Материалдар / «Масғұт» поэмасы және менің шығармашылығым.docx
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

«Масғұт» поэмасы және менің шығармашылығым.docx

Материал туралы қысқаша түсінік
«Масғұт» поэмасы және менің шығармашылығым. 10-сынып ЖМБ бағыты қазақ әдебиеті
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Қазан 2024
217
2 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

_________________ Қысқамерзімді жоспар

Бөлім тақырыбы: «Қалың елім қазағым Пән: Қазақ әдебиеті

Мұғалімнің аты-жөні:


Күні:


Сынып: 10

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспаған оқушылар саны:

Сабақтың тақырыбы:

«Масғұт» поэмасы және менің шығармашылығым ББЖБ №2

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

10.2.4.1 көркем шығармада көтерілген мәселелерге талдау жасау арқылы шығармашылық жұмыс (әңгіме, өлең, әдеби және еркін тақырыптарға шығарма) жазу.

Сабақтың мақсаттары

Шығарманың идеясын анықтайды, шығарма идеясын ғаламдық тұрғыда талдайды

Жоспар

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы




























Ұйымдастыру кезеңі.

  • оқушылармен амандасу;

  • сабаққа дайындықтарын тексеру;

  • оқу мақсаты мен бағалау критерийін таныстыру

І. Қызығушылықты ояту. «ПОПС» формуласы

«Бақыт», «Дәулет», «Ақыл» тірек сөздерін шығарма идеяларымен байланыстырып, «ПОПС» формуласы негізінде ойларын айтады.

Біздің ойымызша ....

Оны былай дәлелдейміз ....

Мынандай мысал келтіреміз ....

Мынандай қорытындыға келдік ....

Бағалау критерийі

Дескриптор

Шығармадағы көтерілген мәселелерге талдау жасайды.

  • өз ойларын айтады;

  • дәлел келтіреді;

  • мысал келтіреді;

  • қорытынды жасайды.


ІІ. Мағынаны тану. Тапсырма.

Топтық талқылау.

Топтар берілген даналық сөздердің бірін таңдап, топта ақылдасады, шығарма идеясымен байланыстыра отырып талдайды. Сынып алдында жауаптарын қорғайды.

  1. Адамның адамшылдығы – ақыл, ғылым, жақсы ата, жақсы ана, жақсы құрбы, жақсы ұстаздан болады.

Абай

Мал жұтайды, өнер жұтамайды.

Абай.

Тапсырма. Жеке жұмыс.

«Масғұт» поэмасы мен осы поэма мазмұндас әлем әдебиетіндегі шығармалардағы құндылықтарды анықтап, әдеби эссе жаз.. Сөз саны: 80-100.


«Автор орындығы». Үздік эсселер «Автор орындығында» оқылады.

Оқушылар «ПОПС» формуласы

«Бақыт», «Дәулет», «Ақыл» тірек сөздерін шығарма идеяларымен байланыстырып, «ПОПС» формуласы негізінде ойларын айтады.








Топтық жұмыс жүргізеді


Топтар берілген даналық сөздердің бірін таңдап, топта ақылдасады, шығарма идеясымен байланыстыра отырып талдайды. Сынып алдында жауаптарын қорғайды.


Жеке жұмыс.

«Масғұт» поэмасы мен осы поэма мазмұндас әлем әдебиетіндегі шығармалардағы құндылықтарды анықтап, әдеби эссе жаз. Сөз саны: 80-100 сөз.















Дескриптор:

-берілген даналық сөздердің бірін таңдайды;

-шығарма идеясымен байланыстыра отырып талдайды.







Дескриптор:

-тақырыпты ашады;

-пікірін білдіреді;

-шығармадан дәлел келтіреді;

-ойын қорытындылай

ды.


10-сынып

Қазақ әдебиеті





қима қағаздар




А. Құнанбайұлы «Масғұт» поэмасы.

Сабақтың соңы

3 минут

Үй тапсырмасы

Кері байланыс: «Менің сабақтан кейінгі әсерім» кестесін толтырады.

Қандай ой пайда болды?

Не сезіндім?


















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!