Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы
1-тапсырма. Жауаптарды сәйкестендіріңіз. /5 балл/
|
Шығарманың аты |
|
Жетім бала тағдырына жақсы көзбен қарау |
|
Шығарманың авторы |
Әңгіме |
|
|
Шығарманың тақырыбы |
МАРАТ ҚАБАНБАЙ |
|
|
Идеясы |
«БАУЫР» |
|
|
Әдеби жанр түрі |
Бауырлар туралы |
2-тапсырма. Шығарманың композициялық құрылысын ақпараттармен санын қойып сәйкестендіріңіз. /6 балл/
|
1. Шығарманың басталуы: |
|
Қалидың асығыс кетуі, Манаптың да қаяу күйде қалуы |
|
2. Шығарманың байланысы: |
|
Манаптың балалар үйіне келіп інісін іздеуі. Директормен болған әңгіме |
|
3. Шығарманың дамуы: |
|
Эльжбета Сергеевнаның Манапты Қалимен кездестіруі |
|
4. Шығарманың шиеленісі: |
|
Манаптың Қалимен алғаш көрісуі |
|
5. Шығарманың шарықтау шегі: |
|
Екі бауыр арасындағы үйлесімсіздік, тіл табыса алмуы |
|
6. Шығарманың шешімі: |
|
Қали мен Манап арасынағы қысқа әңгіме |
3-тапсырма. Шығармадағы кейіпкерлердің кім екенін анықтап жазыңыз. /4 балл/
|
|
- 24 жасар, университетте оқиды, болашақ философ. Төрекелдиев отба-сынан шыққан Қалидың ағасы, әкесі - Сымбат. |
|
|
- тығыз қара шашы ұсақ-ұсақ бұйра, қол-аяғы таралып қалған, кең иықты болмаса да, ешкімнен қарызға жауырын сұрай қоймайтын кішірек көзді ақ сұр бала, дұрысы бозбала, Төрекелді тұяғының сынығы. |
|
|
- балалар үйінің 15 жыл бойғы директоры, ақжарқын, жы- лы жүзді, жасамыс ақ сары әйел. |
|
|
- аға тәрбиеші, отыздың жуан ортасындағы әдемі келін- шек күлімсірейді. Қырым артық еті жоқ денесі ауада қалқып тұр. «Етек-жеңінде желбіршектері мол әрі ұзын етек жібек көйлек киіп, жел өтіне шыға қалса, Икар құсап дөңгеленіп айналып, аспанға ұшып кетер еді-ау» деп ойлады Манап. |
4-тапсырма. Ұғымдарды сәйкестендіріңіз. /3 балл/
|
Ұлттық құндылық: |
|
Бұл шығарма бауырмалдық пен жақсылыққа тәрбиелейді, қысқа болса да астары мол. |
|
Тәрбиелік мәні |
|
Дулат Исабеков «Әпке» драмасы |
|
Ұқсас шығарма: |
|
Бауырмалдық, жетім балаға жақсы қарау |
5-тапсырма. Маңызды деректерді сәйкестендіріңіз. /26 балл/
|
Төрекелдиевтер |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
1 |
Төрекелдиевтердің соңғы ұрпақтары: |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
2 |
Төрекелдиевтер тұқымы: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
3 |
Туркелдиев Гали болып |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
4 |
Төрекелді тұқымының маңдайына жазылған қасиет: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
5 |
Әкелері Сымбат соғыста болып, |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
6 |
Аналары да |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Директор |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
1 |
Директор оң қолының астындағы қызыл түймені басып, |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
2 |
«Адам жаны мөлдір әйнек секілді, шытынатып алсақ, қайта жамай алмаймыз» |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қали |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
1 |
Қали спортпен айналысады, |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
2 |
Қалиды зааман шекесіне қараған жылы, |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
3 |
Қалидың қазір жасы 15-те, |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
4 |
Қали Манапқа тілі келмей |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
5 |
Қалидың әкесіне аумаған әдеті: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
6 |
Қали спортқа бейім, мереке қарсаңында жасөспірім боксшылардың |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
7 |
Былтыр финалда ұтылып қалған екен, |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
8 |
Табиғатты жақсы көреді, жануар, жәндіктерді. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
9 |
Кеше қала іргесіндегі орманға серуен құра шығып ек, |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
10 |
Болашақта ұшқыш болғысы келеді. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
11 |
Костюмді қатар жатқан |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу 1 - айлық Материал тарифі-96% жеңілдік 00 05 00 ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз 1 990 ₸ 49 000₸ 1 айға қосылу Материалға шағымдану Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Жариялаған: Аманжол ХимбатШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз Марат Қабанбай "Бауыр" әңгімесіне ҚБ тапсырмалары, 5-сынып, әдебиет
Тақырып бойынша 11 материал табылды
Марат Қабанбай "Бауыр" әңгімесіне ҚБ тапсырмалары, 5-сынып, әдебиетМатериал туралы қысқаша түсінік
Әдебиет пәні бойынша, 5-сыныпқа арналған, Марат Қабанбайдың "Бауыр" туындысы бойынша қалыптастырушы бағалау тапсырмалары ұсынылған.
Материалдың қысқаша нұсқасы
Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы1-тапсырма. Жауаптарды сәйкестендіріңіз. /5 балл/
2-тапсырма. Шығарманың композициялық құрылысын ақпараттармен санын қойып сәйкестендіріңіз. /6 балл/
3-тапсырма. Шығармадағы кейіпкерлердің кім екенін анықтап жазыңыз. /4 балл/
4-тапсырма. Ұғымдарды сәйкестендіріңіз. /3 балл/
5-тапсырма. Маңызды деректерді сәйкестендіріңіз. /26 балл/
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||













