы мен идеясын анықтадым.Суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді анықтадым.

Тамыры: Сұрағым бар.

Әр білім алушыны жеке бағалау, неше балл алғандарын айту.


1-10 балл қойылады




120-бет

Оқулық





Құнды-лық терегі

Тексерген:













Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
06.10.2025
49
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі