Материалдар / Математика. 2- сынып. БЖБ,ТЖБ тапсырмалары. 2-тоқсан. 2 нұсқада, дескрипторымен жасалған.

Математика. 2- сынып. БЖБ,ТЖБ тапсырмалары. 2-тоқсан. 2 нұсқада, дескрипторымен жасалған.

Материал туралы қысқаша түсінік
БЖБ 10 балл, ТЖБ 14 балл
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады




Математика БЖБ1 Білім алушы____________________________________

«Екі таңбалы сандарды қосу және азайту. Жүздіктер. Есептер»

бөлімі бойынша жиынтық бағалау

Орындау уақыты 20 минут 1- нұсқа

1.Есепте.


25+ 46 = 2 8 7 5 80 см

90 - 31 = + - -

5 4 3 9 42 см


2. Заңдылықты анықта және тізбекті тағы 4 санға жалғастыр.

25, 31, 37, … , … , …


740, 640, 540, … , … , …


3.Есепті шығар. Ағаш басында 18 торғай және одан 3-еуі

артық қарғалар қонып отыр.Ағаш басында

барлығы неше құс қонып отыр?
























































































































































































































































































Математика БЖБ 1 Білім алушы_____________________________________

«Екі таңбалы сандарды қосу және азайту. Жүздіктер. Есептер»

бөлімі бойынша жиынтық бағалау

Орындау уақыты 20 минут 2- нұсқа

1.Есепте.


14+ 76 = 54 70 92 кг

90 - 48 = + - -

39 33 74 кг


2. Заңдылықты анықта және тізбекті тағы 4 санға жалғастыр.


27, 33, 39, … , … , …


970, 870, 770, … , … , …


3.Есепті шығар. Мектептің спорт залында 24 футбол добы

және одан 8-і кем теннис добы бар.

Спорт залда барлығы неше доп бар?























































































































































































































































































Математика БЖБ 1 Білім алушы____________________________________

«Екі таңбалы сандарды қосу және азайту. Жүздіктер. Есептер»

бөлімі бойынша жиынтық бағалау

Орындау уақыты 20 минут 1- нұсқа

1. Тапсырмаларды орында. а)Өрнектерді құрып, мәнін тап

а) 25 пен 19-дың айырмасына 46-ны қос

_______________________________

ә) 100-ден 72 мен 9-дың қосындысын азайт

____________________________


ә) Мысалдарды баған түрінде жазып, шығар

57см + 23см 92 кг- 74кг











































2. Заңдылықты анықта және тізбекті тағы 3 санға жалғастыр.

25, 31, 37, … , … , …

740, 640, 540, … , … , …


3.Есепті шығар. Ағаш басында 18 торғай және одан 3-еуі

артық қарғалар қонып отыр.Ағаш басында

барлығы неше құс қонып отыр?





























































































































































































































































Математика БЖБ 1 Білім алушы______________________________

«Екі таңбалы сандарды қосу және азайту. Жүздіктер. Есептер»

бөлімі бойынша жиынтық бағалау

Орындау уақыты 20 минут 2- нұсқа

1. Тапсырмаларды орында. а) Өрнектерді құрып, мәнін тап

а) 75 пен 49-дың айырмасына 36-ны қос ________________________________________

ә) 82-ден 57 мен 14-тің қосындысын азайт _____________________________________

ә) Мысалдарды баған түрінде жазып, шығар.

28см + 42см 85 кг - 67 кг













































2.. Заңдылықты анықта және тізбекті тағы 3 санға жалғастыр.

27, 33, 39, … , … , …

970, 870, 770, … , … , …


3.Есепті шығар. Мектептің спортзалында 24 футбол добы

және одан 8-і кем теннис добы бар.

