Технологиялық карта
Топ:Ортаңғы
Сала: Коммуникация
Бөлімі: Сөйлеуді дамыту
Тақырыбы: «Машина»
Білім салалары: «Шығармашылық», «Таным», «Қатынас»
Мақсаты:Балаларды машинамен таныстыру
Міндеттері:1.Сурет бойынша және И.Н.Мурашковска әдістемесі бойынша машинамен таныстыру.
2.Бояуларды қолданып ,машина суретін салу.
3.Дьенеш блоктарын қолданып, машина құрастыру.
Сөздік:Машина-жол
Әдіс-тәсіл:Көрсету,түсіндіру,сұрақ-жауап.
Үш тілдік:Машина-көлік-car
Көрнекілік:Машинанің суреті,бояулар,қылқалам,сүлгі,суқұйғыш,Дьенеш блоктарының үлгілері,дүрбі,фломастер,ойыншық машина,сиқырлы сандық,сиқырлы таяқша
|
Іс-әрекет кезеңі |
Тәрбиешінің әрекеті |
Балалар әрекеті |
|||||||
|
Мотивациялық қозғаушы кезең. |
Тәрбиеші балаларды сиқырлы сандықпен қызықтырады.Балалар,бізге сиқыршы, сиқырлы сандықты беріп жіберіпті. Ішінде не бар екенін білгілерің келе ме? Тәрбиеші сиқырлы сандықты ашпақшы болады ,бірақ сандық ашылмайды.Балалар,сиқыршы беріп жіберген сандықшамыз ашылу үшін мен үн таспаны қосамын,сендер ненің дауысы екенін табуларың керке.Дайынсыңдар ма? |
Иә Дайынбыз |
|||||||
|
Ізденіс-ұйымдастыру кезеңі |
Үн таспа қосылады.Балалар бұл ненің дауысы?Балалар,қараңдаршы сендер машина деп едіңдер сиқырлы сандықшамыз ашылды.Тәрбиеші машинанің ойыншығын алып шығады.Ендеше сендер дәл тауып айттыңдар.Балалар,көліктің қанша түрі бар? Жарайсыңдар, -суда жүзетін көліктер? -Әуеде ұшатын көліктер? Жерде жүретін көліктер? Балалар,солардың ішінде арнайы релстерде жүретін Көлік болады.Міне бүгін біз машина дайлы өтетін боламыз. Тәрбиеші балаларға ақ,сары,қызыл дөңгелектерді ұсынып,орталықтарға бөледі. «Бейнелеу»орталығына сары түстер барады. Тапсырма:Балалар суреттің жасалу үлгілеріне қарап, машинанің суретін салу. «Манипулятивтік»орталығына ақ түстер барады. Тапсырма:Балалар карточкалық үлгіге қарай отырып Дьенеш блогтарымен машина құрастыру.
«Әдебиет»орталығына қызыл түстер барады. Тәрбиеші балаларға ең алдымен машинанің кішкентай суретін көрсетеді. Ненің суреті екен деп сұрау? Қане барлықтарың көздеріңді жұмақойыңдар,сол сәтте тәрбиеші машинанің үлке суреттін қоя қояды.
Олай болса қане қолымызға сиқырлы дүрбіні алып,машинані бөлшектерге бөлейік.
Тәрбиеші балалардың айтқан бөлшектерін тақтаға іліп қояды. Енді осы бөлшектерді сиқырлы фломастердің көмегімен қосайық.
Балалар ал енді тынышталып құлағымызбен естиікші қандай дауыстар шығады? Ал машинанің иісі бола ма? Балалар,алақанмен машинані сипасақ ол қандай? Машинанің дәмі бола ма?
Балалармен «Кейіпкерге ену» д.ойынын ойнау Ойын шарты:Балаларға суреттерді беріп,әңгіме құрастыру. Тәрбиеші балаларға белгі беру арқылы,орталықтарға бөледі. Балалар үш орталықтарда жұмыс жасап болған соң,белгі беріп оларды ортаға жинап алу
|
Машинаның
Үш
Кеме-қайық
Ұшақ-ракета
Жеңіл-жүк көліктер
Балалар дөгелектерді алып үш орталыққа бөлінеді.
Машинанің
Балалар таң қалады Балалар «мен»сөзін қолданып машинанің бөлшектерге бөледі Балалар «мен»айта отырып,машинаніңің бөлшектерін қосады
Жоқ Қатты-темір-суық. Жоқ
Балалар ойынға белсене қатысады |
|||||||
|
Рефлексия |
-Біз қандай көлік түрімен таныстық? -Ненің суретін салдық? -не құрастырдық? -Сабақтың қай бөлігі қызықты болды? |
|
|||||||
Күтілетін нәтежие
Білді-Көлік түрін
Түсінді-Машина неден істеілгкн?
