Сабақтың
басы
|
Ұйымдастыру
кезеңі.
І. Қызығушылықты
ояту. «ПОПС» формуласы
«Бақыт», «Дәулет»,
«Ақыл» тірек сөздерін шығарма идеяларымен байланыстырып, «ПОПС»
формуласы негізінде ойларын
айтады.
Біздің
ойымызша ....
Оны былай
дәлелдейміз ....
Мынандай мысал
келтіреміз ....
Мынандай
қорытындыға келдік
....
Бағалау
критерийі
|
Дескриптор
|
Шығармадағы көтерілген
мәселелерге талдау жасайды.
|
-
өз ойларын
айтады;
-
дәлел
келтіреді;
-
мысал
келтіреді;
-
қорытынды
жасайды.
|
ІІ. Мағынаны
тану. Тапсырма.
Топтық
талқылау.
Топтар берілген
даналық сөздердің бірін таңдап, топта ақылдасады, шығарма идеясымен
байланыстыра отырып талдайды. Сынып алдында жауаптарын
қорғайды.
-
Адамның адамшылдығы
– ақыл, ғылым, жақсы ата, жақсы ана, жақсы құрбы, жақсы ұстаздан
болады.
Абай
Мал жұтайды, өнер
жұтамайды.
Абай.
Тапсырма. Жеке
жұмыс.
«Масғұт» поэмасы мен
осы поэма мазмұндас әлем әдебиетіндегі шығармалардағы құндылықтарды
анықтап, әдеби эссе жаз.. Сөз саны:
80-100.
«Автор
орындығы». Үздік эсселер «Автор
орындығында» оқылады.
|
Оқушылар «ПОПС»
формуласы
«Бақыт»,
«Дәулет», «Ақыл» тірек сөздерін шығарма идеяларымен байланыстырып,
«ПОПС» формуласы негізінде ойларын
айтады.
Топтық жұмыс
жүргізеді
Топтар берілген
даналық сөздердің бірін таңдап, топта ақылдасады, шығарма идеясымен
байланыстыра отырып талдайды. Сынып алдында жауаптарын
қорғайды.
Жеке
жұмыс.
«Масғұт» поэмасы мен
осы поэма мазмұндас әлем әдебиетіндегі шығармалардағы құндылықтарды
анықтап, әдеби эссе жаз. Сөз саны: 80-100
сөз.
|
Дескриптор:
-берілген даналық сөздердің
бірін таңдайды;
-шығарма идеясымен
байланыстыра отырып
талдайды.
Дескриптор:
-тақырыпты
ашады;
-пікірін
білдіреді;
-шығармадан дәлел
келтіреді;
-ойын
қорытындылай
ды.
|
10-сынып
Қазақ
әдебиеті
қима
қағаздар
А. Құнанбайұлы
«Масғұт» поэмасы.
|