Спортзалда барлығы неше доп бар?






























































































































































































































































Математика БЖБ 2 Білім алушы__________________________________

«Шамалар және олардың өлшем бірліктері»

бөлімі бойынша жиынтық бағалау

Орындау уақыты 20 минут 1- нұсқа

1.Салыстыр: 1сағ 28 мин * 75 мин

2 тәул 3сағ * 23 сағ 600кг - 400кг * 7ц

2. Амалдарды орында :

4м - ( 46см+54см) =

2 тәул - (66 сағ – 58 сағ)


3. Сағатта көрсетілген таңертеңгі уақытты жаз:

4. Есепті шығар. Жолаушы 1 тәулік жолда болды. Ол 19 сағат

автобуспен жүрді. Қалған уақытта ұшақпен

ұшты. Жолаушы ұшақпен неше сағат ұшты?






























































































































































































































































Математика БЖБ 2 Білім алушы________________________________ «Шамалар және олардың өлшем бірліктері»

бөлімі бойынша жиынтық бағалау

Орындау уақыты 20 минут 2- нұсқа

1.Салыстыр: 72см - 45см * 6 см


2 тәул 7сағ * 27 сағ 500кг -200кг * 8ц

2. Амалдарды орында :

5м - ( 63см+37см) =


2 тәул - (54 сағ – 47 сағ)


3. Сағатта көрсетілген күндізгі уақытты жаз:

Shape1

4. Есепті шығар. Жолаушы 1 тәулік жолда болды. Ол 18 сағат

автобуспен жүрді. Қалған уақытта ұшақпен ұшты.

Жолаушы ұшақпен неше сағат ұшты?

































































































































































































































































Бағалау критерийі

Тапсырма №

Дескриптор

Балл

Білім алушы

Шамалардың арақатынасын пайдалана отырып, атаулы сандарды салыстырады


1

ұзындық шамаларын салыстырады;


1

масса шамаларын салыстырады;


1

уақыт шамаларын салыстырады;


1

Атаулы сандармен қосу және азайту амалдарын орындайды




2

ұзындық өлшем бірліктерінің:

- қосындысының мәнін табады;


- айырмасының мәнін табады;



1

1

уақыт өлшем бірліктерінің

- айырмасының мәнін табады;


- айырмасының мәнін табады;



1

1


Уақытты анықтау үшін циферблатты қолданады


3


сағатта көрсетілген уақытты анықтайды;


1

Есепті шығарады

4

Есептің қысқаша шартын/сұрағын жазады

Есептің шешуі мен жауабын жазады


1

1

Барлығы

10



Бағалау критерийі

Тапсырма №

Дескриптор

Балл

Білім алушы

Шамалардың арақатынасын пайдалана отырып, атаулы сандарды салыстырады


1

ұзындық шамаларын салыстырады;


1

масса шамаларын салыстырады;


1

уақыт шамаларын салыстырады;


1

Атаулы сандармен қосу және азайту амалдарын орындайды




2

ұзындық өлшем бірліктерінің:

- қосындысының мәнін табады;


- айырмасының мәнін табады;



1

1

уақыт өлшем бірліктерінің

- айырмасының мәнін табады;


- айырмасының мәнін табады;



1

1


Уақытты анықтау үшін циферблатты қолданады


3


сағатта көрсетілген уақытты анықтайды;


1

Есепті шығарады

4

Есептің қысқаша шартын/сұрағын жазады

Есептің шешуі мен жауабын жазады


1

1

Барлығы

10








Математика БЖБ 3 Білім алушы__________________________________

«Жиын және олардың элементін белгілеу»

бөлімі бойынша жиынтық бағалау

Орындау уақыты 20 минут 1- нұсқа

  1. Қатардағы белгісіз сандарды анықта және келесі үш санды

тауып жаз. Қатардағы сандардың ортақ атауын жаз.

21

23

25

27




Бұлар ______ сандар

40

42

44

46




Бұлар ______ сандар

Shape2 Shape3

Shape5 Shape4 2.Әр жиынға тиісті элементті жаз немесе суретін сал.


10 40 80 30

Shape6 Shape7 А – төртбұрыштар жиыны В – толық ондықтар жиыны

А В





Shape8 3. Сандарға мұқият қара. Төменде берілген тұжырымдарды оқы. Ақиқат пікірдің қасына (+), ал жалған пікірдің қасына (-) таңбасын қой

200, 350, 487, 503, 735, 860

Барлық сандар үш таңбалы сандар

Shape9 Барлық сандар жұп сандар

Shape10 Берілген сандар өсу ретімен орналасқан

Shape11 Shape12 Бұл сандардың барлығы 100 ден кем

Кейбіреулері дөңгелек сандар

Shape13 Бұлардың ішінде жүздіктер жоқ


Математика БЖБ 3 Білім алушы__________________________________

«Жиын және олардың элементін белгілеу»

бөлімі бойынша жиынтық бағалау

Орындау уақыты 20 минут 2- нұсқа

1. Қатардағы белгісіз сандарды анықта және келесі үш санды тауып жаз. Қатардағы сандардың ортақ атауын жаз.

51

53

55

57




Бұлар ______ сандар

30

32

34

36




Бұлар ______ сандар


Shape17 Shape16 Shape14 Shape15 2.Әр жиынға тиісті элементті жаз немесе суретін сал.


25 46 84 37

АShape18 – геометриялық фигуралар жиыны В - екі таңбалы сандар жиыны

АShape19 В





3Shape20 . Сандарға мұқият қара. Төменде берілген тұжырымдарды оқы. Ақиқат пікірдің қасына (+), ал жалған пікірдің қасына (-) таңбасын қой

100, 250, 489, 601, 639, 980

Барлық сандар үш таңбалы сандар

Shape21 Барлық сандар жұп сандар

Shape22 Берілген сандар өсу ретімен орналасқан

Shape23 Shape24 Бұл сандардың барлығы 100 ден кем

Кейбіреулері дөңгелек сандар

Shape25 Бұлардың ішінде жүздіктер жоқ





4. Арыстан (А), қасқыр (Қ), тиін (Т) қатарға тұрмақшы болды.

1) Оларды неше түрлі тәсілмен орналастыруға болады?

2) Орналастыру тәсілдерін үлгі бойынша жаз.

1.А – Қ - Т









________________________



5. Салыстыр

Shape27 Shape26

7 дм 70 см 1сағ 50 мин





Бағалау критерийі

Тапс

Дескриптор


Балл


Жұп және тақ сандарды ажыратады

Сандарды сандық тізбектегі орны бойынша жіктейді

1

жұп сандар тізбегіндегі белгісіз сандарды анықтайды және жалғастырып жазады;

1

- тақ сандар тізбегіндегі белгісіз сандарды анықтайды және жалғастырып жазады:

1

- сандар қатарының атауларын жазады.

1

Жиын элементтерін диаграммаға белгілеп көрсетеді

2

диаграммаға А жиынының элементтерін белгілейді;

1

диаграммаға В жиынының элементтерін белгілейді.

1

Ақиқат немесе жалған тұжырымдарды ажыратады

3

Ақиқат тұжырымдарды анықтайды

1

Жалған тұжырымдарды анықтайды

1

Кез келген жиынның үш элементін қолданып комбинациялар құрастырады

4

Комбинация құру тәсілдерінің санын

анықтайды (6 тәсіл);

1

Комбинацияларды жазып көрсетеді

(үштен кем емес);

1

Шамаларды салыстырады

5

Теңсіздіктерді салыстырады

1





Барлығы

10







Математика ТЖБ №2 Оқушы: ______________

«Математика» пәнінен 2-тоқсанға арналған

жиынтық бағалаудың тапсырмалары

1-нұсқа

1.Заңдылығын сақтай отырып, үш сан жаз.

280, 380, 480 … , … , … .


2.Мәнін тап. 20+(49 -7)= 11+60+9 =


3. Есепті шығар. Орманда 26 тиін, олардан 4-еуі артық қояндар бар.

Орманда барлығы неше тиін мен қоян бар?

Шарты:






































































Шешуі:



































Жауабы:





















































4. Өрнектердің мәнін тап.

63 кг + 13 кг = 7 дм - 18 см =


5 .Шананың әр тақтайшасын жасыл, сары, көк түсті қарындаштармен боя. Шана тақтайшаларының боялу реті қайталанбауы керек.






4.Қоян (Қ), жолбарыс (Ж), түлкі (Т) қатарға тұрмақшы болды.

1) Оларды неше түрлі тәсілмен орналастыруға болады?

2) Орналастыру тәсілдерін үлгі бойынша жаз.

