Математика 112 сабақ

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Математика 112 сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
Дайын сабақ жоспары
Материалдың қысқаша нұсқасы

Білім беру ұйымының атауы


Пәні:

Математика

Бөлім:

Атақты тұлғалар

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сынып:

3


Сабақтың тақырыбы:

112 сабақ. Жазбаша түрде қалдықпен бөлу

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

3.1.2.6 бір таңбалы санға қалдықпен бөлуді орындау

Сабақтың мақсаты

Жазбаша түрде қалдықпен бөлу алгоритмін қолдануды үйренеді

Құндылықтар:

Ақпан айы: ЖАСАМПАЗДЫҚ ЖӘНЕ ЖАҢАШЫЛДЫҚ

Сабақ құндылығы: ЖАСАМПАЗДЫҚ ЖӘНЕ ЖАҢАШЫЛДЫҚ

Апта дәйексөзі: Өнер ақиқаты - жасампаздық



Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/

уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақ

тың басы

5 минут








Өткенді пысықтау

5 минут









Сабақ

тың ортасы

20 минут



































































Сергіту сәті

2 минут


























Сабақты қорыту

8минут















Кері байланыс

5 минут





Өткенді пысықтау

4-тапсырма

Қысқаша жазбаны сұрақпен толықтырып, есепті шығар.

Ә) Балалар-14*3

Ересектер-12*2

Барлығы-?

14*3+12*2=42+24=66

Ж: Барлығы 66 адам болды



Құндылық мақсаты: Табиғи және әлеуметтік объектілер, тірі және жансыз табиғаттың байланысы, ғылым және ғылыми білім туралы алғашқы түсініктің болуы

Жаңа тақырып

1-тапсырма

Есептеуді орында. Жауаптарын кему ретімен орналастыр. К.Циолковскийдің айтқан сөзін оқы

56:2=28

38:2=19

96:6=16

75:5=15

84:6=14

Бүгін мүмкін болмаған емес нәрсе, ертең іске асуы мүмкін.


Циолковский Константин Эдуардович өміріне қысқаша тоқталу. (5(17).9.1857, Ресей, Рязань губерниясы, Ижевское ауылы — 19.9.1935, Калуга қаласы) — осы заманғы космонавтика мен ракеталық техниканың негізін қалаған ғалым. Жас кезінде ауыр науқастанып, есту қабілетінен мүлдем айрылған.

1880 жылдан Боровскідегі уездік училищеде математика және физика пәндерінен сабақ берді.

1885 жылдан басқармалы тұтас металл дирижабльді, металл қаңқалы (каркасты) ұшақ-монопланды жобалаумен әрі олардың теор. мәселелерімен айналысты.



Өзіндік жұмыс

2-тапсырма

Өрнекті баған түрінде жазып, қалдықпен бөлуді орында

679 : 5 = 135 (4 қалд.);

537: 5 = 107 (2қалд.);

949 : 8 = 118 (5 қалд.);

554 : 4 = 138 (2 қалд.);

659 : 5 = 131 (4 қалд.);

815 : 8 = 101 (7 қалд.);

764 : 3 = 254 (2 қалд.);

565 : 4 = 141 (1 қалд.)


3-тапсырма

Шешуін баған түрінде жазып, есепті шығар

Барлығы – 338 бөлшек

Бөлінді- 3 бала

Қалғаны-? Бөлшек

Шешуі: 338 : 3 = 112 (2 қалд.)

Жауабы: 2 бөлшек қалды.


4-тапсырма

Есепті шығар.Шешуін өрнек түрінде жаз.

Конструктордағы 3 қалтаның әрқайсысында 112-ден бөлшек бар. Ғарыш кемесінің моделін жасау үшін 289 бөлшек жұмсалды. Қанша бөлшек қалды?

Ш: 112*3-289=47

Ж: 47 бөлшек қалды



Сергіту сәті



Топтық жұмыс

5-тапсырма

Сызба бойынша есеп құрастырыңдар.

Ғарышкерлер туралы фильм қарауға келгендер арасында 50 әйел адам бар. Ал ер адамдар әйелдерге қарағанда 9 есе артық. Барлығы неше адам фильм көруге келді?

Ш: 50+50*9=500

Ж: Барлығы 500 адам фильм көруге келді.



6-тапсырма

а) Есепті шығарыңдар.

Конструкторда 145 қара түсті бөлшек бар, бұл ақ түсті бөлшекке қарағанда 40 дана артық. Конструкторда барлығы қанша бөлшек бар?

Ш: 145+(145-40)=250

Ж: Барлығы 250 бөлшек бар.


7-тапсырма

Есепті шығарыңдар.

Тіктөртбұрыш пішінді жер телімінің ұзындығы 120м, ал ені ұзындығынан 3 есе кем. Осы жер телімінің периметрін тап.

Ш: (120:3+120)*2=320

Ж: жер телімінің периметрі 320 м

0 = 12 •5

60 = 60


Үй тапсырмасы

9-тапсырма

Есепте

122см*3=366см 682см:2=341см

248дм:2=124дм 639м:3=213м

4м45см+4м43см=8м88см

10м-2м43см=1000см-243см=757см=7м57см








Өлең жолдарын хормен оқиды










Өткенді пысықтайды













Тапсырманы орындайды













Циолковский Константин Эдуардович өмірімен танысады



















Қалдықпен бөлуді орындайды







Есепті шығарады




Жеке жұмыс жасайды












Есепті шығарады






Сергіту сәтін жасайды





Сызба бойынша есеп құрастырады








Есептерді шығарады








Тапсырманы орындайды





Үй тапсырмасын алады










Кері байланыс жасайды
















Дескриптор:

Қысқаша жазбаны сұрақпен толықтырып, есепті шығарады-1б







Дескриптор:

Есептеуді орындайды, жауаптарын кему ретімен орналастырады-1б. К.Циолковскийдің айтқан сөзін оқиды-1б




Тамаша жұмыс!















Жарайсыңдар!



Дескриптор:

Өрнекті баған түрінде жазып, қалдықпен бөлуді орындайды-1б











Мен сенімен мақтанамын!









Дескриптор:

Есепті шығарып,шешуін өрнек түрінде жазады-1б.


Тамаша жұмыс орындадыңдар!



Дескриптор:

Сызба бойынша есеп құрастырады және шығарады-1б








Дескриптор:

Есепті шығарады-2б







Дескриптор:

Жер телімінің периметрін табады-1б.






Тамаша







«Нысана» әдісі


















Суреттер
















Оқулық








Ереже жазылған плакат





Оқулық





Жұмыс дәптері














Суреттер











Жұмыс дәптері












Оқулық







Оқулық










Оқулық














Суреттер









Оқулық








Оқулық










Кері байланыс тақтасы





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
20.02.2025
348
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі