Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
1 жыл бойы тегін жүктеу мүмкіндігіне ие болыңыз!
жеңілдік
Математика. 2- сынып. БЖБ,ТЖБ тапсырмалары. 2-тоқсан. 2 нұсқада, дескрипторымен жасалған.
Математика БЖБ 1 Білім алушы____________________________________ «Екі таңбалы сандарды қосу және азайту. Жүздіктер. Есептер» бөлімі бойынша жиынтық бағалау Орындау уақыты 20 минут 1- нұсқа 1. Тапсырмаларды орында. а)Өрнектерді құрып, мәнін тап а) 25 пен 19-дың айырмасына 46-ны қос _______________________________ ә) 100-ден 72 мен 9-дың қосындысын азайт ____________________________
ә) Мысалдарды баған түрінде жазып, шығар 57см + 23см 92 кг- 74кг
2. Заңдылықты анықта және тізбекті тағы 3 санға жалғастыр. 25, 31, 37, … , … , … 740, 640, 540, … , … , …
3.Есепті шығар. Ағаш басында 18 торғай және одан 3-еуі артық қарғалар қонып отыр.Ағаш басында барлығы неше құс қонып отыр?
|
Математика БЖБ 1 Білім алушы______________________________ «Екі таңбалы сандарды қосу және азайту. Жүздіктер. Есептер» бөлімі бойынша жиынтық бағалау Орындау уақыты 20 минут 2- нұсқа 1. Тапсырмаларды орында. а) Өрнектерді құрып, мәнін тап а) 75 пен 49-дың айырмасына 36-ны қос ________________________________________ ә) 82-ден 57 мен 14-тің қосындысын азайт _____________________________________ ә) Мысалдарды баған түрінде жазып, шығар. 28см + 42см 85 кг - 67 кг
2.. Заңдылықты анықта және тізбекті тағы 3 санға жалғастыр. 27, 33, 39, … , … , … 970, 870, 770, … , … , …
3.Есепті шығар. Мектептің спортзалында 24 футбол добы және одан 8-і кем теннис добы бар. Спортзалда барлығы неше доп бар?
|
Математика БЖБ 2 Білім алушы__________________________________ «Шамалар және олардың өлшем бірліктері» бөлімі бойынша жиынтық бағалау Орындау уақыты 20 минут 1- нұсқа 1.Салыстыр: 1сағ 28 мин * 75 мин
2 тәул 3сағ * 23 сағ 600кг - 400кг * 7ц 2. Амалдарды орында :
4м - ( 46см+54см) =
2 тәул - (66 сағ – 58 сағ) 3. Сағатта көрсетілген таңертеңгі уақытты жаз:
4. Есепті шығар. Жолаушы 1 тәулік жолда болды. Ол 19 сағат автобуспен жүрді. Қалған уақытта ұшақпен ұшты. Жолаушы ұшақпен неше сағат ұшты?
|
Математика БЖБ 2 Білім алушы________________________________ «Шамалар және олардың өлшем бірліктері» бөлімі бойынша жиынтық бағалау Орындау уақыты 20 минут 2- нұсқа 1.Салыстыр: 72см - 45см * 6 см
2 тәул 7сағ * 27 сағ 500кг -200кг * 8ц 2. Амалдарды орында : 5м - ( 63см+37см) =
2 тәул - (54 сағ – 47 сағ)
3. Сағатта көрсетілген күндізгі уақытты жаз:
4. Есепті шығар. Жолаушы 1 тәулік жолда болды. Ол 18 сағат автобуспен жүрді. Қалған уақытта ұшақпен ұшты. Жолаушы ұшақпен неше сағат ұшты?
|
|
|
Математика БЖБ 3 Білім алушы__________________________________ «Жиын және олардың элементін белгілеу» бөлімі бойынша жиынтық бағалау Орындау уақыты 20 минут 1- нұсқа
тауып жаз. Қатардағы сандардың ортақ атауын жаз.
10 40 80 30
А В
200, 350, 487, 503, 735, 860 Барлық сандар үш таңбалы сандар
Кейбіреулері дөңгелек сандар
|
Математика БЖБ 3 Білім алушы__________________________________ «Жиын және олардың элементін белгілеу» бөлімі бойынша жиынтық бағалау Орындау уақыты 20 минут 2- нұсқа 1. Қатардағы белгісіз сандарды анықта және келесі үш санды тауып жаз. Қатардағы сандардың ортақ атауын жаз.
25 46 84 37
А
А
3 100, 250, 489, 601, 639, 980 Барлық сандар үш таңбалы сандар
Кейбіреулері дөңгелек сандар
|
4. Арыстан (А), қасқыр (Қ), тиін (Т) қатарға тұрмақшы болды. 1) Оларды неше түрлі тәсілмен орналастыруға болады? 2) Орналастыру тәсілдерін үлгі бойынша жаз. 1.А – Қ - Т
5. Салыстыр
7 дм 70 см 1сағ 50 мин
Математика ТЖБ №2 Оқушы: ______________ «Математика» пәнінен 2-тоқсанға арналған жиынтық бағалаудың тапсырмалары 1-нұсқа 1.Заңдылығын сақтай отырып, үш сан жаз. 280, 380, 480 … , … , … .
2.Мәнін тап. 20+(49 -7)= 11+60+9 =
3. Есепті шығар. Орманда 26 тиін, олардан 4-еуі артық қояндар бар. Орманда барлығы неше тиін мен қоян бар?
4. Өрнектердің мәнін тап. 63 кг + 13 кг = 7 дм - 18 см =
5
|
4.Қоян (Қ), жолбарыс (Ж), түлкі (Т) қатарға тұрмақшы болды. 1) Оларды неше түрлі тәсілмен орналастыруға болады? 2) Орналастыру тәсілдерін үлгі бойынша жаз. 1. Қ – Ж – Т
_ _________________ __________________ _________________
_________________ 5. Салыстыр
5 дм 50 см 1сағ 40 мин
Математика ТЖБ №2 Оқушы: ______________ «Математика» пәнінен 2-тоқсанға арналған жиынтық бағалаудың тапсырмалары 2-нұсқа 1.Заңдылығын сақтай отырып, үш сан жаз. 390, 490, 590 … , … , … .
2.Мәнін тап. 30+(47 - 6)= 13+50+7 =
3. Есепті шығар. Орманда 28 қасқырлар , олардан 5-еуі кем түлкілер бар. Орманда барлығы неше қасқыр мен түлкі бар?
4. Өрнектердің мәнін тап. 54 кг + 12 кг = 8 дм - 23 см =
5.Әр бөліктегі қарындаштарды қызыл, жасыл, көк түске боя. Қарындаштардың боялу реті қайталанбауы керек.
|
|
|