Жаңғыртады-Жаңа сабақты
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"Машина" Ашық сабақ
"Машина" Ашық сабақ
Технологиялық карта
Топ:Ортаңғы
Сала: Коммуникация
Бөлімі: Сөйлеуді дамыту
Тақырыбы: «Машина»
Білім салалары: «Шығармашылық», «Таным», «Қатынас»
Мақсаты:Балаларды машинамен таныстыру
Міндеттері:1.Сурет бойынша және И.Н.Мурашковска әдістемесі бойынша машинамен таныстыру.
2.Бояуларды қолданып ,машина суретін салу.
3.Дьенеш блоктарын қолданып, машина құрастыру.
Сөздік:Машина-жол
Әдіс-тәсіл:Көрсету,түсіндіру,сұрақ-жауап.
Үш тілдік:Машина-көлік-car
Көрнекілік:Машинанің суреті,бояулар,қылқалам,сүлгі,суқұйғыш,Дьенеш блоктарының үлгілері,дүрбі,фломастер,ойыншық машина,сиқырлы сандық,сиқырлы таяқша
|
Іс-әрекет кезеңі |
Тәрбиешінің әрекеті |
Балалар әрекеті |
|||||||
|
Мотивациялық қозғаушы кезең. |
Тәрбиеші балаларды сиқырлы сандықпен қызықтырады.Балалар,бізге сиқыршы, сиқырлы сандықты беріп жіберіпті. Ішінде не бар екенін білгілерің келе ме? Тәрбиеші сиқырлы сандықты ашпақшы болады ,бірақ сандық ашылмайды.Балалар,сиқыршы беріп жіберген сандықшамыз ашылу үшін мен үн таспаны қосамын,сендер ненің дауысы екенін табуларың керке.Дайынсыңдар ма? |
Иә Дайынбыз |
|||||||
|
Ізденіс-ұйымдастыру кезеңі |
Үн таспа қосылады.Балалар бұл ненің дауысы?Балалар,қараңдаршы сендер машина деп едіңдер сиқырлы сандықшамыз ашылды.Тәрбиеші машинанің ойыншығын алып шығады.Ендеше сендер дәл тауып айттыңдар.Балалар,көліктің қанша түрі бар? Жарайсыңдар, -суда жүзетін көліктер? -Әуеде ұшатын көліктер? Жерде жүретін көліктер? Балалар,солардың ішінде арнайы релстерде жүретін Көлік болады.Міне бүгін біз машина дайлы өтетін боламыз. Тәрбиеші балаларға ақ,сары,қызыл дөңгелектерді ұсынып,орталықтарға бөледі. «Бейнелеу»орталығына сары түстер барады. Тапсырма:Балалар суреттің жасалу үлгілеріне қарап, машинанің суретін салу. «Манипулятивтік»орталығына ақ түстер барады. Тапсырма:Балалар карточкалық үлгіге қарай отырып Дьенеш блогтарымен машина құрастыру.
«Әдебиет»орталығына қызыл түстер барады. Тәрбиеші балаларға ең алдымен машинанің кішкентай суретін көрсетеді. Ненің суреті екен деп сұрау? Қане барлықтарың көздеріңді жұмақойыңдар,сол сәтте тәрбиеші машинанің үлке суреттін қоя қояды.
Олай болса қане қолымызға сиқырлы дүрбіні алып,машинані бөлшектерге бөлейік.
Тәрбиеші балалардың айтқан бөлшектерін тақтаға іліп қояды. Енді осы бөлшектерді сиқырлы фломастердің көмегімен қосайық.
Балалар ал енді тынышталып құлағымызбен естиікші қандай дауыстар шығады? Ал машинанің иісі бола ма? Балалар,алақанмен машинані сипасақ ол қандай? Машинанің дәмі бола ма?
Балалармен «Кейіпкерге ену» д.ойынын ойнау Ойын шарты:Балаларға суреттерді беріп,әңгіме құрастыру. Тәрбиеші балаларға белгі беру арқылы,орталықтарға бөледі. Балалар үш орталықтарда жұмыс жасап болған соң,белгі беріп оларды ортаға жинап алу
|
Машинаның
Үш
Кеме-қайық
Ұшақ-ракета
Жеңіл-жүк көліктер
Балалар дөгелектерді алып үш орталыққа бөлінеді.
Машинанің
Балалар таң қалады Балалар «мен»сөзін қолданып машинанің бөлшектерге бөледі Балалар «мен»айта отырып,машинаніңің бөлшектерін қосады
Жоқ Қатты-темір-суық. Жоқ
Балалар ойынға белсене қатысады |
|||||||
|
Рефлексия |
-Біз қандай көлік түрімен таныстық? -Ненің суретін салдық? -не құрастырдық? -Сабақтың қай бөлігі қызықты болды? |
|
|||||||
Күтілетін нәтежие
Білді-Көлік түрін
Түсінді-Машина неден істеілгкн?
Жаңғыртады-Жаңа сабақты
шағым қалдыра аласыз