1. Қ – Ж – Т

_ _________________

_________________

__________________

_________________

_________________

5. Салыстыр

Shape29 Shape28

5 дм 50 см 1сағ 40 мин





Бағалау критерийі

Тапс

Дескриптор


Балл


Жұп және тақ сандарды ажыратады

Сандарды сандық тізбектегі орны бойынша жіктейді

1

жұп сандар тізбегіндегі белгісіз сандарды анықтайды және жалғастырып жазады;

1

- тақ сандар тізбегіндегі белгісіз сандарды анықтайды және жалғастырып жазады:

1

- сандар қатарының атауларын жазады.

1

Жиын элементтерін диаграммаға белгілеп көрсетеді

2

диаграммаға А жиынының элементтерін белгілейді;

1

диаграммаға В жиынының элементтерін белгілейді.

1

Ақиқат немесе жалған тұжырымдарды ажыратады

3

Ақиқат тұжырымдарды анықтайды

1

Жалған тұжырымдарды анықтайды

1

Кез келген жиынның үш элементін қолданып комбинациялар құрастырады

4

Комбинация құру тәсілдерінің санын

анықтайды (6 тәсіл);

1

Комбинацияларды жазып көрсетеді

(үштен кем емес);

1

Шамаларды салыстырады

5

Теңсіздіктерді салыстырады

1





Барлығы

10




Математика ТЖБ №2 Оқушы: ______________

«Математика» пәнінен 2-тоқсанға арналған

жиынтық бағалаудың тапсырмалары

2-нұсқа

1.Заңдылығын сақтай отырып, үш сан жаз.

390, 490, 590 … , … , … .


2.Мәнін тап. 30+(47 - 6)= 13+50+7 =


3. Есепті шығар. Орманда 28 қасқырлар , олардан 5-еуі кем түлкілер бар.

Орманда барлығы неше қасқыр мен түлкі бар?

Шарты:










































































Шешуі:





































Жауабы:
























































4. Өрнектердің мәнін тап.

54 кг + 12 кг = 8 дм - 23 см =


5.Әр бөліктегі қарындаштарды қызыл, жасыл, көк түске

боя. Қарындаштардың боялу реті қайталанбауы керек.






Жауап

Балл

Қосымша ақпарат


1


580,680,780

1



2.


20+(49 -7)= 62

2



11+60+9 =80

2



3.

ТShape30 иін - 26

?

Қоян - ? 4-еуі артық

2




Есепті жеке амалдар түрінде

шығарған жағдайда:

-бірінші орындалатын амалды

таңдауы мен өрнекті жазғаны

үшін және өрнектің

мәнін есептегені үшін

1 балл қойылады;

-екінші орындалатын амалды

таңдауы мен өрнекті жазғаны

үшін және өрнектің мәнін есептегені үшін1 балл

Есепті бір өрнекпен шығарған

жағдайда 2 балл қойылады.

Шешуі: 26+4=30 (қоян)

26 + 30=56 (барлығы)



1


Жауабы: Орманда барлығы 56 тиін мен қоян бар.


1

4

76 кг, 52 см


2

5дм 2см жауабы да қабылданады

5

Бояу түрлерін пайдаланып әртүрлі комбинация құрады.


3

Кем дегенде 3 комбинация болу керек


Барлығы

14




Жауап

Балл

Қосымша ақпарат


1


690, 790, 890

1



2.


30+(47 - 6)= 71


2



13+50+7 =70

2



3.

ҚShape31 асқыр - 28

?

Түлкі - ? 5-еуі кем

2




Есепті жеке амалдар түрінде

шығарған жағдайда:

-бірінші орындалатын амалды

таңдауы мен өрнекті жазғаны

үшін және өрнектің

мәнін есептегені үшін

1 балл қойылады;

-екінші орындалатын амалды

таңдауы мен өрнекті жазғаны

үшін және өрнектің мәнін есептегені үшін1 балл

Есепті бір өрнекпен шығарған

жағдайда 2 балл қойылады.

Шешуі: 28-5=23 (түлкі)

28+23=51 (барлық аң)



1


Жауабы: Орманда барлығы 56 тиін мен қоян бар.


1

4

66 кг, 57 см


2

5дм 7см жауабы да қабылданады

5

Бояу түрлерін пайдаланып әртүрлі комбинация құрады.


3

Кем дегенде 3 комбинация болу керек


Барлығы

14












04 Желтоқсан 2024
724
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі