Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Бөлім:

    Уақыт

    Мұғалімнің аты-жөні


    Күні:

    30.05.23ж

    Сынып: 3

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Қорытындылау №167. Қорытындылау №168

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    3.1.2.13 бөліндінің бір разрядында нөл болатын кезде үш таңбалы санды бір таңбалы санға бөлу алгоритмін және кері амал алгоритмін қолдану

    3.5.1.8** айнымалысы бар өрнектер мен теңдеулер түрінде барлық арифметикалық амалдарға берілген қарапайым есептерді құрама есептерді санды өрнектер немесе жеке амалдар түрінде моделдеу

    3.4.2.2 кестелер және графтар құру әдісі мен логикалық пайымдауға берілген есептерді шығару

    3.5.1.7 үш амалмен шығарылатын есептерді(шамалар арасындағы тәуелділікке құрылған жай есептердің түрлі комбинациялары) модельдеу және шығару

    3.1.3.3** шамалар мәндерін уақыт (сек,мин, сағ, тәул, ай, жыл, ғасыр) салыстыру және амалдар орындау

    Сабақтың мақсаты

    Жыл бойы өткен тақырыптардан оқушылардың білім,білік, дағдыларын өлшеу құралы ретінде қысқа және толық жауапты қажет ететін тапсырмалар қолданылады.


          Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Ұйымдастыру,

    өзін –

    өзі тексеру


    Өткен білімді еске түсіру


    3 мин

    Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру ширату жаттығулары арқылы жүреді.

    Топқа бөліну «Санау» әдісімен жүреді.

    Өткен тақырыпқа шолу:

    Үйге берілген оқу тапсырманы тексеру.

    «Ашық микрофон» әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрау

    Оқу материалын жариялау «Сұрақтар ілмегі» әдісі арқылы жүреді.

    Оқу мақсаты жарияланады

    Ширату жаттығуларын жасайды.

    Топқа бірігеді.

    Сұрақтарға жауап береді.

    Тақырыпты ашады.

    «Ауызша мадақтау жүреді. Оқушылар жауаптары толықтыры-лады.

    Оқулық

    Дәптер

    лер

    Қалам қарын

    даштар

    Жаңа білім

    15 мин





























    10 мин

















    2 мин



    Бекіту

    10 мин




    Жаңа сабақ

    Оқулықпен жұмыс 90- бет

    №1 А)

    Қатысты -84

    Бастауыш сынып- ? 4/1

    Орта буын- ?, 16-сы артық

    Қалғаны- ? жоғары сынып

    Ш: 84- 84:4+(84:21 +16)=26

    Ә)

    Облыс мектептерінен- 96 оқушы,бұл 3 есе артық

    Қала мектептері- ? оқушы

    Барлығы - ?оқушы қатысты

    Ш: 96+ 96:3=128

    №Shape1

    C

    3 6

    4

    12

    2


    Shape2

    A 100 300 500 900

    Shape3

    B

    10 30 40 60 70








    А және В жиыны С жиынының ішкі жиыны болады. Яғни, А жиыны С жиынына тиісті. В жиыны да С жиынына тиісті.

    № 3

    Жасыл от шашу-190

    Қызыл от шашу- ?, 110-ы артық

    Ш: 190+ (190+110) =490

    № 4 өзіндік жұмыс

    № 5,6 КЕЛ ОЙНАЙЫҚ!


    № 7 Тақтамен жұмыс

    №8

    r1 = 4см, r2 =2см


    №9 Ойлан, тап!

    6 жол шығады.









    Оқулықпен жұмыс 92-бет

    №1

    Өрнек құру

    а) 875 +(875 -562) =1188

    Теңдеу құру

    ә) 150 * x =750

    №2

    Ұзындығы

    Ені

    Периметрі

    Ауданы

    25 см

    5 см

    60 см

    125 см2

    41 см

    20 см

    122 см

    820 см2

    a см

    b см

    P= (a+b) *2

    S=a*b


    № 3

    1Shape4 - вагонда- 17 бала, бұл 3/1

    Барлығы - ?

    2-вагонда - ?, 13-і кем

    Екі вагонда- ? жолаушы

    17*3 =51

    17-13=4 2

    17+4=21

    КЕРІ ЕСЕП ШЫҒАРУ

    Барлығы- 51 бала,

    1-вагонда - ?, 3/1

    2- вагонда 1-вагоннан- ?, 13-і кем

    Екі вагонда - ? жолаушы

    51;3=17 (1-вагонда)

    17 -13 = 4 (2- вагонда жолаушы саны)

    17+4=21 (екі вагондағы жолаушы саны)

    СҰРАҒЫН ӨЗГЕРТУ АРҚЫЛЫ ШЫҒАРУ

    1-вагонда – 17 бала, бұл 3/1

    Барлығы - ?

    2- вагонда 1- вагоннан- ?, 13- і кем

    3- вагонда - ? жолаушы

    17*3=51 (барлық жолаушы саны)

    17-13=4 (2- вагондағы жолаушы саны)

    17+4= 21 (екі вагонда)

    51-21=30 (3- вагондағы жолаушы саны)

    Жауабы: 3- вагонда 30 жолаушы бар

    № 4 өзіндік жұмыс

    ЕҚҚЕО

    Қарқынды оқушыларға

    Қарқыны баяу оқушыларға:

    Жауабы: 792м

    Тапсырма орындайды.


    Ауызша және жазбаша түрде жұмыс жасайды және

    қолданады








    Осы жаттығуды топпен орындайды, бір оқушы сағат уақыты үлгісінен көрсетеді, ал екіншісі сағаттар мен минуттар санын жазады/анықтайды. Және керісінше: бір топ уақытты атап өтеді, ал екіншісі сағат үлгісін көрсету керек


    Тапсырма орындайды.















    Топпен бірлесе отырып жұмыс жасайды


























    Берілген шартты есепті оқиды , мазмұнын ажырата отырып кері есептер құрастырады

    Амалдардың орындалу реті мен шартын жұрыс қолданады

    Есептің сұрағын өзгертіп жазады













    Көмек қажет ететін оқушыларға түсіндіру жұмысымен бірге қосымша уақыт беріледі.

    Берілген нұсқаның дұрыс, бұрысын анықтайды.


    1-10 балл аралығы


    Дескриптор:

    Үй тапсырмасына жауап береді

    Алдыңғы білімді пайдалана отырып тапсырманы орындайды, жазады/анықтай алады.

    Қолдану ерекшеліктерін анықтайды

    -3балл.




    Дескриптор:

    Жиын түрлерін анықтайды.

    Топтастырады

    Тиісті жауабын айтады, жазады

    2 балл.











    Дескриптор:

    Практикалық іс әрекеттермен сахналық ойын арқылы есептеп жүргізе алады

    Сұрақтарға жауап береді

    -3балл.








































    Дескриптор:

    1.Есептің шешуін табады, жазады.

    2.Сұрағын қояды.

    2.Өрнек құрастырады.

    3. Шешуін, жауабын жазады.

    4.Жауабын сағат және минутпен өрнектейді.

    2балл.











    Қима қағаздар,

    суреттер




























    Қағаз ақшалар мен монеталардың қима суреттері






    Заттардың бағасы жазылған қағаздар





    Циркульмен жұмыс






    Түрлі -түсті фигуралар












    Кестелер

    Кеспе қағаздар , үлестірмелер


























    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Әжен Эльмира Оралханқызы
    07 Мамыр 2023
    901
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Математика 3-сынып Қорытындылау №167 Қорытындылау №168 4-тоқсан

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Математика 3-сынып Қорытындылау №167 Қорытындылау №168 4-тоқсан

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Бастауыш сынып мұғалімдеріне әдістемелік көмек қмж
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Бөлім:

    Уақыт

    Мұғалімнің аты-жөні


    Күні:

    30.05.23ж

    Сынып: 3

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Қорытындылау №167. Қорытындылау №168

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    3.1.2.13 бөліндінің бір разрядында нөл болатын кезде үш таңбалы санды бір таңбалы санға бөлу алгоритмін және кері амал алгоритмін қолдану

    3.5.1.8** айнымалысы бар өрнектер мен теңдеулер түрінде барлық арифметикалық амалдарға берілген қарапайым есептерді құрама есептерді санды өрнектер немесе жеке амалдар түрінде моделдеу

    3.4.2.2 кестелер және графтар құру әдісі мен логикалық пайымдауға берілген есептерді шығару

    3.5.1.7 үш амалмен шығарылатын есептерді(шамалар арасындағы тәуелділікке құрылған жай есептердің түрлі комбинациялары) модельдеу және шығару

    3.1.3.3** шамалар мәндерін уақыт (сек,мин, сағ, тәул, ай, жыл, ғасыр) салыстыру және амалдар орындау

    Сабақтың мақсаты

    Жыл бойы өткен тақырыптардан оқушылардың білім,білік, дағдыларын өлшеу құралы ретінде қысқа және толық жауапты қажет ететін тапсырмалар қолданылады.


          Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Ұйымдастыру,

    өзін –

    өзі тексеру


    Өткен білімді еске түсіру


    3 мин

    Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру ширату жаттығулары арқылы жүреді.

    Топқа бөліну «Санау» әдісімен жүреді.

    Өткен тақырыпқа шолу:

    Үйге берілген оқу тапсырманы тексеру.

    «Ашық микрофон» әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрау

    Оқу материалын жариялау «Сұрақтар ілмегі» әдісі арқылы жүреді.

    Оқу мақсаты жарияланады

    Ширату жаттығуларын жасайды.

    Топқа бірігеді.

    Сұрақтарға жауап береді.

    Тақырыпты ашады.

    «Ауызша мадақтау жүреді. Оқушылар жауаптары толықтыры-лады.

    Оқулық

    Дәптер

    лер

    Қалам қарын

    даштар

    Жаңа білім

    15 мин





























    10 мин

















    2 мин



    Бекіту

    10 мин




    Жаңа сабақ

    Оқулықпен жұмыс 90- бет

    №1 А)

    Қатысты -84

    Бастауыш сынып- ? 4/1

    Орта буын- ?, 16-сы артық

    Қалғаны- ? жоғары сынып

    Ш: 84- 84:4+(84:21 +16)=26

    Ә)

    Облыс мектептерінен- 96 оқушы,бұл 3 есе артық

    Қала мектептері- ? оқушы

    Барлығы - ?оқушы қатысты

    Ш: 96+ 96:3=128

    №Shape1

    C

    3 6

    4

    12

    2


    Shape2

    A 100 300 500 900

    Shape3

    B

    10 30 40 60 70








    А және В жиыны С жиынының ішкі жиыны болады. Яғни, А жиыны С жиынына тиісті. В жиыны да С жиынына тиісті.

    № 3

    Жасыл от шашу-190

    Қызыл от шашу- ?, 110-ы артық

    Ш: 190+ (190+110) =490

    № 4 өзіндік жұмыс

    № 5,6 КЕЛ ОЙНАЙЫҚ!


    № 7 Тақтамен жұмыс

    №8

    r1 = 4см, r2 =2см


    №9 Ойлан, тап!

    6 жол шығады.









    Оқулықпен жұмыс 92-бет

    №1

    Өрнек құру

    а) 875 +(875 -562) =1188

    Теңдеу құру

    ә) 150 * x =750

    №2

    Ұзындығы

    Ені

    Периметрі

    Ауданы

    25 см

    5 см

    60 см

    125 см2

    41 см

    20 см

    122 см

    820 см2

    a см

    b см

    P= (a+b) *2

    S=a*b


    № 3

    1Shape4 - вагонда- 17 бала, бұл 3/1

    Барлығы - ?

    2-вагонда - ?, 13-і кем

    Екі вагонда- ? жолаушы

    17*3 =51

    17-13=4 2

    17+4=21

    КЕРІ ЕСЕП ШЫҒАРУ

    Барлығы- 51 бала,

    1-вагонда - ?, 3/1

    2- вагонда 1-вагоннан- ?, 13-і кем

    Екі вагонда - ? жолаушы

    51;3=17 (1-вагонда)

    17 -13 = 4 (2- вагонда жолаушы саны)

    17+4=21 (екі вагондағы жолаушы саны)

    СҰРАҒЫН ӨЗГЕРТУ АРҚЫЛЫ ШЫҒАРУ

    1-вагонда – 17 бала, бұл 3/1

    Барлығы - ?

    2- вагонда 1- вагоннан- ?, 13- і кем

    3- вагонда - ? жолаушы

    17*3=51 (барлық жолаушы саны)

    17-13=4 (2- вагондағы жолаушы саны)

    17+4= 21 (екі вагонда)

    51-21=30 (3- вагондағы жолаушы саны)

    Жауабы: 3- вагонда 30 жолаушы бар

    № 4 өзіндік жұмыс

    ЕҚҚЕО

    Қарқынды оқушыларға

    Қарқыны баяу оқушыларға:

    Жауабы: 792м

    Тапсырма орындайды.


    Ауызша және жазбаша түрде жұмыс жасайды және

    қолданады








    Осы жаттығуды топпен орындайды, бір оқушы сағат уақыты үлгісінен көрсетеді, ал екіншісі сағаттар мен минуттар санын жазады/анықтайды. Және керісінше: бір топ уақытты атап өтеді, ал екіншісі сағат үлгісін көрсету керек


    Тапсырма орындайды.















    Топпен бірлесе отырып жұмыс жасайды


























    Берілген шартты есепті оқиды , мазмұнын ажырата отырып кері есептер құрастырады

    Амалдардың орындалу реті мен шартын жұрыс қолданады

    Есептің сұрағын өзгертіп жазады













    Көмек қажет ететін оқушыларға түсіндіру жұмысымен бірге қосымша уақыт беріледі.

    Берілген нұсқаның дұрыс, бұрысын анықтайды.


    1-10 балл аралығы


    Дескриптор:

    Үй тапсырмасына жауап береді

    Алдыңғы білімді пайдалана отырып тапсырманы орындайды, жазады/анықтай алады.

    Қолдану ерекшеліктерін анықтайды

    -3балл.




    Дескриптор:

    Жиын түрлерін анықтайды.

    Топтастырады

    Тиісті жауабын айтады, жазады

    2 балл.











    Дескриптор:

    Практикалық іс әрекеттермен сахналық ойын арқылы есептеп жүргізе алады

    Сұрақтарға жауап береді

    -3балл.








































    Дескриптор:

    1.Есептің шешуін табады, жазады.

    2.Сұрағын қояды.

    2.Өрнек құрастырады.

    3. Шешуін, жауабын жазады.

    4.Жауабын сағат және минутпен өрнектейді.

    2балл.











    Қима қағаздар,

    суреттер




























    Қағаз ақшалар мен монеталардың қима суреттері






    Заттардың бағасы жазылған қағаздар





    Циркульмен жұмыс






    Түрлі -түсті фигуралар












    Кестелер

    Кеспе қағаздар , үлестірмелер


























    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Адам және қоғам Тест 4 сынып
    07.05.2023
    901
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Әжен Эльмира Оралханқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации