Материалдар / Математика 3 сынып. Санның кубы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Математика 3 сынып. Санның кубы

Материал туралы қысқаша түсінік
Математика 3 сынып. Санның кубы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Қараша 2020
1144
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пән:Математика

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 48

Мектеп:

Күні:

Машықкер:

Сынып:3

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:


Сабақ тақырыбы

Санның кубы


Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

3.1.2.1 бөлшекті - бүтіннің бір не бірнеше бөлігі және екі натурал санның бөліндісі ретінде түсіну, санның квадратын - бірдей екі көбейткіштің, ал кубын - бірдей үш көбейткіштің көбейтіндісі ретінде түсіну

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар: Санның кубын бірдей үш көбейткіштің көбейтіндісі ретінде түсінеді

Көпшілік оқушылар: Кубты бірдей үш көбейткіштің көбейтіндісі ретінде есептеу, бірдей үш көбейткіштің көбейтіндісі ретінде санның кубы ретінде түсінеді

Кейбір оқушылар: Санның кубтық құрамын табу үшін, санды өрнектің мәнін бірнеше амал арқылы табады.

Ойлау дағдыларының

деңгейі:

Білу және түсіну

Қолдану

Жетістік критерийлері

  • Санның кубтарын бірдей үш көбейткіштің көбейтіндісі ретінде көрсету;

  • Санның кубын бірдей үш көбейткіштің көбейтіндісі ретінде есептей алады.

Тілдік мақсаттар

Бірдей үш көбейткіштің көбейтіндісін санның кубымен алмастыруға болады.

3*3*3=

а*а*а=

Құндылықтарды дарыту

Оқуға, білімге деген қызығушылығын арттыру

Пәнаралық байланыстар

Тапқырлыққа арналған тапсырмада логикамен.

АКТ қолдану дағдылары

Сілттемелер оқулық

https://special-edu.kz/TEXTBOOKS/3RAZDEL/book/3.3.3/index.html

40-43 бет.


Алдыңғы меңгерілген білім

Көбейту мен бөлу кестелері, санның квадраты.










Сабақ барысы


Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар


Сабақтың басы

10 мин

Ұйымдастыру

- Сәлеметсіңдер ме, оқушылар!

Оқушылар бір біріне сәттілік тілейді. Өткен тақырыпты қайталау.

3*3=9 5*5=25 8*8=64

=16 =36 =81

Тақырыпты болжау.

4*4*4=64 5*5*5=125

3*3*3=27 2*2*2=8



- Оқушылар есеп шығару барысында нені байқадындар?

- Иә, бірдей үш сан бір - біріне көбейтіліп тұр.

- Осы сандарды көбейткіштердің кубына алмастыруға болады

-Оны былайша жазамыз 4*4*4=

Мысалы: 4*4*4= 4*4=16=(10+6)*4=40+24=64

-Бүгінгі сабақ не жайлы болады деп ойлайсындар?

-Иә, Санның кубы жайлы.Бүгінгі сабағымыздың мақсаты санның кубын бірдей үш көбейткіштің көбейтіндісі ретінде ұсынамыз.




Сабақтың ортасы

25 мин

(М,К.Т.Ж)

  1. «Монумент» сөзін білесің бе? Есептеп шығар, сонда сен қазақ халқының өміріндегі жаңа кезең таңбаларының монументтерінің атауын білетін боласың.








«Бәйтерек» Монументі



64

«Тәуелсіздік»

Монументі

49

«Мәңгілік Ел» салтанат қақпасы


81



=8*8=64

=7*7=49

=9*9=81

Монумент – ескерткіш, естелік ретінде ұлы тұлғаларға немесе айтулы оқиғаларға арналған құрылыс.

Дескриптор: Білім алушы.

-Санды квадрат арқылы есептей алады.

-Монумент анауларын біле алды.

(М,К.Ж,Ж)

а) Бірдей үш көбейткіштің көбейтіндісі болып табылатын сандарды таба аласың ба?

9

75

64

25

81

8

2*2*2=8

4*4*4=64

Есінде сақта!!!

Бірдей үш көбейткіштің көбейтіңдісін санның кубымен алмастыруға болады?

3*3*3=

4*4*4=

а*а*а=



ә) Көбейтіндіні көбейткіштің квадратына немесе кубына алмастырып есепте.

4*4= =16 9*9= =81

2*2= =4 7*7= =49

2*2*2= =(2*2)=4=4*2=8

3*3*3= =(3*3)=9=9*3=27

Дескриптор: Білім алушы.

- Үш көбейткіштің көбейтіндісі болып табылатын сандарды таба алды.

- Көбейтіндіні көбейткіштің квадратына немесе кубына алмастырды

-Есепті шығара алды

(М,К.Ж,Ж)

5 санының кубын тап.

=5*5=25=(10+15)=10*5=50=(10+5)*5=50+25=50+50+25=125

15

125

225



Дескриптор: Білім алушы.

-5 санының кубын таба алды.

-Есепті шығара алды.

(М,К.Ж,Ж)

Сандардың квадраты мен кубын есепте.

=1*1*1=1 =2*2*2=8

=5*5=25 =9*9=81

=8*8=64 =6*6=36

Дескриптор: Білім алушы.

-Сандардың квадраты мен кубын есептей алды.

-Санның квадраты мен кубын жаза алды.



Қосымша тапсырма.

(М,К.Ж,Ж)

= = =

= = =

=2*2*2=8 =1*1*1=1 =3*3*3=27

=5*5=25 =8*8=64 =9*9=81



Сілттемелер оқулық

https://special-edu.kz/TEXTBOOKS/3RAZDEL/book/3.3.3/index.html

40-43 бет.





























Сілттемелер оқулық

https://special-edu.kz/TEXTBOOKS/3RAZDEL/book/3.3.3/index.html

40-43 бет.



























Сілттемелер оқулық

https://special-edu.kz/TEXTBOOKS/3RAZDEL/book/3.3.3/index.html

40-43 бет.



Сілттемелер оқулық

https://special-edu.kz/TEXTBOOKS/3RAZDEL/book/3.3.3/index.html

40-43 бет.















Сабақтың соңы

5 мин

Қорытынды:

-Сабақ түсінікті болды ма?

-Сабақ басындағы көңіл күйің қалай болды?

- Сабақ басында қойған мақсатқа жеттік пе?


Рефлексия:


«Қосу-алу-қызықты» әдісі

Қосу

Алу

Қызықты





Қосу- сабақ түсінікті.

Алу-түсінбей қалған жерлерім бар.

Қызықты – тағы білгім келеді.

- Сау болыңдар!!!



Рефлексия





Қосымша мәліметтер

Саралау – оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз?

770 ₸ - Сатып алу

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!