Матем 73 сабақ

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Матем 73 сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
қмж
Материалдың қысқаша нұсқасы

Білім беру ұйымының атауы


Пәні:

Математика

Бөлім:


Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сынып: 1

Қатысқандардың саны

Қатыспағандардың саны:

Сабақтың тақырыбы:

Есептер шығару / Нұр-сұлтан қаласына саяхат

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

1.5.1.1**есепті сызба, сурет, қысқаша жазба түрінде модельдеу/есепті шешу үшін тірек сызбасын таңдау;

1.5.1.5 қосу мен азайтудың белгісіз компоненттерін табуға берілген есептерді талдау және шығару, кері есептер құрастыру және шығару;


Сабақтың мақсаты

Есепті сызба, сурет, қысқаша жазба түрінде модельдеу/есепті шешу үшін тірек сызбасын таңдайды.

Қосу мен азайтудың белгісіз компоненттерін табуға берілген есептерді талдайды және шығарады, кері есептер құрастырады және шығарады.


Құндылықтар

Сабақ құндылығы: ЖАСАМПАЗДЫҚ ЖӘНЕ ЖАҢАШЫЛДЫҚ

Апта дәйексөзі: Тәртіп – тәрбие бастауы

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//

уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақ

тың басы

3 минут

















Өткен сабақты пысықтау

5 минут












2 мин















Сабақтың ортасы

20 минут
















































Сергіту сәті

2 минут


























Сабақты қорыту

8мин

















Рефлексия

5 минут


Амандасады;

Сабаққа дайындығын тексереді;

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастырып алу;

Алақанды ашайық

Күннің нұрын салайық

Мейірімділік шоғын алайық

Жүрекке жылу сыйлайық

Жылыған жылу шуақты

Қонақтарға шашайық


Балалар,біздің сабаққа робот қонаққа келді.Сіздерге айтары бар екен.Тыңдап көреміз бе?


Олай болса роботтың тапсырмаларын орындауға дайыңсыңдар ма?

Ең алдымен сабағымызды бастамас бұрын өткен сабақты еске түсірейік. Қандай ақпаратты білгендеріңді тексеру үшін сендерге тапсырмалар алып келдім:

«Әжемнің әңгімесі» әдісі арқылы үй жұмысын пысықтаймыз


Біз есептер шығарып, кері есептер шығарып, біліп келеміз,иә?!

Жарайсыңдар, балалар!


«Кинометафора» әдісі арқылы бейнеүзінді көру. Сұрақтарға жауап беріп, жаңа сабақтың тақырыбымен,мақсатымен танысады

Балалар, біздің республиканың астанасы қай қала? Сендер Нұр-Сұлтан қаласында болдыңдар ма? Нұр-Сұлтанның қандай көрікті орындарын білесіңдер?

Сабақтың тақырыбы:Есептер шығару / Нұр-сұлтан қаласына саяхат

Сабақтың мақсаты:

Есепті сызба, сурет, қысқаша жазба түрінде модельдеу/есепті шешу үшін тірек сызбасын таңдайды.

Қосу мен азайтудың белгісіз компоненттерін табуға берілген есептерді талдайды және шығарады, кері есептер құрастырады және шығарады.


Осы сабақ мақсатына жету үшін берілген тапсырмаларды орындайық. Ол үшін тақырыпты түсініп, білімімізді жетілдіріп алайық!


Жаңа сабаққа кіріспе:

ҰЖ. Оқулықтағы № 1 тапсырмада

«Құрылысшылар» ойынын ойнатады. Астана мен облыс суреттеріне мектеп фотоларын жапсыртып, есептің шартын түсіндіреді. Сызба арқылы көрсетеді.

Мұғалім балаларға есепті шығаруды ұсынады.

Есептің шартынан бізге не белгілі?

Есепті не белгісіз?

Егер сандардың қосындысын табу талап етілсе, біз қандай арифметикалық амалды қолданамыз? (Қосуды).

Шешуі:

5+3=8 (м)

Жауабы: 8 мектеп


ҰЖ.

Жұптық жұмыс

«Ағаш жапырақтарын жинау»

Саябақтағы ағаш жапырақтарын жинап, ондағы белгісіз компонентерді табуды тапсырады.

6 + 3= 9 10 –1= 9 10 – 6 = 4

5+ 5 = 10 60+ 20 = 80 90 –80= 10

8 +1 = 9 80 –50= 30 90– 10 = 80


Ережені еске түсіреді:

Белгісіз қосылғышты табу үшін қосындының мәнінен белгілі қосылғышты азайтады.












СЕРГІТУ СӘТІ



Жеке жұмыс:

«Кім жылдам?»

3 тапсырманы жылдамдыққа орындатады. Берілген уақытта орындаған оқушылар гүлзардан гүл алып, тобындағы макетке орналастыруды тапсырады.

Дәптерлеріне қысқаша жазылуы мен сұлбасын таңда. Есептерді шығар

А) Шешуі:

50 - 30 = 20

Жауабы: 20 гүлзар қалды.

Ә) Шешуі:

50 - 20 = 30

Жауабы: 30 гүлзар суарылды.

Б) Шешуі:

30 +20 = 50

Жауабы: 50 гүлзар болды.


Топпен жұмыс

«Саяхаттан естелік» жасатады. Әр топ өздері әкелген суреттеріне жақтау жасап, қала макетіне орналастыру керектігін айтады.

Саяхаттан алған әсерлерін айтуды тапсырады.







Сабақты қорытуға арналған «Алтын көмбе» әдісі арқылы



Жарайсыңдар, балалар!


Рефлексия: «Асықтар» арқылы



Үйге: №5, 23-бет


Амандасады















Өткен сабақтағы білетін білімдерін пысықтайды, өткенді еске түсіреді








Сұрақтарға жауап беріп, жаңа сабақтың мақсатымен танысады


















Мұғалім балаларға есепті шығаруды ұсынады.



Шартын құрып, шешуін табады














Жұптар ағаш жапырақтарын жинап алады. Ондағы белгісіз компоненттерді жазып, ағашқа іледі. Ағаштың макетін тобындағы қала макетіне орналастырады.


Сергіту сәтін жасайды


Оқушылар ортадағы қаламсапты таңдап есептерді шығарады




Дайын есептің шарты мен сызбасын пайдаланып, шешуі мен жауабын уақытқа орындайды. Есепті талдайды. Гүлзардан гүл алып, тобындағы макетке орналастырады






Топтар біргіп, суреттерге жақтау жасайды. Өз суреттерін қала макетіне орналастырады. Бір жақтауға неше см тақтайша керек екенін анықтап, айтады.






Кері байданыс береді



Ынталандыру әдісі бойынша «Жарайсың!»










Жарайсыңдар!




ою арқылы бағаланады



Дескриптор:

Сұрақтарға дұрыс жауап береді – 1 балл







Мадақтау әдісі арқылы

Дескриптор:

Жаңа сабақтың тақырыбын табады-1б













Дескриптор: Есептің шартынан бізге не белгілі екенін табады

Есепті не белгісіз екенін табады

Сандардың қосындысын табу үшін қосу амалын қолданатынын біледі











Дескриптор:

Амалдардың белгісіз компоненттерін атайды және жазады.

Жұбының жұмысын тексереді




Дескриптор:

Есепті шығарады













Жарайсыңдар!


Дескриптор:

Кері есеп құрастырады



















Дескриптор:

Фотосуреттерге арнап жақтау дайындайды

Бір жақтауға

неше сантиметр тақтайша керек екенін табады








Дескриптор:

Есепті салыстырады


















Топ аттары










Презентация












Платформалық жұмыс

















Платформалық жұмыс






















Оқулық

Ағаш макеті








Дәптермен жұмыс















гүл



































Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
28.02.2025
195
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі