Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Математика 3-сынып Қорытындылау №167 Қорытындылау №168 4-тоқсан
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бөлім: |
Уақыт |
|
Мұғалімнің аты-жөні |
|
|
Күні: |
30.05.23ж |
|
Сынып: 3 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы |
Қорытындылау №167. Қорытындылау №168 |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
3.1.2.13 бөліндінің бір разрядында нөл болатын кезде үш таңбалы санды бір таңбалы санға бөлу алгоритмін және кері амал алгоритмін қолдану 3.5.1.8** айнымалысы бар өрнектер мен теңдеулер түрінде барлық арифметикалық амалдарға берілген қарапайым есептерді құрама есептерді санды өрнектер немесе жеке амалдар түрінде моделдеу 3.4.2.2 кестелер және графтар құру әдісі мен логикалық пайымдауға берілген есептерді шығару 3.5.1.7 үш амалмен шығарылатын есептерді(шамалар арасындағы тәуелділікке құрылған жай есептердің түрлі комбинациялары) модельдеу және шығару 3.1.3.3** шамалар мәндерін уақыт (сек,мин, сағ, тәул, ай, жыл, ғасыр) салыстыру және амалдар орындау |
|
Сабақтың мақсаты |
Жыл бойы өткен тақырыптардан оқушылардың білім,білік, дағдыларын өлшеу құралы ретінде қысқа және толық жауапты қажет ететін тапсырмалар қолданылады. |
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||
Ұйымдастыру, өзін – өзі тексеру Өткен білімді еске түсіру 3 мин |
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру ширату жаттығулары арқылы жүреді. Топқа бөліну «Санау» әдісімен жүреді. Өткен тақырыпқа шолу: Үйге берілген оқу тапсырманы тексеру. «Ашық микрофон» әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрау Оқу материалын жариялау «Сұрақтар ілмегі» әдісі арқылы жүреді. Оқу мақсаты жарияланады |
Ширату жаттығуларын жасайды. Топқа бірігеді. Сұрақтарға жауап береді. Тақырыпты ашады. |
«Ауызша мадақтау жүреді. Оқушылар жауаптары толықтыры-лады. |
Оқулық Дәптер лер Қалам қарын даштар |
|||||||||||||||||
Жаңа білім 15 мин 10 мин 2 мин Бекіту 10 мин |
Жаңа сабақ Оқулықпен жұмыс 90- бет №1 А) Қатысты -84 Бастауыш сынып- ? 4/1 Орта буын- ?, 16-сы артық Қалғаны- ? жоғары сынып Ш: 84- 84:4+(84:21 +16)=26 Ә) Облыс мектептерінен- 96 оқушы,бұл 3 есе артық Қала мектептері- ? оқушы Барлығы - ?оқушы қатысты Ш: 96+ 96:3=128 № C 3 6 4 12 2
A 100 300 500 900 B 10 30 40 60 70 А және В жиыны С жиынының ішкі жиыны болады. Яғни, А жиыны С жиынына тиісті. В жиыны да С жиынына тиісті. № 3 Жасыл от шашу-190 Қызыл от шашу- ?, 110-ы артық Ш: 190+ (190+110) =490 № 4 өзіндік жұмыс № 5,6 КЕЛ ОЙНАЙЫҚ! № 7 Тақтамен жұмыс №8 r1 = 4см, r2 =2см №9 Ойлан, тап! 6 жол шығады.
Оқулықпен жұмыс 92-бет №1 Өрнек құру а) 875 +(875 -562) =1188 Теңдеу құру ә) 150 * x =750 №2
№ 3 1 - вагонда- 17 бала, бұл 3/1 Барлығы - ? 2-вагонда - ?, 13-і кем Екі вагонда- ? жолаушы 17*3 =51 17-13=4 2 17+4=21 КЕРІ ЕСЕП ШЫҒАРУ Барлығы- 51 бала, 1-вагонда - ?, 3/1 2- вагонда 1-вагоннан- ?, 13-і кем Екі вагонда - ? жолаушы 51;3=17 (1-вагонда) 17 -13 = 4 (2- вагонда жолаушы саны) 17+4=21 (екі вагондағы жолаушы саны) СҰРАҒЫН ӨЗГЕРТУ АРҚЫЛЫ ШЫҒАРУ 1-вагонда – 17 бала, бұл 3/1 Барлығы - ? 2- вагонда 1- вагоннан- ?, 13- і кем 3- вагонда - ? жолаушы 17*3=51 (барлық жолаушы саны) 17-13=4 (2- вагондағы жолаушы саны) 17+4= 21 (екі вагонда) 51-21=30 (3- вагондағы жолаушы саны) Жауабы: 3- вагонда 30 жолаушы бар № 4 өзіндік жұмыс ЕҚҚЕО Қарқынды оқушыларға Қарқыны баяу оқушыларға: Жауабы: 792м |
Тапсырма орындайды.
Ауызша және жазбаша түрде жұмыс жасайды және қолданады
Осы жаттығуды топпен орындайды, бір оқушы сағат уақыты үлгісінен көрсетеді, ал екіншісі сағаттар мен минуттар санын жазады/анықтайды. Және керісінше: бір топ уақытты атап өтеді, ал екіншісі сағат үлгісін көрсету керек
Тапсырма орындайды.
Топпен бірлесе отырып жұмыс жасайды
Берілген шартты есепті оқиды , мазмұнын ажырата отырып кері есептер құрастырады Амалдардың орындалу реті мен шартын жұрыс қолданады Есептің сұрағын өзгертіп жазады
Көмек қажет ететін оқушыларға түсіндіру жұмысымен бірге қосымша уақыт беріледі. Берілген нұсқаның дұрыс, бұрысын анықтайды.
1-10 балл аралығы
|
Дескриптор: Үй тапсырмасына жауап береді Алдыңғы білімді пайдалана отырып тапсырманы орындайды, жазады/анықтай алады. Қолдану ерекшеліктерін анықтайды -3балл.
Дескриптор: Жиын түрлерін анықтайды. Топтастырады Тиісті жауабын айтады, жазады 2 балл.
Дескриптор: Практикалық іс әрекеттермен сахналық ойын арқылы есептеп жүргізе алады Сұрақтарға жауап береді -3балл.
Дескриптор: 1.Есептің шешуін табады, жазады. 2.Сұрағын қояды. 2.Өрнек құрастырады. 3. Шешуін, жауабын жазады. 4.Жауабын сағат және минутпен өрнектейді. 2балл.
|
Қима қағаздар, суреттер
Қағаз ақшалар мен монеталардың қима суреттері
Заттардың бағасы жазылған қағаздар
Циркульмен жұмыс
Түрлі -түсті фигуралар
Кестелер Кеспе қағаздар , үлестірмелер
Материалды жүктеу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |